Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #250 üzenetére

    Szigorúan saját vélemény, de sacc per kábé értelmetlen, ha csak nem valami felderítős felosztásban játszol, ahol egy emberkéd spot-ol a többinek.

    Nálam ez a taktika :) A főhős besprintel előre Vigilance-ben (vagy begyalogol, távolságtól függ), hogy minél több ellenfelet lássak vele, aztán utána ha nem muszáj nem is mozog, csak minden körben kivégez egy ellenfelet. Esetek 90%-ában működik a dolog, majdnem max páncél van a KGC-n. A struktúra sebzésnek is csak egyszer voltam a közelében. Néha egy-egy fejlövés beköszön, de azt védi a cockpit mod.

    Az LRM-boat mindig egy sprintelésnyi távolságra le van maradva a többiektől. Nem lenne egészséges, ha észrevennék. Tegnap egy Destroy Base küldetésnél így is bajban volt, mert mellé esett le az erősítés (2 Awesome+Victor+Black Knight), szegény Deckert küldtem be elé, őt lőjék és sprinteltem el a közelből. Így csak egy alpha strike-ot kapott, de a kar rögtön narancsba ment. Hiába, 70 rakétányi LRM (2xLRM20+2xLRM15), 7 csomag ammo és pár heat sink mellé nem sok armor fér fel még a Highlanderre sem. Másik két mech meg LRM+Gauss/PPC felállással megy (régebben a PPC-s helyett egy Orion volt 2LRM+4ML, jó volt kivégezni a fekvőket mielőtt felkeltek volna).

    Egy koponya eltérés már elég komoly, akár hogy is nézzük. Bizonyos pályákon / küldetéseknél határozottan fájó lehet...

    Ha éppen igazat ír. Tegnap végre tudtam menni öt koponyás küldetésre (Ambush). Nagy boldogan felhúztam a lootot maxra, erre 2Demo, 1 SRM+1LRM carrier volt a konvoj, illetve az escort még egy Demo, egy Jager és egy PPC-s Catapult. :W
    Egyébként szerintem függ a küldetéstől is mire lehet számítani-> assassinate-nél a célpont mindig egy nehezebb mechben volt, mint ami átlagosan, legelső heavyvel és assaulttal is ilyen küldetésben találkoztam. Az escortoknél meg pont fordítva. Négy és feles küldetésben, 4 heavy mech és jöttek ellenem a medium meg light szúnyogok.

    Őszintén szólva nem tudom, mi az ideális látótávolság. A 300 méter (nekem) nagyon kevés.

    Nekem bevált, lehet a második végigjátszásra sem fogok átírni. Főleg, hogy felfedeztem az AC/20at :DDD Egyedül akkor zavaró, mikor szenzortávolságon kívülről folyamatosan esnek be az LRM-ek.

    Sensor Lock nélkül az LRM nem sokat ér szvsz 300 méternél.

    Lásd amit fentebb írtam. Egy bátor assault bemegy és felderít, a többiek eregetnek. Nálam optimális esetben a fent vázolt taktikával 2mech/kör az ellenfél vesztesége ép páncélos, assault-heavy vegyes csapatnál. De 50%-os páncélnál lőttem már ki négyet egy körben.

    8-as skillek és még medekkel mész? Azt hogyan?

    Biztos úgy játszik, mint én. Mire a "Capture the Argo"-t csináltam már eltelt egy év a játékban, a Weldrynél meg kettő is. Mondjuk én oda már 2 heavy-vel mentem :DDD

    Tegnap kicsit ráfeküdtem a kampányra is (BNC-3E kivételével minden elérhető mechből van már), azért kicsit vicces így túlgearelve. Itrom hosszú és unalmas volt (és sérülés nélkül csináltam meg), Panzyr védésénél tudtam mire kell számítani, vittem egy Grasshoppert, így meglett a side mission is. És hamarabb elfogytak az ellenfelek, mint az APC-k :DDD Az "Extraction"-ben legalább volt egy kis kihívás a tornyok miatt (meg mert vinnem kellett Nyomina Aranot), de egyébként az is egy vicc. Assaultok ellen light és medium mechek... :D

    Egyébként innen hány sztoriküldetés van még hátra? Már csipogott nekem, hogy két csapat kell, de meglesem mire megyek eggyel, nincs kedvem pilótákat szintezni. A biztonság kedvéért azért pár mechet felszerelek tartaléknak.

Új hozzászólás Aktív témák