- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Battletech Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
15 órája érkezett nekem egy e-mail azzal, hogy "New Digital Content for BATTLETECH on BackerKit". Mondjuk én Backerit-es és nem Kickstarteres támogató vagyok. Benne volt az Art Book, Wallpaper és az OST linkje, meg egy aktiváló kód a skinhez.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nem baj majd szét lesz ez moddolva.
Most is szét lehet, azt írsz át a JSON fájlokban, amit akarsz.
Nekem hiányzik hogy darabokból rakom össze a gépet...
Ezt nem értem, milyen darabokból?
...meg nem lehet igazán gépet leamortizálni.
Ha minden eleme megsemmisül, akkor teljesen elveszik. Ha csak az egyik lába vagy keze marad meg, az már elég. Igaz ilyenkor kvázi nulláról építik újjá.
Ja ami meg vicces hogy ha lescrappelsz egy mechet többet kapsz azt hiszem érte mintha eladnád a helyi bolygón.
Ez a bolygót uraló frakcióval való kapcsolatodtól függ, ha jobb a kapcsolat, többet kapsz érte.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
duvi
nagyúr
"3 torzó darab (jobb-bal-közép), kezek lábak és pilótafülke, össze kell rakni egyesével mindent az egész gépért."
Az OmniMechekre gondolsz? Tudtommal azt a klánok fejlesztették ki és csak a kompatibilis mudulokat lehetett felhasználni. Most a klánok visszajövetele előtt járunk és csak belső szférás mechek vannak a játékban. -
nagyúr
Sok más téren is egyszerűsítettek, máshol viszont bonyolítottak (a táblás játékban csak Gunnery és Pilot skill van, például). A "kereskedelmi" BT játékok eddig is lazán kezelték a táblás játék szabályait, szóval ebben semmi meglepő nincs.
Itt azért döntöttek ezen megoldás mellett, mert irtó dühítő lehet, ha mondjuk a 3 részelemből van 10db egyes és 26db kettes, de soha, sehol nem jön szembe hármas... És különféle MMO játékbéli tapasztalatim alapján ebben teljesen egyet is értek velük...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az alap Griffin nekem bevált PPC + LRM-10 kombóval, ugrójet-ekkel a hűvösebb helyeken mint felderítő / meatshield opció. Forróbb helyekre egy Wolverine-t vittem AC/10 + LRM-10 kombóval. Őket a Catapult K2 váltotta 2x PPC-vel, csak meleg éghajlaton nincs opcióm igazán...
Egyébként a játék azon szakaszában, amikor már 75 tonnás Mech-ekkel rohangálsz, látod értelmét kisebb Mech-ekkel menni? A Reddit AMA-n is szóba került, hogy majd ráfeküdnek később arra, hogy optimalizálják a játékmenetet, mert kissé Lyrán utóérzés (állítólag) a játék vége - tök mindegy milyen küldetés jön, vidd a legnehezebb Mech-eket, és kész...
Ez csak azért piszkálja a csőröm, mert él bennem a kisördög, hogy a dinamikus küldetéseket a saját drop-tonnage (össz-tonnaszám) alapján határozza meg, és ha könnyebb Mech-ekkel megyek, akkor ellenfélnek is könnyebbek jöhetnek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Na a Wolverine meg a másik ami ugyanúgy járt mint a Griffin. Pedig azt ki akartam volna próbálni. Medekből nekem shadow hawk meg centurion volt sok.
Amíg Med-ek ellen harcolsz, addig kb. ugyan az, mint a Shadow Hawk, csak a ballisztikus fegyver ugye a kezén van, tehát ha arra kerül a sor, hamarabb critelik. Nekem annyira nem tetszik...
Ha egy heavy szakaszba beviszel is egy medet felderíteni azt vagy sensor lockolják vagy bulvarkban is szarrá LRM-ezik a nehezebb gépek hogy hátraesik.
Ezt vettem én is észre - az AI első sorban a legkönnyebb Mech-eket szemezik ki, kivéve, ha nem látnak rá.
Most már 4,5-5 koponyás küldiket viszem ahol általában az a taktika hogy lebulwarkolok 3 highlandert és várom hogy rám jöjjön az ellenfél ahol hátul vár rájuk egy 4xLRM15 stalker.
Ehh...
Azért gáz, mert az Assault Mech-ek közül kb. az Awesome és a Battlemaster a két opció a felhozatalból, amelyik tetszik. Bár ez olyan, hogy az Urbie a kedvenckém, oszt azt sem láttam sehol...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
láttam atlast (as7-d) ellenségként. bansheeből szvsz azért nincs 3s, mert a 3m-hez és a 3e-hez képest lassabb, és az a +1-1 m és b hardpoint annyival nem tette jobbá. 1 hardpoint lrm boatnak vajmi kevés, ha meg gépágyúzni is akarsz, akkor a 3e-nek 4-4 hardpointja van energyre és ballisticre is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
Az LRM szórás totál el van cseszve, csak a CT-t és az oldaltorzókat sebzi. Lábra kézre szinte alig megy.
Indirektnél teljesen normális az, hogy a lábat nem találod el, lévén fentről érkeznek a rakéták. Én úgy vettem észre, hogy teljesen átlagosan szóródnak, a felsőtest és a kar esetében. Direkt (tehát ha közvetlenül rálát az LRM-boat) indítva a lábat is eltalálják, ha nem is hatványozottan.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
nagyúr
Simán betehették volna a típust mert az már tényleg assault mechre emlékeztet.
Nekem inkább az a bajom, hogy túl sok hasonló Mech került a játékba így is (Griffin, Shadow Hawk, Centurion és Wolverine pl. csaknem copy-paste eset). Abból a szempontból ez "kedvező", hogy van egy alaposan eltérő Assault Mech. Hogy értelme nincs... az egy másik dolog (egyébként lehet, ha közelharci Mech-re gyúrsz, gondolom nem is gyenge a Banshee).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
De ez hogy nagyon hasonlóak inkább a korlátlan hardpoint rendszer hibája. (machine gun=gauss).
Az especiel nem, mert itt négy féle hardpoint van (Ballistic, Energy, Missile, Anti-Personel*) és az MG az Anti-personel, a Gauss meg ugye Ballistic...
*Igen, az Anti-Personel valójában inkább Close-Combat lenne helyesen...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mindenhol lassú, egy betöltés nálam percek kérdése. A harcok után is jó két-három perc, amíg újra az Argo-ig visszatölt.
Katasztrófa...
Mechek terén érdemes olyan generált (nem kampány fővonal) harcoknál újra indítani, ahol az elején látok az ellenfelet. Nekem az AWS-8Q és a Battlefield is összejött. Persze jó lenne az AWS-8T, abból persze 1/3-nál járok, és sose jön szembe...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nem lehet, hogy azért, mert addigra a fő küldetésszállal végeztél?
Én kalandoztam erre-arra, de a Taurianoknál hamar belefutottam abba, hogy csak túl magas reput igénylő küldik voltak, hiába ugráltam össze-vissza, egyszer-egyszer esett be egy-egy 3 koponyás, amit el tudtam vállalni, de még ha max. repura is gyúrtam, az is kevés volt. Úgyhogy azt hagytam. A Restoration-tól nyugatra a magányos bolygórendszereknél ritkán volt egy-egy küldi, de az is általában 3-3,5 koponya. Viszont a Restoration-ba folyton jelentek meg küldik, vagyis vitt volna vissza oda...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
2.: Na bakker. Én meg a hétvégén a plusz Mechwarriorokkal szórakoztam... :\
4.: A másik, ami "tetszik", hogy az ellenséges Recon pilóták menetrend szerűen úgy harcoltak, hogy először lőttek, majd közelebb sétáltak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A legnagyobb probléma itt az hogy tábláshoz képest a tonna/ sebzést arányt majdnem 5x 6x osára emelték a heat sinket viszont nem.
Mekkora is az egy tonna páncél által nyújtott páncélzat pont aránya a TT-ben, és mennyi a BT játékban?
Na ugye. Kár a TT-t ilyen téren példának elővenni, a BT-ben a szabályokat módosították, megváltoztatták.
Szvsz eddig az energiafegyverek és az AC-k jól voltak kiegyensúlyozva, forró / vákuum égöv alatt bizony küzdelmes a használatuk, és így ilyen körülmények között az AC-k brillirozhattak. Mérsékelt égöv alatt a kettő nagyjából egyenrangú volt. A hideg égöv mellett pedig az energiafegyverek kevesebb HS-el is hatékonyak lehettek.
Szóval eddig megvolt a balance.
Az inkább mérvadó, hogy a hosszútávú energiafegyverek hőtermelését csökkentették, leginkább az ER Large Laser-ét (40->25), míg a "sweet spot"-on ülő MedLaserét növelték (10->12), ahogy a Small Laser-ét is (5->6). Ez jelzi, hogy a probléma az volt, hogy egyszerűen a kis látótáv miatt nem lehetett a PPC / LL / ERLL fegyvereket kihasználni, így, hogy értelmük legyen rövidebb távon is, csökkenteni kellett a hőtermelésüket, illetve hogy az Small és MedLaser-ek kevésbé legyenek ideálisak, növelték a hőtermelésüket...
A balance után az energiafegyverek sokkal kellemesebben használhatóak (MedLas-t leszámítva). Ez 300 méteres látótávnál feltehetően kevésbé ugrik ki, kivéve, ha valaki dedikáltan játszott a Sensor Lock / Scout dolgokra, és a hátulra helyezett, nagy lőtávú, direkt tűztámogató Mech-ekre... Csak gondolom eddig nem sok ilyen volt...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az most teljesen mindegy mennyi a páncélzat a lényeg az hogy a hűtés nem olyan arányú.
Ha tonna / sebzésben számolsz, akkor miért is nem mindegy, hogy a játékban 5x szorzójú a páncélzat?
Felesleges a TT-t idekeverni. Más a játékmechanika, eleve a hőszámítás is (pilóta Guts érték befolyásolása, stb.), a találat számítás (lézerek +5% to hit) és így tovább.A PPC teljesen használhatalan volt, inkább felraktam helyette medium lasert de nem láttam értelmét hogy minden 3. körben lőjek csak vele.
Ilyen formán igazad van, de amíg nem tudod kihasználni az 540 méteres lőtávját, addig valóban semmi előnye nem volt a PPC-nek a MedLas-hoz képest. És igen, ilyen szempontból a Large Laser / ER Large Laser volt a legrosszabb.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A páncélzatnak semmi köze egy fegyver használhatóságához.
De ahhoz, hogy a TT és a BT tonna/tömeg számait összevesd, igen.
A hőszámítás is ugyanaz csak megszorozták 3-al.
Innen indultak, aztán nekiálltak finomhangolni, így lett a MedLas 3x3 = 9 helyett először 10, mostantól 12 heat-es, az AC/10 a 3x3 = 9 heat helyett eddig 15, most 12.
A túlhevülés határa a 50% + 5% per Guts skill szint, és ugye a 100% a shutdown.
Megjelent a Heat Exchanger, a Heat Bank,
Szóval messze nem ugyanaz már.
Két LRM 20 nem generált annyi hőt mint egy PPC.
Ez viszont már weapon balance dolog.
Szvsz az LRM egyszerűen értelmesebb minden szempontból, mint a nagy hatótávú direkt tüzelő fegyvereknek (PPC, LL, AC/2, AC/5, Gauss), hiszen tud indirekt is tüzelni, és ehhez képest kevés hátránnyal rendelkezik - a hőtermelést is tekintve. Érdekes, hogy az LRM-eknek is csökkentették amúgy a hőtermelését. Azt sem bántottam volna...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Shadowguard
senior tag
Kampány only. Nem mintha találtam volna egyet is, hova a tökömbe vannak ezek elrejtve?
Nekem három is volt. Taurus rendszert tudom ajánlani, én az összeset ott találtam.
Tegnap kezdtem egy új kampányt a patch örömére. Az időgyorsítás kifejezetten szimpatikus megoldás, főleg az escort küldetések alatt. Hosszabb pályákon a hajamat téptem amikor szépen komótosan vonulgattak az APC-k. Plusz lehet csak nekem tűnik úgy, de mintha hosszabb játék/visszatöltögetések alatt sem lassulna be a játék. Már az egyik előző patch is sokat javított rajta (nekem legalábbis úgy tűnt), de azért szorgosan törölgettem is kifelé a mentéseket közben és ha volt 30-40 darab akkor egy-egy kattintásnál már hajlamos volt pár secet gondolkozni.
És kipróbáltam pár küldetés erejéig a hard fokozatot is. Vicces volt, amikor a másfél (!!!) koponyás assassinate-nél ez jön velem szembe, mint támogató csapat: Cicada, Centurion, Vindicator és Shadow Hawk. Én meg bohóckodtam ott az induló mediumokkal és egy Firestarterrel (azért sokat segített, hogy végig vízben álltam, legalább a hűtés meg volt oldva). Ráadásul a végére odaért a célpont is, egy Black Knightban. Utóbbiból sikerült kiügyeskednem a pilótát is, de feleslegesen. A két darab mellé nem hogy a harmadikat nem sorsolta be, de semmi más mechdarabot se. Következő egykoponyás meg egy Vindicator-Kintaro párost hozott, 2 Jenner kíséretében. Azt hiszem így lesz itt kihívás (egy darabig).
Ami kevésbé tetszik az a -2Flamer ammo. Tegnap azért éreztem a hiányát. Illetve egyszer egy capture base küldetésnél a ledobott erősítésből egy Panther bebugolt. A másik két mechet leszedtem, az meg végig csak állt és nem csinált semmit. Még amikor lőni kezdtem akkor se. Érdekes volt, mert bracebe se ment. Bár ennek lehet nincs köze a patch-hez, de eddig ilyet nem láttam.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PHP programozás
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...