- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ombre2
csendes újonc
Köszönöm a segítséget!
Írok nekik. A postától már kértem tájékoztatást a csomagról. Ez ügyben nem vagyok túl optimista.
Kicsit megnyugodva több bejegyzést is végigolvastam, sajnos nem az én eltűnt tabletem az egyetlen....Egy adott rendelésnél meg tudjuk nézni valahol, hogy ki fogja itthon szállítani?
(korábban jött csomagom tőlük volt DPD, csomagpont, meg is érkeztek időben)
A posta közreműködésével nem szeretnék bármit is rendelni.. -
Ronaldohun
tag
Köszi. Én is egyből a contact us-t néztem, de valamelyik oldalon ahol az enyémhez hasonló probléma felmerült, a payment ablakhoz írták a "nem kaptam meg a csomagot" opciót, én meg hülye fejjel csak ott kerestem, ezért nem találtam.
Azt viszont nem értem, miért csak live chat van. Az email lehetőség innaktív, nem lehet rákattintani. Miért? Levélben bármit leírok, de élő szóban nem szeretnék beszélni, mert nem túl acélos az angolom. -
dethroner
veterán
Nem veled vitázok, ne értsd félre
Csak nem ment át akkor amit írtam. Szóval Ezek a csomagoláson lévő adatok, amiket kérnek, nem köthető semmiféle módon egyedileg a termékhez. Ha a termékre lenne ragasztva, mint minden normál forgalomban lévő teremékre ragasztva ott a gyári szám, akkor tiszta sor, lefényképezem a terméket, látja rajta a kódot. De ha a csomagoláson van, azon a nyamvadt apró kartonon amiben a termék érkezett, az sehogy sem köthető egyedileg semmihez. Max annyit lehet kiokoskodni belőle, hogy mikor kinek mit küldtek benne. De ezt bőven ki lehet játszani, ha valakinek ez a célja. -
dethroner
veterán
Oké, de ez akkor sem tiszta.
Tőlük rendeltem a terméket, ott van, fent az oldalon. Most attól hogy nincs meg a csomagolás, miért lennék esetleg csaló reklamáló? Mit bizonyít hogy van egy csomagolás, amin rajta van a vonalkód?
Pl ha a szomszédomnak van egy máshonnan származó, hibás, de ugyanilyen terméke, és én rendelek egyet a Banggoodról, aztán jelzem hogy a kapott termék hibás, tessék ott a csomagogás, SKU, meg amit csak akarnak, szóval akkor hogy bizonyítja be hogy amit én kaptam az nem hibás? Ez csak amolyan szarkavarás, amíg a terméken nincs egyedi azonosító (márpedig nincs semmi rajta), addig semmi sem bizonyítja hogy melyik termék honnan származik. Csak annyit lehet kijelenteni, hogy én tőlük vásároltam egy ilyen terméket, és van a birtokomban egy ilyen termék, ami hibás. -
Niczo
senior tag
Köszönöm a választ. Tariff insurance sort egyáltalán nem látok, csak Shipping insurance van (ami ugye csak sérült vagy elveszett cuccra való). Kb. 2 éve sikerült egyszer US raktárból rendelnem, akkor vámolódott csak azért kérdeztem. Ha nincs Tariff insurance, akkor be kell nyeljem a vámot?
-
RVR400
veterán
Tavaly (2021. év) december 8-án kaptam a postától egy ilyen üzenetet az érdeklődésemre:
"Köszönjük visszajelzését.
Tájékoztatjuk, hogy az LT874884977NL azonosítószámú küldeményét technikai okok miatt egyelőre nincs lehetőségünk kézbesítésre átadni, amiért elnézését kérjük.
Azon dolgozunk minden esetben, hogy a felmerült problémát megoldjuk és a küldeményeket minél hamarabb eljuttassuk a címzettek részére.…"
Azóta sem kaptam meg. -
demars
addikt
Szia!
Ma megkaptam én is a csomagomat, gyorsan ideért CZ raktárból. Nekem is jött sms Packeta-tól, hogy jött csomagom
Mivel rendeltem több dolgot máshonnan is, gondoltam az egyiket valaki oda küldte, de a BG volt. Igaz át kellett kocsikázni a szomszéd városba (8km) de ennyi belefér.
-
-
demars
addikt
Szia. Végül megtaláltam a címet is. Mivel google fiókkkal regelt a rendszer, minden adat stimmelt.
Sikerült a rendelést leadni és ki is fizettem paypal -on keresztül.
Ma reggel visszaigazolták a kézbesítést. Elvileg CZ raktárból kértem, remélem hamar ideér
Köszönöm a segítséget! -
Köszönöm!
Nagy nehezen felajánlotta a chat-et, miután a robottal nem tudtam egyezségre jutni. Mivel a return/repair súgója mindig arra jutott, hogy nyissak egy jegyet a megadott linken keresztül.
Az ügyfélszolgálatos emberke a nyitott return/repair jegyekben nem tud segíteni, elmondása szerint, azt technikai kollégák vizsgálhatják csak.
A másik kamerát, amit még nem vettem át, megnyugtatott, hogy ha nem veszem át, visszatérítik az egész összeget. Legalább van egy jó hír is a történetben! -
madmike
őstag
Biztos velem van a gond, de ha megadok egy szállítási címet akkor ne egy kilóméterekkel arrébb lévőre szállítsák ki, ahova ráadásul csak körülményesen tudok eljutni, mert amikor nyitva van dolgozom.
Szerintem ennek ugy kéne működnie, mint egy magyar webshopnál, hogy a vevő dönthesse el, hogy mennyit szán a szállításra, ennek megfelelően csomagpontra, vagy házhoz kéri e, illetve postával vagy futárral.
-
Köszi az infót, akkor már valamivel bentebb vagyok. Tehát, ha jól értem, csak akkor nem kell ÁFÁ-t fizetnem, ha EU-n belülről szálítanák, de ez meg nem valószínű, mert ugye azt írják a vásárlásnál, hogy "Ship from HK Direct", azaz egyértelműen Hong Kongból fog érkezni, és aligha fog így átcsúszni a vámon, tehát fizethetek még.
Ez amit írtál, hogy amennyiben ÁFÁ-t fogok fizetni majd, akkor visszatérítik a termék árának a 60 %-át, ez mennyire bonyolult eljárás, itt miket kell majd intézni a kínaiak felé, mert erről nem találtam leírást az összefoglalóban, vagy nem vettem észre? Az gondolom, hogy itt most nem számít, hogy a Tariff Insurance összege nulla.
Az nagyon hasznos információ, hogy az összeget állítsam át forint alapúra, mert úgy valamivel kedvezőbb, mert egyébként egy KH Bankos, forint alapú MasterCard kártyám van, tehát ha oda kerülne a sor, akkor a forint árat választom. -
PROTRON
addikt
-
sisi22
aktív tag
Rajottem a hibara, most agyalnak rajta, az a nagy kerdes, hogy holnapig van hataridom a kedvezmenyes vasarlasra, azzal mi lesz.
a weboldaluk egy kalap kaki, nincs rendes kereso tematikusan, csak ezerrel ontik a szankba a szirszarokat, hogy nesze, azonnal vedd meg, de ugy, hogy ne is nezd meg, mi az, kulonben buksz mindent.
aliexpresszel is igy volt anno, ha rakattintottal, akkor derult ki, hogy az nem is az es nem is annyi, es attol kezdve kozolte, hogy mar buktad is az elso kedvezmenyt.
-
csuhi17
csendes tag
Jajj bocsi nem írtam hogy 7 hó 7.-én rendeltem
Akkor nem pörgök miatta. Ha esetleg megjön a termék és az lesz amit rendeltem, de az oldalon nem változik a státusza processing-ről akkor várjak pár napot, vagy majd írjak rájuk?
Nem szeretném ha ilyen miatt letiltanának.
Köszi a választ -
sisi22
aktív tag
Igen, ott, emil megerosites nincs, hanem egy linket kuldtek, arra kattintva kellett ujra beirni.
A vicc az egeszben, hogy regisztraciokor beengedett, mar majdnem a vasarlasig is eljutottam, csak furcsa volt, hogy az igert kedvezmeny az eltunt. Kilepes utan pedig kozolte, hogy a jelszo nem megfelelo.
-
nademiez1tt
újonc
Szerintem paypal megad nekik minden lényeges adatot ( de lehet hogy külön nekem is meg kellett adnom már nem emlékszem ) viszont nem tudom miért regisztrál engem automatikusan. A regisztrálás törlésére van valamilyen lehetőség? Mert nem találtam. Egy terméket rendeltem tőlük, de még azt se tudom visszaküldeni. Nem hiszem hogy valaha még egyszer próbálkozom. Ennél az ebay fényévekkel jobb.
-
Bikkrom
senior tag
Persze, de, csak sokszor vásárolok HUF-ban paypallal. Vagy azt korlátlanul állítgathatom naponta is akár?
Marad ez akkor, mert a Proceed to check out megszűnt létezni. Mobilon is végignyomtam megint új rendeléssel. Meg gépen is. Csak a pay now. Esküszöm tuti jutalékot kapnak a paypaltól.
-
Bikkrom
senior tag
Köszönöm a megoldást.
Azért nem nyom senki a Proceed to check out-ra, mert nincs ott. Mobilos nézetben legalábbis én nem találom. Manapság meg a 99% mobillal vásárol. De hiába teszed át asztali nézetre akkor sincs ott.
Aztán PC-hez átbattyog az ember, 20 próbálkozás után belép, összerakod a rendelést megint (mert a meglévő rendelésednél nincs már proceed to check out), aztán összerakod megint a rendelésed, ott a Proceed to check out JEEE, de akkor meg kiírja, hogy már van egy ilyen kuponod felhasználva.
Eszem megáll, hogy minden létező módon a paypal gyorsfizetésre terelnek... Azért köt ott ki mindenki. Zsákutca után, zsákutca és mindig csak a pay now van, de az fixen.
Nade sebaj, kitörlöm a két rendelést, megcsinálom újra. Kupont mostmár elfogadja. Jeeee. Ééés nincs Proceed to check out... Csak pay now. Gépen, ahogy korábban volt proceed to check out, most nincs.... Na ezért arra nyom mindenki, mert az útvonalak 99%-án amin el lehet jutni a fizetéshez NINCS proceed to check out. Most hagyom egy kicsit, mert felhúzott a Banggood, egy óra alatt nem lehet megrendelni gyors fizetés nélkül... Végem van. Komolyan, a csillagok, bolygók együttállásán túl már éppen egy kecskét nem áldoztam fel... De akkor sem megy.
-
RVR400
veterán
Itt egy saját:
2022-03-01 10:38:29Elektronikus adatok fogadása a csomaghoz. Várjuk az áru átadását a feladótól szállításra.
2022-03-01 10:38:31Külső szállító partner nyomkövetési számának hozzárendelése: 440895524884000013603525.
2022-03-10 10:14:27Csomag bevételezve az alábbi feladóhelyen: DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice
2022-03-11 11:37:06A csomag bevételezve az alábbi depóban: Budapest, Ezred utca 1-3 B2/11
2022-03-11 11:37:10Külső szállító partner nyomkövetési számának hozzárendelése: 440895524884000013603525.Szóval azt még nem adták fel sem, ha jó a nyomkövetési szám, ha nem. Lehet, hogy változtattak a rendszeren, és máshogy generálják a nyomkövetési számot, szóval előbb legyen feladva. Bár én már írnék a supportnak, hogy ennyi idő alatt gyalog ideért volna vele Ping Pong még Kínából is.
-
Bikkrom
senior tag
Köszönöm szépen a segítséget! Akár eBay akár Banggood, mindent is tudsz!
Egy kártyam van, nagyrészt forintban vasárolok. Ritkán banggood, ebay. De eBay-en eddig ezt megúsztam, mert elfogadja a kártyám direktben. Banggood-on meg sehogy sem tudok ezzel az OTP-s kártyával fizetni direktben.
Akárki is a ludas akkor is felcsesz. Otthagytam egy 10-est mert valaki 'jó áron' akarja nekem váltani. Banggood-on ez az alapbeállítás ha paypalra nyomok... Miért az az alapbeallítás, hogy a vásárlókat lehúzzuk a kiírt ár +3-4%-ával? Ez rendes magatartás akár Banggood, akár paypal. Fene vinné el mindet.
Nade mostmár tudom, drága tanulópénz. Köszönöm mégegyszer.
-
DJGABI
addikt
-
DJGABI
addikt
Meddig várjak még szerinted? Másfél hete csak az idióta válaszaikkal zargatnak, nem úgy látom hogy haladna bármerre is az ügy velük. Most épp azt kérdezi hogy az én nevem, címem volt-e a csomagon. Mikor már vagy háromszor felküldtem a képet. Igen, az én nevem volt rajt.
Eddig elégedett voltam velük, de ez most nagyon betett.
Refundra van esélyem amúgy? Lehet megpróbálom megrendelni mégegyszer, azt se tudom meddig érvényes a kupon még.
-
DJGABI
addikt
-
need
addikt
Üdv..
Köszi hogy válaszoltál..
Végül is mára nagy kegyesen válaszoltak a levelemre..
Amit kiraktál fentebb azt ismertem és küldtem is már vissza olyat ami nem volt jó..
Na igen ha nem lesz más választásom és nem jutok velük dűlőre akkor beszélek a sráccal hogy neki kell intézni a cserét vagy javítást..! -
fairi
őstag
Utóbbi 2 hónap valamit megkavart, Bg Express kis ideje mindig postai nekem, pont a PDM lett alternatív mód. próbáld rávenni a Bg hogy tegyen nyilatkozatot, melyik mód mit takar és ne csak régi szöveg copy-pasta legyen válaszuk.
Bg E-ért fizettem és tetűlassú most. Következő vásárlásnál mit tegyek, nem tudom. -
fairi
őstag
"A BG felületen a szállítási módnál tényleg PDM van írva?"
Fogtam és átmásoltam a szöveget!
PDM kifejezés vagyon írva.Igazából nem tudom mi lesz mostantól, mivel érdemes rendelni?
Lehet nem küldtek tájékoztatást, próbálj rákérdezni.Lehet mostantól a Priority Direct Mail azt jelenti, hogy cainiao viszi a csomagokat Budapestre, ha már nyílt egy nagy logisztikai központ, és majd innen egy nem postai partnernek átadják. Pl packeta olcsóbb mint a magyar posta ha őket bízod meg csomagoddal: 550 Ft (+ÁFA)
-
fairi
őstag
Adatok elavultak, valami káosz van a Bg rendszerében??
Bg Express gyors volt, most mindig belgapostát kapok (pénzt kérnek és lassúcska), ezért megnéztem a gyanús free opciót (nagy levegő és katt) ""Priority Direct Mail". Nem fizettem semmi pluszt szállításra, legolcsóbb opciót kértem és kaptam egy számsort úgy néz ki Packeta lesz.
Bg Express magyar posta, addig az ingyenes direct mail meg csomagpont és nem kérnek extra pénz?
Mostantól ez így lesz vagy ideiglenes a háború miatt, jó kérdés. -
StarZ3r0
tag
Köszi!
Ez príma ez az oldal, ez látja:
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére.Puurs, Belgium
Ez az utolsó info, akkor ezek szerint nem is kel útra xD
Eléggé gáz, a rendelésem után is még sokáig úgy jelölte, hogy raktáron van, érdekes, hogy közben csak úgy elfogy. -
RVR400
veterán
Nekem is az volt az órával, hogy felveszik a kapcsolatot a forgalmazóval, és megvárják onnan a választ. Mondtam, hogy oké, aztán jöttek azzal, hogy nem ázott-e be az óra, mármint a forgalmazó kérdezi... Mondom b+, nagyon szívesen visszaküldöm az órát, aztán nézzétek meg magatoknak, mert úgyis mindegy, hogy mit írok, aztán adjatok újat, vagy javítsátok meg, bánom is én. Na ez már nem ment, ekkor adták volna a 3000 Ft-nyi kompenzációt, ami nem tudom, hogy mit kompenzált volna, mert nem kishibás volt a cucc, hanem használhatatlan.
-
herrká
senior tag
Én sem értem. Ha írok nekik, vagy feltöltöm a kért videót, ez a válasz érkezik: "We have reflected your issue to the supplier. If we get any news from the supplier, we will inform you. Or if we haven’t responded to you within 24-48 hours, please contact us again. Thank you for your understanding and cooperation."
Aztán ha érdeklődök 48 óra múltán, általában ilyen válasz jön: "The supplier said: Is there a video of the operation of the customer's reset? We can judge whether there is any problem in the operation process."
Tehát, mintha ők csak közvetítenének. -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
Szia! Hát a PP már elúszott. Az én hibám, elfelejtettem, elbénáztam!
Így már csak a BG maradt, ha maradt. Ezzel kapcsolatban kérném a véleményedet! Kb két hete bármit írok nekik, továbbítják a szállítónak, gyártónak, kérik a türelmemet 24-48 óráig. Azok meg mindíg újabb és újabb videókat kérnek, biztos nem jól resetelem, biztos nem jól telepítem stb. Már én töltöm meg a jutubot a sok értelmetlen videóval. Most utóljára írtam, hogy nem érdekel mostmár se gyártó, se szállító! Több mint egy hónapja videózgatok feleslegesen! Hülyének néznek csak és az időt húzzák! Kérem vissza a pénzemet vagy küldjenek egy másik kamerát! Erre a szokásos válasz, továbbítják a bla-bla.
Szerinted kínlódjak még vagy buktam ezt a 70 dollárt? Köszönöm! -
herrká
senior tag
Szia! Bocs, de nem tudom jól értem a PP fórum reklamáció kezelésében írtakat? Most olvastam el és ami megzavart, hogy a dispute indítás utáni 14 napon belül kell a PP-nél indítani a segítség kérést! Én a BG-nek 02.07-én írtam először, vagyis indítottam a ticketet. A 14 nap ma jár le. A BG újabb videót kér, még sehol a megállapodás. Lekésem/késtem a PP segítségről? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Apple watch Series 6 44mm cellular + extrák!
- Újszerű Samsung Galaxy Watch 7 40mm LTE ( esim ) , üzletből, Garancia
- Samsung Galaxy Buds 3 Ezüst! Bontatlanul garanciával!
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel, üzletből, garanciával
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest