- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz
sultansmith #7825 üzenetére
Ott van az pedig, másik topicban keresed. [moderálva]
[ Módosította: Qru ]
-
neilszab
őstag
válasz
sultansmith #7823 üzenetére
Minden infó a linkelt topikban.
-
subaruwrc
félisten
válasz
sultansmith #5678 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz
sultansmith #5386 üzenetére
A féket érzed, ha nagyon érzékeny a fék, és van az autóban ABS azaz bekapcsolható factory beállítás mellett az autóban ülve 'ctrl-a'-val, ezzel le van a gond a fékről, ha nincs akkor válassz olyan autót amin van
...csak azért mert egyszerre sok lesz.
Az alul illetve túlkormányozottságot le kell szűkíteni, alulkormányozott lehet fék miatt (ennek kizárásához kell ABS), lehet a diffi beállítása miatt, zárt diffi alulkormányozott hatást kellt kigyorson és gázelvéten, kigyorson akkor ha túl szoros a Power, és amikor begurulnál egy íves kanyarba gázelvétellel de nem akar íven maradni, vagy ívre fordulni, akkor túl szoros a Coast érték.
..ha ezek rendben vannak akkor jöhet az autó merevsége, és rugózása.
Az autó merevsége egyszerűbb, ha a hátulja merevebb akkor a hátulja fog elindulni egy körforgalomban egyenletesen emelve a tempót, ha pedig az eleje merevebb akkor az eleje fog elmászni az ívről.
...
ha még mindig zavaróan alul illetve túlkormányozott, akkor jöhet a rugózás, elejét puhítva a hátulja fogja elveszteni a tapadást, fordítva pedig az eleje.
A rugózás a súlymozgás mértékét, és direktségét is meghatározza, a fékezhetőséget, és a vezethetőséget (rázókő, hepék és hupák).
tehát ehhez sok idő kell.Így szétszedve favágó a dolog, általában amikor átlátod az egészet, akkor egy kör után egy jól ismert pályán már kezelhetővé tudod tenni az autót, közel tökéletes beállításhoz még gyakorlott szimesnek is kell 10+ kör.
Én azt mondom hogy eleinte ha nem nagyon barátságtalan az autó, akkor alapbeállításon hajtsd ki magadból a tempót.A váltóáttétel pályakaraktertől függ, de jól kell gyorsuljon lassú tempóból, és tud emelni a tempót leghosszabb egyenesben is, de kb. a féktávra forogjon pirosban a fordulatszám a legmagasabb fokozatban.
Vannak egy pályán meghatározó pontok, ott fontos a jó áttételezés, ne torpanjon nagyot az autó visszaváltásra, és úgy gyorsuljon ki hogy a legjobb teljesítményben forogjon a motor. -
ArtMooney
tag
válasz
sultansmith #5386 üzenetére
Igaz, hogy ez még a Nascar Racing 2003-hez készült, de a lényegen nem változtat.. nagyon jó kis írás.
-
.LnB
titán
válasz
sultansmith #5347 üzenetére
Valószínűleg holnap délután 18:00-kor. Steamen akkor jár le az akció. Nem 100%, de elég valószínű.
-
subaruwrc
félisten
válasz
sultansmith #5347 üzenetére
Senki nem tudja előre.
-
válasz
sultansmith #5344 üzenetére
Szerda...
-
Solesz84
aktív tag
válasz
sultansmith #4060 üzenetére
Más is írta h nála is van.
-
zsiz
őstag
válasz
sultansmith #4045 üzenetére
-
shteer
titán
válasz
sultansmith #4045 üzenetére
a fizetős DLC-kig mindenki hátradőlhet aki megvette EA
-
Joshi
titán
válasz
sultansmith #4045 üzenetére
Már megvetted.
-
Tottu
senior tag
válasz
sultansmith #4001 üzenetére
Én reménykedem is benne, hogy megfogják hivatalosan csinálni. De addig legalább van megoldás rá.
-
Jack@l
veterán
válasz
sultansmith #4001 üzenetére
Egy ideig benne is volt talán, csak azóta kikerült...
-
neko18
senior tag
válasz
sultansmith #3992 üzenetére
Bizony a hotlapban adottak a körülmények meg a segítségek nélkül kell menni ha jól emlékszek.
Durván számít az a pár fok is ám....Pl nekem a BMW-vel sokkal nehezebb volt hidegben menni, mert csak úgy csúszkált a fara kanyarból kifele. -
válasz
sultansmith #3992 üzenetére
Azt, hogy practice módban mész. Válts hotlapra, csak azt rögzíti.
-
Jack@l
veterán
-
AMD_ok
őstag
válasz
sultansmith #3947 üzenetére
Mindenkinek van hely, de rendes ligaban majd (ha lehet mar tolni) nem art a gyakorlat. Kezdoknek is jo, mert bekapcsolhatsz tobb segitseget, aztan ahogy erzed, kapcsolgathatod kifele oket
-
Kommy
veterán
válasz
sultansmith #2910 üzenetére
ctrl + a
-
tome0001
senior tag
válasz
sultansmith #2708 üzenetére
Nagyon köszi!
-
mike99.hu
csendes tag
válasz
sultansmith #2648 üzenetére
Kell venni egy zsigulit és esőben meg télen hóba csapatni vele.
Ezt csak begyakorolva lehet megtanulni.
Tudom hogy nem egyszerű. Én hosszú évekig rallyztam hátsó kerekes autókkal, de a játékban van jópár autó amivel nem bírok boldogulni.
-
Jack@l
veterán
válasz
sultansmith #2648 üzenetére
Sztem ez részben a játék fizikájának hibája, versenyen sokkal lazábban megfogják az autókat, és csak nagyon durva esetekben rántja/fordítja át az autót a megtapadás. Remélem javítanak ezen még, mert az esetek 90%-ban velem is ez van. (pedig már sokmindent kipróbáltam...)
-
#70869248
törölt tag
válasz
sultansmith #2648 üzenetére
Attól függ melyik autó, van amit nehezebb megfogni, a moddolt kocsiknál meg bármi lehet.
Az alap autóknál kétféle technika van alapvetően, az egyik a tipikus hiba korrigálás, ez az ellenkormányzás legyen gyors, minél korábbi és gyorsabb a korrigálás annál kisebb kell, ezzel stabilitást és időt nyersz.
A nagy belenyúlások rossz esetben átcsapást-csapkodást, jobb esetben szép driftet hoz, de az meg lassú.A másik technika, gyakorlatilag nem is annyira korrigálás, hanem felülkormányzás, azaz tudod hogy el fog indulni az autó, és számítasz rá....itt bármi lehet, kicsi-gyors ellenkormányzás, vagy akár nagy lassú ellenkormányzás, ezzel nem feltétlen leszel lassabb, hiszen tudatosan csinálod, dobós sikánban, dobós sima kanyarban, vagy akár hajtűben is megcsinálhatod...nem kézifékkel mint a rally-ban, mert az nem illik
...de ha ügyes vagy akkor jó lesz...a felülkormányzás mindenképpen ügyességet kíván, és tempót.
-
Viper26
nagyúr
válasz
sultansmith #2648 üzenetére
Akkkor ketten vagyunk.
-
válasz
sultansmith #2063 üzenetére
Jövő hét pénteken jön. Már bejelentették korábban (amúgy tervezett update mindig pénteken van, korábban kéthetente volt).
-
Jack@l
veterán
válasz
sultansmith #2024 üzenetére
Az uccsó kanyarban engem küldtél ki lótusszal. Pedig már sikerült annyi embert beelőzni és téged is be tudtalak fogni gyönyörűen féktávon.
(a kocsi tuti előtted volt már)
UI: DFGT, G27, Fanatec GT3 RS v2, ki mennyi zsét szán rá. (vannak még ezektől sokkal durvább kormányok is, kb autó árban...)
-
válasz
sultansmith #2024 üzenetére
Értem. Hát, akkor sok odafigyelésre lesz szükség, mert még sokáig lesznek, akik utolérnek.
Versenynél elhiszem, hogy van káosz, mert ez a freejoin rendszer abból a szempontból szerintem elég rossz, hogy ha már elindult rendesen rajttal meg minden, akkor is egy random belépő kimehet a pályára és a többieknek jó eséllyel fogalmuk se lesz arról, hogy mi van (neki azért illene). -
barcalaci84
őstag
válasz
sultansmith #2024 üzenetére
a verseny az verseny ez rendben van...
viszont ha bedugja melléd valaki az orrát akkor kutya kötelességed helyet hagyni neki és akár más ívet választani....az ajtót nem lehet csak úgy becsapkodni...
ha meg valaki mögött vagy nem árt készülni arra h lehet nagyobb féktávot kell venned...ha érzem h nem fogok tudni megállni akkopr nem lebombázom az előttem lévőt hanem inkább kimegyek a bukótérbe (nem belül)...
kormánynak meg használt DFGT...ha mégjobbat akarsz akkor estleg g25
-
válasz
sultansmith #1940 üzenetére
Vagy kikapcsoltad vagy elrejtetted véletlenül. Utóbbi esetben az appok között a legfelső ikonnal hozhatod vissza. Ha meg kikapcsoltad, akkor keresd ki és kapcsold be újra a jobb oldali sávban egy klikkel.
-
ooooobi
senior tag
válasz
sultansmith #1940 üzenetére
Most nem tudom hogy van, de régebben ha az egeret kihúztad jobb oldalra akkor feljjöttek ilyen kis ikonok.
-
barcalaci84
őstag
válasz
sultansmith #1910 üzenetére
gyere nyugodtan...legtöbbünbknek is új a pálya , az autó...
gte-vel még sose mentem sehol...
és mindig lesz gyorsabb emberés lassabb ember is...
de fejlődni így lehet szerintem , mert valós emberek ellen kap az ember egy kis plusz motivációt...remélem este már én is tudok menni... a kormány valószínűleg meglesz addig...a kérdés h rögzíteni tudom -e majd a cockpitre (nem nagyon gondoltam én ezt át
)
-
Jack@l
veterán
válasz
sultansmith #1910 üzenetére
Azt majd úgyis látod időmérőn, biztos lesznek gyengébbek is.
UI: este ha eső lesz és nincs jobb dolgom, én is felnézek. Tegnap jó volt végre autókázni kicsit.
-
barcalaci84
őstag
válasz
sultansmith #1895 üzenetére
egy gyári pályán menjél egy időt valamivel és akkor kiderül h milyen időt mész a mezőnyhöz képest...
tsukuba nem viszonyítási alap mert tegnap próbálták csak páran és lehet tényleg valami anomália volt a serveren az időméréssel... -
Chrys_
addikt
válasz
sultansmith #1890 üzenetére
Lehet a GOD mod-t ki kellene kapcsolni
-
barcalaci84
őstag
válasz
sultansmith #1890 üzenetére
hát számít a hőmérséklet pl , de nem ennyit
segítségeket nem lehet korlátozni serveroldalról (többség mindent kikapcsol)
üzemanyag szimulációt illetve gumikopást is használunk (ennek kikapcsolását se tudjuk tiltani server oldalról egyelőre, így mindenki lelkiismeretére van bízva...nem mentem még tsukuban , de ha raczger-nél 4 sec-kel gyorsabb vagy akkor valószínűleg a világcsúcsot is vered pár mp-vel...
-
zeee
senior tag
válasz
sultansmith #1888 üzenetére
Hát én tegnap vért izzadtam az 1:08-ért is
-
válasz
sultansmith #1772 üzenetére
Mikor kanyarodsz,akkor nem fékezel, nem gyorsítassz... Gurulsz..
Kanyar előtt fékezz, aztán sebességet tart, majd mikor már negyed fordulatnál kisebb a kormányzás, taposs bele.
Menj gép ellen, állítsd be, hogy tudd tartani mögötte a lépést. Így látod, mikor fékez, milyen íven megy...Sajnos ez olyan, mint az élet. Minél többet gyakorolsz, annál jobban fog menni.
-
barcalaci84
őstag
válasz
sultansmith #1697 üzenetére
Car Year HP Weight kg/HP Top Speed Acc. Release
Abarth 500 EsseEsse 2008 160 1 025 6,41 211 7,4 Released v0.1
BMW 1 Series M Coupe 2011 335 1 495 4,46 250 4,4 Released v0.5
BMW M3 E30 Group A 1990 350 950 2,71 280 n/a Released v0.4
BMW M3 E30 Sport Evo 1986 238 1 200 5,04 248 7,4 Released v0.1
BMW M3 E92 2008 414 1 605 3,88 250 4,3 Released v0.1
BMW M3 GT2 2012 485 1 245 2,57 270 n/a Released v0.1
BMW Z4 E89 35is 2010 330 1 605 4,86 250 4,7 Released v0.1
BMW Z4 GT3 2013 530 1 265 2,39 280 n/a Released v0.4
Chevrolet Corvette C7 Stingray 2014 455 1 433 3,17 n/a 3,8 Free Bonus
Chevrolet Corvette C7.R 2014 n/a n/a n/a n/a n/a DLC: Dream Pack
Classic Team Lotus 98T 1986 1200 540 0,45 330 n/a v1.0
Classic Team Lotus Type 49 1967 410 499 1,22 300 n/a Released v0.1
Ferrari 312T 1975 495 606 1,22 320 n/a Released v0.8
Ferrari 458 GT2 2012 470 1 245 2,65 370 n/a v1.0
Ferrari 458 Italia 2009 570 1 573 2,76 325 3,3 Released v0.1
Ferrari 599XX EVO 2012 750 1 310 1,75 303 2,5 Released v0.4
Ferrari F40 1987 478 1 175 2,46 324 3,5 Released v0.4
LaFerrari 2014 963 1 255 1,30 350 n/a v1.0
KTM X-Bow R 2011 300 795 2,65 250 3,7 Released v0.1
Lotus 2-11 2009 252 670 2,66 249 n/a Released v0.2
Lotus 2-11 GT4 2009 270 670 2,48 260 n/a v1.0
Lotus Elise SC 2008 217 929 4,28 235 4,6 Released v0.1
Lotus Evora GTC 2012 n/a 1 310 n/a n/a n/a Free Bonus
Lotus Evora GTE 2011 438 1 277 2,92 269 4,0 Released v0.5
Lotus Evora S 2009 345 1 385 4,01 277 4,6 Released v0.3
Lotus Evora SR 2013 345 1 385 4,01 277 4,6 v1.0
Lotus Exige 240R 2008 243 930 3,83 249 4,0 Released v0.8
Lotus Exige S 2012 345 1 176 3,41 274 4,0 v1.0
Lotus Exige S Roadster 2013 345 1 166 3,38 233 4,0 Released v0.3
Lotus Exige Scura 2009 257 925 3,60 245 4,1 Released v0.1
Lotus Exos T125 2013 640 660 1,03 300 n/a Released v0.7
McLaren MP4-12C 2012 616 1 434 2,33 330 3,3 Released v0.3
McLaren MP4-12C GT3 2013 493 1 245 2,53 275 n/a Released v0.65
Mercedes-Benz SLS 2012 583 1 620 2,78 317 3,8 Free Bonus
Mercedes-Benz SLS GT3 2012 520 1 330 2,56 285 n/a Free Bonus
Nissan GT-R Nismo 2014 n/a n/a n/a n/a n/a Free Bonus
Nissan GT-R Nismo GT3 2014 n/a n/a n/a n/a n/a DLC: DreamPack
Pagani Huayra 2012 700 1 360 1,94 370 2,7 v1.0
RUF CTR Yellowbird 1988 n/a n/a n/a n/a n/a n/a
Pagani Zonda R 2009 750 1 070 1,43 370 2,7 Released v0.2
Scuderia Glickenhaus P4/5 C 2011 470 1 230 2,62 260 3,9 Released v0.2
Tatuus F.Abarth 2009 198 455 2,30 230 n/a Released v0.1egy ilyet találtam...
+ugye múlthéten bejelentették az Alfa Romeókat
illetve folyamatosan jelentgetik be az új gyárakkal kötött licenszeket...
meg persze a legtöbb felsorolt autónak is vannak külön változatai (s1, s3 drift stb..)
meg egy pár most benne lévő modell is hiányzik a listából...gagyi kormánynál meg a controller.cfg-ben a scale érteék állításával (1-ről pl 0.25-re) lehet trükközni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 14 PRO 5 G 8/256 DUAL garanciával
- Dell Precision 7670 FHD+ i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1T G4 / Quadro RTX A4500 16GB / HU vb Pro tervező
- LG OLED55G42LW LG Gyári garancia 3 év
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest