- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Yettel topik
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- 8300 mAh, maradhat?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
-
#70869248
törölt tag
Sztem alap a Lada HSW..csak az a alap! pl ezen a pályán: [link]
illetve a Malagoli Honda-Opel, pl: [link] elég jók. Van egy Seat Ibiza is amiből a vr6 változat elég jó, az alap elég lassú, a turbó meg túl gyors ..de nem tudom frissítették-e.
Illetve nálam bent van a Cadillac: [link] érdekes autóvideo
-
-
Jack@l
veterán
Nekem sikerült izzadva 9 alá benyimni, de kicsit lecsúsztam az ívről az egyik kanyarban és nem valid. Viszont néztem most a versenyt, hossszú egyenesekbe én nemhogy a 260-at, de a 240-et jó ha kihozom. Az enyhe felfele emelkedőn pl 220-nál elfogy a cufla a kocsiból. Valami nem okés még mindig technikailag. BMW setupjával sikerült 20 mp-et faragni, de a végsebességeket nem értem.
-
MPowerPH
félisten
En most fejeztem be, eleg volt. Az elso szektorban van meg 1s, de iszonyat nehez osszekaparni, ezert mar inkabb hanyagolom. Egyebkent jo ez az auto, tetszik.
Pont ahogy mondtatok, ilyen hosszu palyan nem lehet nem hibazni. Mindig van egy-ket kisebb hiba, ami x+y masodpercbe kerul. Viszont ahogy egyre jobban ismered a palyat az adott autoval, ugy tudsz fejlodni.
-
vlevi
nagyúr
Az azért eléggé a hihetetlen kategória. Ezen a pályán minden második kanyar szopatós, csalóka ívű, amiben kőnnyű besokallni, dombtetőn lévő beláthatatlan kanyar. Ha ezt valaki látatlanban végig akarja úgy nyomni, hogy tempót is megy, az tuti 10x eldobja egy körben.
Evora gtc-vel próbálta? -
vlevi
nagyúr
Nincs trükk, nincs titok. Akik elöl vannak, nagyon sok éve szimulátoroznak. Az a setup, ami sokunknak egy idegbeteg vezethetetlen vacak, az nekik gyorsabb, mint az, amivel az átlag normálisan végig tud menni.
Ez egy hihetetlen hosszú pálya, ha mindegyik kanyarban csak minimálisat hagysz benne, már akkor is másodperceket buksz, mire körbeérsz.
Egyszerkétszer kipróbáltam néhány kanyart gyorsabban venni, egyszerkétszer bejött, akkor sokat nyertem, de többnyire nem sikerült kivitelezni, olyankor disznónagy fetrengés lett belőle.
pl. 7-es szárnyállással a flugplatz hosszú egyenes végén az enyhe balost be lehet venni nyélgázon. Ha sikerül. És van még 2-3 ilyen kanyar, ami menne padlón. De a kanyargósabb részen midegyik kanyart nagyon "megtisztelem"
[link]
Erre lehet jó a hotlapozás, akár saját ghost autót figyelve is. Hol van az, ahol mégegy kicsit később lehet fékezni, mi az, amikor viszont korábban kell, és mikor lehet a kanyar kijáratánál padlót nyomni, hogy az egyenes (márpedig abból nagyonsok van) tökéletes legyen.
És a baromi hosszú pálya. Csak ott van azért, hogy nehogy elrontsam, mert akkor félóra idő megy a levesbe (az ESC utáni újabb felvezetőkörrel együtt).
Én is próbáltam Sinka Dani setupját, de én sem bírtam vele mit kezdeni. Visszaálltam a gyárira, váltót hosszabbra vettem, szárnyat 7-re, hátsó felfüggesztés slow rebound pedig 10 (az eredeti 13 helyett). 6-os szárnyállással már nálam is állandóan eldobálja a hátulját -
subaruwrc
félisten
ahogy most az exos 125 s1-gyel kőrözgetek arra jöttem rá hogy a durva leszorító erő lesz a megoldás a kis lotusnál is. különben túl sok időt vesztesz a kanyarokban és a féktávokon. nagy leszorító erővel meg talán összeszedsz annyi előnyt hogy a 10-15km/h mínusz sem vészes a hosszú egyenesben.máskülönben nem tartom elképzelhetőnek. 2-3mp csak annyi lenne hogy valahol több mindent elvállalnak de 25-30mp az még egy ekkora pályán is ordas különbség
-
barcalaci84
őstag
-
-
JoinR
őstag
Hacsak nem soft keveréken mész, nem fogy el a gumi. A medium slick a felvezető körben tiporva is 98-99%-os a 2. kör kezdetekor.
Amúgy ajánlom a hard keveréket is, nyilván kicsit lassabb, de a hátsó kerekek hőingása sokkal kisebb, így nincs az, hogy néha instabillá válik az autó, miközben 2 kanyarral előtte még minden oké volt. -
ooooobi
senior tag
A legújabbal pr´báltam, meg az egyel régebbivel, Csak annyira jöttem rá hogy ha kiveszem a pipát az enable prost processing effects-röl akkor nincs hiba, ugyhogy valamelyik ottani effekt nem tetszik a kártyámnak vagy a drivernek, azóta nem volt idöm játszani, így nem szarakodtam vele hogy rájöjjek az ottani efektekböl melyik csinálja ezt a hibát. Egyesével kellene ki be kapcsolgatnom.
-
Jack@l
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- 90-es években voltam gyerek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- EA Sports WRC '23
- BIOS topic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- ÖRÖK GARANCIÁVAL - OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - LicencAruhaz.hu
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B365M i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA FSP 400W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest