- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz
Habugi #15034 üzenetére
Nekem volt 290X-em.
Amikor eladtam tisztában voltam vele hogy bitang erős kártya.Sajnos szoftveresen nem volt kiszolgálva.
Ettől függetlenül nem kezdtem a kártyára köpködni fórumokban.Na jó cserébe a driverekre igen.
Most egy ide egy oda időszak jön.
Látszik hogy ha fordítanak időt az AMD-ben rejlő tudás kiaknázásában akkor elkalapálja az azonos kategóriájú Nv-t. -
-
#85552128
törölt tag
válasz
Habugi #14887 üzenetére
Nem én próbálom bemagyarázni, hogy mindenen probléma van mikor látszik, hogy egy kártya kivételével csak AMD-n, 4K-n meg még az is összeesik.
(#14886) Malibutomi 1080p-n ugyanannyit hoz a 280X is mint a 290, szóval ott sincs nagyobb különbség. Az, hogy mennyire elszúrt a kód meg majd kiderül, 1080p-n elég jól fut minden a 380X kivételével.
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Habugi #14696 üzenetére
Amilyen gyorsan változik a játékban a napszak, simán elképzelhető, hogy elegük van abból, hogy erre is ügyelni kell. Amúgy nem hibáztatom őket, de a benchmark pont azért jó ebben a játékban, mert fixen bele van írva, hogy milyen a dinamikus időjárás. Azt kell lefuttatni egymás mellett. Nem ad más eredményt, mint a játék nagy része.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
h1mpi
félisten
Itt az Up to 54%-ról van szó....
(#9742) Laja333: Én még meglepődök embereken, akiket meg lehet etetni újra és újra a "future" technológiával. Látom Te is ilyen vagy. Tényleg nem akarok megbántani senkit, de, akinek AMD cpu van a gépében játékra az nem tud hiteleset írni előttem ebben a témában.
-
daveoff
veterán
-
Asbee
veterán
Nálam a 970 Strix vrm hőmérséklete tuningal (alapfesz) volt hogy 115 fokba belenyalt 1-2 másodpercre. De tartósan 110 fok. És ezt már kicsit agresszívebb custom profillal. Nem azt mondom, hogy megpurcanna egy év alatt de engem idegesített.
Ezek a dolgok meg azért vannak felemlegetve mert bárhol előjött a téma HSM megjelent és magyarázta, hogy alaulfeszelve alulórajelzve vagy megventizve is tökéletes. Első pár alkalommal még oké volt, de 30x már annyira nem.
-
Malibutomi
nagyúr
Nekem nem kell mondanod, tudom melyik kártyára és miért érdemes tenni, és ez egy tökéletes tanács a 290 topicban az érintett tulajoknak. Arra hivtam fel a figyelmét, hogy ebben a topicban viszont pont az ellenkezöje a hatás, mert sokan általánosítanak. Nem érdekli öket hogy csak az asusra és csak az érzés miatt, onnantól az összes 290/x koholnivaló.
Nem jó érv egy kártya mellett szerintem hogy csak egy plusz venti kell és kész. Ez igazából az asus dolga lett volna.
-
sixpak
nagyúr
-
Asbee
veterán
Nem olvasol vissza, de azért megjegyzést teszel, stílusra. Értem. Korrekt. Én a magam nevében beszélek, nem egyszer normálisan leírtam, mit mérjen hogyan és hogy ha annyira nincs tisztában a dolgokkal hallgasson ránk, hogy lehetetlen olyan körülmények között amit állít. Nem megsértődni kell hanem nyugodtan átgondolni, utána nézni és úgy mérni. (ez már nem neked)
-
korion
senior tag
nem akarom orrbaverni,félre.. azt írtam,h remegni kezdek,ha írnom kell,nem beszélhetem,főleg,ha még orrba se..
Daveoff ; NEM HAZUDOK!max vmit tényleg nem értek!!nagy különbség!!!!és,ha nem személyeskednétek egyfolytában,akkor lehet el is szégyelltem volna magam,hogy vmit benéztem!
de jössz a hülye dumáddal,h hazudok!
TE MEG LOPSZ AKKOR! nah hogy esik??szégyen...
BOCSÁNAT LÉPTEM!
üdv!
-
daveoff
veterán
Ez meg egy 980, DX11-el........!!!!
De most már az is kiderült, hogy nem ér semmit ez a teszt, pedig eddig ez volt a nagy Mantle bizonyíték.
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Dávid\Documents\Star Swarm\Output_15_02_07_0822.txt
Version 1.10
02/07/2015 08:22
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: NVIDIA GeForce GTX 980
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @ 3.50GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 17109540864
Allocatable Memory: 140737488224256
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts (D3D11): Disabled
Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 33233Average FPS: 92.31
Average Unit Count: 4770
Maximum Unit Count: 5972
Average Batches/MS: 1420.44
Maximum Batches/MS: 5914.99
Average Batch Count: 16669
Maximum Batch Count: 135445
===========================================================(#3051) hugo chávez: Ez az UP TO 45% a BF4-re vonatkozott, csak azt elfelejtették hozzáraknu, hogy ez egy APU, és egy 290X társaságában jött össze nekik. Abu is leírta, hogy a DX12 megjelenésével nem ajánlott a Mantle használata, akkor szerinted nem veszíti el a létjogosultságát?
-
Asbee
veterán
A mantle egy bukás ahhoz képest ahogy beharangozták. Persze majd megint jön a magyarázat, hogy de majd majd... Te nagyon nem értetted meg daveoffot. Talán ha te is azért adtál volna 100+ ezreket vga-ra megjelenésnél mert megetted a rizsát, jelen esetben a mantlet, aztán semmi extra nem lett belőle, majd utána ha kezdeti árat nézzük, egy kicsit többért, egy jobb, gyorsabb kártyát kapsz, ami ráadásul az általad favorizált játékban dx11 alatt gyorsabb mint a másik mantle alatt, akkor kicsit másképpen tekintenél az egészre. Én rohadtul bíztam benne, első napos vétel volt vizezve a 290 aztán jöttek a csalódások...
Annyira bírom, hogy amd szemüvegen át annak kárára lehet csak a bétáról beszélni, fordítva nem. Úgy állítjátok, be hogy mintha az amd "fényéveket" fog gyorsulni a konkurencia meg marad ott ahol most van a béta-béta tesztel. Az gondolom fel sem merülhet, hogy ugyanez a különbség megmarad. Hát mért is merülhetne, hiszen nincsenek ígérgetések, magyarázkodások a másik oldalról.
Mikor fog végre az elő fordulni, hogyha valami nem kifejezetten amd-re van optimalizálva és béta-béta esetleg ott is teljesítenek valamit és nem kell mindig ugyanide vissza térni? Hogy majd driver, majd ilyen javítás, majd olyan jaívtás, aztán hoppá, csak odáig jutottunk mint a konkurencia. Sajnos évek óta ez megy. Ebből lett nekem is elegem és inkább oda kötöttem ki, amiről el lehet mondani, hogy szar, meg gyenge, meg eldobható, meg nem időtálló de mégis azt tapasztalom, hogy jobb, gyorsabb. Akkor miért foglalkozzak mással?
Az ilyen hardver sebessége kis mértékben szól bele dolog meg álomnak jó többnek nem. 21 században kapitalizmusban eleve megbukott, hogy majd évente fizetjük az új hardverre az alacsony szintű programozókat, vagy nem változtatunk évekig.
Nem akarok célozgatni, pár éve az is meg lett mondva vége a vga-k időszakának, jönnek az apu-k azok elegek lesznek mindenhez. Ma már poénként jó vissza emlékezni rá.
-
Asbee
veterán
Ez nem természetesség kérdése a 980 jobb kártya mint a 290X. Az hogy daveoff megosztotta a saját tapasztalatát azzal megint nem tudom mi a bajod. A többi erre az új tesztre, ha lehet így nevezni irányult. Az egész úgy indult a buta maxwell mire képes. Olvass át mindent még egyszer.
-
Asbee
veterán
-
TTomax
félisten
Persze akkor alkalmas volt amikor még csak DX11 volt... most már hirtelen nem az,sőt kétszer se adja ugyanazt... szép mese...Persze egy évig amíg a vörös (idéznélek)hordalék jött jó is volt ez a teszt...
Azért jó látni,hogy a tesztben a buta maxwell azonos fogyasztással 50%al jobb.. na az a nem semmi...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a teszt valójában nem arra készült, hogy VGA-kat lehessen összehasonlítani. Erre a teszt fejlesztője is felhívta korrábban a figyelmet. Maga a tesztnek a varianciája magas. Két egymas utáni futtatással is lehet 30% az eredményen között. Emellett az is számít, hogy az egyes pathokban éppen milyen optimalizálás aktív. Ez igazából egy belső engine teszt a fejlesztőknek, csak kiadták, hogy megmutassák a világnak, hogy nem kamuznak, amikor arról beszélnek, hogy a motorjuk 100k batcht lezavar 60 fps-sel.
-
daveoff
veterán
Úgy lesz megbízható, hogy a min/max fps pillanatnyi állapotok, az avg meg átlag, bent a nevében. Van egy scene váltás a tesztben, ahol szinte minden kártyával beesik az fps azonos mértékben. Az avg fps, és a bench is teljesen korrekt képet mutat, minden kártyámmal lefuttattam, nem egyszer.
Zöldnek kicsit jobban fekszik ez a teszt, szerintem....
-
Egon
nagyúr
El nem tudom képzelni mit nem értettél meg abból a postból annyira, hogy ilyen "dinamikával" reagáltál rá.
LOL, a másik AMD-s fanboy is megjelent...
El nem tudom képzelni, mit nem lehetett megérteni azon a teszten: lásd a későbbi magyarázatot a min. fps-re: belekapaszkodott egy szalmaszálba, és még azzal is mellétrafált...
Amióta kijöttek a Maxwellek mindenki a nem létező Radeon lemaradásról beszél pusztán csak azért, mert nem kívánták le/vissza butítani a saját technológiájukat azért, hogy kevesebbet fogyasszon.
Látom, bekajáltad Abu marhaságait. Hja, AMD oldalon úgy kényelmes.
Nekem speciel úgy hiányoznak a 128/256bites Hawaiiok hogy azt elmondani se tudom..
Tipikus savanyú a szőlő kategória...
Amíg teljesítményben nem okoz problémát (és a tesztek szerint nem igazán van gond ezen a téren, nemde?), addig tőlem 64 bites is lehet a cucc...
-
FLATRONW
őstag
Azzal egyet értek, hogy elfogadhatatlan a korábbi eredmények linkelgetése, mert a patcheknek és új drivereknek köszönhetően már úgyis más az eredmény.
Azonban hogyha most hasonlítunk össze valamit, akkor törekedni kell arra, hogy a tesztek a lehető legazonosabb feltételek mellett fussanak le. Olyan sok dolog van ami valamilyen szinten befolyásolhatja a végeredményt (pl. operációs rendszer állapota), hogy felesleges tovább rontani a helyzetet egy játék kalóz verziójával.
Jó példa erre az eredeti Metro Last Light benchmarkja. A kalóz verzióban a végeredmény grafikonja nagyon keszekusza volt, ellenben az eredeti játék ugyanazon verziójában sokkal kiegyensúlyozottabb volt. -
Tapasztalatom szerint, van, hogy AMD-n valamiért fekete képernyővel megy le/vagy sehogy 1-1 Benchmark, eddig 2-vel, ha találkoztam, az egyik ilyen a Sniper Elite V2 Benchmark volt, a másik a Sleeping Dogs.
Mindkettő eredeti, mielött még az lenne a téma, hogy az ingyen polcról vettem le. Nvidia-val még nem volt ilyen bugom, de ebbe az is beletartozik, hogy jó, ha fele annyit Benchmarkoltam zölddel, mint piros kártyával, így erre nem feltétlen érdemes adni.
Rápróbálhatsz másik driverrel, de nekem soha nem hozott megváltást. Valamiért néha nem akarja az igazságot, van, hogy másnap pedig tökéletesen futott...
-
-
daveoff
veterán
Persze, tiszta sor, nem úgy értettem, ahogy Ti gondoljátok.
Csak engem mikor AMD-m volt idegesített az NV logó a játékok elején, mert akkor szinte könyvelhető volt, hogy szarabbul fog futni. Most, hogy NV-m van, most meg a Gaming Evolved logo zavar kicsit, azzal a különbséggel, hogy NV-n semmivel nem futnak szarabbul az AMD-s játékok, sőt.
(#2807) Locutus: FC4-ben kikapcsolod a GameWorks-ös szarságokat, és ennyi, ha itt össze akarjuk hasonlítani a kártyáinkat, akkor egy beállításon kell futtatni, de ugye AMD hátrányban van ebben a tesztben, ezért mondtam...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a driver kérdése ez. Az NVIDIA számára mostantól a Maxwell a lényeges. Ha egy fejlesztő nem tud egy kódot gyorsra megírni, akkor jellemzően megkéri az NV-t, hogy optimalizálják helyettük. Ezt vagy megteszik vagy nem, de általában segítenek. Na most az NV ezt a kódot úgy írja meg, hogy a Maxwell legyen vele gyors, és a Kepler már nem érdekes, sőt az a jó, ha lassabb lesz. Ugyanez a GameWorks esetében, amit mostantól szintén Maxwellre optimalizálnak. Ez lassítja be a 780-akat, nem fontos már, hogy gyorsak legyenek. A Radeonok sem gyorsultak be, csak azokra az AMD ezt nem tudja megcsinálni, mert publikus a dokumentáció és a disassembler, így a fejlesztő képes ezekre a hardverekre optimalizálni. Az NV az architektúra elzárásával úgy írja meg a shadert ahogy akarja, mert a fejlesztő ISA dokumentáció és disassembler nélkül nem tudja megállapítani, hogy az optimalizált kód-e vagy sem, el kell hinnie, hogy az.
-
TTomax
félisten
Azért dumálsz mellé,mert Daveoffhoz hasonlítod és azt hiszed hibás az eredménye...nem,nem hibás,Ultimate, 4XSSAA,ö így mérte a 290Xet és mivel nincs meg már neki,nem valószínű ismét meg fogja mérni...Ha hozzá akarod hasonlítani akkor állítsd át,és rögtön látod,hogy teljesen rendben van a hozzám mért eredmény sem kirívó... 62 fps vs 97... inkább az az érdekes,hogy az 1250re húzott 290 és 290X-ek között nem igazán van nagy difi.
-
TTomax
félisten
-
-
TTomax
félisten
Te ne haragudj,de hogyan vegyünk komolyan egy warez verzióval mért eredményt?Mert az engem nem érdekel,hogy honnan van meg neked,meg csinálsz vele,de egy buherált játék eredményét nem lehet elfogadni,hiszen nálad nem az fut ami nálunk...de az is lehet hogy igen... honnan tudjam????? Ezt most mindenféle szívatás nélkül... daveoff eredménye teljesen rendben van...
-
TTomax
félisten
Ja értem,megvenni viszont fájt...
A végeredmény szempontjából nem mindegy!Nekem pl a FC4 még csak véletlenül sem úgy futott ahogy az eredeti,és azonos verziószámon volt... erről ennyit...amúgy azén kepémről virít,hogy steamen van meg...de az amugy is tökmindegy,ha meg Ubisoftos hulladék akkor tesztelni sem kell vele...
-
TTomax
félisten
-
TTomax
félisten
Mert talán először amikor kijött a játék akkor készítettem képernyömentést a beállításokról,és éppen akkor egy MSI 7970-em volt,most meg csak elővettem a képet... söt van eredményem is,7970el,290el,290X-el... a legjobb radeon eredményem 84fps volt... 1300+MHz felett valahol a Lightninggal...
-
a DoF-nak szerintem sincs sok keresnivalója a játékokban, különösen nem az FPS-ekben. a motion blur implementációfüggő, lehet jól is csinálni, meg szarul is (jellemzően az utóbbi szokott sikerülni).
az FXAA kis mértékben tényleg tompít, de én csak akkor látom, ha kifejezetten figyelek rá. ráadásul nem is mindig lehet megkülönböztetni, hogy az FXAA miatt tompa valami, vagy maga a textúra olyan. az eredeti MLAA sokkal rosszabb volt.
amúgy Radeonon és GeForice-on ugyanúgy fest az FXAA? TTomax? -
TTomax
félisten
Bizony!És ugye a legjobb példája a teljesítmény elpazarlására,mert van ahol felezi az fpst a DOF,de cserébe legalább jól elmos mindent a motion blurrel...és akkor jönnek a "néphülyítő" szoftverek mindkét cégtől ahol egy gomb benyomásával "optimalizálhatsz" mindent... hát nem köszönöm,ha 900P-re vágyok 30fps-el recés élekkel és ocsmány textúrákkal,azt jóval olcsóbban is megúszhatom...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Abba gondolj bele, hogy nem is nagyon lehet mire optimalizálni még. Oké, picit optimalizálták Intelre, amit szintén elismertek, de GeForce-ra nem lehet. Főleg nem úgy, hogy a Crytek anyagilag nem áll most stabil lábakon. Nem fognak arra költeni, hogy visszafejtsék a GeForce-ok működését, csak azért, hogy optimalizáljanak rá. Lásd a TressFX, az AMD fél évig optimalizálta Keplerre, és még Maxwell optimalizálást nem is kapott, az még egy fél év. Az is kérdéses, mennyire jogszerű az AMD-nek megosztani a visszafejtés adatait a Crytekkel. Ugye a reverse engineering alapból egy tiltott dolog, de nagyon jellemző, hogy amikor a teljesítményproblémák, vagy kompatibilitási problémák megoldása érdekében történik, akkor a jog szemet huny a "bűntett" felett. Vannak is a törvényben ilyen kivételek. De a reverse engineering adatok továbbadása egy másik félnek már törvénytelen. A Crytek ráadásul nem Gaming Evolved partner a játékokra vonatkozóan. Ezért nincs a Ryse a Gaming Evolved listában, és így például az sem megoldható, hogy az AMD emberei optimalizálják a játékot GeForce-ra, amit például az új Aliennél megtettek.
Ha az NVIDIA akarja, akkor kihasználhatja a törvény kiskapuit, így visszafejthetik a Ryse shadereit és azokat optimalizálhatják, majd driverből lecserélhetik. Ez biztos eredményt ad majd, csak nem egy gyors folyamat. De nem egyszer csinálták már. Ott volt például a Dirt Showdown. Háromnegyed év alatt átírták a shadereket és jóval gyorsabban futott GeForce-on, mint a kezdetekben.A DX11/DirectCompute 5.0 működésével nem nagyon tudnak mit kezdeni. Azt be kell nyelni. Az optimalizálás leginkább felzárkózást jelent majd, hogy a GTX 770 mondjuk ne egy 270X-szel legyen pariban, vagy mondjuk a 280X se legyen a 970 nyakán. Csodát viszont nem lehet tenni, olyat ne várjon senki.
Az architektúra dokumentálása, illetve annak hiánya egy üzletstratégiai lépés. Az NV rá akarja kényszeríteni a fejlesztőket a GameWorksre, csak láthatóan a Cryteket ez nem érdekli, ahogy számos más fejlesztőt sem. Tehát szükség lesz a driveres hackekre, még ha a hátuk közepére is kívánják. Az NV idézi elő a problémát azzal, hogy nem mondják meg a fejlesztőknek hogyan lehet GeForce-ra optimalizálni.
-
a 770 és a 280X eredményét nézd. a két kártya hasonló súlycsoport, kicsit a 770 szokott gyorsabb lenni, itt viszont a 280X gyorsabb SSAA nélkül 20%-kal. ennyiben tehát radeon-barát a játék, aminek számos oka lehet - de nem úgy tűnik, hogy a memória-sávszél közöttük van.
4xSSAA mellett az olló nyílik - pixel delivery-ben erősebbek a radeonok, a 4xSSAA pedig 4x annyi pixel. nekem reálisnak tűnik a különbség növekedésének mértéke - a 4K felbontásnak megfelelő beállítás mellett a 290X 20%-kal gyorsabb, ahelyett, hogy valamivel a 980 lenne előrébb. ez összecseng a 770 és a 280X 1920 + noAA eredményénél látottakkal. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SSAA számít, de nem ennyire, ráadásul eléggé speciális SSAA és TAA keveréket használ a játék.
Igazából ilyen eredményt több tényező együttállása okoz. Valószínűleg az Xbox One shadereit nem sok módosítással hozták át PC-re. Úgy sem tudják hogy működik a Maxwell/Kepler, szóval majd az NV lecseréli őket driverből, ha akarja. A CryEngine is eléggé compute irányba fejlődik. Ezt nyilatkozták is: "We are making heavy use of some DX11 features like Compute Shaders, which however, perform better on some hardware architectures than others, so there will be some noticeable performance gaps between different desktop GPUs." Nyilván a Maxwellnek nem segít, hogy DX11 compute shader mellett az elméleti teljesítményének a negyedét elveszíti, mert a negyedik blokkhoz nem tud 32 kB-os LDS-t rendelni.
-
Sosem olvastam még olyan jellegű hozzászólást 50k-s VGA-val rendelkező embertől hogy "NV-vel minden szebb és jobb"
akkor itt van egy - az ár / teljesítmény és hang / hőmérséklet területén kiváló ASUS 7770-től azért szabadultam meg, mert folyamatosan voltak vele kisebb-nagyobb nyűgök. bezöldültem, és ezek megszűntek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Temu
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Nintendo Switch 2
- Automata kávégépek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- EAFC 25
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- További aktív témák...
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest