- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Google Pixel topik
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple Watch
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
velizare #18727 üzenetére
A fenti két RAM alól hiányoznak az SMD alkatrészek, tehát 192 bites lesz, ez oké. Viszont a hiányzó ramok azt jelzik, hogy lesz 256 bites variáns, azaz Ti. Szóval most az a nagy kérdés, hogy most a GPU az egy GP104 lesz alaposan megvágva vagy a GP106 esetleg 256 bites lesz?
Ha GP104, akkor ebből az következik, hogy a kapacitásproblémákon felül van bőven hibás chip is. Legalábbis nem kéne azzal szívatniuk magukat, hogy abból a kevés chipből még meg is vágnak egy csomót, hogy aztán olcsón megváljanak tőle.
Ebben nincs sok logika, szóval inkább GP106 lesz ez, 256 bittel, vagy kamu a kép.
-
-
válasz
velizare #18524 üzenetére
Épp linkelni akartam, nagyon cukorfalat a kicsike, vajon mennyivel lehet hangosabb/kevésbbé tuningos, mint egy 3ventis g1?
A két db DVI-ért és az egyedül árválkodó displayportért viszont egy naplóból kilógó büdös nagy 1-es
#18530: <<- sírvaröhögő/falatkaparó smiley
#18539: Azt inkább nem mondanám, h hova dugják, mert a végén ki leszek tiltva a fórumról
. Az aktuális technika legfejlettebb csatija a DP1.3/4, amit az nvidia teljes mértékben támogat. Ha a nagy karijukra, aminek uakkora az eleje képesek 3db-ot felrakni belőle, akkor nem értem erről miért pont az extra DP-okat hagyták le. Főleg, hogy a nagynál reklámozott 8k támogatáshoz 2db DP kell. Persze jó ha van hdmi a TV-k miatt, de a DP-ről bármire lehet veszteségmentesen konvertálni, DP-re kommersz csatikról (HDMI csillió.0c, DVI, Dsub) viszont csak veszteséggel.
-
Egon
nagyúr
válasz
velizare #18415 üzenetére
a tpu korrekt, a kifogások egy része részben más megfogalmazásban, de szerepel a ref 1080 és 1070 tesztekben is. felteszem akkor meg az amd pénzelte őket, igaz?
Félreértettél. Arra akartam rávilágítani, hogy egyesek minden negatívumot, amit nV-vel kapcsolatban írnak, készpénznek vesznek, míg egy AMD termék lehúzása esetén egyből jönnek a "lefizetve" dumával, szóval működik a kettős mérce remekül.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #18425 üzenetére
Ja, csak a 480 és a 290/X egy majdnem ugyanolyan teljesítményű kártya a 1070 meg jóval gyorsabb mint a 970.
Arról nem is beszélve, hogy a 1070 ezt egy, a 480 pedig kétlépcsős architekturális ugrással oldotta meg.Pascal-Polaris chipek között ugyanúgy megmarad egy elég nagy szakadék perf/wattban mint a GCN2/3 - Maxwell2 között pedig arról is volt szó, hogy eléggé átdolgozták az architektúrát, ebből viszont nekem nem úgy tűnik vagy legalábbis a fogyasztást nem nagyon érintette.
-
Egon
nagyúr
válasz
velizare #18410 üzenetére
480nak nincsen dvi kimenete
No igen, az új nV kártyák nemrég lettek ekézve, hogy magas felbontáson, magas képfrissítés mellett, a (dual) DVI kimenettel gondok vannak - az AMD ezt a problémát egy "elegáns" megoldással kezelte...
Egyébiránt a Techpowerup-ot vagy lefizette az nV (nyilván...
), vagy nem olyan szép ez a 480-as "menyasszony", mint amilyennek tűnt:
Pros:
•Outstanding Performance per Dollar
•Power efficiency improved
•8 GB VRAM
•Improved software voltage control
•HDMI 2.0b, DisplayPort 1.4Cons:
•Noisy
•Card runs into temperature and power limit, resulting in reduced clocks
•Limited GPU overclocking potential
•Power draw exceeds PCI-Express specification
•Fans don't stop in idle
•High temperatures
•Multi-monitor and Blu-ray power draw still terrible
•DVI output removed -
válasz
velizare #18407 üzenetére
Nincs közvetlen összehasonlítva a többivel, nekem a Tom's Hardware-es teszt többet mond, pl:
-
keIdor
titán
válasz
velizare #18380 üzenetére
Magyarorszagon ha 70-80-ra beall az ara, egy jo vetel lehet, de ha tartosan 100 ezerert fognak menni a ref. kartyak, akkor nem meggyozo, Pascal fele szitu fog kialakulni. Igaz azt mondjak ez nagy mennyisegben lesz raktaron.
Az hogy az USA-ban 200/230 usd-ert mennek, az jo, csak mi itt sokra nem megyunk vele.
Egy 1400-1500MHz-es GM204-el azert megneznem meg mit alakit, persze ugy hogy az RX480-en is OC van. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #17131 üzenetére
Nem. Egyszerűen csak nincs kiadható állapotban.
(#17132) Szaby59: A játékok 99,9%-a félkész. A gond az, hogy nincs elég idő megírni az egészet, hogy teljesen optimalizált legyen. Alig egy-két stúdió figyel oda arra, hogy egy rakás energiát beleöljenek a DX12 mellett a DX11-es kódba, de ez valójában nem éri meg, mert amit gyorsan elérsz a DX12-vel sebességet, azt a DX11-gyel jó másfél éves extra munkával lehet hozni. Puszi a hasára mondjuk az Oxide-nak, hogy ők ezt felvállalják, és véglegekig szétoptimalizálják a motort, de a valóság az, hogy a kőkemény határidőket szabó kiadók többségének nem éri meg a megjelenést másfél évvel eltolni. Ilyen körülmények között a DX12 előny, mert sokkal gyorsabban eljuttat arra a sebességszintre, ami a cél volt. A DX11-et pedig vagy befoltozzák az elkövetkező évben, vagy ráhagyják.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #17128 üzenetére
A Polaris startjához érkezik a DX12 mód. De van már a sajtónak DX12 tesztprogramja előzetes kóddal. Cirka 60%-os extrát dob még erős procival is. Nekem úgy jó 90%-ot gyorsít. Valószínűleg a DX11-es kóddal már nem foglalkoztak annyit a fejlesztők, így abból nem hoztak ki mindent. Túl költséges lett volna.
(#17129) Locutus: Akit nem érdekel a DX12, az vehet CF XDMA rendszert vagy egynyákos multi GPU-t és az DX11-ben is skálázódik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #17119 üzenetére
A CF-ből is csak az XDMA, illetve az egynyákos megoldás működik. A hidas SLI/CF konstrukciók negatívba skálázódnának. Ezért tiltva vannak driverből, persze lehet, hogy találnak valami megoldást később. Ugyanakkor lesz a DX12-es módnak multiadapter opciója, ami már ugye nem azokat a szerencsétlenül lassú hidakat használja. Na az skálázódni fog mindenhol.
-
Ijk
nagyúr
válasz
velizare #16769 üzenetére
Kikapcsolod a felesleges élsimítást és rögtön 60fps lesz.
players111: érdekes hogy itt lassabb a fury x. De meglepően jól szerepelnek az AMD kártyák, a 390x 37 fps, akkor a sima 390 lehet 35-36, ami kb 75%-a miközben árban 42%-a.
Persze a csúcskártyák nem épp ár/érték arány bajnokok, de bizony nem mindegy hogy 35 vagy 47 fps. -
Dyingsoul
veterán
válasz
velizare #15265 üzenetére
Megmondom őszintén, reménykedtem benne, hogy más felső kategóriás kártyák is kapnak HBM2-t, úgy talán lett volna esély arra, hogy bekússzon a Titan ára 300-350k környékére, launch után nem sokkal. De így reménytelen, fél misit nem fogok adni érte főleg mikor a Volta már a küszöbön lesz, nem ér ennyit. Nagy reményekkel várom azért még mindig a pascalt, de egyre jobban csábít a piros oldal is. Ha eddig kibírtam, most már megvárom mi lesz ebből a párharcból.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #15265 üzenetére
Igen, de a megnyitás a PhysX esetében nem sokat ér. Eléggé kötött ugyanis a licenc. Mindenesetre működik és ingyen van, tehát megfontolandó alternatíva. Meg eleve számításba kell venni, hogy a Dawn engine egy Glacier 2 származék, és a Glacier 2 mindig PhysX-et használt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #15262 üzenetére
A PhysX 3, főleg a 3.3 már nagyon jól optimalizált. Ezért is került ki belőle a GPU-s gyorsítás, mert annyira optimalizálták, hogy a CPU-s gyorsabb lett. Egy korábbi 3-as verziót tartalmazott a Witcher 3 is, és az elején a driver még elfogadta a GPU-s kódot, de lassabb volt, mint a CPU-s. Később már csak CPU-n futott a fizika.
Teljesen jó ma a PhysX és az APEX, ha a legújabb verzióról van szó. Nem sokkal kínál kevesebbet, mint a Havok. Utóbbi azoknak jó, akik nagyon bele akarnak nyúlni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #14980 üzenetére
A Snowdrop egy GPU-driven pipeline rendszer, mint az új Dunia és a Frostbite. Szóval a kiadott parancsok száma alacsony nagyon. Egyedül Intel IGP-n rossz a buli, mert az Intelnek nincs multidraw kiterjesztése DX11-re. Nem is támogatják az IGP-ik ezt a módot, de le tudják emulálni.
-
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #14972 üzenetére
13óra gameplay alatt egyszer láttan, hogy beesett 60 alá, meg éreztem is, hogy valami nem ok. Az esetek 90%-ban úgy fut, mint a benchben. Látszik, hogy a proci miatt esik be, nem a vga miatt, majd patchelik. Azért a látványhoz képest, meg hogy mekkora nyílt terek vannak, szerintem szépen megy a game.
-
Crytek
nagyúr
-
robertosz91
tag
válasz
velizare #14587 üzenetére
Igazad van, van benne szűklátókörűség, de csak azért mert ha teljesen kifejteném a véleményem, az legalább egy logout cikknek elmenne
Hát igen meglehet drótozni időre is, csak ugye mennyi túlóra van benne? Hányszor viszed haza a munkát? Ez a nem mindegy. Egyébként nem az IT szektorban dolgozom, hanem az iparban (hegesztő vagyok), mi nem drótozunk, legfeljebb heftelünk
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #14557 üzenetére
Extreme
Malibutomi: ja utána visszaolvastam, ez reálinak tűnik. alapon van a kártyám. igazából ez az async dolog érdekes, mert nv-t lassítja, nem kicsit, kikapcsolva hozza az elvárt teljesítményt. arról nem beszélve, hogy még dx11-ben is csak egy hajszállal lassabb a Ti....
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #14551 üzenetére
Az összes batch és az avg FPS között 10% eltérés van, a CPU FPS-nél viszont már 60%. A grafika változását meg jól titkolják
ugyanolyan ronda mint volt, az a felszín textúrázás még mindig kritikán aluli 10 éves szint.
Ez alapján 100+ FPS-hez kevés lenne egy 4790k, míg korábban 160 volt ez a szám.
-
Loha
veterán
válasz
velizare #14338 üzenetére
"az üzemi bevételük viszont 2%al csökkent, az adózás utáni eredmény szintén csökkent pár (3) százalékkal. de ekkora számoknál pár százalék ide vagy oda könyveléstechnikai kérdés"
Érdemes megnézni a non-GAAP adatokat is, mert abban kevesebb a könyvelési trükközés, ott az éves profit egyből pl. -3% helyett +16%:
GAAP versus Non-GAAP: Which is Closer to Reality?
"Some of the key differences between GAAP and non-GAAP accounting include items like expensing of options and stock grants made to employees, and the amortization of intangible assets acquired through acquisition, which are included in GAAP financials but removed from non-GAAP financials. In general, these are non-cash activities, so investors often favor looking at the non-GAAP measures, on the argument that they provide a more accurate picture of the underlying profitability of the business."
-
#45185024
törölt tag
válasz
velizare #14344 üzenetére
Mire ment el a sok pénz ?
Azt a sok SUPPORTED-et nem a szél fútta össze...
Vagy azt hitted pl ennyibe kerül egy Grippen ?
Nem abba már benne van a honvédelmi tárca lefizetése
Lisa Sue miért keres többet mint az Intel vezetője ?
Ezek ilyen dolgok, a Top Managerek meg a Pascal tervezői mi pénzt leszakítottak
Valamiből ki kellett perkálni az új fejlesztéseket.
Állítólag a HBM2 ért is előre kell nekik perkálni, addig nem kapnak egy darabot sem, na jó egyet talán...Itt azért vannak kő kemény befektetések. -
válasz
velizare #14342 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy bár racionálisan az adózott eremény tűnik a legfontosabb mutatónak, ez a gyakorlatban korántsem biztos, hogy a legkiemeltebb elvárás. Az nVidia új iparágakba próbál betörni, ami költséges dolog - a terjeszkedési időszaknak a növekvő top line a legjobb indikátora, nem a növekvő profit.
(#14339) Pepeeeee: nézz utána annak a "good enough" névre hallgató filozófiának, aminek a Windows stabilitási szintjét köszönhetjük. A lényege, hogy ez így költséghatékony, mert ezt a jósági (szarsági) szintet a felhasználók még elviselik, nem éri meg még további hónapokig tesztelni és bugfixelni. Az önvezető autóknál "kicsit" máshol van a hangsúly.
-
#45185024
törölt tag
válasz
velizare #14338 üzenetére
Csak én érzem ugy hogy ez az Autoipar hatalmas kockázat
Nem mindegy hogy Stack Overflow van a PC-n és unottan elblattyogsz a Restart gombig vagy egy önmagát vezető autón lesz ugyanez 140-nél.
Értem én hogy nagyobb a haszon de ha jon egy kártéritési per a Gatyáját ráfizeti
Itt az jár jol aki a szukolo PC piacon is talál valami kapaszkodot -
daveoff
veterán
válasz
velizare #14192 üzenetére
Pontosan, butították a látótávot, és máris jobban ment a játék, egyáltalán miért b@szták fel olyan magasra, ha nem bírta a PC-s port? Nyugodtan visszavehették volna megjelenés előtt is, és akkor nincs ez az egész...
Igazából szintre észrevehetetlen volt a különbség a butítás után, csak screenshotokon vetted észre, játék hevében úgysem erre figyel az ember.
-
FLATRONW
őstag
válasz
velizare #14146 üzenetére
A WDDM2-től függetlenül még megcsinálhatják memóriapazarlóra a játékot. Az csak egy lehetőséget ad, hogy jól is meglehessen csinálni Állítólag a konzolos RoTR high texturákkal csak 400 MB VRAM-ot használ.
Hogyha nem így lesz, akkor már tényleg nem mutogathatnak másra a fejlesztők. -
válasz
velizare #14127 üzenetére
Mitől lenne kevesebb? A pixelenkénti komplexitás nem változik.
(#14128) Abu85: Aha, szóval most még nem, de majd... Hol is hallottam már ezt?
Amúgy ha ez most kivételesen tényleg így lesz, és a lényeg még előttünk áll, akkor mi lesz a framerate-tel? /2? Mikor is lesz ez az örömteli pillanat?
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #14069 üzenetére
Tudtommal az AMD állította, hogy a 4 GB VRAM elég lesz még 4K-ra is, na itt és most a 4k textúrákhoz nem elég és annyiban változott a dolog más játékhoz képest, hogy itt nagyobb textúrák vannak...
És nem kell 980 Ti, egy 390/X is jobb ebből a szempontból.
A fejlesztőket meg bátorítsa a gyártó tudták nagyon jól, hogy Fiji kártyákkal problémás lehet, és az AMD/Nixxes kapcsolata nagyon is jónak mondható.High | VeryHigh
Ugyanaz a mentéspont betöltés után ~10 másodperccel.(#14070) Rubbi 8 GB VRAM elég lenne, de a 8 GB RAM mellé kevés - láthatod, hogy Highon is amikor a VRAM még elég 7 GB RAM kell és így a Ti is elég lehet 6 GB-vel több RAM mellett.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #14065 üzenetére
[link] Ilyen pályarészek textúrától függetlenül lesznek benne, de az, hogy egy átvezetőt nem lehet normálisan megnézni ha a textúra Vhigh-on van 4 GB-s kártyával míg highon igen (és közben a memóriahasználat jóval kevesebb) az bizony a VRAM miatt van. High ~3.5 GB +7 GB RAM, Very high ~3.9 GB és mellette 10-12 GB a RAM.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #14060 üzenetére
A textúra részletességnek nem is kell(ene) jelentősen változtatni az FPS-en, úgyhogy ezt benchmarkból nem fogod látni, ahhoz hosszabb tesztre lenne szükség... A játék folyamatosan swappol 4 GB-vel és cserélgeti a RAM/VRAM tartalmát, közben pedig nemcsak mikro, de több másodperces akadásokat is okoz.
Olvasd el a TR topicot, 390-en 7 GB VRAM-ot használ és játszható, nem oszt nem szoroz, hogy Vhigh textúrákkal fut, míg 970/980 mellett meg le kell venni Highra a textúrákat.
A 16.1.1-es hotfix meg annyit csinált, hogy kameramozgás közben már nem szaggat a játék, de ugyanúgy nem tudom felvenni Very High-ra a textúrákat. -
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #13971 üzenetére
Tegnap játszottam vele a driver után fél órát - van javulás, de még mindig jobban fut high mint vhigh textúrával, főleg a külterületeken bár legalább a kameramozgásnál már nincs stutter.
VRAM-ot azonnal 3800 fölé viszi, highon meg csak 3100-3600 között van ugyanazon a helyen, szóval vagy patch kell vagy kevés lesz a VRAM, mert ha nekem ezt csinálja 1080p-n feljebb rosszabb lesz...
És a pcperes tesztben valószínűleg ezért volt simább a 390X (kár, hogy 290X-et nem néztek).(#13977) solfilo Azért mérik újra mert nV-nél volt Gameready driver AMD-nél meg csak most van, így látszik majd optimalizált driverekkel mennyi a különbség a kártyák között és mire lehet számítani.
Az, hogy ezen a részen még a 970-től is lassabb a Fury X kb. vicc kategória nagyon kíváncsi vagyok a 390/X számaira. -
válasz
velizare #13874 üzenetére
Mivel a felbontások között nincs túl nagy eltérés, a sok memóriát a statikus adatok viszik (pl. textúrák). Ezért két elég széles véglet lehetséges:
a) a Titan X memóriájában bennmarad egy csomó olyan textúra, amit már többet nem fog használni - ezt a Fury X simán kihajítja, és később sem töltődik vissza
b) A Fury X folyamatosan swappol, és tele van mikrolaggal, ami persze az átlag FPS-ben nem látszikLátatlanban azt gondolom, hogy a valóság az a) opcióhoz van közelebb - swappolgat a Fury X, de a PCIE sávszélesség meg a belső busz sávszélessége elég nagy ahhoz, hogy ez ne akadályozza a stabil FPS-t.
-
válasz
velizare #13861 üzenetére
Jah de azért ezt hozzá kell tenni:
Using GTX Titan X, which has 12 GB of VRAM, we tested the memory usage of the game. As you can see it always fills up around 6-7 GB of VRAM. This may sound shocking at first, but in reality the game runs very well with cards that don't have as much memory - look at the performance charts. It seems that Crystal Dynamics' engine will happy use as much VRAM as it can, but is very well optimized to make due with much less, without sacrificing framerate.
Magyarul, ha van hová, akkor cache-el és a memóriában tart olyan dolgokat is, amit nem használ... csakúgy, mint a rendszermemóriában is, az utóbbi játékok így működnek mostanában.
Ezzel semmi gond nincs... legalább van értelme a több ramnak, de ha kevesebb van sem okoz hátrányt. -
oAcido
aktív tag
válasz
velizare #13845 üzenetére
Ott van, ahol lennie kell? Jó vicc, egy olyan PH-s 390/390X teszt után, ahol még a 390 is gyorsabb, mint egy 980...
Itt pedig (PCGH) a 980 ~20 fps-t ráver a 390X-re, (avg, min). Sőt, még a 970 is a maga 3,5GB ramjával +10 fps környékén jár és ott van a Fury X szintjén (ami nem mellesleg árban a 980 Ti-vel versenyez...)
Persze, végül is tök felesleges az a driver... Csúnya nVidia bácsi még mindig túl sok drivert ad ki, hozzászoknak az emberek és ezt várnák el a másik oldaltól is...
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #13838 üzenetére
A Starcraft 2 Legacy of the Void és Battlefrontban semmilyen zárt middleware nem volt mégis heteket kellett várni egy normális(=nem villognak a textúrák, nem tűnik el az ég és nincs tele grafikai bugokkal a játék mellette pedig jó teljesítménnyel fut) driverre, előbbi még mindig nem tökéletes köszönhetően a Crimson downclock bugjának...
Az meg elég érdekes, hogy a Nano/Fury/X-en kívül mindegyik kártya kb. szinten teljesít - biztos nem amiatt az egyetlen HBAO+ effekt miatt, inkább megint valami gányolt profil van a driverben.GTA V-ben is volt zárt cucc mégis aznap kiadták, a Nixxest meg eddig mindenki dícsérte milyen jó PC-s portokat csinálnak. Most már ők sem tudnak portolni csak azért mert nV játék ?
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #13737 üzenetére
Tehát akkor a havas bug javítva (lesz).
BF4-ben a ref 980Ti és a ref980 között 25% különbség van, itt 33%, egyáltalán nem kirívó eset ha custom kártyákról van szó.Az, hogy pályánként változik a teljesítmény nem újdonság egyik játékban sem, pl. Dragon Age Inquisitionben hasonló 15-20 FPS vagy akár több is lehet az FPS ingadozás ami így egy 980Ti-n szintén 70 FPS körül megy (MSAA nélkül) - és ez egy 1.5 éves játék... (A sima Fury OC-m ami kb. ref Fury X szinten van, elég sokszor dropolt 55 alá - AA nélkül, 1080p-n, miközben bencmarkban avg 70-em van...) Ettől még nem lesz rossz(abb) port a Tomb Raider.
AMD-nél meg inkább a HBM-es csodákkal van nagy baj, a többi egy jobb driverrel szintre gyorsulhat, de a Fiji kártyáknál elég nagy a hátrány.
De ha nem végleges verzióból jönnek a benchek akkor itt még lehetnek változások.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Háztartási gépek
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Pixel topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 192bit
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 1xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G RJ, HBA330, áfás
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest