Új hozzászólás Aktív témák

  • vm93hun

    aktív tag

    válasz MasterMark #56483 üzenetére

    Mit értesz "jókor" alatt?

    Annyi ferdeség van a sztoriban, hogy a múltkor a Munkaügyi központot miatt szívtam ezzel, de 1000 más cég dolgozik ugyanezzel a rendszerrel.
    Legelőször végigmondja a sablonszöveget, hogy "Üdvözlöm! Ön az XY-t hívta. Kérem tartsa az ujját a telefon gombsorán és válasszon az alábbi lehetőségek közül" ...kb. 10-15 másodperc. Majd felsorolja a lehetőségeket.
    Butafonnal (a Netszolgáltatót hívva) amikor mondta, hogy a 2-es gombot nyomjam az Internettel kapcsolatban, akkor rögtön kapcsolt. De a Lumiával a munkaügyi központtal ez nem működött amikor nyomtam a reveláns opció gombját (mint azt az előző posztban írtam, csak kiírja, de nem csinál semmit és alul csak a Cancel van).

    [ Szerkesztve ]

    Nekem életem van, nem fészbúkom, ezért a telefonom is 6 napig bírja egy töltéssel.

Új hozzászólás Aktív témák