- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omli85
őstag
Tavaly év elején hoztuk el az autót úgy is kimosdatnák magukat, hogy biza ők kicserélték csak azóta elhasználódott ....
Csúszkákkak semmi baj nem az oldal irányú mozgással van baj hanem a tárcsa belső felén a belső ív egy része eloxidálódott és szarul (sávosan) koptatja a betét felületét (valszin egyszer régebben volt valami csúszka gond és szarul koptatta meg a tárcsát az előző szett betét). kivülről ami látszik semmi baja belül takarja a porvéddő így ugye esélytelen volt észrevenni, amúgy is viseltesek már vastagság még oké de megkezdte már a belső szellőztetést az idő vasfoga szóval mindenképp cserés lesz az összes tárcsa. Már leltem hozá Zimmerman lyuggatottakat előre hátra már csak valami jó keverékű betétet kell keresni hozzá ami kevésbé sezi a tárcsát.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W