- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oxy.kiraly
tag
Az általad megadott helyről letöltöttem, kicsomagoltam egy külön könyvtárban, majd a mappa teljes tartalmát bemásoltam a gyökérkönyvtárba.
Szerkesztés:
c:\Program Files\WTCC_2Mod\Plugins\rfDynHUD\editor\rfdynhud_editor_launcher.exe
...és adja magát mit hogyan.
Ennyi. -
Ventur@
senior tag
Erről van szó: [KaraDani videói]
-
Hát az erőhatások. Lehet pozitív meg negatív irányba tolni. A logitech kormányoknál negatív értékre kell tenni, de a real feel megcseréli az erőhatások irányát, így utána már pozitív irányba kell tolni, hogy jó legyen (azaz pl. kanyarban ne befelé húzza a kormányt).
Amúgy az rFDynHUD így néz ki nálam:
-
A real feel beteszi azt az idióta hangot mindig, gondolom ki lehet szedni, engem nem zavart. Ha a plugint bemásoltad, akkor onnantól működik, nincs egyéb teendőd. Csak arra figyelj, hogy megfordítja az ffb hatásokat. A csúszkát át kell tolni a másik irányba, hogy jó legyen.
Map plugin helyett én rFDynHUD-ot használok, lényegesen többet tud. Bár nem kell teljesen kihasználni. Van benne maptól elkezdve a gumikopásig minden widget. Aztért írom, hogy widget, mert magát a HUD-ot teljesen testre lehet szabni vele, akár saját grafikont is lehet készíteni vele pl. benzinfogyasztáshoz, vagy akármihez. Ezeket a különféle információs kis ablakokat, amik egy egészet alkotnak, widget-nek nevezi a program. Végülis hasonló a Win Vista/7 meg egyéb programok gadget-jeihez.
-
-
Ted-Mosby
senior tag
idő lesz rá bőven,még 3 futam vissza van a mostani szezonból,amíg véget nem ér az új mod online nem lesz tesztelve (szerintem
)
csupán azért kerül kiadásra (gondolom én
),hogy mindenki időre el tudja készíteni a festését és ha valami nem tetszik akkor lehessen a dolgokon változtatni
-
Na most... olyan oldal, ahová fel lehet tölteni 500+ MB-os fájlokat anélkül, hogy fizetni kéne érte, nem sok van. Olyan oldal, ahonnan fizetés nélkül bármikor gyorsan lehet letölteni, az szintén elég kevés van.
A megaupload többnyire pont kielégíteni mindkét oldalt, de a múltkor amiatt is sírt mindenki. Most máshová töltöttem fel, majd meglátjuk milyen. A türelem egyébként nagy erény. -
-
Hol látni a gumikopás %-át?
A megfelelő plugin kiírja.
És ha már gumi akkor az itt ragadnám meg az alkalmat hogy a leendő új módhoz indítványozzam a gumiválasztás lehetőségét!
Ez jelenleg nem túl esélyes, leginkább azért mert wtcc-hez nincs ilyen (kedvelt példa: ktcc-ben sincs).
Egy másik mod gumijait pedig nem kéne betenni alájuk, mert annak nem biztos, hogy jó vége lenne.
Szvsz egyébként feleslegesen bonyolítaná a dolgokat. Aki tud menni, az anélkül is tud, hogy gumit variálna, aki meg nem, azon nem fog segíteni. Ráadásul a puha gumik még előbb elfogynának a gumigyilkos kocsikon. -
Ventur@
senior tag
Ha - hangsúlyozom HA - ez a gumis dolog bevezetésre kerülne, akkor ez az egész már közel sem túraautó versenyzés lesz, hanem inkább már GT széria...ami nem zárja ki persze, hogy rossz lenne
. Támogatom azt a részét, ami korábban is fel lett vetve, hogy 2 x 10 (kb. ennyiről volt szó) kör legyen, mert ez olyan megoldás, mint ami a WTCC-ben is van. Viszont ott ugye nincs boxkiállás - továbbmegyek, nincs ugye gumicsere és tankolás sem - ezért is van 2 x 1x kör. HA! lesz is gumicsere + boxkiállás a köv. idényben, akkor tényleg át kell nevezni az egész bajnokságot, mert akkor ez már tényleg GT széria lesz és közel sem túraautó bajnokság (jó tudom a DTM-ben van kötelező boxkiállás, de azok perverz elvetemült németek és nekik kell
). Javaslom a "World Amateur GT Series 2011. Sponsored by: Neuro" nevet
.
Na csendben maradok...kicsit elkalandoztam
.
-
JJános
addikt
Sajna a rázókőn megcsúsztam, és úgy kezdtem ma, hogy kiforogtam. Mityut eltaláltam. Aztán miután mindenki elment iramodtam utánatok.
Nagyon stabil volt az autó a 7. körig. Aztán figyelni kellett a gumi kezdett nekem is elfogyni, és nem volt tapadás.
Ezért Yaq-ot már nem tudtam üldözni sem, pedig szerettem volna vele vívni.De te ma nagyon jól mentél. Amit egyébként el is várok tőled.
-
JJános
addikt
Offline gyönyörűen megy. Kicsit lassúnak tűnik, de az idő nagyon szép.
Volvoval megyek természetesen, de sok ótót kipróbáltam.Az az érdekes, amikor a jelszót beírom, akkor azt írja, hogy belépett, utána azonnal kapcsolat bontása, és többször azt írta Zodo belépett.
Offline tökéletes! Körözök, és ennyi.
-
KaraDani
addikt
Tesómnak még nincs diszkrét kari az új gépében, az integrált egy 4290. Szinte minden elfut rajta, az újabb, nagypbb gépigényű játékok is csak egy 22" es wide monitoron élvezhetetlenül alacsony felbontásban, és alacsony graffal. De egy kicsit régebbieket minden gond nélkül megesz.
Amúgy azzal egyet értek, hogy nem vagyunk annyian, hogy értelme lenne külön fórumot használni, ebben az egy topicban is bőven átlátható minden.
Neuro: leírod nyíltan, hogy hszgyűjtés a cél, hát ejnye-ejnye lesz itt ne mulass, amikor majd az avart kéred
-
KaraDani
addikt
Én is így vagyok vele Rfactorban 25% os erő van-e mellé lőve. De tényleg vannak játékok ahol a gyári ffb kicsit el van túlozva, pl. most gridet, dirt 2-t, meg f1 2010-et nyomattam a napokban, na ott nekem is lejjebb kellett vennem az overallt, mert a játék 10%-os erő mellett is durva ffb-t produkált, legalábbis nekem sok volt.
Neuro: itt is gratulálok
-
Ted-Mosby
senior tag
thx
ez van,valamiből ki kell fizetnem a hirtelen elköltött pár tízezer forintot
Neked Formula Ex-ed van ugye?
ha nem titok küldhetnél egy jó beállítást,privátban
letöltöttem a
logitech 5.10.127
Leo’s FFB Tunerfel is telepítettem,működik is, de egyenesben is rázza a kormány magát, valamit biztos nem jól lőttem be
-
dzsavermadar
senior tag
Délután 3-ig nyilatkoznia kell a VB-nek, én úgy gondolom.
Idáig:
6 igen
2 késve
2 nem
Ez még az "elhalasztva " kategória.
A többiek lehet melóznak, és tudomásuk sincs a dologról, és mire hazaérnek, addigra már késő lesz. Az infónak idejében el kell jutni mindenkihez.
PLUSZ Nőnap! Ted sem jelentkezett, nyilván még nincs kész a gépe.
Ezért gondolom, hogy háromkor már dönthetünk.
Valószínűleg a "nem" lesz, az eddigi jelzéseket figyelembe véve. -
KaraDani
addikt
Minden autónak van egy alap setupja, minden pályára azt tölti be.
Én úgy állok neki egy pályának, hogy ezen az alap setupon beállítom a kormányszögemet (vagy hogy van magyarban nemtom), mert anélkül nem tudok értelmesen menni ugye. Leveszem a benya mennyiségét 4-5 körre elegendőre. Kimegyek a leghosszabb egyenesben gyorsan beállítom a 6. fokozatot, többit nagyjából hozzá. Majd körözök amíg nem lesznek stabil körök kb fél másodpercen belül, nem megy már szinte csukott szemmel a pálya. Nem olyan pályaismeretről van szó, hogy tudom milyen kanyar jön, hanem ugyanúgy be is tudom venni kétszer egymás után nagy átlagban. Ha ezt a szintet elértem, akkor állok neki setupolni, ez előtt semmi értelme, mert nem tudsz összehasonlítani két kört. Lassan apránként, állítok egy valamit kimegyek vele pár kört, amíg el tudom dönteni, hogy ez jó volt-e vagy sem. Majd vissza garázs, ha jó volt mentés, ha nem elvetés. És így tovább. Ez azért elég sok körbe tud kerülni. Folyamatában gyakorlatilag a Setup Your Car in 21 steps gudieot követem. Természetesen némi kihagyásokkal, mert tudom már nagyon jól, hogy mi az az autón amihhez nem szoktam nyúlni, mert az alap setupban a legjobb nekem.
-
Ted-Mosby
senior tag
én nem mondtam, hogy Te vagy a hibás
kinek ennyi, kinek annyi ideje van gyakorolni
csupán csak arra gondoltam a TDI sem rosszabb bármelyik más autónál a mod-ban
ha emlékszel én is cruze-val kezdtem,mégis jobban bejött a seat, eddig nem csalódtam és csak azért megyek majd Lada-val, hogy megtapasztaljam mi is a különbség a benzin és a gázolaj között
azt hiszem ha lesz harmadik szezon és a mod-ban akkor is benne lesz a TDI, akkor újra azt választom
-
Nem azért mutattam az időt, hogy azt biztonyítsam, hogy nálad jobb vagyok.
Viszont összemérhető a saját Lacettis időmmel, ami épp' hogy csak jobb. Pedig azt a kocsit már mondhatjuk, hogy jól ismerem, a TDi meg eléggé más világ. Viszont túl nagy különbségeket nem állítottam rajta a Lacettihez képest és mégis autózható lett/maradt. Erős a gyanúm, hogy te nagyon olyasmihez és/vagy úgy nyúlhatsz hozzá, amihez nem, vagy nem úgy kéne. Mert ahogy néztelek néha, nem láttam nálad semmi olyat vezetéstechnikai szempontból, ami különösebben hátráltató lett volna az időre nézve. -
Ted-Mosby
senior tag
Neuro-val kell egyetértsek Csapattársam
NEM AZ AUTÓ A HIBÁS !!!
kevés a gyakorlás
én is ugyanazzal az autóval megyek, mint Te és nézd meg a különbségeket
nem vagyok jobb "sofőr", mint Te, de a gyakorlás nagyon sokat számítmár említettem korábban, hogy nekem viszont az a beállítás jön be amit a játék alapból felajánl, Valencia-ban és most is azzal megyek , csak a fordulatszámot húzom fel 4800-ra , máshoz nem nyúlok
lehet, hogy az a hiba, hogy sok mindent állítasz és sokfelé és valószínű rossz iránybaszerintem jó autó a TDI, csak "érteni" kell a "lelkéhez"
a jó megoldás tényleg az, ha jól emlékszem még Horcsa is írta
ELŐSZÖR MEG KELL TANULNI A PÁLYÁT !!!!
(ez legalább 100-150-kör, ha új és ismeretlen Neked a pálya)
addig felesleges állítgatni bármit is,ha már csukott szemmel is tudod, hol kell fékezni és kanyarodni, na akkor lehet a futóművet és a rugókat stb... állítgatni
és az hogy most 2:13-mat vagy 2:15-öt mész pl Nurburgon az egy dolog
de ahogy megnézed az eddigi futamokat 5. vagy 8. helyről is lehet az elsők között végezni
türelem, kitartás és odafigyelés kérdése az egész
pl Monza : 6. helyről 2.
pl Macau : utolsó helyről(15mp várakozással) 5.Időeredmények:
Brands Hatch
...
4.Ted-Mosby-----1:39,360Hungaroring
....
2. Ted-Mosby-- 345 kör---- 1:58,368Monza
...
5.Ted-Mosby-- 220 kör----2:03,594Nuerburg
....
5. Ted-Mosby---146kör-----2:13,750Oschersleben
....
3. Ted-Mosby---246kör-----1:39,213 -
#70869248
törölt tag
Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el. Egyfelől mert minden játékos értékes, és a jó szórakozás az elsődleges, másfelől mert a csata ott is csata.
..és ahogy 'Dani-val beszéltük a szerveren, egy-két kivétellel mindenki középmezőny valahol...van ahol dicsőség hátul szerepelni is, teszem azt LFS A ligában,..ott már az nagy szó ha nem a B-ben mész.
De erre több példát is tudnék mondani, mindez attól függ ki mekkora megmérettetésnek teszi ki magát, ha egy nagyon erős ligába mész, akkor számolni kell azzal hogy az elejében már überidőket mennek. Ahhoz pedig autóismeret, beállítási ismeretek, és ritka tehetség kell.
Ahogy írtam, mi egyszer feszültünk egy pályán (Road Atlanta) kb. 14-n, morzsoltuk a századokat, aztán jött Kiss Norbi és több mint 1mp-vel elvert minket. demoralizáló volt, de jó is.
Ő pl. az UFO kategória bárhol indul, legyen az nemzetközi vagy hazai élmezőny,...vagy akár a Spanyol túrakocsi bajnokság, vagy a hazai Clio-Seat kupa amit megnyert.
De voltam olyan futamon is NR2003 GTP moddal ahol másfelet mértek be közém és az eleje közé, mert hihetetlenül levett szárnyakkal mentek időmérőn Monza-ban, aztán a futamon kiesett szinte a komplett eleje.
A 'béna' szónak nincs értelme, oka néha igen, de az előfordulhat bárhol a mezőnyben, egy versenyszitu rossz megoldása is bőven lehet bénaság, mert a hajmeresztő és zseniális manővert egy hajszál választja el az égbekiáltó hülyeségtől
Meg ismerek olyan szimest is, aki középmezőnyben autózik a körideje alapján, de zseniálisan versenyez, fineszes, és stabil mint gép.
Vele csatázni élmény...nagyobb élmény mint mondjuk szólóban menni az elején.....ez absz. saját vélemény, de annak kellően megalapozott. -
Azért mielőtt nagy kopp lesz, afelől biztosak lehettek, hogy aki nem gyakorol, annak ugyanúgy esélye se lesz a 4-500 kört megtett játékosokkal szemben, mint most.
Dzsaver nem tudom mentél-e a Forddal azóta, de most már az is jó. A Vectra meg egy szar még mindig, ez igaz. A többi gyakorlatilag egyforma(nak érződik), kivéve persze a BMW-t. Mivel azzal nem tudok igazán jól menni most sem, így azt nem tudom...
-
#70869248
törölt tag
Az egységes fizika viszonylag egyszerű (lásd a WTCCEX-t), de ha ténylegesen igényesen akarjátok megcsinálni, akkor azért meg nem
mert kell hogy különbözzön...van aminek muszáj is, mint pl. a kerekek pozicionálása, de ez kiterjedhet a benzintank elhelyezésén túl még sok mindenre...és akkor tényleg különbözni is fognak meg ugyan olyanok is lesznek
Nekem is van egy ilyen cuccom, teli van pakolva autókkal, de ritkán van időm szöszölni rajta.
Tökéletesen egyforma nem lesz az biztos, hiszen a .pm is meghatároz, és aztán még sok minden ha odafigyelősen van megcsinálva. -
YakQzA
tag
Zodo:
Nem történt semmi!M4dm3n:
Ami a csövön kifér! Csak hát kis csapat vagyok kis pénzel!Dugojancsi:
Most látom, hogy 3. lettél?
Atya ég! Nem gondoltam volna amikor a rajtnál még én is megelőztelek!
Mondjuk az első kanyar érdekes volt élőben. Valakin ott szépen átteleportáltál!
Azt hittem baj lesz belőle. De még nem néztem meg a replayt szóval lehet csak lagoltál nálam. -
#70869248
törölt tag
Ellenvélemény...a szimben aztán pláne előfordul hogy elcseszed, a való életben teli van mindened az autóval, a szaga, a rázkódása, a hangja, és körbe mindenhol....itt nem érzed a fenekeden ahogy elindul, nem látsz normálisan, és teszem azt a Bömösnél már az is gáz ha nem hallasz, mert nagyrészt fordulatból következtetsz arra hogy most elindult az autó...pedig aztán amit ki lehet hozni az rFactor hamiskás FFB-jéből az ki van hozva nálam, jelez a kormány is, de én már előbb hallom.
Szal simán el lehet cseszni...és ez a gumifizika messze van a valós gumifizikától, itt a tapadás visszanyerése az egyenlőre gyerekcipőben jár
Az életben mással kell küzdeni az igaz, de a gumifizika az ott jobban van megoldva -
Über időt nem tudok neked mutatni, mert ahhoz sokkal többet kéne leonoznom. 3 kör alatt erre jöttem rá. Finom kis gép, az iszonyatos nyomaték miatt hasonlóképp kell vele bánni mint a bömössel (mármint hogy a gázpedállal óvatosan), bár amúgy a kettőnek semmi köze egymáshoz, de ez is elpörgeti a kereket, ami nem az erő ideális átvitele az aszfaltra.
Ráhúztam a Lacetti setupot (kivéve váltó), ez lett belőle:
3 kör után egy tök ismeretlen, teljesen más karakterisztikájú autóval/motorral talán nem olyan rossz. Ennél többet jelenleg nem akarok menni vele, mert nemsoká bajnoki futam, de azért na... (halkan jegyzem meg, hogy a bömössel is bementem már 40 alá, Roli!
)
Egyébként ott van Ted ideje a leonnal 2:38,674.
Meggyőződésem, hogy gyakorlás kérdése minden pálya, autótól függetlenül. Lehet, hogy valamelyikhez kicsit több kell és előfordulhat, hogy némelyik autó tényleg nem annyira jó, d ez nem jelent 5+ másodpercet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Motoros topic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Temu
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged