- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én meg leírtam, hogy ugyanazt csinálod, mint amiért lehúzol másokat. Sz'al addig nem kéne annyira hangoztatni, a "milyen szépen lehet előzni" dolgot, amíg te sem úgy előzöl (ez az egész független Dragbajnoktól). Egyrészt engem kiraktál, másrészt az elsőben is kaptam tőled, azon kívül voltak még érdekes dolgaid. Ezt nem azért emeltem ki, mert másnak nem, de mások nem jönnek azzal folyton, hogy jaj tologatnak, ez nem fér bele.
-
zodo
nagyúr
Talán most már mindegy ha elárulom, megkaptam az előzetes 2.0-ás módot tesztelésre (véglegest még nem töltöttem le) és így jó pár kört sikerült futnom minden addigi verdával a Mercedes-Benz C200 kivételével, játék adta alap beállításokon.
Nagyon minimális eltérések vannak ahogy Neuro is írta.
Fordulékonyságot ill. a fék hatást tudnám felhozni mint apróbb eltérések a kasznik közt.
Megéri jó pár kört autózni minden egyes verdával hogy kiderüljön melyik mire képes hogy nehogy úgy járjon valaki mint én az első szériában. Elsőre mind nagyon tuti.
Elárulom nem a TDi Leon fogom választani ha lesz rá lehetőségem hogy elinduljak a következő szezonban. -
Uh, remélem ezt nem gondoltad komolyan...
Már hogy ne befolyásolná?
Ha agresszívan váltogatsz vissza - ahogy az automata nem - akkor a motorfék sokkal erősebben fogja az első kerekeket... és akkor több mozgástered marad a fékerőelosztás módosítására is (több mehet hátra). FWD kocsinál.
RWD-ben nem vagyok jártas. -
Amíg automata váltóval mész, addig a féktávod ígyis-úgyis szar lesz, de a kocsik ettől függetlenül most teljesen egyforma fizikát használnak = ugyanaz a váltó, motor, felfüggesztés. Vagyis igen, csak a modellek különböznek, aminek csak minimális hatása van a dolgokra, pl. rövidebb tengelytáv = kicsit jobb fordulékonyság.
-
dzsavermadar
senior tag
Értem az okfejtésed,a páros jelenti a páratlant.
De ki fogja "jelenteni" a páros befutókat?
És mi van ha verseny közben sokszor változik a sorrend?
Nem gond, majd jegyzetelünk."Óvás esetén jelezni kell:
- Az incidens résztvevőit
- Az incidens pontos időpontját (kör, perc, másodperc - replay alapján pontosan beazonosítható legyen)
- eset rövid magyarázatát saját szemszögből nézve" -
Igazából két eset van. Vagy megnézünk végig mindenkit, vagy nem nézünk meg senkit, csak óvásokra hagyatkozunk. Óvás esetén pedig megnézzük a vélt vétkest, de ugyanakkor a bejelentőt is. Elvégre, aki más(ok)ra mutogat, az előbb a saját háza portáján győződjön meg arról, hogy minden rendben van.
-
dzsavermadar
senior tag
Ha úgy látod, hogy az történt, amit itt leírtál, és megelőztek, akkor nyugodtan óvjál a szabályok szerint.
A VB ki fogja vizsgálni, és állást foglal.
Nyilván a te köreidet is vizsgálni kell majd, amelyekről az óvás szól, mert hátha te is vágtál, és akkor azért ért utol, mert gyorsabb, vagy mert kicsúsztál, stb.
Vagy mindenki megkapja az érte járó levonást és kész.
A szabályzat világosan megmutatja az utat.
És vigyázz a vágásokkal, mert tilos, még baleset nélkül is.
Esetleg téged is bejelenthet más. -
Azért (is) van a szabályzat, hogy aki nincs tisztában a dolgokkal, az megtalálja a kérdéseire a választ.
-
dzsavermadar
senior tag
Kedves tőled, hogy féltesz minket, de ne aggódj, majd csak megleszünk valahogy.
"A VB-nek nem kötelessége automatikusan végignéznie a futamokat, szabálytalanságok után kutatva. Egyedül a játékosok időmérő körét kell mindig megvizsgálni. Az esetleges egyéb szabálytalanságokat a versenyzőknek kell jelezniük a nyilvános fórumban."
-
Ventur@
senior tag
Köszönjük, hogy szóltál előre
.
Egyelőre csak annyi infó van, hogy Neuronak elment a nete és a Té (reméljük
) bőszen dolgozik rajta. Az elmaradt futamról meg akkor lesz döntés, amikor Neuro jelzi, hogy stabil újra minden
.
Figyelem!
Kérek mindenkit, hogy azért még ne vegye úgyhogy a futam nem lesz megrendezve. Saját véleményem, hogy ne maradjon el és későbi időpontban legyen megtartva (ugye eleve Curitiba kimaradt, szóval ha esetleg a végére is tesszük a nurnburgringi futamot, akkor sem vagyunk elkésve
).
Viszont - ha Neuro netjét esetleg túl későn csinálnák meg (elvileg 72 órán belül javítaniuk kell(ene)) - kérek mindenkit, hogy akinek csak ideje és lehetősége van, az azért offlineban készüljön fel Brands Hatch-ra (mivel ez lenne a most esedékes futam).
Uff! Szóltam
!
[B](#4627) JJános: A 2.0-á moddal kapcsolatban annyit tudok neked én elmondani, hogy az autók irányíthatósága sokat javult, valamint 3-4-5 mp-el gyorsabb időket lehet menni velük, mint a jelenlegiekkel. Ebből következik az, hogy pölö a kormány vs. bill. között továbbra is megmarad az a 2-3-4 mp-nyi "szakadék"
. Ami igazán érdekessé teszi a modot (még) az a különböző autók. Lada, 308, Leon TFSI, Volvo C30, Focus, Alfa 156 és még ami esetleg kimaradt
.
-
az egyenesben előrébb voltam fékeztem hogy betudjam venni és nem kilöktem a susnyásba az hogy előtte a buszmegállóba nem kenem fel hanem ott is helyet hagytam
Én nem lennék arra büszke, hogy nem kentem fel valakit, pedig megtehettem volna. Ez szerintem alap.
Az tény hogy te voltál előrébb.
Igen, ebben igaza van Rolinak, de ez kb. senkit se érdekel egy olyan kanyarban, ami széles. Akkor lett volna érdekes, ha eleve be sem fér két autó egymás mellé, így most már ideje lenne elfelejteni azt, hogy "akinek az orra előrébb van". Nem, ez a szabály itt nem érvényes. Nem könnyen tud elmenni két autó egymás mellett, de hely van. A játékosoknak kell megoldaniuk.
Oké, igazad van, fékeztél. De ettől még Dzsaver nem tehet arról, hogy megpattant, mert ő meg igenis hagyott neked helyet. Szarul jött ki, ennyi.
hogy korrigáltam volna amikor ott már rég a kilépés gombra probáltam klikkelni mint írtam is
Ok, ezt nem tudtam, bár elég sokáig tartott, akárhogy is nézem.
Azt hogy ezt versenybalesetnek tekintitek engem személy szerint felháborit
Az a te bajod. Te is részese voltál, mert igenis megállhattál volna mielőtt keresztberakod a kocsit. És akkor senki nem rongyolt volna beléd, szóval ezt a részt ne kend Dzsaverre.
Remélem a továbbiakban is az ilyen eseteket versenybalesetnek tekíntitek és nem fog változni a megítélés.
A megítélés mindig helyzetfüggő, ezt kértétek tőlünk. Ha ez célzás volt arra, hogy Dzsaver vb, akkor viszont kikérem magamnak! Nem teszünk különbséget a versenyzők között, ennek semmi köze hozzá!!!
-
Mityu_76
tag
Miért nem kéne figyelembe venni ezt a versenyt???? ......... VAZZZZEEEE egy pályán lettem 3. nehogy már töröljétek mert van akiknek nem fért a zabszem a hátsójukban és odacsapták az első kanyarban a vasat...... ennyi erővel Monzában is tömegbaleset volt az elején, akkor azt is töröljük?
Ráadásul egy versenyt nem bírt a javított kormányom és megint szét tőrt.. :-((( -
zodo
nagyúr
Egy ideje nem vagyok úgy ráizgulva ahogy az elején hittem és időm sincs túl sok.
Tesztelni offline sem szoktam ha azt hinnéd. Nem rég még így volt, órákat/napokat teszteltem, de hogy egy beállítást sem találtam a verdámhoz amire azt tudtam volna mondani hogy ez már valami így feladtam már csak a társaság miatt jövők hétvégén.
Valamit beállítok a verdán aztán végig tolom a futamot ha nem szakad meg a kapcsolat ill. ha beérek. Nálam ez a szitu. -
Én egész egyszerűen telepítettem egy rFactort, meg egy PHWTCC-t külön. Mivel ez utóbbi egyébként nem csinál semmi regedit bejegyzést, jól elvannak úgy, hogy nem is tudnak egymásról.
Így a WTCC tuti nem akad össze semmivel a másikat meg szétbarmolom, ahogy csak bírom.
Jelenleg van fent pár mod:DTM 2008-2010
F1 2006
Shift Street mod (utcai gépek Veyrontól Zondán és Honda S2000-en át Mazda MX5-ig, magyarok készítették iszonyú jó minőségű a kocsik kinézete, mindent lever, amit eddig láttam)
Gallardo Challenge
East Cars (go Trabi go)
ALMS
Enduracers
American Muscle (70-es évek amerikai szörnyei)
NAGT 1.5
Szöcske (magyar ez is, nagyon állat)
Golf V GTi
BMW M3 GTR (amit Dani linkelt)És ezek szépen megférnek egymás mellett. Eddig...
-
#70869248
törölt tag
-
KaraDani
addikt
Elméletileg nem kellene semminek semmit szétkúrnia. Csomónak saját telepítője is van, vagy ha nincs akkor is egyértelmű vagy a readmeben elolvasod, mit hova kell másolni. De én külön két rFactort raktam most fel, az egyik az érintetlen modunk, a másikra meg megy minden más. Ez így a tuti szerintem. Amúgy tegnap pár órát nyomtuk Neuroval ezt Monzában. A 420hp-s verziót használtuk, meglepően kezes (talán már túlságosan is, nekem kicsit fura volt, hogy szinte mindenhol padlózhatok), viszont ami nagyon jó, hogy a sebességérzet ég és föld. 1:53-54-es legjobb köreink voltak, de sokkal gyorsabbnak érződik az autó, mint amennyivel tényleg gyorsabb.
-
Sőt ezzel az erővel kérjük meg a vcrc.hu csapatot, hogy minden pályára készítsenek az összes kocsinkhoz egy-egy konfigot, nehogy nekünk mozdulni is kelljen...
Fecának gratula az idejéhez, de azzal nem megyünk messzire, hogy néha felcsücsül többszörösen a lista elejére. Többnyire amikor nincs is fent senki...
Tudom, hogy le leszek oltva, de nem érdekeeeeel.
-
zodo
nagyúr
Dehogy sértődők, biztos az én készülékemben van a hiba, ha senki másnál nem okoz ekkora gondot.
"mivel nem egyszer feltünően (legalábbis nekem) rövidet fékezel valószínű még fékezésnél elfordítod a kormányt"
Néha lehet hogy rövidet fékezek vagy szakaszosan, de nagy többségében sokkal hosszabb fékutat teszek meg mint amit el tudnék képzelni.
Ez a elégtelen motorfék hiányából is adódik ami gondolom a rossz beállításra vezethető vissza vagy én nem vagyok képbe és teljesen más az út és sebességérzetem, mint amit a játék diktál.
Igen a kormányt is el szoktam fordítani fékezés közben.
A legnagyobbak is veszik a kanyarokat, állnak a féken és a gázon egy időben.
Csak hát ez a gumi valahogy annyira lágy, hogy nem bírja ezt a terhet a saját beállításaim mellett.(#3139) Ventur@
Köszi.
Gondolom hogy nem vagyok akkora szar hogy ne tudjak végig menni még rossz beállítás mellett is a pályán csak hát bosszant a téma.
Lassan 36 vagyok és 20 éve tuti hogy vezetek (virtuálisan), szinte napi szinten.
Persze eddig a szimulátor világa messze állt tőlem és most kicsit elanyásodtam.(#3140) N€T0X|N
Azt még nem teszteltem mennyire menne fel Ted beállításaival csak hogy nem feküd az ő beállítása az én elképzelésemhez.
Van amiben jobb az övé pl. a kanyarfogásban, de a kanyarkijáratokban már gyengének éreztem ami csak rosszabbodik a verseny vége felé haladva.Mindegy, köszi srácok a tanácsokat, nem sírok tovább és előbb vagy utóbb meglesznek azok a jó beállítások.
-
-
-
-
Pont ilyesmiről beszéltünk Dzsaverral priviben. Ez jó lenne (vagy célvonal elhagyása, vagy x mp várakozás), csak kérdés, hogy a játékos honnan tudja mindezt? Mindenképp olyasmi kell, ami pontosan megmondja neki, pláne fontos ez, ha többen vannak, akiknek hátulról kell indulniuk.
-
KaraDani
addikt
1. töltsd le ok
2. tömörítsd ki és másold be mappástul a játék főkönyvtárába
3. mássz be a neved.plr fileba:
Data Acquisition Version="1" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="8"
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="D:\games\rFactor\Telemetry\f1_telemetry.exe" // Your game path
Data Acquisition File="D:\games\rFactor\Telemetry\vehicledata.spt" // Your game path
értelemszerűen a saját elérési utaddal töltöd ki
(nálam valamiért win7 x64 en nem a teljes elérési út kell csak a telemetry\....)
4. ha ezeket átírtad mentsd el a filet
5. Elindítod a játékot nyomsz pár kört, nyomsz egy alt tabot elindítod a telemetry.exet nyomsz rajta egy load session menüpontot és voálá
A játékban menüpontot nem kapsz, mert a modban nincs, ha jól vettem ki fórumokon nem minden modnál lesz hozzá menüpont. Tehát két külön programként kezeled. Mindíg az utolsó sessionödet tudot csak megnyitni, tehát ha bedobod magad a garázsba majd újra kimész az előző etapodban megírt vechicladata.spt-t felülírja a következő etap. Köröket el tudsz menteni a telemtria progiban. -
Ez nagyon egyszerű. Ha probléma van, beszéld meg a másikkal előbb, és csak ha nem juttok dűlőre, akkor jelentsd a VB-nek, hogy kivizsgálást kérsz.
Viszont ha a VB-t belevonjátok, onnantól a VB fog dönteni, mert a VB nem azért van, hogy tanácsokat adjon, hanem azért, hogy döntsön. Remélem ez egyértelmű.
-
KaraDani
addikt
Szerintem elég, eddig nem volt olyan gondom, hogy úgy éreztem túlzsúfolt lenne a pálya, és ne tudnék úgy felvezető kört futni, hogy tiszta legyen a pálya 2-3 körig utána. Aki meg közben boxból kijött elém, eddig mindig nagyon sportszerűen állt félre és nem zavart
Így simán lehet szerintem menni 4X 2-3 gyors kört. De a 45-60 perccel sincs gondom, de amit Neuro írt, nekem is kicsit fárasztó lenne, így is a pihenést választottam eddig az időmérék végén, és a warmup alatt is inkább (kivétel az 1. Oschersleben, ahol lányos zavaromban hirtelen nem fogtam fel, hogy warmup van és azt hittem nem csak felvezető kör van, hanem rajtrácsra kiállás is
), te meg még Gridezel is, bár nyilván mindenkinek más a strapabírása.
Más: még azt tisztázzuk szerintem, hogy akkor most mi van a nem sportszerűtlen (egyértelműen szándékos, durva stb...) koccanásokkal, balesetekkel, aminél a vétlen fél hátrányt szenved. Ilyenkor fair play alapján játszunk azaz, ha a vétkes megvárja a vétlent aki (nem sérült autóval*) tudja folytatni a versenyt, és nem támadja a bevárás után rögtön, akkor nem kap büntetést, mert fair play alapon megbüntette magát. Vagy menjen inkább tovább, így is úgyis megkapja a büntetését.
Szerintem elég elrettentő erő a fair play büntetés is, és az új szabályzat ugye sokkal inkább fair play szellemű. Ettől függetlenül, mindegy melyik verzió lesz életben, csak legyen egyértelmű, ilyenkor mit kell csinálni.
De első esetben, ha valaki több ilyet idéz elő egy versenyen arra már lehet kiszabni plusz büntetést, mivel, valószínűleg neki ez mégsem elég elrettentő erejű.*: sárga jelzésű sérülés, ami az autó viselkedését nem befolyásolja még belefér, az sima koccnál is keletkezik
-
Még valami.
"Én a 30 perc időmérőt kevésnek tartom"
Lehet, hogy nem túl sok, de egyben lenyomni ezt, és a versenyt, elég fárasztó. Főleg a billeseknek. Ha külön időpontban lenne, én is támogatnám a fél óránál hosszabbat, de így nem igazán. Aki nem készült fel egy hét alatt a versenyre, az +15 perc alatt nem fog jobb időt menni időmérésen, mint nélküle. Szerintem.
-
A GRID-hez szerintem annyiban igazodnunk kell, hogy megmondtuk, hogy nem kezdünk 19:00 előtt. Ezt tartsuk szem előtt, mert csak úgy megváltoztatni nem lenne szép dolog.
Másrészt, aki hibás kört ment időmérőn, az nem tud már javítani, mert utána jön a bemelegítés. Ott meg már nem számít mit megy. Két időmérést meg szerintem ne tartsunk azért, mert valaki nem tud a pályán menni... az így járt. Legközelebb jobban figyel.
Arról lehet szó, amit Dzsaver ír, hogy ha kész a mérés, akkor megnézzük, és amint végeztünk - ez lehet akár 5 perc is - felállítom a rajtsorrendet, ha eltér a mérttől és utána azonnal indul a verseny. Addig meg bemelegítés, felkészülés.
A Zodo által felvetett, és Dzsaver részéről továbbgondolt megoldást tartom a legjobbnak. Aki levágott, az mehet hátra, ha többen vágtak, akkor az eredeti (vágott) idősorrend szerint osztoznak a hátsó helyeken, aztán kész. Hátul lesz idejük gondolkodni azon, hogyan kell a pályán haladni.
-
dzsavermadar
senior tag
Smisa, és a többiek is mind.
Gondoljatok bele, nem csak itt, hanem bárhol az életben.
A Büntetés az nem az, hogy az éppen be nem tartott szabályokat, (határidő be nem tartása, gyorshajtás, be nem fizetett dolgok, számla nem adás, akármilyen közigazgatási vétség, stb)
úgymond a nullára visszavigye, hanem helyenként a többszöröse a vétek nagyságának. Azért Büntetés. A célja, hogy máskor ne akarjuk elkövetni, mert nagyon nem éri meg.
Ez persze nekem sem tetszik, mert voltam már szenvedő alanya, de ez sajnos ezért van kitalálva.Ennél már csak az igazságtalan büntetés a rosszabb.
-
zodo
nagyúr
Tényleg jó hogy nem te vagy a bíró.
" -1. kanyar: Zodo elhagyja a pályát és ebből előnye van az hogy a következő kanyarban elmegyek a jó íven vagy Ő enged el, hát ember legyen a talpán aki eldönti "
Két részre bontanám, mert nem voltál elég figyelmes.
"elhagyja a pályát és ebből előnye van"
A kanyarbejárati íven is előtted vagyok 1-1,5 kocsihosszal." az hogy a következő kanyarban elmegyek a jó íven vagy Ő enged el"
Ha megnézed a belső kamerás felvételemet (de akár a külsőből is látszik) akkor láthatod, hogy fékeztem (148-ról kb. 97 km/h-ra) és húztam a verdám orrát a belső ív felé miután érzékeltem hogy mellettem vagy a pálya ideális évén így padlógázon, akadálytalanul tova haladhattál.
Ha nem így tettem volna akkor lett volna nekünk is egy Karaidani vagy Ted féle vitatott megmozdulásunk csak én lettem volna a ludas és nem te., de nincs harag!
-
Ted-Mosby
senior tag
nem vettem támadásnak, számítottam arra, hogy a döntéseiknek ilyen hozadéka lehet
de azért van a szabályzat, hogy be is tartsuknem győzőm 1000x leírni, mindenki hibázott, szinte minden körben, de mérlegelnünk kellett, hogy mennyire változtatta meg a szabálytalanság más versenyzők helyezését, illetve a verseny végkimenetelét
ezért emeltük ki ezeket az eseteket, igen abból a szándékból, hogy mi is és mindenki más tanuljon belőle
hidd el nekem sem volt hozzá annyira kedvem, hogy minden egyes ember, minden egyes körét cm-ről cm-re végignézzem, de ha már VB tag vagyok megtettem
azt értjük, hogy mit mondasz, csak azt nem , hogy miért van ekkora felháborodás
a kérdések:
- elkövetted a szabálytalanságot, vagy nem?
- történt kontaktus a Te hibádból, vagy nem?
- került valaki hátrányos helyzetbe, közvetve általad, vagy nem?ezek egyszerű kérdések és szerintem a VB meg is adta a választ
ha bármelyikre igen a válaszod, akkor a büntetés nem jogtalan -
Na de kérdem én, mi az amit te hozzá akartál tenni? Mi az, ami veled kapcsolatban nincsen benne?
Ha pl. Zsombor valakinek kárt okozott, de nem neked, az nem rád tartozik. Ha a bíróság nem büntette, akkor nem büntette.
Ha pl. Feri is levágott 15 kanyart, de a bíróság nem büntette, azért tette, mert oka volt rá. És ennyi. Másokkal kapcsolatos kérdőjelek nincsenek, csak saját.A problémám az, hogy nem tudom minek én írom a legtöbbet ezzel kapcsolatban, de néha kicsit felmegy az agyvizem, milyen érdekes stílusban, meg miket kérdeztek. Az is lehet, hogy velem van a baj, nem tudom. De elég sokminden egyértelműen le van írva, sokan meg leszarják hetek óta (lásd szabályzat).
-
Ted-Mosby
senior tag
minden sorban szerepel a nevem
kérdem én melyikkel szereztem előnyt, illetve melyikkel okoztam hátrányt bármelyik versenytársamnak
ha már erről van szó:
1. amikor Dani-nak nekimentél igaz, hogy megvártad, de közben jó páran elmentek, ezért Dani elvesztette az első helyet
2. amikor nekem jöttél, nem én csúsztam le az ívről hanem Te mert rövidebbet fékeztél, kinek származott ebből hátránya nekem, mivel zsomboor is megelőzött (lehet, hogy a következő kanyarban érintés nélkül is elmentetek volna mellettem és mindjárt nem lenne gond)nem azért vannak a VB-k hogy személyeskedjünk (12x szerepel a nevem)
azt hiszem Te is elolvastad és elfogadtad a Versenyszabályzatot, mi most aszerint jártunk el
mi nem egy emberre koncentráltunk, csak a legsúlyosabb eseteket büntettük
ha minden egyes kanyarvételt megnézünk akkor mindenki büntetést kaphalmozott büntetést nem szabunk ki, ezért kaptál csak egyszer 20 mp-et
én pedig kaptam egy boxból rajtolástnem értem , mi ebben a bonyolult
de ha szerinted Te jobban végeznéd a dolgunkat , akkor szívesen átadom én is a helyem
szerkeszd meg a táblázatokat, számítsd ki a pontokat, elemezd a videókat órákon át, oszd ki a büntetéseket
én majd csak körözgetek és várom mit döntesz, aztán bár sejtem , hogy jogos mégiscsak dünnyögök valamit -
Na ezért nem te vagy a bíró.
Az első körben nem én löktelek meg téged, hanem te engem, de ez nem változtat azon, hogy túl gyorsan vettem a kanyart, és végül én szálltam ki a pályáról. Nem is értem ez hogy jön ide, visszaestem mint az állat, te meg semmi hátrányt nem szenvedtél.
Távolról sem ugyanaz a két helyzet.A 10. körömben vágtam, de lefékeztem, ráadásul csak ez az egy vágásom van, egyet pedig senkinél nem büntettünk (persze saját magamat nem én értékeltem, de ha megnézed, amit írtam az úgy van).
KaraDanit már kitárgyaltuk, értelmetlen volt beírogatni, Ted-et és Mityut én viszont még nem láttam, most nézem végig őket, de alapvetően Dzsaver értékeli majd, viszont ő még nem tette ezt meg, mert még nincs készen.
Mi a rákért nem lehet megvárni a végső döntéseket? A VB dolga az, hogy ezt megtegye. Utána lehet hozzátenni még, ha van mit.
-
Ted-Mosby
senior tag
-
Két csúnya eseted van, az egyiknél kilökted Danit, a másiknál Ted elé vágtál be, amitől úgy lassult, hogy még valaki elment mellette. Pedig lett volna hely, a kanyar bejáratnál pedig Ted volt előrébb.
Dani nem jelenthet azért, hogy téged felmentsenek. Valamelyikőtök hibás volt (olyan nincs, hogy senki), baleset történt. A VB úgy látta, hogy te vagy a hibás, így te kapod a büntetést.Más. Most végignéztem Ted embereit, és akár hiszed akár nem, tényleg nincs büntethető szituáció. Most már csak Dzsaver van hátra.
-
Dzsaver még nem írta le a véleményét semmiről és egyelőre úgy tűnik nem vagyunk közös nevezőn a szabálytalanságok mikéntjében.
De azon kívül ha csak négy személynél van tényleg szabálytalanság, akkor az egyáltalán nem vicc, hanem tény - de ezt nem tudom, én egyelőre csak 5 embert néztem teljesen végig, a rám kiosztottakat, meg magamat. Ezt dokumentáltam is. Ha lesz büntetés akkor lesz büntetés, fellebbezni lehet, indoklással.
Azon kívül, ha valaki alkalmasnak érzi magát vb-nek, lehet jelentkezni, én személy szerint szívesen átadom a helyem egy okosabbnak.
Ted: Miért dudáltál a 8. kör 0:51-nél amikor elmentem melletted?
-
zodo
nagyúr
Remélem hogy nem ezen fog oszlani a nép, mert ez is csak játék.
Szerintem nehéz helyzetben vannak akárhogy is nézzük.
Talán első körben a baleseteket kellene vizsgálni vagy annak szándékosságát (ezt nagyobb súlyú problémának érzem) és későbbiekben kitérni ezekre az apróbb pályaszélesítés és vágás témakörre.
, de ennek elbírálása, nem az én tisztem. -
dzsavermadar
senior tag
Persze Smisa, igazad van, de a ti időitek már kiélezettek a gyakorlástól, az enyémek még gyerekcipőben járnak. Lehet, hogy a billezés is másképp jelentkezik.
De ha még vissza tudod nézni a legjobb köreidet, lehet, hogy volt bennük pályaelhagyás is.
Nem mondom,hogy volt, de idáig nem figyeltünk annyira rá, becsúszhatott.
Azt viszont biztosra veszem, hogy nálad is van valamennyi időkülönbség egy sikán szabályos, és kicsit vágott bevétele esetén.
Ugyanúgy, mint egy kanyarból kigyorsításnál ha szélesítesz kicsit, mert a kanyart gyorsabban vetted. -
KaraDani
addikt
Egyetértek, én azt gondoltam, hogy te beljebb fordulsz, te nyilván azt, hogy én szélesebben. Amúgy brutálisat (jó értelemben) futottál végig, szerencsére gyorsan átverekedtem magam az első előzendő autón, különben bajban lettem volna, aztán megint felérhettél volna ha nem forgatnak meg. Én nagyon élveztem, hogy így alakult tényleg, jó volt visszanézni a replayben, hogy verekedtük vissza magunkat
Na meg most muszáj volt végig nyélen mennem, legalább letesztelhettem, hogy tudok stabilan gyorsan menni ha kell, felesleges óvatoskodnom annyit, ahogy az elején mentem. (Mellesleg az az "óvatos" 2. köröm 1:44.2 volt ha jól emlékszem, szóval te elég durvát jöhettél)
-
Ugye mivel elolvastad a bírósági topic első hsz-át, ezért tudod, hogy panaszt tenni azután lehet, hogy mindhárom vb bejelentette, hogy mit talált a futam során. Ha nincs benne az, amit te közzétennél (csak olyasmi, ami veled kapcsolatos), akkor jelezd azt. De addig várd meg, hogy üljünk rajta egy kicsit, mert figyelünk ám mindenre, de ez nem kis feladat. Valószínűleg ott lesz.
Sőt, mivel én ellenőriztelek, tudom, hogy ott lesz, kettővel fentebb írtam is.
A meghozott döntés ellen lehet majd fellebbezni is, indoklással, de - logikusan - csak ha már leírtuk, mit döntöttünk első körben.Direkt nem is nézem meg a végső időket, mert biztos, hogy lesznek időbüntetések, és nem akarom, hogy ez befolyásoljon.
-
Ted-Mosby
senior tag
de mondjuk azt nem hiszem, hogy bármikor is lesz tele szeró, GRID-ben is csak ritkán jött össze a 12 fő,eddig itt is max nyolcan voltunk egy versenyen
ha esetleg nem bírja el Neuro szervere, akkor két 8 fős futam lesz
és mindenki megkapja a pontokat,tehát lesz két első, két második, stb...de ne szaladjunk még ennyire előre, majd alakulnak a dolgok
a listát egyébként Bajnokság menüpont alatt Ponttáblázat címszóval találod
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vivaldi (böngésző)
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
- Bomba ár! Dell Latitude 3550 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest