- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Élő adás Utazómajommal és Kerek Istvánnal az AI kapcsán
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
JONAS77 #6407 üzenetére
Én nem várom az rF2-őt annyira, mert a gépigénye megnő rendesen, és nem hiszem, hogy tudnám követni.
Ami a fizikát illeti, nagy változás nem lesz gondolom a mostanihoz képest.
Aki ért hozzá, az bármelyik mostani modot is be tudja lőni olyanra, amilyenre szeretné a fizikát. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
sortiefish #6402 üzenetére
Szia!
-
dzsavermadar
senior tag
Bejelentés
Köszönök mindent, amit itt kaptam tőletek! Sokat tanultam, jó élményekkel lettem gazdagabb, de mostanra megérett bennem a gondolat, hogy ez nem az én világom.
Én nem tudom kiiktatni a gondolataimból, hogy ez csak egy játék, és nem „vérre” menő verseny. Továbbá, hogy én már nem tudom elfogadni ezt a csapatszellemet bizonyos dolgokban. ( Ezzel nem vagyok egyedül, több tagunk hozzászólásaiban is észrevettem már )
Amikor elindítottuk ezt az egészet néhányan, nem gondoltam, hogy ide jutunk. A célunk a kipróbálás volt, és a jó, élvezetes versenyzések.
Nagyon sokat léptünk előre. Remek versenyek voltak, szép és első osztályú honlapunk is lett, de mindezeket borússá teszi néhány olyan dolog, ami nekem, saját magam felfogásával nem összeegyeztethető.
Gondolok itt arra, hogy véleményem szerint elsikkadt az ember, és a csapatszellem bizonyos vonalakon, és előtérbe kerültek az egyéni érdekek.
A Fair Play száműzve lett a versenyeken, még pedig nem elfelejtve, hanem kihangsúlyozva, kinyilvánítva, hogy nincs helye, és nem is értékelendő.
A jogosultságokat a versenyzéshez, a játékhoz, egyre inkább visszaszorítja a szabályok szigorítása, illetve tagjaink közül azok hozzáállása, akiket természetesen nem érint.
A különböző manipulatív megnyilvánulások.
PL: az utolsó szavazás kiírási módja (ez betette a kaput)
3. pont. Ez volt a legdurvább
„3 – akkor válaszd, ha szerinted ez az egész egy rakás… de ehhez legyenek jó ötleteid is!”
Először is, senki nem fogja mondani, hogy nagy rakás…., mert nem az, tehát ez így már alapból befolyásoló tényező.
A másik befolyásoló tényező, hogy nem a kiíró szavaival/kifejezéseivel kell egy kiírást megtenni, mert van aki ilyen kifejezéseket nem is használ, és nem is szereti, ha a kifejezéseit helyette megformálják.
Továbbá két feltételhez is volt kötve:
Egy: Legyenek ötleteid
Kettő: Ráadásul jók is legyenek ( ezt pl. ki dönti el )
2. pont ez már finomabban árnyalt, egy burkolt „fenyegetéssel”(mintha már el lett volna döntve a kérdés ez ügyben) Tehát ennek a mondatnak nem is volt létjogosultsága megjelenni sem. (manipulatív)
„szortírozni kell minden futam előtt, hogy ki fér be és mi alapján”
1.pont
A másik két pont magyarázata után ez természetesen azt sugallja, hogy ha nem változtatsz, biztonságban vagy, nem szorulsz ki sehonnan, nem kell semmire válaszolnod, stb.
Az előzőek szellemében oda lehetett volna írni, hogy „akkor válaszd, ha nem akarod a helyed kockáztatni, hanem nyugisan, biztonságban le akarod nyomni ezt a bajnokságot.”
De így is lehetett volna:
Akkor válaszd, ha mindent és mindenkit leszarsz, csak te gurulhass nyugodtan.Természetesen ettől még itt érvényes lett a szavazás. (mert etikai szempontból nem vizsgálta senki). Én is elfogadom az érvényességét, csak a véleményemet írtam le, épp ezért utólag.
Aztán még habnak az is elhangzott, hogy akik nem szavaztak, azok nyilván az egyes pontra szavaztak, mert…. (érdekes megközelítés)
Az persze fel sem merült kérdésként, legalább mint infó, hogy az összes szavazat alapján a 20-ból 8 főnek nem tetszik az egyes pont.
Ehhez még gondoljunk az újakra/várakozókra (3 fő per pillanat), akkor már jelentős az a szám, akiknek nem biztos, hogy az 1. pont a legjobb.
11 fő érdekeit/véleményét semmibe venni a 28-ból, ez nekem nem elfogadható egy olyan csapatban, ami az összes érintett kedvéért jött össze.
Mostanra az egyenrangúság megszűnt sok mindenben. Természetesen szabályok kellenek, és a betartásuk/betartatásuk is, ezzel nincs is gondom.
Az elmúlt bajnokságban is végig, és már a mostaniban is elég sok következetlen véleményt tapasztaltam. Ezt természetesen az egyéni érdekek vezérelték általában, és egy másik kárára.
Nyilván ez a vélemény megfordult, amikor az esemény is fordult.
Ez is sérti az igazságérzetemet, még akkor is, ha nem voltam részese.
Itt jegyzem meg, hogy az én irányomban senkitől nem tapasztaltam inkorrektséget soha, és ezt nagyon köszönöm!!!
Remek a honlapunk, de még itt is „szigorú” szabályokba ütközünk. Ha valaki nem a megfelelő rovatba ír valamit, azonnal le van szidva (persze, mondjuk nevelési szándékkal)
Jó a struktúra, de nem mindenki követ mindent, mindenhol, ezért nem biztos, hogy mindenről értesül. Nem kellene ezért bántani senkit szerintem.A szabályzatból:
„A PH WTCC TEAM* egy amatőr szimulátoros közösség, mely elsődleges céljának tekinti a szórakozást versenyein.”
Ha az itt említett közösségnek egy része nem érzi szórakozásnak ezeket a versenyeket, akkor ott valami hiba van.
Magunknak azt csinálhatnánk, amit akarunk. Senki nem akadályozná meg.
Próbáltunk is néhány dolgot ez ügyben, de nem jött össze. Hogy miért, ezt most nem taglalnám.
Itt is a következetlenség:
Pl. egyszer baj, hogy a gyengébbek a pályán tipródnak, menjenek a fenébe, útban vannak ( képletesen értettem), de az erre irányuló megoldások, kezdeményezések meg el vannak vetve, ugyanazok által.Személy szerint senkivel nincs problémám, sőt, amiket itt leírtam, egy része nem is érintene/érintett engem, de a közösség egy valamekkora része miatt szerettem volna tenni valamit.
Nem kívánok elszakadni tőletek, a továbbiakban is szívesen felmennék a szeróra, ha ráérek, és engedélyt kapok rá, továbbra is látogatom a honlapot, és a konkrétan felém írányuló bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha adódik ilyen, de a bajnokságban nem kívánok részt venni, és az ezzel együtt járó dolgokba sem kívánok a továbbiakban beleszólni.
Köszönöm a VB tagsággal járó bizalmat, és most erről is lemondok.Én olyan ligában szeretnék versenyezni, ahol minden egyes ember egyformán számít, (tudástól függetlenül) és a Fair Play az elsődleges.
Még az is lehet, hogy nem csak én gondolom így.További sok sikert kívánok, és jó versenyzést mindenkinek!!!
-
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
Látogassátok kérlek a honlap fórumját is,
mert megint csak néhány ember "tépi a száját", aztán meg utólag reklamáltok esetleg, hogy "ez, vagy az nem jó" , vagy "másképp kellett volna" -
dzsavermadar
senior tag
válasz
dugojancsi #5911 üzenetére
Tuti jó videó lett. Kösz! és Grat!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
00roli00 #5687 üzenetére
Az a helyzet, hogy azt nem tudom, minek számít, mert nem az időmérőn, és nem is a versenyen volt. ahol tilos. Tehát ebből a szempontból szabályos volt.
De Neuro kiírta, és/mert állította a rajt sorrendet. Gondolom, hogy maradjunk csendben.
És ezt az utasítást vettem későn észre, mert éppen írtam a választ.
Ezért nem tudom, minek számít.Neuro #5688
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #5679 üzenetére
Dugojancsi is jelezte.
Azt viszont megint örömmel állapítom meg, hogy nem volt rajt baleset, és talán óvás sem lesz. (remélem)
Én viszont megsértettem a chatstopot azt hiszem, amikor a rajtsorrend összeállítása készült.
Egy előtte elhangzott kérdésre válaszoltam, és utána láttam, hogy Neuro közben kiírta a "chatstop"-ot. Ha ellenőrizhető, akkor nézzétek meg(VB), hogy hiba volt-e tényleg, ha nem, akkor érjétek be a beismerésemmel, és "ítélkezzetek. -
dzsavermadar
senior tag
Rendesen elügyetlenkedtem a tegnapi versenyen.
Rágyorsultam Mad-re a célegyenes előtti kanyarban, és nehogy nekimenjek esetleg, egy kikerülő manővert csináltam hibásan.Besodródtam a boksz utcába.
Aztán eszembe jutott a gyorshajtás, fékeztem és „bekapcsoltam” a limitert. Elkezdtem tolni neki, de úgy nézett ki, hogy pont kikapcsoltam.Lehet bekapcsol automatán?
Mire észbe kaptam, már megtörtént a gyorshajtás.
A kövi körben le is töltöttem a box/stop büntimet.
A 9. körben meg a lányommal beszélgettem, és szépen felborultam egy kanyarban.
Ügyi voltam, azt megmondom.
Jó kis verseny volt. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #5652 üzenetére
Felőlem mehetünk, csak akkor mindenki, mert már így is 1000 helyen kell nézelődni, hogy az információkat összeszedjük.
Bár szerintem megoldhatatlannak tűnik, mert így is, úgy is mindent végig kell nézni, hátha valaki mégis írt.
Megjegyzem, ez a fórum áttekinthetőbb, könnyebben használható, de ha csak ezen múlik, nekem jó a másik is.
Jó az, hogy a fórum több témában fut, de rossz is, mert mindent át kell nézni, ha minden érdekel, illetve hátha van új hsz.
Mással meg nekünk nem kell költözni, csak nézni. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #5635 üzenetére
Nem értem.
Április 11-től mi lesz akkor? "Hasra ütve" minden nap más pálya?
Még a pályát sem lehet egy-két óra alatt közel normálisan betanulni, de minek is, hisz másnap más lesz?
Most sem tudunk versenyezni aznap, amikor felkerül egy pálya.
Vagy csak körözzünk?
Főleg, ha nem is lesz az a pálya majd a bajnokságban. Nekem mindegy. Majd kiderül.Azt ne felejtsd el, hogy van aki csak arra az esti kis időre tud ott lenni.
-
dzsavermadar
senior tag
Csak javaslat:
A választott 10 pályát, április 11.-éig kellene leadni, mert utána lenne idő azokat is online tesztelni, mielőtt elindul a bajnokság.
2 naponta cserélni őket (20 nap, május 1.-ig vége), és versenyezni is esténként akár.
Utána meg jöhet a szokásos heti 1 pálya a felkészülésre. -
dzsavermadar
senior tag
Claus,
én is válaszolnék erre.Semmiféle személyes problémám nincs veled. Nagyon szeretetreméltó, segítőkész csapattársat ismertem meg benned. Bármi tűnik is ki az értékeléseimből irányodba, nem befolyásolja a kialakult barátságunkat. Ettől ne félj.
Viszont amit a versenyeken „művelsz”, az már nagyon nem tetszik.
Az észrevételeim csak ezekre az esetekre szólnak, és nem a személyedre.
Ezt az agresszív versenyzést nem tartom Fair-nek.
Többek között miattad is döntöttem úgy, hogy inkább hátul autózom.
Ezért sem haragszom rád persze, mert az én döntésem volt. Engem különösebben nem vág földhöz, ha hátul végzek, és nem kapok pontot.
Látod pedig sokat dolgozom én is az eredményért egész héten. Mégis lemondok róla. Viszont sajnálom azokat, akik a „durva” előzési kísérleteid, vezetési stílusod miatt akár sérülnek, hátrébb kényszerülnek, mint amiért dolgoznak, küzdenek, és megérdemelnének.A versenyzés mindenhol idegi munka is. Aki nincs idegileg is felkészülve, az ne szálljon ringbe.
A Gridben „ranked” stílusnak hívtuk, és szóltunk érte, mert normális, fair versenyeket akartunk nyomatni, nem pedig birkózást, ahol mindenképpen valaki „két vállra kerül”. Ha gyorsabb valaki a másiknál, normálisan is tud előzni, ha meg nem, akkor ne erőszakkal próbálja megtenni, hanem fogadja el, és várja meg az alkalmas időpontot.
Lehet, hogy te másként látod, de én akkor sem osztom a nézetedet.
Elfogadom a tiedet, és kérlek, te is fogadd el az enyémet.Egy biztos részemről, amíg ilyen stílusú versenyzést látok akárkitől, addig nekem jó lesz a hátsó periféria.
JJ mondta valamikor: „ én kikapcsolódni jöttem, nem gondokat a vállamra venni.”
Ez nálam is igaz.
Hangsúlyozom még egyszer, nem haragszom se rád, se másra. Jól érzem magam veletek. -
dzsavermadar
senior tag
Lejárt az idő,
, de most jutott eszembe gratulálni mindenkinek,
hogy nem volt rajt baleset!Azt hittem/reméltem, hogy óvás sem lesz, de tévedtem.
-
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
KaraDani #5433 üzenetére
Őszinte legyek?
Engem nem nagyon érdekel ez a csapat, nem csapat dolog. (egyelőre)
Ennél számomra sokkal fontosabb dolgok is vannak a jövőre nézve.Igazából úgy lenne szép, ha 2 fős csapatok lennének, azonos autóval és festéssel.
Csak a sofőr egyedi, személyes dolgaiban, rajtszámban térne el a festés. -
dzsavermadar
senior tag
A Dzsaver Klán Rt a következő szezonban valószínűleg 3 csapatot indít.
A hivatalos bejelentés időpontja később lesz. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #5368 üzenetére
Nekem teljesen jó, bárhol is van a rajtszám.
Menet közben a játékban, én biztos nem látnám meg, és nem tudnám azonosítani.
Főleg, ha esetleg a csapatok autói közel egyforma festésűek lesznek.
Csak érdekességként: Ragaszkodunk hozzá, és mégis "eldugjuk"?És a nézőkre nem gondoltok?
-
dzsavermadar
senior tag
Azért javasoltam az ajtót, mert azért a rajtszámnak jól láthatónak illik lenni.
Nem tudom, hogy némelyik autó hátsó ablakán mennyire látszana.
Nem igazán láttam még rajtszámot ablakon.
A nevedet meg oda rakod, ahova akarod, akár látszik, akár nem.
Ha akarod fel sem tünteted. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #5357 üzenetére
Talán annyit kellene az autó festésével meghatározni,
ha mindenki úgy gondolja.
Javaslatom:
A két első ajtón legyen a rajtszám,
Az első szélvédő tetején meg az a csapatnév, vagy valami, amit majd kigondolunk és eldöntünk.Kérem ez ügyben a hozzászólásokat, hogy így jó lesz-e?
(nem a csapatnévben kell dönteni most) -
dzsavermadar
senior tag
válasz
dugojancsi #5261 üzenetére
Nagyon jó lett, köszi!
És a lényeg tényleg ott van. -
dzsavermadar
senior tag
Értem az okfejtésed,a páros jelenti a páratlant.
De ki fogja "jelenteni" a páros befutókat?
És mi van ha verseny közben sokszor változik a sorrend?
Nem gond, majd jegyzetelünk."Óvás esetén jelezni kell:
- Az incidens résztvevőit
- Az incidens pontos időpontját (kör, perc, másodperc - replay alapján pontosan beazonosítható legyen)
- eset rövid magyarázatát saját szemszögből nézve" -
dzsavermadar
senior tag
Ha úgy látod, hogy az történt, amit itt leírtál, és megelőztek, akkor nyugodtan óvjál a szabályok szerint.
A VB ki fogja vizsgálni, és állást foglal.
Nyilván a te köreidet is vizsgálni kell majd, amelyekről az óvás szól, mert hátha te is vágtál, és akkor azért ért utol, mert gyorsabb, vagy mert kicsúsztál, stb.
Vagy mindenki megkapja az érte járó levonást és kész.
A szabályzat világosan megmutatja az utat.
És vigyázz a vágásokkal, mert tilos, még baleset nélkül is.
Esetleg téged is bejelenthet más. -
dzsavermadar
senior tag
Kedves tőled, hogy féltesz minket, de ne aggódj, majd csak megleszünk valahogy.
"A VB-nek nem kötelessége automatikusan végignéznie a futamokat, szabálytalanságok után kutatva. Egyedül a játékosok időmérő körét kell mindig megvizsgálni. Az esetleges egyéb szabálytalanságokat a versenyzőknek kell jelezniük a nyilvános fórumban."
-
dzsavermadar
senior tag
JJ és Mityu
Ezen ne veszekedjetek legyetek szívesek.
Sajnos mindketten szívtatok, visszacsinálni már nem lehet.
JJ, lehet, hogy jókor fékeztél, de a féked nem jól működött. Lehet, hogy a rázókő miatt, nem tudom. Viszont te még 150-es tempóval mentél, amikor ott már mindenki 120-130-al.
Ahogy néztem, ha Mityu nincs ott, valszeg átvágod a pályát, és valamilyen szinten ki is sodródtál volna. Mityu jó helyen volt, bármit csinált volna, telibe kapod.
Tudom, hogy elfogadod a hibádat, csak arra kérlek benneteket, hogy ne csináljatok belőle nagyobb ügyet.
Megtörtént, elbíráljuk, továbblépünk. Sajnos ennyi, amit tehetünk.
Veszekedést nem ér. Kövi futamon lehet, hogy fordítva lesz.
Reméljük nem. Én csak a példa kedvéért mondtam. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
motormouse #5152 üzenetére
Bárki nézi, majd kiderül.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #5119 üzenetére
A kérdés helyénvaló, de tényleg maradjunk még az érdeklődés szintjén.
Ez csak az én véleményem persze.
Várjuk meg a bajnokság végét, és utána nyilatkozzunk csak, addig mindenki gondolkodjon el a dolgon.
Persze hsz-ek jöjjenek addig is ebben a témában, legalább tájékozódunk.
Sok nyitott kérdést kellene még a bajnokság tapasztalataiból bezárnunk, megbeszélnünk.
Azonkívül, a folytatáshoz nekem lennének gondolataim, lehet, hogy másnak is.
Amikor kialakul egy közel végleges, mindenki számára elfogadható állapot, akkor ráérünk dönteni.
A felvetett téma megvalósítását egyébként támogatom. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Oxy.kiraly #5029 üzenetére
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
zsomboor #4876 üzenetére
Visszaestem, mert ütköztem Claussal, és utána egy darabig a sérülésemet mértem fel, meg nyalogattam a sebeimet, úgyhogy mire a visszafordítóhoz értem elkéstem a fékezéssel, és kigyalogoltam ibolyázni. Aztán besétáltam a boxba, és kiléptem.
És elgondolkodok azon, hogy a továbbiakban hogyan álljak hozzá a versenyzéshez. Érdemes-e dolgozni, és a szerencsére bízni az eredményt (utóbbi két verseny), vagy kevesebb munkával autókázni akárhogy, az eredménnyel nem törődve. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Satan_Claus #4861 üzenetére
"MI a jo b**** pi***ert nem lehet gyakorolni azt a k**** rajtot
Ha meg nem tudsz rajtolni, fekezz elobb B+"
Ne haragudj Claus, de ez itt nem helyénvaló megfogalmazás.
Arról nem beszélve, hogy szvsz a rajtbalesetet te okoztad.
Végignéztem a replayt, és amit utána műveltél a pályán az egész futam során, az csak hellyel-közzel nevezhető korrekt versenyzésnek.
Mintha az életed függött volna rajta.
Az hogy "idegbeteg" lettél, az nem mentség, és miatta másokat szívatni, és szidni, nem szép dolog.
Itt köszönöm meg neked, hogy a veled való találkozásom (közvetve ugyan),
elég jó eredményt hozott nekem.Legközelebb remélem jobb lesz. Semmi gond, hiszen ez csak egy játék.
-
dzsavermadar
senior tag
Valamiért nem tölti be a honlap oldalát.
Másik ucoz bejön rendben.
-
dzsavermadar
senior tag
Nürburgringi futam elnapolva bizonytalan időre.
Hogy most hétvégén tartjuk meg, vagy áthelyezzük egy későbbi időpontra, még kérdéses.
Én már most a hétvégét javasolnám, mert úgyis mindenki begyakorolta már rendesen.
Ha más pályát választunk, akkor meg kevesebb idő volna felkészülni rá. -
dzsavermadar
senior tag
Délután 3-ig nyilatkoznia kell a VB-nek, én úgy gondolom.
Idáig:
6 igen
2 késve
2 nem
Ez még az "elhalasztva " kategória.
A többiek lehet melóznak, és tudomásuk sincs a dologról, és mire hazaérnek, addigra már késő lesz. Az infónak idejében el kell jutni mindenkihez.
PLUSZ Nőnap! Ted sem jelentkezett, nyilván még nincs kész a gépe.
Ezért gondolom, hogy háromkor már dönthetünk.
Valószínűleg a "nem" lesz, az eddigi jelzéseket figyelembe véve. -
dzsavermadar
senior tag
Vigyázzunk a ma estére tervezésnél! Ma Nőnap is van.
Nehogy bekavarjon bárkinél. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4638 üzenetére
Amiket itt leírunk, azok vélemények, ötletek, feltételezések.
Nyilván azért írjuk, hogy minél több oldalról legyen megvizsgálva a kérdés, és minél jobb legyen a végeredmény. Ez a közös célunk.
De amíg a ~ 20-ból, megint csak 2-en 3-an dumálgatunk, abból nem derül ki a többség véleménye, hozzáállása.
Aztán lesz egy döntés, és jönnek a kritikák.
Persze a 2. modról még csak mi tudunk nyilatkozni, de problémák, lehetőségek attól még nyitottak, mert elmondjuk/tuk.A balesetek számának csökkenését persze, hogy nem lehet prognosztizálni, de a stabilabb autóval a véletlenszerű egybe csúszások elkerüléséhez nagyobb az esély.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4635 üzenetére
Tesztelgetem én is a 2. őt. Keveset mentem még.
Tényleg sokkal jobb az autók kezelhetősége, reálisabbnak érzem az úton való viselkedésüket, és szerintem ez sokat jelent mindegyikőnknek.
Nem csak a szerencse tartja néha az úton az autót. Kukázni nem kellene semmiképpen.
Sok baleset is megelőzhetőbb lenne a jobb fizikájú autókkal, és mindenki számára élvezetesebbek lennének a futamok is.
Inkább a BMW-t kellene valahogy megjavítani, esetleg ideillő más hátsó kerekest nézni.
Eddig nekem nagyon bejön az új mod.
Az idők nem érdekesek, hogy kicsivel jobban megy mindegyik. Legalább javítgathatjuk a csúcsidőket újra.
Nem szívesen mondom, de lehet, hogy jobb kihagyni a Bömöst, mint elvetni a modot.
Bocsánatot kérek érte az érintettektől. Én is lemondtam a Vectráról, mert nem passzolt, és talán túlélem. Persze ez egy kicsit más dolog. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
dzsavermadar #4593 üzenetére
Most már tegnapinak számít.
-
dzsavermadar
senior tag
Neuro, légy szíves töltsd fel a mai futamokat! Köszönöm!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Dragbajnok #4548 üzenetére
Légy üdvözölve!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #4544 üzenetére
Hagyjuk ki a Vectrát nyugodtan.
Fölösleges egy csomó munkát belefektetni, és ráadásul nem is biztos, hogy jó lesz.
Részemről semmi akadálya a kihagyásának.
Sőt, ha az egyéb "kakukktojásokat" is kihagyjuk, az sem baj,
mert most is csak azokkal van némi gond, amelyek nem szervesen illeszkednek a többihez.
Lásd: Vectra, Honda, pl.
Ahogy mondtad régebben,ezek kívánságra kerültek be. Amíg nem tudjuk megoldani könnyedén az azonos paramétereket különböző kasznikkal, addig ne is csináljuk, mert csak kisebb-nagyobb gond lesz belőle. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4446 üzenetére
Nyilván én csak a saját autómmal elért tapasztalataimat tudom elmondani, és a setupoláshoz sem értek, meg kezdő is vagyok ebben a témában.
Csak a váltó kérdés, az egy hétköznapi dolog,
és nem kell hozzá marha nagy szakértelem, vagy gyakorlat, elég egy kis hozzáértés.
Összességében nem tudom, hogy rosszabb-e más autónál a Vectra, ilyet nem is mondok.
Lehet, hogy egy hozzáértő, gyakorlott simes ott robogna vele az élen köztetek.00Roli
A választás "bősége" is gond? -
dzsavermadar
senior tag
Csak egy konkrét példa az elemzésemből. Nyilván nem végleges, de példának jó.
Nürn-ről szól, Lacetti vs Vectra.
Az egyik kigyorsításos szakasz előtt, a kanyarból ugyanabban a fokozatban a Vectra 5 km-el gyorsabban jött ki, mint a Lacetti.
A következő fékezési pontnál a végsebesség már 10 km plusz volt a Lacettinél szintén ua. sebesség fokozatban ( 6.).
Már féltávon megvolt az 5 km plusz, 3/4 távon a 15 km plusz.
A váltások helyében volt kis eltérés.
Ezek mind időt jelentenek ugye, és fontos, mert a vizsgált szakasz a pályának mintegy kb 1/4-1/5 része
Na, a Vectránál még nem találtam olyan váltót, ami mondjuk akármilyen variációban felvehetné ezzel a versenyt.
Most mindegy, hogy kisebb gyorsulással, nagyobb sebességgel, vagy fordítva. Nincs!!!Most csak beszélünk róla, és nem reklamálok ám. Félreértés ne essék!!!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4439 üzenetére
Persze, hogy én sem arra gondoltam, hogy ugyanaz a kiosztás kell a másik autóba, (írtam előbb, hogy az autók saját fájljai különböznek) hanem hogy lehessen olyan kiosztást találni, amivel hasonló jól tud működni, mint pl. a másik.
Ez hozná az egyenlőséget.
Természetesen a fizikából eredően kompromisszumokra van szükség, mert olyan tényleg nincs, hogy mindenhol mindent tudjon.
Azt azért tudjuk, hogy sebesség / gyorsulás egymás kárára megy, illetve a fokozatok nyújtása, rövidítése összhangban is kell, hogy legyen lehetőleg, mert amit nyerhetünk egy adott helyen, azt máshol akár duplán elveszíthetjük.
És ez fordítva is igaz. Pályafüggő. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #4434 üzenetére
A Cruze-nak és a Lacettinek alapból jó tartása van, és nagyon jó váltókombinációt ki lehet hozni belőle a fordulatszám, nyomaték függvényében.
Ez kanyarokban, kigyorsításoknál, és a helyenként elérhető max sebesség elérésében óriási szerepet játszik. Mindez tized, század mp-ket jelent a pálya egy -egy pontján.
Ezek összeadódnak, és máris megjelenhet akár 1-2 mp különbség is.
Ezt nem az ujjamból szoptam, hanem a replay-ok elemzéséből, és a saját próbáim tapasztalatából.
És még ott van a többi beállítás is.
Most a "tudásról" nem beszélek.
Most is azon próbálkozom, hogy Nürn-re egy váltót "eszkábáljak" a Vectrának, de nem megy.
Nem azért mert hülye vagyok hozzá, hanem mert nem találok egyelőre egy olyan kiosztást, ami olyan jól működne a pálya bármely pontján, mint pl a Chevróké. Csak megközelíteni tudom, de ez máris alapból időlemaradás. Ehhez még hozzájön, hogy béna is vagyok, és az, hogy ezt a pályát nem szeretem, tehát gyakorolni sem fogok annyit.
Valahol a hátsó régiókban majd elleszek. -
dzsavermadar
senior tag
Érdekes téma.
Itt valszeg sokan tudjátok már, hogy nekem a PC egy rejtelmekkel teli felderítetlen világ.
Mint egy "újszülött", próbálok egyre több mindent megérteni, felderíteni belőle.
Úgy 10 éve került a kezem alá először PC. Onnantól csak a saját tapasztalatszerzéssel jutottam előre.
A ti segítségetekkel, az utóbbi majdnem egy évben jócskán többre jutottam.
Én elég idős korban kerültem kapcsolatba a számgépes(autós) játékokkal (kb 4-5 éve).
Most itt veletek a szimulátorok közelébe is kerültem. Tapogatózva haladok, és nagyon figyelek. Sokszor a logikát, és az egyéb területen szerzett tapasztalatot próbálom használni az itteni dolgok megítélésében. Néha segít, néha baromság.
Ez alapján gondolom, hogy az egész szimulátorozás(vagy bármely PC-s játék) ott kezdődik, hogy kedve legyen az embernek hozzá.
Következő lépcső a "tehetség", "érzék". (kinek melyik játékhoz)
Nagyon fontos tényező a "felszerelés".
A gép "tudása", a monitor, a játékvezérlő, és a saját környezetünk nagyon meghatározó.
Ezek utáni lépcsőfok a hozzáértés ezekhez a dolgokhoz, és a gyakorlás. Ha mindennel "összeszokunk", értünk hozzá, akkor jöhet a megmérettetés.
Itt még belép, hogy az adott játékban mióta, és mennyit játszott valaki.(játék tapasztalat)
Ekkor jön el az a pont szerintem, hogy akinek az előbb említett bármiből minden megvan, annak az eredményei is jobbak tudnak lenni, mint akinél ezek hiányosak.
Természetesen nem egyenértékűek ezek a dolgok. Van aminek a hiánya kevésbé befolyásoló tényező, és van olyan, ami bizony meghatározó.
Néhány hiányát, a sok-sok gyakorlással ki lehet küszöbölni. Van amit persze nem.
Talán még idetenném, nem nagy súllyal az életkort, és testünk fizikai állapotát.( fáradtság, reflex, gondolkodásmód, hozzáállás, életmód, lelkiállapot, stb)
Ezekből tevődik össze, hogy ki van a sor elején, és ki hátrébb.
A mostani játékunkra is úgy vélem, hogy mindez ráillik. Bizonyítja mindezt, a jelenleg is fennálló körülbelüli "sorrend".
Én is jobban örülnék, ha legalább maga a játék teljesen egyenlő feltételeket biztosítana.
Gondolok: azonos autó, azonos setup. Vagy legalább azonos autó.
A setuphoz én sem nagyon értek, de igyekszem megtanulni.
Pont itt jöttem rá, hogy még az azonos setup is, autónként másképp viselkedik, és ez az autók saját fájljaiban keresendő.
Ha már "szívünk" szerint választottunk autót, akkor el kell fogadnunk.
Én élvezni akarom a játékot, nem török babérokra, jól érzem magam itt veletek, úgyhogy ami van az nekem megfelel, csak beszélek róla, mert az is hozzátartozik az ittlétünkhöz.
"a versenyzés nem csak a győzelemről szól"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Motoros topic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Lexus, Toyota topik
- Nintendo Switch 2
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Western Digital (WD) Black SN850 NVMe M.2 2TB SSD meghajtó! 5300MB/s - 7000 MB/s
- Sony PlayStation 5 (PS5) Pro Játékkonzol
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- GRADO GW100x bluetooth fejhallgató eladó.
- Új Thinkpad P1 Gen 6, FHD+ IPS, i7-13700H, NVIDIA Quadro A2000 Ada -8GB-, 64GB DDR5 1TB NVMe, 4G LTE
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged