Új hozzászólás Aktív témák
-
zsomboor
tag
válasz
#70869248 #5146 üzenetére
Jelentem, már egy-két hete be van szerezve egy DFGT
Már nem bírtam tovább kormány nékül a szimezést (kb. 5 éve bill.-el nyomom...GTL...rFactor..GTR1/2...csak már ezt a szezont befejezem így...monza után válltanom kellett volna...akkor még nem veszítettem volna sokat...de már "késő"...
-
Dózer
tag
válasz
#70869248 #5125 üzenetére
Köszi, hogy próbáltál segíteni
Megoldottam olyan formán, hogy nem is lesz szükség motorokra, hanem 3 sorral megoldható az upgrades.ini-ben
Addig nem szenvedtem, amíg egy olyan oldalra nem tévedtem, ahol a NAGT-t nem említik, mint tökéletes példa. Láss csodát működik! -
Dózer
tag
válasz
#70869248 #5118 üzenetére
A plugin úgy működik, hogy benne lesz az upgradesben mind a 8 motor (csak a rövidség miatt van a mintában 2 motor) és nem kell bejelentenie, hogy melyik motorral megy, hanem a plugin feladata, hogy monitorrozza a használatot és amikor vége a futamnak a használattól függően visszavesz egy minimálisat a pluginban telepített motor teljesítményéből, és az élettartamát is rövidíti. A gond az az, hogy én hiába írtam be az upgrades-be a motorokat, hogy az adott motort használja, helyette a hdv-be beírttal indul el mindíg
.
Szerk: Azért csak futam után, mert ha minden esc/kilépés után frissíteném a motort akkor, a dedicated servert is resizni/az ott lévő engine-fájlt frissíteni kellene.
-
válasz
#70869248 #4570 üzenetére
Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón.
Aha, szóval ez a bántó vélemény (azért nem idézem tovább, mert a "bughalmaz" rész már az egész modra fogalmazódott meg bennem) szerinted.
Érdekes, de akkor vajon mit reagálnál az igazi bántó véleményemre...
Nem, nem fogok elmenni szó nélkül amellett, hogy belemagyarázol valamit abba, amit írok és igenis leírom a véleményem, akkor is, ha szerinted hülyeség és jobb lenne/lett volna ha magamban tartanám. Ez a szép ebben a világban, hogy nem vagyunk egyformák és ebből adódóan nem gondolkodunk, viselkedünk egyformán. És ha akarom agyonmagyarázom a véleményem, mert én ilyen vagyok.
Ha én itt minden véleménykülönbözőség miatt a lelécelést fontolgatva csak egy métert léptem volna előre, már kínában lennék... de visszatartani nem fogok senkit, akinek nem tetszik valami és menni akar. Az nem az én stílusom. Ha nem maradsz, akkor további szépeket máshol. -
válasz
#70869248 #4567 üzenetére
Megsértődhetsz azon, hogy alkottam egy véleményt (semmi többet), ami a sajátom. Nem érzem azt, hogy ettől összedőlt volna a világ, nem értem mi ez a nagy bepörgés.
Úgy látszik HorCsa-nak volt igaza. Valamiért vezetőfélének tekintenek itt engem, holott nem vagyok az, csak adom a szerót és közben nagy pofát nyitok mindenre. Ha valaki keveri a kettőt, azért én nem vállalok felelősséget.
A bugok tekintetében én nem tudtam, hogy lehet javítani, illetve hogyan lehet, nem én csinálom a modot, nem értek hozzá.Mind a segítségek, mind a súlybüntetés meg egyéb dolgok nem tartoznak ide. Ezeket átbeszéltük korábban, amikor indultunk. Egy deka magyarázattal sem tartozunk érte senkinek, mint ahogy azért sem, hogy nem vagyunk akkora pro-k, mint te.
Te most belecsöppentél a közepébe, de pontosan tudtad hogyan néz ki a dolog, amennyiben utánaolvastál. Ha nem, az a te bajod.
Az viszont érdekes hozzáállás, hogy kb 3-an írtunk véleményt és te azt mondod, hogy ezzel a felfogással nem vállalsz közösséget, ráadásul ezt nekem célzod. Eleve ha a többség azt mondja, hogy nem akarja látni, akkor az már közösségi döntés, innentől kezdve átgondolhatnád, hogy kivel is van baj.
Van, aki leszarja a dolgokat és nem ír semmit. Én nem szarom le, le is írtam a véleményem, megindokoltam. És itt ismét lásd első mondatom.
Azért meg aztán tényleg nem fogok felelősséget vállalni, hogy másnak ez nem tetszik. -
zodo
nagyúr
válasz
#70869248 #4362 üzenetére
"Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el."
Nem forr fel az agyvizem, ne így értsd.
Hátul is szeretek fair csatát vívni (nekem ez a fő adrenalin) csak jobb lenne elől tenni.
Amúgy sok múlik az adott kocsin és annak beállításain adott pályán amit nemsokára Neuro-nak is megemlítek.
Nálam úgy néz ki jelenleg hogy a kocsi választásom még csak csak elmegy, de a hozzávaló setup sehogy se akar összeállni. Talán még nem voltál köztünk amikor többször felhoztam hogy bármelyik másik autó gyári alapbeállításával 2-3 kör alatt ( pályaismeret ?) bő másodpercet verek magamra akár melyik pályán a Leon-hoz képest aminek alapbeállításával még a pályáról is leesek ha nem óvatoskodom ami ugye nem egyenlő a versenytempóval.
Csak ennyi és nem a nyerési vágyamat akarom kielégíteni csak csatázgatni akár hátul akár a középmezőnybe, de egyelőre örülők ha végig megyek.
Talán majd a következő szezonra felszívom magam.(#4371) N€T0X|N
Szép csata!
(#4372) N€T0X|N
Gondolhattam volna. Gr szép idő!
Mint fentebb említettem nem mondom hogy nem kell gyakorolni de tegyük hozzá hogy nagyban függ a kocsitól és annak beállításaitól a jó szereplés.
Sajna béna vagyok magamra szabni a verdámat hiába olvasom és tesztelem az "ezeregy beállítási segédlet kódexét".
Tegnapi futamon pl. a Valenciára tákolt beállításomat emeltem át és csak két gyors kört mentem az időmérő előtt.(#4373) smisa
Mázlista.
Majd mesélj róla, milyennek találtad!
(hátha érdekel valakit)(#4380) Ventur@
"Nem lehet autót váltani idény közben mi
?"
Szerinted én már nem váltottam volna!
Amúgy ami a másik verdával ment időt illeti a sajátodéhoz képest, hát.... én is emiatt szívok, de volt idő ill. lehetőség választani a bajnokság előtti időszakban.(#4382) dzsavermadar
Szerintem meg minden beállítás eltérő a mostani módban is.
pl. azt se értem hogy miért mindig ugyanazt az egy azaz egy nyamvadt gyári beállítást ajánlja fel az össze pályára.
Szóval csak csak bosszantó.
Ha már sim akkor legyen sim, Szerintem.(#4384) dzsavermadar
"Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak."
Itt tartók most a Leon-al.
Véletlenül se nyúlók bele olyan beállításba amire már azt mondanám hogy hoppá ezt kerestem. Mint mindig más autók alapbeállítását hoznám fel amikkel már élmény az az autózás, mert ha kell húz ha kell motorfékkel kanyarodok nem kell satuznom ami 120 fokra nyomja a gumit, kanyarokban nem darálja a gumit egyszóval kezes és még nem is setupoltunk rajta.
Leon-al meg minden egyes kanyarban várom mikor ficcen le a felniről a gumi mert hallom ahogy nyírja az aszfalt, motorfék ill. motor teljesítmény vissza kettő padlógáznál vajon mi?(#4397) Ted-Mosby
Csapattársam ez már most jól hangzik és előre is köszi a rengeteg belefektetett idődet az új mód elkészítésébe!
Egyelőre nincs különösebb kérésem az új módhoz csak az egységes fizika és beállítási lehetőségek.
Kasznit úgy sem nézegetem, verseny közben. -
zodo
nagyúr
válasz
#70869248 #4349 üzenetére
Ehhez a részéhez én sem értem csak jártak nálunk egy páran a VCRC-sek közül és náluk (bevallásuk szerint) egységes a fizika csak a kaszni más és más.
Azt nem mondtam hogy egyszerű megoldani és nem is tudom mivel jár csak hogy van rá lehetőség és milyen jó lenne ha ezáltal izgalmasabb futamokat lehetne futni. -
válasz
#70869248 #4343 üzenetére
Megcsúsztam felvezető legvégén a célegyenesben, és a fal elég nagy pofontot adott ahhoz, hogy a bal elsőm elhúzzon, mint az atom.
Induláskor derült csak ki, mert ahogy szép lassan beálltam a rajtkockába, úgy még nem éreztem.
Reménykedtem, hogy kibírok egy kört és akkor bemegyek szerelni, de egyrészt leestem már az első kanyarban, másrészt elhúzott annyira, hogy nem tudtam az aszfalton maradni egyenesben biztonságosan, így eldurrant az agyam (onnantól totál értelmetlen volt az egész amúgy is, persze van aki végigmenne így is, de ez akkor nekem nem volt opció) és falhoz vágtam. -
válasz
#70869248 #4341 üzenetére
Brnot én mondjuk utálom, úgyhogy a magam részéről nem várok sokat... jó is, hogy az lesz az utsó pálya.
Nürburgringen még nem mentem az "újkori" önmagammal, így nem tudom mit fogok alkotni. ha itt is hozom a másfél másodpercet, mint Valenciában, akkor virulni fog a fejem. Csak kár, hogy ezt nem szeretem annyira, mint Valenciát. Bár tegnap óta azt se szeretem annyira, még ha a saját balfaszságom miatt is gondolok rá másképp. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4334 üzenetére
Ok, semmi gond.
Ha bömössel fogok versenyezni esetleg, akkor setupot tuti nem kérek, max segítséget, iránymutatástAz nálam elv, hogy amivel versenyzek azt az autót megismerem, és saját magam készítem fel a versenyre, mert ez is a verseny része. Ha más setupjával érném el a jó eredményt, azt csak félig érezném a sajátomnak.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4325 üzenetére
Kezdődik az altatás, Valencia se bömös pálya volt
Amúgy meg, ha megint valahogy így alakul, hogy előttem leszel, akkor tényleg kármentés lesz, mert lebontom a lökhárítódat az tuti
Már leteszteltem, hogy ügyes vagy és szépen megfogod a kis koccokat úgyis, úgyhogy féktávokon közelebb merészkedek legközelebb
Bár nem tudom, hogy fér össze innentől a biztonsági autózás versenystratégiámmal, de majd kitalálom
dugojancsi: bennem most tudatosult, hogy te ezt billel művelted
smisa: semmi gond,már tőletek is elvártam volna
Gyakoroljál többet, ha nem a húsdarálóban rajtolnál folyton, nem szívnál ennyit. Amúgy tényleg rohad peches vagy az tuti
00roli00: ma nekiállok a videó-nak, este nem volt kedvem még, de igyekszem, és kösz. Jó, hogy nem csak a magam szórakoztatására csinálom, hanem másnak is tetszik
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4301 üzenetére
Teljesen jól csináltad, hova kellett volna rohannunk? Neked annyi volt a dolgod, hogy elől maradj, nekem annyi, hogy megelőzzelek
A tempó mellékes, volt előnyünk. (Macauban legalább 1 mpvel lassab 2. szektorokat mentem, Neuro ott szerethetett, de hova rohantam volna
)
De azért elvártam volna a bímerrel, egy nagyobb hibát, ha már végig a nyakadon lógtamAmikor kicsit megcsúsztál, mindig el is zártad vele az utat
Amúgy meg marhára élveztem, köszi, és hatalmas gratulaRoli neked is nagy gratula! Gondolom, most nem szórakoztál a védekezéssel, szép volt
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4278 üzenetére
Nem hiszem, hogy az AI a motorerőtől gyorsabb, náluk valami tapadáscsít van inkább szerintem. Oscerben a 120%-os ai 32 es időket ment nálam qualin, és az én chevim nem ment úgy az egyenesben sem, mint az ő chevijük, a kanyarokat meg inkább hagyjuk
De pl. Ringen qualin alig volt gyorsabb a 120%-os ai, versenyen meg bucira vertem őket. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4247 üzenetére
Egyetértek mind lassít. Egyszer véletlenül valahogy bekapcsoltam a mediumra a tc-t ringen. Mondom mivan? Nem megy a gép, 3-4 mp per kör. Mondom szétment a gázpedál. Már majdnem nekiálltam szétszedni, amire leesett. A low is fog de már nem ilyen drasztikusan. Nyakamat teszem rá, hogy neked ez a stabilty se segítene, sőt rontana. Szerintem egy szintig tudnak, segíteni, egy szint felett meg ártani. A stabilty per pill azért gyorsított itt, mert nem tudok annyira precízen fékezni a kanyarbejáratnál, hogy néha ne ússzon meg a segge. Igyekszem a témán csiszolni, de ezekkel a műanyag pedálokkal azért nem egyszerű szerintem, vagy csak béna vagyok, de gyakorlok szorgalmasan.
Itt meg bekapcsolva marad a futamig, amúgy sem a vezetés élvezete miatt jók ezek az fwd autók, hanem hogy jókat csatázunk velük, és sokan elboldogulnak velük. Nem véletlenül autózok subaru wrc-vel, meg erősebb bümbikkel szórakozásból, az persze, hogy nagyobb fun, de még béna is vagyok velükDzsaver: én annak a tudatában szélesítettem ott, hogy hotlapsra gyúrunk csak, oda meg ennyi belefér. Időmérőn nem is tudnék ilyen kört menni, szokás szerint figyelek rá. De ha esetleg itt feloldjátok ebben a kanyarban, azt üdvözlöm, ha nem az se gond.
Neuro: Szerintem vb pályánként simán megítélhet egy két kanyart, nem gond az, sőt ezért kértem Curitibában is. Ha előre el van döntve tisztán, hogy mi fér még bele és mi nem, akkor szerintem lehetnek kivételes esetek.
(Inkább ide firkálok, nem akarok a vb topicba)
-
válasz
#70869248 #4247 üzenetére
Ez így is van 45.5-ről le is gyilkoltam 44.2-re az időmet Valenciában (TC és ABS kikapcsolásával). Az is tény, hogy másképp kell vezetni, most a kigyorsítás nekem eléggé új, de azért sikerült ráállni elég gyorsan (ebben nem igazán segít a stability, úgyhogy ez már léynegében "végleges"). A fékezésnél viszont még kell, mert egyelőre ezt gyakorolom, amíg pöpec nem lesz. Fékezni még nem tudok olyan finoman - bár most is másképp kell már egy kicsit - stability nélkül. Eddig csak annyi dolgom volt, hogy lepadlózzam és megálltam "féktávon". Ha mindent kinyomok, akkor most viszont csúszik mindenfele a kocsi, amivel egyelőre nem tudok mit kezdeni, úgyhogy ez egyelőre nem lassít rajtam semmit.
Majd ha már a többi jól megy, majd elkezdek ezzel is kísérletezni (reményeim szerint addigra én is új kormánnyal fogom tolni). -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4242 üzenetére
Szégyenlem is magam, de nem vagyunk egy szinten (még
), muszáj mindent bevetni, hogy versenyképesek legyünk
Amúgy is nagy a sansz, hogy a rajtnál állva hagysz minket, azt meg tegnap bizonyítottuk, hogy ha a védekező nem hibázik, és agresszívan védekezik, akkor nem igazán lehet megelőzni.
Ja Brnoban én '11 alá tervezemNagyon jó kis versenyeket futottunk 3-an is tegnap, satan hatalmasakat ment friss kormányosként
Amúgy tegnap, a 160 kör mellé befért egy kis Norschleife is E30-as bömössel (vln-es 400 pacissal), na az sokkal nagyobb feeling, így ezzel a kormánnyal szekit használva, blippelve, kicsit powerslide-olgatva. Még meg kell szokni, de végre lehet frankón ellenkormányozni a csúsztatásokat, nagyon jó
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #4215 üzenetére
De én mostanában ha van időm Brno-ban kenem a gumit, valami élmény nulla szárnnyal...a váltó még nincs kidolgozva, és telibeszárnnyal jobb időket megyek, de ahogy rakja a 'ggét ezen a széles pályán az valami bitang élvezet, teliszárnnyal hajlamos kisodorni a pályájól, de nulla szárnnyal centizhetem a rázót már az apex előtt mert tudom hogy oda teszem a hátulját ahova akarom...és közben végig mászik az autó...jáhájj ha valakinek rossz kedve van hát üljön be a Bömösbe és hajrá.
KaraDani:
Az, sok mod is hajlamos megfordítani, nem igazán foglalkoztam vele hogy miért, mert annyira észrevenni, hogy automatikusan áthuzza az ember pluszba vagy mínuszba, ahogy megérzi. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4194 üzenetére
Ja én azt hittem valami végállása azért van, azt tudtam, hogy be tudom állítani. Majd kipróbálom, hogy mennyire furcsa rögtön ha eltűnik a kerékszög nyitás, végülis annyira nincs lassú kanyar itt, de a Macau visszafordítóban biztos irtó fucsa lenne az elején. Most 200 as fordulathoz 10 es steering lockot használok, az arányt az elején biztos tartani fogom, max még kicsit finomítok később.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4192 üzenetére
Ezek után muszáj lesz. Tény, hogy minden pályán sokat gyorsultunk eddig, de azért a kést nem vállalnám be a helyedben. Nálam kérdéses lesz, hogy a dfgt mennyire lesz furcsa az elején. Lehet 200 fokkal fogom használni vasárnap, mert a 90 alatti kanyarokban biztos furcsa lesz egy darabig, hogy nem a progi automatikus kerékszögnyitása fordít be, hanem nekem kéne többet fordítanom.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #3940 üzenetére
Direkt lassultam. Egyszerűen sokkol, ha felvezetőben amikor nyugodtan meek, és nem fékezek, hogyan tudnak egyesek előzni. Kiakadtam.
Aztán jobbra húztam, gáz le, és akkor volt kocc. De nem azon akadtam ki.Akkor írtam aztán, hogy ez még nem a verseny. Srácok legalább a felvezető körben ne előzgessetek. Hagyjon mindenki elég helyet a másiknak. Én az előttem levőre figyelek, és ha valaki nem tud távolságot tartani, és becsúszkál, attól én írtózok. Figyeljetek má!
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3937 üzenetére
Na én pont az elejét puhítottam, főleg a lassú csillapítást a bömössel, kicsit feljebb nyomtam a hátsó antirollt is, de nem nagyon. Bár nem is gondoltam, hogy pár kör alatt, a jó megoldást találtam meg, hogy eltüntessem az alulkormányzottságot. 228 volt így a legjobb első kanyarom, a Cuzzel 226-227 volt a top, a jelenlegi setuppal. (a sebességek minimumát írtam, nem amivel elfordultam, hanem ameddig leesett a legjobban)
Ted: így is lesz a 20 perc szünet a quali és a verseny között? Gondolom ellenőrizni nem fogtok, ha valaki tud vágni az meg is érdemli
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3880 üzenetére
Mondjuk annak, hogy az első repülőrajt annyi értelmét látom, hogy aki ténylegesen poleba qualifikálta magát, annak így könnyebb megtartani azt a rajtnál, mint aki a fordítás miatt került oda. Így azért egy első hely quali többet ér kicsit. De lehet, hogy igazad van és az első kerekes lobby is benne lehetett a dologban
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3866 üzenetére
Akkor csak beképzeltem, tényleg nem mentem eddig vele sokat. Mindegy a feelingje így is jobb
Tegnap nyúztam még egy kicsit 2:37.7-ig jutottam, a 2. szektorban a csikicsukiban nem tudok mit kezdeni vele, lassú vagyok vele ott. Video Az 1. és 3.-ban majdnem ugyanazt sikerült egyszer-étszer megfutni, mint a Cruzeal, a 36.0ás körben.
Szerintem ezentúl többet fogom nyúzni, mert egyre jobban tetszik a gép. -
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #3866 üzenetére
Ja meg nem is mondtam hogy már múlt héten megjelent a NetKar Pro legújabb verzája, amit már nagyon vártam, mert végre RWD kasztnis autó került bele.
...aki nem tudná mi a NetKar, az sürgősen pótolja, mert az egyik legjobb fizikával rendelkező szim:
-[link]
Zseniális alappályákkal, most már esővel...már alig várom hogy lássam -
00roli00
aktív tag
válasz
#70869248 #3835 üzenetére
A hócipőm kivan.
Összes pályán nem mentem összes frontos vassal 50 kört, erre 10-15 kör után a Vectrával zúztam 39-et. Hát itt különösen előjön a bömös segge. Jó pár helyen ki akar törni, ami nem meglepő, csak féktávon ez elég gáz. Nem tudom megfelelően letapasztani, biztos az én hibám, meg az 5 gang nagyon kijön. Hosszúak az áttételek nagyon.
-
-
00roli00
aktív tag
válasz
#70869248 #3315 üzenetére
Nos, gyönyörűen terelgeted a bömbit gratula érte.
Kipbóbáltam a setupodat,...
Nem tudom milyen pedálzatod van, mert ezzel a fékbeállítással nekem folyton satuzott. Valszeg kéz van a lábad helyén is.
Illetve én vagyok nagyon falábú. Így nem marad más hátra, elballagok a yardra és leadom a jogsim. Sztem közveszély ahogy vezetek.
Ted-Mosby: Miért kell azonos fizika a gépek alá? Ettől nem lesz = a dolog. Pont az a szép ha esetleg a gyengébb verdákkal meg lehet szorongatni az erőseket. Amúgy sztem minden verdát közel azonos szintre lehet hozni. Csak még bénák vagyunk. Én jövőre is bömbizek,az biztos. Ti mehettek azonos fizikával, de a a bömbiét toljátok rá.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #3310 üzenetére
na nem baj, mentem egyet Priolux kocsijával:
mediafire/btipus/bimer_Monza_2min3_7 -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3305 üzenetére
Ezzel én is megjártam, úgy lőttem be az áttételeket a cruzeon, hogy az első sikánban az 1 est frankón tudjam használni, gondoltam max kicsit lesz rosszabb a rajt. Hát tegnap próbafutamokon rajtnál 1-2 helyet estem vissza mindkétszer. Ma átállítottam az egészet, hogy a rajt a lehető legjobb legyen. Körön jobb volt az a verzió, amiben használtam az 1-est is, de semmi értelme nem volt így.
A mai 2. futam marha jó volt, kár, hogy elrontottuk Teddel, már nagyon agyaltam hogy játszom ki a tanári védekezését a célegyenes végén
-
00roli00
aktív tag
válasz
#70869248 #3301 üzenetére
2:05-nél vagyok, semmi segítséget nem használok. Amúgy szeretek vele "szenvedni". Alap setuppal 2:03 alatt? Minden elismerésem.
Egyébként az a starter bütyi mit jelent?
/ja semmi komoly csak hang?/ Igen a bömbik köszörülése nekem is naon bejön.
A hangtuningot is szívesen elfogadnám...
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3274 üzenetére
Szerintem, ha track id alapján a proccessing alatt nem lőtte ki a youtube a zenét jó vagy. Ellenben Vimeot már én is néztem ilyen célre, de a "gaming" kategória náluk alapból tilos. Kíváncsi vagyok kiszúrják-e. ("No captures of video games or gameplay, regardless if it is edited or not.")
-
válasz
#70869248 #2986 üzenetére
sztem alap hogy meg kell nézni hol a legideálisabb a váltás
Igen, a profik között. Nálunk meg van aki örül, ha már egyáltalán tud kézzel váltani, nem még azt lesni, hogy épp hol áll a mutató (elnézést mindenkitől, ha nincs ilyen
).
Én pl. nem nézem a fordulatszámmérőt, hang alapján váltok. Persze tudom, hogy mikor kell, mert én is utánajártam, hogy hol az ideális.Na megnéztem azt a cuccost, hasonló a Vectra és a Lacetti teljesítmény és nyomatékkgörbéje, bár a Vectrát tényleg tovább lehet (kell) kicsit pörgetni.
-
válasz
#70869248 #2981 üzenetére
akkor viszont uannak kell lennie a mutatóknak is
Nyilván, de ezt a játékon belül nem látod, hogy adott fordulatszámnál mekkora teljesítményt ad le a gép, szóval innentől max érzésre megy valamelyik rosszabbul, vagy más a légellenállása, beállítások, akármik. Ezt így lehetetlen megmondani konkrét aprólékos telemetria adatok nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest