- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Új hozzászólás Aktív témák
-
Padlás
senior tag
Jó, hogy nem azt írtad, hogy erkölcstelen vagyok.
Na nekem ennyi elég volt ebből a topikból, futamokra járni fogok, de ezt a topikot elfelejtem. Vicc ami itt folyik, leírom a véleményem az esetről. Nem hibáztatok mást, nagyon nem...csak szerintem nem csak az én hibám volt. A végére kiderült, hogy egy (burkolt célzással) erkölcstelen, szabálytalankodó, tiszteletlen ember vagyok. Nem rossz.
Itt ez volt az utolsó hsz-em. Ha valaki akar valamit az pü-ben legyen szíves, köszönöm.
További "jó" beszélgetést. Futamokon összefutunk.
(Mielőtt valaki megijedne, hogy kijelentettem, hogy az "összefutunk" bármiféle a jövőben elkövetendő szabálytalanságot jelente az téved.
)
(A jövőben cssak a bírósági topikba szándékozom, csak és kizárólag óvás céljából. Ide pedig tényleg csak akkor ha más megoldás nincs.)
-
Azon a mondaton én is meglepődtem, mert gyakorlatilag az eleje és a vége ellentmond egymásnak. Ha valaki büntetést kap, azért kapja, mert ő volt a hibás. Kb. ugyanaz, mint Mityu és az én esetem Monzában. Nem vettem tökéletes íven a kanyart (mert esélyem se volt, hiszen voltak előttem/mellettem), ő viszont megpróbálta, ezért meglökött, és már csúsztam is. Lehet azt mondani, hogy bénáztam, de a bénázásomtól nem történt semmi. Azzal viszont, hogy meglökött, igen.
Ugyanez történt itt is. Lehet azt mondani, hogy JJ nem jól vette a kanyart, de könyörgöm, rajt utáni első kanyar volt, tömeggel, mindennel - mellesleg semmi probléma nem volt azzal a kanyarvétellel.
Nehogymár még hátra is neki kelljen figyelnie, hogy valaki nem akar-e gyorsabb lenni. Kit érdekel? HA el tud menni, menjen. De ha ezzel kipörgeti a másikat, akkor maradjon csendben.
Feri nagy csalódást okozott nekem ezzel a versennyel, mert arra számítottam, hogy elöl fog velünk harcolni az x-edik helyért. Ehhez képest 2:02 körüli idők, meg egy félreértelmezhetetlen rajtbaleset a másik okolásával...Azzal remélem mindenki tisztában van, hogy kizárólag a szerver által felvett replay a mérvadó!
-
Ventur@
senior tag
. Hidd el JJ így is volt gondom rendesen
. Elején Zodo szúrt be elém (teszem hozzá, hogy teljesen szabályosan. Megnéztem a visszajátszást. Látott ott egy helyet melletem és befért. Kicsi kocc volt benne, de semmi egetrengető, szóval Zodo minden elismerésem nagyon nagy volt
), aztán Mityunak volt egy érdekes manővere, de ott meg ő mérte fel rosszúl a helyzetet
. Aztán zsomboor adta nekem az ívet. Nem kímélt, de én itt sem vettem észre semmi vészeset
. Utána megint megérkezett Mityu és szerencsére már nem volt gond, elment mellettem mint a meszes
. Aztán a végére megkaptam Motort a nyakamba, na vele is ment az adok kapok - szerintem - teljesen fair módon
.
Ha valaki a felsoroltak közűl nem így érzi óvjon nyugodtan
. Én nem teszem, mert semmi kivetnivalót nem találtam az egész futamomban
.
-
Védekezésről annyit: ha mész valaki mögött és gyorsabb vagy, akkor próbáld is megelőzni! Azt lesheted, hogy mikor fog csak úgy hagyni elmenni, ha meg se próbálod. Folyamatosan mentél feri seggében, de nem próbáltál kivágni, előzni, semmit! Feri teljesen szabályos volt, ő ment, ahogy tudott. Neki nem arra kell figyelnie, hogy te gyorsabb vagy elméletben... neki arra kell figyelnie, ha előzésbe kezdesz. Persze úgy, hogy közben nem szorít le, nem cikáz stb. de ilyen nem történt.
Egyetlen előzési kísérleted volt összesen, ami sikerült is, csak egyensúlyt vesztettél, így gyorsan visszakerültél feri mögé. A második esetnél pedig megtoltad 3x is, és az utolsónál megpörögtél. Ott nem igazán értem miért álltál folyamatosan jónéhány másodpercig - ráadásul kanyar íven - csak hajszál híjja, hogy nem kapsz egy jókora büntetést, mert nervus pont nem csapódott beléd, még elfért (pont akkor kezdtél legurulni).
-
Padlás
senior tag
Sajnálom, hogy van annyi tapasztalatom szimulátorozásban, hogy tudom hogyan kell normálisan és szabályosan védekezni a támadó féllel szemben, tényleg.
És ilyenkor nem érdekel köridő. Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én.
-
dzsavermadar
senior tag
-
-
#70869248
törölt tag
-
Megmondom őszintén, erre nem számítottam. Tőlem azért nem kaptál választ, mert letiltottalak korábban (most elolvastam, amit írtál), megelőzendő esetleges privát veszekedést, illetve úgy gondoltam, amennyiben bocsánatot akarsz kérni, annak komolyságát mindennél jobban kifejezi, ha más is látja. Nos, ez most megtörtént, aminek örülök.
Örülök, mert azt látom, hogy elgondolkodtál a dolgokon - máskülönben nem írtál volna ide. Nem tudom mennyi köze van ennek ahhoz, amit a GRID Problémamegoldóba írtam, tényleg nem néztem oda azóta. De a lényeg úgysem ez.
Részemről a bocsánatkérést elfogadom. Amennyiben személyeskedtem volna veled, azt sajnálom, néha eléggé felmegy nálam a pumpa. Egyáltalán nem esett jól lehülyézni téged.
Ha a továbbiakban tiszta lappal szeretnél idulni, részemről oké, a szerver elérését ismered. Ha tényleg szereted a játékot, ne csak egyedül játszd, mert az hosszú távon unalmas. Egyébként sem vagy kitiltva, legalábbis elfelejtettem beállítani. -
-
Te vagy az egyetlen aki folyamatosan mártírt akar csinálni magából a semmi miatt, rágalmazva a másikat, így mostantól magasról leszarok mindent, ami veled kapcsolatos, és mivel már többször azt írtad többet nem jössz ide, ne is próbálj meg válaszolni! Nem a tied az utolsó szó és nem vagy te itt senki, hogy azt gondold, neked mindent lehet! Amit művelsz az egyben szánalmas, infantilis és vérlázító!
Egyetlen egy ember mekkora rohadt cirkuszt tud csinálni, ez hihetetlen. Az önzőség, a fafejűség, a csőlátás az határtalan nálad, gratulálok! És még valami:"Nemcsak én vettem észre, hogy itt önkényes elvételek történtek"
Igazad van, Dunc kollega is "észrevette", aki nemhogy nem szólt hozzá több mint egy hétig, vagy esetleg próbálta volna építeni a rendszert, de itt sem volt! Totálisan értéktelen, hogy megpróbálta eljátszani a megmondóembert, miközben egyetlen szavát sem indokolta meg! Úgyhogy egyedül vagy, egyedül is mész el, szia!
-
dzsavermadar
senior tag
Ezt most nem tudom miért írtad, hiszen vissza lett kapcsolva a segédlet.
Tesztidőszakban vagyunk, változhatnak a dolgok, ha alá van támasztva, meg van indokolva.
Azért "TESZTIDŐSZAK".
Még van idő mindenre, és finomítani lehet még sok mindenen. Ami most van, az a gerinc.
A simítások ezután jönnek. Csak rajtunk múlik, mit finomítunk még rajta bármely témában.
De természetesen építő, megindokolt javaslatok után. -
"Én már az "al" eltűnését sem néztem jó szemmel, mert amikor megzavartak, vagy telefonon kerestek, csak megnyomtam az i-t, s nem kellett újra felvezető kört mennem."
Tök jó, hogy ez is csak most derül ki. De végül csak eljutottunk oda, hogy miért nincs autopilot... nagyon remélem, hogy ezt nem gondoltad komolyan, egyébként meg egy dolgot felejtesz el folyamatosan: nem - volt és nem is lesz - kötelező feljárni a szerverre gyakorolni, ha a beállítások nem tetszenek. Aki másképp akar játszani az elején, mert bénázik, az gyakoroljon a saját gépén AI ellen, tesztgyakorláson. Aztán ha már megy a segítségek nélkül, jöjjön fel kipróbálni magát. Semmi nincs ráerőltetve senkire, de a bajnokság szabályai szigurúak kell, hogy legyenek. Arra vagy jelentkezik az illető, vagy nem. Ennyire pofonegyszerű, és ebből sikerül elefántot faragni.
-
Ha adott a lehetőség, csak nem használod, azért az erősen a no comment kategória.
Egyébként meg:
1. Smisa WTCC 2010,CHEVROLET Practice 34 1:41,774
2. Neuro WTCC 2010,Chevrolet Practice 3 1:42,326Bizonyára én vagyok a szuperember, de a sima "Neuro" néven futott időim billentyűs idők. 3 kör alatt szinte beértem Smisát, aki kormányos. Nincs több hozzáfűznivalóm.
-
"Nehogy azt akard bemesélni, hogy nehéz kormánnyal versenyezni."
Márpedig az.
Nem akarom neked bemesélni, és elhinned se kell.
Nekem viszont elég kemény meló minden egyes pálya, akár hiszed, akár nem.
Szívesen megnézném te milyen időket mész vele némi gyakorlás után, csak hát elbújsz a "nem jön be" szöveg mögé, mert elsőre nem tudtál vele menni (mint ahogy elsőre senki se tud) normálisan.
-
-
adyz.
aktív tag
Nem tudom, Én némely pályán már az abs-t sem használom. Nélküle lehet rövidebb féktávokat venni, csak nem nyomni kell folyamatosan, hanem felengedni, így nem blokkol.
A rángatásra meg van egy jó módszer, állítani kell az érzékenységen, így nem egyből fordul nagyot, hanem lassabban.
N€T0X|N: Én nem vettem észre akkora eget verő különbséget.
-
Ted-Mosby
senior tag
a fék rásegítéssel beállt egy ívre, ez érdekes ???
megint téged idézlek:
"ha egy pályát megismerek a féksegédletet kikapcsolom."
akkor most hogy is van ez???
azért van két óra szabadedzés, hogy ezt kitapasztald és az időmérőn már jól menj
nekem sem mennek kormánnyal mindjárt a második körben a csúcsidők, ezért is tesztelek egy pályán 40-60 kört
az irányításban maximum ez segít, de amint látod engedélyezve van:
- F1 - irányítási segítség (steering help) - alacsony
- F4 - stabilitás segédlet (stability control) - alacsony -
adyz.
aktív tag
Nem tudom, hogy Te most miért írogatsz ilyeneket.
Gondolj bele: Te bekapcsolod a kormány és a féksegítést. Magától kanyarodik, fékez az autó.
Ez így verseny lenne?Más: Az alacsonyra tett fék, kormány, abs semmit sem ér, ugyan úgy viselkedik az autó!
A bokszutcasegítség meg baromság, mert bugos az egész, nekivisz a falnak, nem áll meg, stb.
Egyedül, gép ellen próbáld ki ezeket, majd meglátod.Ted: Az ég világon semmi, egyedül a bokszutca nincs.
-
"De még egyetlen kérdésre nem válaszolt nekem itt senki. Miért?
Kinek áll érdekében, vagy miért lett hozva a döntés?"MINDEN esetben meg volt indokolva a döntés, ha másképp nem úgy, hogy valaki megkérdezte, és válaszoltunk.
"Neuro már a kezdetén el akarta venni a segédleteket, akkor többen hozzászóltak, hogy hagyjuk. Aztán mégis el vett belőle szó nélkül.
Most sem olvastam semmit, hogy nem lesz. el lett véve."Egy nagy lószart nem lett szólva, csak néha figyelni kéne arra a baromra (rám), aki folyamatosan linkelget, meg szólogat az ilyen dolgok, meg a szabályzat miatt! Tökéletesen látszik, hogy te egyszer sem tetted meg, csak hőbörögsz!
"Én nem akarok problémás lenni, de ez nonszensz. A program ad segítséget, de ti kikapcsoljátok. Miért? Mitől kell félni?"
Jó, hogy már azt nem hozod fel, hogy miért nem hagjyuk az autopilótát használni! Gondolkodj már egy kicsit! Azért nincs autofékezés, mert azzal olyan előnyhöz jutsz, amivel még a kormányosok se tudnak mit kezdeni!
"Attól, hogy valaki a segédletekkel győz le titeket? Ez nevetséges."
Nem, az a nevetséges, hogy te vagy az egyetlen, aki szinte mindenből cirkuszt csinál, mert kizárólag magához akarja igazítani a dolgokat. Ezt önzőségnek hívják, és egy csapatban az ilyesminek nincs helye!
Ezen kívül kicsit unalmas, hogy mindenért engem basztatsz, holott nekem sehol nem kötelességem ezzel az egész szarsággal foglalkozni, nem kell nekem kiszolgálni se téged, se senkit. Mégis megteszem, mert közösséget akarunk építeni, és hasznos tagja akarok lenni. Igenis mérlegelek minden helyzetet, és a legtöbb döntést nem egyedül hozom. Csak te ezt kurvára leszarod, mert neked nem logikus az, hogy... neked nem logikus semmi. A többieknek viszont igen, úgyhogy javaslom magadba nézz, mielőtt mutogatni kezdesz legközelebb. Ennyi voltam.
-
Ted-Mosby
senior tag
JJ elolvastad amit írtam , vagy csak mondod a magadét ??
Nem bántó szándékkal írom, előbb gondolkodj aztán fejtsd ki a véleményed !!!
Ugyanezt játszottad a GRID-ben is minden este.
A segédleteket, nem egy emberhez kalibráltuk be, hanem az átlaghoz.
Senki másnak nem volt eddig gondja, még az újaknak sem (lásd M-Motorsport)
A CSAPAT (ha nevezhetem így a társaságot) többsége elfogadta, egy ember miatt nem fogunk változtatni.
Van erre egy mondás:
Vagy megszoksz, vagy megszöksz !
Higgadj le és döntsd el mit is akarsz.
-
Ted-Mosby
senior tag
Idézet Tőled JJ :
"Valaki kérte, hogy adjuk meg a segédletet. Én most per pillanat ezt használom, de ha egy pályát megismerek a féksegédletet kikapcsolom. A kipörgésgátlót lowra bekapcsoltam, de lehet h ki fogom, mert eddig is ki volt kapcsolva."ezt tetted Te fel, hogy ezeket használod ugye?
a bajnokság segítsége és a Tiéd közötti különbség:
1. a sebezhetetlenség nincs engedélyezve -- ez ugye egyértelmű (ez nem kulof bajnokság
)
2. a fékrásegítés nincs engedélyezve, ettől nem bolyongasz a pályán
3. boxutca segítség kikapcsolva, ez sem kell van SEBESSÉG LIMITER csak állítsd be a bill-t
4. automata kuplung engedélyezve van
5. automata váltó engedélyezve van
6. kipörgésgátló alacsony engedélyezve van
7. blokkolásgátló alacsony engedélyezve vanezek nem befolyásolják az autó vezethetőségét, "bolyongását"
Akkor nem értem mi a probléma????????
-
Igen, nálad azonnal meg is javult. Az egyedi festéseket meg remélem mindenki külön autóként konfigolja be, mert ha meglévőt írtok át, más számmal fogtok megjelenni a bajnoki versenyeken, és ebből kifolyólag jó lenne, ha nem tenne két név alá a pontlistában. Bár ezt ugye még nem volt alkalmunk tesztelni, így ebben nem vagyok 100%-ig biztos. De ha megjelenik az autópatch, akkor az lesz a legjobb, ha mindenki újrahúzza totálra a játékot - én is ezt fogom tenni a szerveren, ezzel megakadályozhatóak a különbségek (persze irányításkonfigokat lementeni előtte stb.), és a bajnokira tiszta lappal indul mindenki.
-
Na most aztán igazodjon ki rajtad, akinek hét anyja van... azt hittem utálod az AI versenyzőket.
Kivenni mindenesetre nem tudod őket, ha lement egy verseny, automatikusan eltűnnek - meg azt hiszem akkor is, ha minden élő játékos lecsatlakozik a szerverről.Mindenkinek! A szabályzat 8./h ponttal bővült, ez pedig a használható segítségek listája. Nézzétek meg, olvassátok el!
-
Elnézést, kisebb technikai baki volt, mert teszteltem, hogy ha újraindítom feláll-e magától, és nem néztem rá, hogy sikerült-e.
Úgy akarom beállítani, hogy ha elmegy a net, vagy valamiért újraindul a gép, akkor is indítsa el a játék szerverét, és/vagy csatlakozzon újra.
Elsőre kellett neki egy kis konfig, legközelebb nem lesz ilyen, bocsi.De a neten bármikor tájékozódhattok a szerver állapotáról! Ha működik a LIVE közvetítés, akkor biztosan megy, és azt is látjátok, hogy van-e fent valaki, nem kell feleslegesen belépni, ha csak a társaság miatt tennétek, de közben üres. Ha ez az oldal nem töltődik be, akkor 95%, hogy valamiért nem megy a szerver.
-
zodo
nagyúr
Én örülők, hogy ennyit gyakorolsz vagy ismerkedsz a pályákkal, mert csak így léphetsz előrébb.
Sajna mostanában semmi időm a szórakozásra.
Ma ugyan reggel felmentem Spa-ba, de max. 1 órám volt gyakorolni aztán vendégség.
Szinte még az elején tartok a témának, hisz még csak most telepítettem (normálisan) a játékot + mentem pár kört itt-ott, mert csakis az autó beállítására gyúrok, egyelőre kevés sikerrel. Így nem sok esélyem van bárki ellen is, mert ebből nem engedek magamnak, hogy bármilyen segítséget is bekapcsoljak a váltón kívül.
Részben ezért is van az, hogy még erősen gondolkozom a bajnokságban való részvételen.
Úgyhogy neked jár a, mert Neuro és Ted is sok-sok mp-el gyorsabb tőlem.
, de Neuro gyanús.
-
Az időmérőt nem hagyhatod ki teljesen, mert mért kör nélkül nem indulhatsz a versenyen. Szabályzat tartalmazza ezt is.
Azon kívül a gyakorlások folytatódnak ma is, és jövő hétvégén is. Meg kell szokni a közös versenyzést, mert az nem ugyanz, mint egyedül körözni a pályán. -
Most már készen vagyok, a log konfiguráció teljes. Teljesen automatizált bajnoki-, verseny- és pontrendszert sikerült összehozni, linkeket lásd ITT (A lista nem teljes, a végső beüzemelés alatt elvesztek adatok, de több már nem fog).
Természetesen ahogy elkezdtek futni a pályákon, ez úgy fog bővülni folyamatosan. Működik a LIVE! szekció is, persze ott csak akkor van mit nézni, ha fut is valaki a szerón. -
Hozzávesszük azt, hogy kötelező többféle nézet használata, azaz a jobbra/balra nézés (ez hátsó nézetnél nincs, de annyira nem is kell), illetve a hátranézet. Mert ugye hátsó nézetben nincs tükör, de úgy többet látsz eleve oldalra, mint aki motorház vagy belső nézetből megy.
Szervert konfigurálgatom, most nem tudtok/ne gyertek fel egy darabig. Bár ha jól sejtem most talán nem is sokaknak jár ez a fejében.
-
Lehet, ha készítenél egy videót róla, hogyan próbálsz belépni, és mik a beállítások az segítene.
Viszont van még egy ötletem. A hamachi szeróra fel tudtál menni mindig. Most telepítettem a szerverre hamachit is, próbáld meg azzal (létrehoztam egy új hálózatot lépj be abba is: PHWTCCJJ, jelszó phfaktor, mint az előzőnél)Akinek működik, az ne csinálja így!
-
dzsavermadar
senior tag
Megint benéztem a pályára, és elsőre minden ok.
Megpróbáltam úgy a "LAN", és úgy is mint "Internet" beállítással, és mindegyikre azonnal mutatta a szerót. És be is mentem.Egyre szebb autókat alkottok. Gratulálok.
Az utóbbi pár napban nem sok időm volt foglalkozni az RF-al, de remélem lassan utolérem magam. Meg azért én egy kicsit Gridezek is. Azon már nem kell állítanom.
Szeretnék már a beállításokkal, a festéssel és a gurulással is foglalkozni.
Tegnap is úgy indultam a versenyen, hogy még egyszer sem mentem a pályán.
Azt sem tudtam milyen kanyar következik.
De azért jó volt, mert elfogyott az "etro-petró"-m, és így nem kellett végigmennem. -
Ted-Mosby
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3 Gamer notebook.I5 10300H / 16GB DDR4 / GTX 1650 / 250SSD +500HDD
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest