Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- [Re:] Befutott a Snapdragon 7 Gen 1-es szett is
- [Re:] Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- [Re:] Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- [Re:] Honor X8 - bíró úr, nem kérem
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- [Re:] A OnePlus nem T-tlenkedik
- [Re:] Íme az új Android Auto!
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67656192
törölt tag
válasz
petrson #4573 üzenetére
Visszakapod szoftvert frissítve, de ugyanigy, arra hivatkozva, hogy nrm a telefon hanem a szolgáltató, esetleg a sim a hibás.
Ez azért jó mert így legalább tisztában leszel a hiba valódi okával.
Ezek után felveszed a kapcsolatot a szolgáltatóval majd először kultúráltan közlöd velük a tényállást mire ők megkérnek kultúráltan arra hogy gyüjts be legalább 3 kérdéses időpontot amikor a hiba jelentkezett. Ennek vagy eleget teszel vagy elküldöd őket a picsába (én utóbbit választottam). Ezek után kisebb nagyobb civakodás következik majd a hangfelvétel alapján felveszik a panaszt illetve közlik, hogy a TECHNIKUS kolléga fog az üggyel foglalkozni. Viszlát.
Telik az idő, felhívod őket, hogy mégis mi a f*szom van.... mire közlik, hogy a technikus kolléga munkáját ők nem tudják követni, így légy türelemmel. A technikus kolléga 30 napig feldugja a saját seggébe a panaszodat és majd tesz vele valamit vagy nem. Az idő tovább telik, na nem nálam mert hamar jelentkeztem megint. A szokásos blabla után megfenyegettem őket azzal, hogy a szolgáltatást nem tudom igénybe venni ezért megszüntetem az összes szerződést náluk arra hivatkozva, hogy nem teljesítjük egyformán a benne foglaltakat( én fizetek ti nem szolgáltattok) és még kötbért sem vagyok hajlandó fizetni.
Este felhivott A TECHNIKUS kolléga, majd elnézést kért, elmondta, hogy a panaszom alapos és ő megcsinálta most jó lesz. Ezenkívül fogadjak el 3e ft-ot jóváírásként.
Ha továbbra is tapasztalok problémát akkor jelezzem.
Elmondása szerint a Vodafone hálózat 3g-n mindenhol erős, használjam csak 3g-n addig amig a fejlesztések be nem fejeződnek.Most légy okos!
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Samsung legújabb zászlóshajója ránézésre nem tűnik a haditengerészet forradalmának, a tavalyi flottaparancsnok mégis veteránnak érződik, amint a fedélzetre lépünk, pláne, ha a gépházba is lenézünk.
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Telenor
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
Állásajánlatok
Cég: Abesse Zrt.
Város: Budapest
Cég: The IT Solutions B.V.
Város: Debrecen