Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #67656192

    törölt tag

    válasz petrson #4573 üzenetére

    Visszakapod szoftvert frissítve, de ugyanigy, arra hivatkozva, hogy nrm a telefon hanem a szolgáltató, esetleg a sim a hibás.
    Ez azért jó mert így legalább tisztában leszel a hiba valódi okával :) .
    Ezek után felveszed a kapcsolatot a szolgáltatóval majd először kultúráltan közlöd velük a tényállást mire ők megkérnek kultúráltan arra hogy gyüjts be legalább 3 kérdéses időpontot amikor a hiba jelentkezett. Ennek vagy eleget teszel vagy elküldöd őket a picsába (én utóbbit választottam). Ezek után kisebb nagyobb civakodás következik majd a hangfelvétel alapján felveszik a panaszt illetve közlik, hogy a TECHNIKUS kolléga fog az üggyel foglalkozni. Viszlát.
    Telik az idő, felhívod őket, hogy mégis mi a f*szom van.... mire közlik, hogy a technikus kolléga munkáját ők nem tudják követni, így légy türelemmel. A technikus kolléga 30 napig feldugja a saját seggébe a panaszodat és majd tesz vele valamit vagy nem. Az idő tovább telik, na nem nálam mert hamar jelentkeztem megint. A szokásos blabla után megfenyegettem őket azzal, hogy a szolgáltatást nem tudom igénybe venni ezért megszüntetem az összes szerződést náluk arra hivatkozva, hogy nem teljesítjük egyformán a benne foglaltakat( én fizetek ti nem szolgáltattok) és még kötbért sem vagyok hajlandó fizetni.
    Este felhivott A TECHNIKUS kolléga, majd elnézést kért, elmondta, hogy a panaszom alapos és ő megcsinálta most jó lesz. Ezenkívül fogadjak el 3e ft-ot jóváírásként.
    Ha továbbra is tapasztalok problémát akkor jelezzem.
    Elmondása szerint a Vodafone hálózat 3g-n mindenhol erős, használjam csak 3g-n addig amig a fejlesztések be nem fejeződnek.

    Most légy okos! :)

Új hozzászólás Aktív témák