- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
s.Oliv3r
senior tag
válasz
papa237 #32687 üzenetére
olvasd vissza magad futárka. h mekkora baromságot irsz lesz 30x évesen
hidd ela szájba vágással nem lenne gond és 5mp-n belül el venném tőled a csomagot mig te röhögsz magadon a sövényben
és nem vagyok szarrá gyurva MÉG, de a 190 centi 95 kilo pont elég hozzá kis 7 év küzdősportal h szarrá verjem a fejed
-
válasz
papa237 #32684 üzenetére
csak nem olvasol utána a jogi és szolgáltatós szabályozásnak, és erőlteted a butaságot...
nem is érdekel a csomagküldő szolgáltatás napi lefolyása, csak egy szolgáltatás, amit bevállaltak a szolgáltatónak bizonyos feltételek mellett, a szabályokat pedig a szolgáltató hozza az ügyfelek számára is, leírják a honlapjukon és a szerződési feltételekben is, az meg hidegen hagy, hogy az a közvetítő cég dolgozóinak nem tetszik...
te tényleg aláírsz egy szerződést annak elolvasása nélkül?
mert a szerződés továbbra is a lezárt csomagban van, az átvételi elismervény aláírása pedig egyenértékü a szerződés aláírásával, és az átvételin is külön felhívják a figyelmet a szerződés elolvasására!
aki látatlanban aláírja a szerződést, annak csak gratulálni tudok...
eddig a jogilag is alátámasztható része, amibe a futár sem köthet bele, utána jönnek a már többiek által is említett dolgok, esetleges problémák, azokat nem írom le ismét.
ja, és tőlem a postás is hozhatja, azt kellene felfogni, hogy nem sima postai csomagról van szó, hanem speciális esetről, amikor a szerződés a lezárt csomagban van, és annak elolvasására lehetőséget kell biztositani az átvételi aláirása előtt, mivel az átvételi aláírása azonos a szerződés aláírásával!
olvasd el a figyelmeztetéseket azon az átvételi elismervényen, amit a szolgáltató mellékel a csomaghoz, és ha nem érted meg, azzal már nem tudok mit kezdeni... -
válasz
papa237 #32467 üzenetére
veheted okoskodásnak, de egy gondod lesz vele, nem veled kötök szerződést, hanem a szolgáltatóval, így baromira csak az érdekel, hogy a szolgáltató mit határoz meg számomra!
csak olyan dolgokat írok le, amiket jogilag alá is tudok támasztani, ahogy tettem ezt jelen esetben is.
az legyen a te problémád, ha te látatlanban aláírsz egy szerződést, vagy elvárod ezt bárkitől is, de ugye nem ez a normális, sem emberileg, sem pedig jogszabályilag!
további jó munkát, és persze sok átadatlanul visszavitt készüléket, amiket nem adtál át az "ügyfeleknek", akik nem írták alá látatlanban a szerződést!Neonsz; a product code nem az igazi, bár különösebb problémát nem okoz.
minden függetlenítés "kókány", amit nem a szolgáltató eszközöl hivatalos úton, és adott esetben akkor szerintem nem hivatalosan lett elvégezve...
főként a rendszer állapota volt a kérdés, az meg okés a leírásod alapján, illetve a korábbi hozzászólásodban jelzett firmware verzió szerint a modem állománnyal sem bűvészkedtek, szóval elvileg nem lesz gond.
root - a két írt verzió, amik nem ugrasztják a knox számlálókat - és cscc segítségével tedd xeh értékre a product code értékét a jelenlegi firmware alatt, utána pedig a re-partition kipipálásával húzd fel az nggabi által linkelt újat, úgy lesz egy megfelelő identitású és tiszta rendszered, amivel már azt csinálsz utána, amit csak akarsz. -
s.Oliv3r
senior tag
válasz
papa237 #32466 üzenetére
Az meg a masik h ha nem adnad oda a csomagom amit oda keell adnod es msr regota varok, ugy allba vagnalak h csak neznel. Utaanna ala sem irnam a kis papirod es azt mondanam at se vettem es nem hoztal semmit. Tenyek: ket foggal kevesebb, beljebb vagy 150penzel. Tanulsag: legkozelebb odaadod amit rendeltem es nem rugatod ki magad pluszba, 12 ev utan mar szep vegkielegites jar. Ember de most komolyan, re nem nezned meg amit vettel? A hozzad hasonlo suttyok kiveszik belole a telefont aztan alairom neked a papirt h vettem egy dobozt. Haver te igazan értelmes ember lehetsz. Nem hiaba vagy futar. .
-
cbrfireblade
aktív tag
válasz
papa237 #31947 üzenetére
Mivel én nem a futárszolgálattal kötök szerződést, nem én vagyok a "megbízó" így lesz@rom, hogy az ő ÁSZF-ében mi van, mivel engem a szerződéses partnerem ÁSZ-Fe feljogosít, sőt kötelezettségként elő is írja a csomag átvizsgálását, különben ennek elmulasztása esetén nem élhetek kártérítési igénnyel és egyéb más igénnyel.
-
válasz
papa237 #31947 üzenetére
a futárcég kötött egy szerződést a szolgáltatóval, de én meg a szolgáltatóval kötöm a szerződést, aki ezt írja nekem az futár által átadott átvételi lapon;
kijelentem, hogy az átvett dokumentumok (szerződések, nyilatkozatok, számlák) tartalmát megismertem és elfogadom, tudomásul veszem, hogy ezen bizonylat aláírása az átvett és tételesen felsorolt dokumentumok példányonkénti és egyesével történő aláírását helyettesíti, azzal minden tekintetben egyenértékű.
az idézett iratok (szerződések, nyilatkozatok és számlák) a lezárt csomagban vannak, mert azok csak az előfizetőre és a szolgáltatóra tartoznak, a futárra nem, így bizony muszáj felbontani a csomagot, hogy ne látatlanban írja alá bárki is a szerződést!
lehet ezt ragozni napestig, de engem nem a futárcég szabályozása érdekel, ha nem engedi kinyitni a csomagot az aláírás előtt, akkor az bizony megy vissza a szolgáltatóhoz, én pedig jelzem telefonon és írásban, hogy nem vettem át a rendelést, mert jogi akadálya volt, így nem teljesítettnek tekintem a rendelésemet, amiből probléma lesz, a szolgáltató pedig leboxolja a futárcéggel, és sejthető, hogy nem utóbbi jön ki belőle nyertesen! nem is olyan régen cserélte le a szolgáltató a futárcéget, talán nem véletlenül...
halkan jegyzem meg, hogy legtöbbször korrekt futárokkal van dolgom, akik nem tekintik akadékoskodásnak, ha feltartom 1 - 2 percig a nagy rohanásában, és anyagilag is bőven honorálni szoktam a fáradozásukat.mgTerminator; jó, de már eleve úgy vettem meg, hogy tudtam mire is számíthatok, miben jobb, és miben kompromisszumosabb az s4-nél.
Revesz; furcsa volt néhány órán keresztül, de gyorsan megszoktam. ugráltam már máskor is a kijelző méretének tekintetében, s2 (4.3") -> 4s (3.5") -> xperia z és s4 (5") -> 5s (4")
képben volt az s4 utána a lumia 1520 is, az meg brutál 6", de azzal a mérettel már nem tudtam megbarátkozni. -
válasz
papa237 #31947 üzenetére
Az lehet hogy téged nem érdekelt volna ha vevőnek nem adod oda a csomagot. De akkor már igen ha meg gátolod abban hogy akivel szerződöt (pl tmobile) üzletszabályzata szerint nem tudja megnézni a csomagját az abban leirtak szerint és ez miatt bukja a küldeményt az biztos hogy a Te bajod lenne, ha panaszt tenne a fönöködnél. Én is megnézem, nincs kivétel.,Az egész max egy perc szokott lenni. De ha még a futár ez miatt kukacoskodik akkor a saját idejét rabolja.
-
Gergőkee
aktív tag
válasz
papa237 #30476 üzenetére
Kereslet/kínálat. A gyártó maximum az új készülék árát határozhatja meg, a többiről a piac dönt. A piac szerint most ennyi a három modell közti különbség. Ez van... Egyébként az 55 vs 79 az több mint 40% differencia. Valós használati értéket tekintve tán még ennyi sem lenne indokolt.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
papa237 #30325 üzenetére
Az első hónapokban nem volt házhoz szerviz,csak futár,elvitettem vele és vissza kaptam egy karcos hátlapú telefont,de balfasz voltam,mert nem tokban adtam oda illetve fénykép sem készült az eredeti állapotról.
Tehát igazad adok,h az összes futár szarik a telódra,úgy is dobálja stb -
Vagany
őstag
válasz
papa237 #30328 üzenetére
Az már régen rossz, ha ők javítják
Az a jobb eset, ha ők is javíttatják (csak ők állják a költségét) és ilyen akkor is előfordulhat, de lehet a vége nem lett volna ilyen pozitív. Amúgy 1 év után meg nincs is miről beszélni
, mondjuk nemtom mikor vetted a készüléket, de 2013 augusztusában már 2 éves volt az S2
.
-
Vagany
őstag
válasz
papa237 #30324 üzenetére
Azon elgondolkoztál már, hogy ha ez az eset egy bolti garis telefonnal történik, vajon akkor is happy end lett volna a vége
. Mert hiba mindig előfordul, készülékben és szolgáltatásban egyaránt, de a gyártói garancia felsőbbrendűsége nem vitás a boltival szemben, arról nem is beszélve, hogy a gyártói samsung esetén már jó ideje 2 év + 2 hónap a bolti meg 1 év.
szerk:
"tudom hogy bánik a futár cég a csomagokkal" Mert amíg ideér ázsiából addig annyira vigyáznak rá szerinted ?. A csomagoláson van a hangsúly, nyilván nem egy sima borítékba kell betenni
.
-
Vagany
őstag
válasz
papa237 #30321 üzenetére
Házhoz menő szervíz lehet nem volt, de a szervíz futár volt, nekem anno az S1-emnek a kijelzőjét cserélték 1 év pár hónaposan beégés miatt. Neten bejelentettem, másnap telefonon hivtak, egyeztettünk időpontot mikor vinné el a futár, a megbeszélt napon reggel elvitte, másnap megcsinálták, következő nap reggel visszahozta a futár friss kijelzővel. Na ezt próbáltam volna meg bolti garral
, a beégést se látták volna
. A bolti gar nagyon nem egyenlő a gyárival.
-
mfranky
őstag
válasz
papa237 #30321 üzenetére
Pedig volt, még anno én is a +2 hónap miatt regisztráltam be, kijöttek, elvitték, cseréltek mindent, majd visszahozták...semmit nem kérdeztek...
Mindezt úgy, hogy előtte levittem az Oktogon-on lévő samsung mintaszervízbe, onnan meg visszaküldték, hogy nem tudom bizonyítani, h a samsung mo. hozta forgalomba...sajnos nem tudtam bepanaszolni őket, nem akartam foglalkozni vele...pedig megérdemelték volna... -
válasz
papa237 #30310 üzenetére
nem a mesék birodalmában, és nem sok országban van ilyen prémium szervizes szolgáltatás, mint magyarországon.
sosem a boltokkal meg viszonteladókkal kell foglalkozni, megvezetni meg csak az lehet, aki hagyja magát, mert nem ismeri a vonatkozó szabályozást...
nem 1 - 2 éve foglalkozom jótállási ügyek intézésével, és nincs jelenleg jobb hazai szervizes megoldás, mint a samsung prémium garija. (hiányzik is, amikor épp nem samsung telefonom van) -
Gizmo94
veterán
-
Gizmo94
veterán
válasz
papa237 #30313 üzenetére
Ezért veszek én csak szolgáltatós vagy ellenőrzött prémium garanciás telefont. Nekem csak a legmesszebb menőkig pozitív tapasztalataim vannak a prémium szervizzel, de nem fogom részletezni,mert minek, elég, ha tudom.
mgTerminator: Áhh dehogy, sok kis ferdeszem. szétkapnám őket. Mindenáron megvédeném a bootloaderemet.
-
zzola
titán
válasz
papa237 #30300 üzenetére
Nem is mondtam, hogy mindegyik. Pécs mellett lakom, nekem az nem működik, hogy ha valami nem jó, felugrok a villamosra és visszaviszem a készüléket. 5x bíztam meg különböző GSM boltokban, ebből egy volt korrekt, 4 átb@szott. Nyilván ezek után elmegy az ember kedve az ilyen GSMHome nevű mocskos tróger GSM boltoktól...inkább fizetek többet, de legyen betonbiztos a support...
-
válasz
papa237 #30286 üzenetére
amennyiben nem megy ki néhány napon belül a szervizesd, akkor sem kell szervizbe vinni prémium garival, hanem hívod a futárt, az bizony megy a következő munkanapon, elviszi a készüléket, amit egy munkanapon belül javítanak, és a következő munkanapon már viszi is vissza a futár!
akkor lesz egy hét, ha valaki olyan helyre viszi, ahol csak átvétel van, és onnan küldeni kell a központi szervizbe, ahonnan pedig vissza a javítást követően, de gondolom senki sem olyan pancser, ha már adott a házhoz/helyszínre díjmentesen kivonuló szervizes, vagy ha arra nem bír várni néhány napot, akkor a futár!?!? -
heidrich
senior tag
válasz
papa237 #29772 üzenetére
most tartok ott hogy parázok hogy nem lesz hang esetleg 4.4.2 alatt se már, de akkor megnyugtattál.
én is próbáltam mindent, de most megy vissza egy NA5 4.4.2... nem tudom nekem borzasztó sok ramot kajál a 4.4.2 leak, néhány app volt fent és 500mb free, mindegy majd tiltokgatok. (persze volt factory reset) másik, hogy nagyon utánahúzása van a kijelzőnek, 4.3 alatt most néztem nem volt ilyen durván... na mindegy valahogy csak kibirom a véglegesig.
-
heidrich
senior tag
válasz
papa237 #29745 üzenetére
kicsit mérgelődtem hogy nem tudom visszarakni a gyári 4.3-at, tegnap hajnalban szenvedtem vele akkor még nem tudtam miért dob failt... igazából egyenlőre nincs semmi bajom az NA5-tel, viszont én pont az ellenkezőjét vettem észre a RAM kezelésnek, hogy nagyon sokat eszik alapból. Alig van fent néhány app és borzasztó sok a gyári folyamat, marad úgy 500MB szabad...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest