- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
monroe8609 #55194 üzenetére
akkor lehet, hogy lefutják a kört, csak az a kérdés, hogy mennyi idő alatt, mert a legutolsó ilyen tapasztalat nem túl jó, legalábbis ahhoz képest, amikor volt készleten és azonnal cserélték.
mást nem nagyon mondhattak persze, hiszen igazándiból csak üzletben nézhet rá illetékes, de írd majd meg az átfutási időt, kíváncsi leszek rá. -
válasz
monroe8609 #55188 üzenetére
szia,
elállás esetén t-s üzletben tudod leadni - szeretne a postára küldeni, de ne hagyd magad! -, vagy postai úton visszaküldeni, innen letöltheted hozzá a megfelelő nyomtatványt; link
fontos tudni, hogy a kapcsolódó előfizetés, illetve annak hűségének a törlése eltart egy ideig, addig azonos előfizetésre nem tudsz új készüléket vásárolni.
3 munkanapon belül a kicserélés lehetősége is adott, amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, ezt is eszközölhetnéd t-s üzletben, de az s4 esetén az a probléma, hogy ott nincs készleten, csak online rendelhető - érdemes lehet telefonálni a webshop illetékesnek, hogy nem akarnál elállni, de cseréltetni szeretnéd a készüléket a probléma miatt -, netán marad az elállás, vagy esetleg a samsung szervizes háznál orvosolja a problémát, ha nem akarsz visszajuttatással bajlódni és várni, amíg újra rendelhetsz készüléket. -
válasz
salgocomp #54268 üzenetére
magyarországon hivatalosan nem volt/nincs forgalmazva az i9500, így azt passzolom sajnos, az xx firmware verziók elvileg tartalmaznak magyar nyelvet, a készülékeden kellene megnézni a recovery alatt, hogy mi a csc/product code (egy három betűből álló azonosító kód) és az annak megfelelőt leszedni, ha okés a jelenlegi a telefonon.
amennyiben eltérőt húzol fel, úgy maximum az lesz a probléma, hogy változik a telefonodon a csc/product code, de az direktben nem hibalehetőség a működés kapcsán, legfeljebb tudatilag zavarhat valakit. -
igen, ha most xeh identitású minden tekintetben a rendszered és olyan firmware verziót húzol rá, amiben minden szükséges érték adott - az oxx csc ilyen -, akkor a product code...stb. nem fog változni.
a másik kérdésre - gyakorlati tapasztalat hiányában - passzolom a választ, mivel még a független készülékekre kiadott verziók között is vannak/lehetnek eltérések az országok függvényében. (az egyiknél ezt meg azt az alkalmazást preferálják és integrálják bele, máshol meg mást...stb.) -
válasz
kalolaci #53194 üzenetére
szia,
frissítés a megfelelő verziós odin által - amit nem kell telepíteni, hanem csak futtatni -, ahhoz a szükséges firmware verzió - a telefonodon adott product code viszonylatában - letöltendő - már ha kiadásra került - innen; link (megnyitod a firmware letöltési lapját és ott lesz alul az odin letöltési linkje is, illetve a leírás hozzá) vagy innen; link
amennyiben a kies nem ajánlott fel frissítést, úgy sanszos, hogy más formában sem kerül még kiadásra, így eltérő régiósat tudsz csak feltenni, ami által esetlegesen változhat a telefonodon a product code értéke. -
-
válasz
Valken #51207 üzenetére
szerintem nem egészséges dolog, mert ha közben változott/sérült olyan állomány a telefon rendszerében, aminek a felülírásához/javításához szükség lenne a nem betallózottra is, akkor problémák adódhatnak.
újra így nem rakhattad a rendszert, csak azokat frissítetted/írattad felül, amiket betallóztál. -
az sem teljesen kizárt, csak bizonyos esetekben benne van a pakliban, hogy nem fog működni a rendszer és/vagy ugrik a knox.
Valken; ideális esetben nem kell sok idő/feltöltés, de ne keseredj el, ha kell néhány teljes feltöltés - nem is az akkumulátornak, hanem a rendszernek, hogy a háttérben beálljanak a dolgok, megtörténjen minden szükséges szinkronizáció, optimalizáció...stb.
volt gyári visszaállítás a frissítéskor? -
válasz
senzaj #50682 üzenetére
amennyiben van rá lehetőség, úgy másik telefonban kipróbálni, amivel másik sim kártyával van 4g/lte elérés, illetve azt a sim kártyát a te telefonodban is, így jól leszűkíthető a hibaforrás.
internet.telekom az ideális apn, mcc 216, mnc 30, hitelesítés típusa pap, apn típusa default, supl - de ezek elvileg jó, ha nem lettek módosítva, vagy nem húztál fel eltérő firmware verziót. -
válasz
csabibmx #50125 üzenetére
szia,
a szoftveres probléma úgy zárandó ki, hogy teljes gyári visszaállítást kell nyomni a rendszerre, majd tesztelni úgy, hogy még nincs külsős alkalmazás feltelepítve, ha úgy nincs gond, akkor valamelyik utólag telepített alkalmazás okozza a problémát, olyankor egyesével feltelepíteni a korábban használtakat, mindegyik után használni kicsit, azzal kibukhat a bűnös, hogy melyik után jelentkezik a hiba.
amennyiben online lett rendelve a készülék, úgy a my t-mobile felületre bejelentkezve megtekinthető és letölthető a jótállási jegy...stb., azzal a samsung prémium szolgáltatásokra is jogosult a készülék, mint a házhoz kivonuló szervizes. -
persze, én csak a jobbik esetet írtam - ha már egyszer most is sok sony, huawei...stb. készüléket eleve függetlenül adnak a szolgáltatónál -, mert annak örülnék igazán.
külföldön is minden módozatra találni példát, hogy eleve függetlenül adja a szolgáltató a készüléket, vagy nem, de a hűség letelte után díjmentesen feloldja a hálózati korlátozást, és persze arra is, hogy a hűség letelte után is csak külön díj ellenében teszi azt meg. -
válasz
tisvol #50041 üzenetére
jó lenne, én is örülnék neki, ha minden készüléket eleve hálózati korlátozás nélkül adnának a szolgáltatók - bár sok ilyen készülék van jelenleg is, legalábbis az én szolgáltatómnál (telekom) elég sokat tudok akár fejből is felsorolni -, vélhetően mindenki más is örömmel fogadná, másrészről viszont nem, a bűncselekmény mindig az, amit a kapcsolódó jogszabályban meghatároznak, és amíg az nem változik, addig legfeljebb elvárások lehetnek, de jogalap a szabályszegésre nem, ez van...
-
válasz
chubby2o6 #50025 üzenetére
van olyan, nem akarok jogi szempontból különösebben kitérni rá, hogy milyen módokon - egy példát írok rá, hogy ne a levegőbe beszéljek; hoznak javításra eszközöket, azzal felcsatlakozok az én hálózatomra/netemre, hogy ellenőrizzek bizonyos dolgokat/frissítéseket, erre az eszköz meg őrült módjára elkezdi torrenten le- és feltölteni a fizetős alkalmazások tört verzióinak különböző változatait, na ilyenkor bizony én is felelősnek érzem magam, hogy az én engedélyemmel és netemen ilyen zajlik, még ha nem is tudtam róla, de esetleg nem kérdeztem rá a készülék tulajdonosánál.
zAPAtyin; nem vagyok ugyan a barátod, de kevered is a szezont a fazonnal, ez viszont legyen a te problémád.
mindenkinek a magánügye, hogy miként mókolja az eszközeit, milyen jótállást eldobó módszereket használ, akár bűncselekményt is elkövethet, az csak az ő dolga, de ha már egy nyilvános fórumon reklámozza - ahol mellesleg a fórum szabályozása is tiltja -, akkor már más a helyzet, és ilyenkor nem lehet kifogás, hogy de biztos más is csinálja...
akkor mindannyian le is zártuk a témát. -
válasz
zAPAtyin #50022 üzenetére
nem ez a kérdés, bűncselekmény és a fórum alapelvei alapján is tiltott a kitárgyalása, aki ezekből nem ért és továbbra is feszegeti, azzal nem lehet mit kezdeni - illetve lehet, de az már az illetékesek dolga...
nem mellesleg, én büszke vagyok rá, hogy lehetőség szerint nem warezolok, de ez legyen az én problémám.chubby2o6; a magad nevében csak...
-
válasz
zAPAtyin #49953 üzenetére
csak nagyon halkan jegyzem meg; nem csak a jótállási feltételek megszegése, hanem még bűncselekmény is a hálózati korlátozás nem szolgáltató általi feloldása, ahogy a fizetős oprendszerek nem legális úton történő "megvásárlása" utáni használat is.
örülj neki, ha nem vették észre, vagy esetleg nem foglalkoztak vele, de nem kellene reklámozni.
a garanciális javítás kierőszakolható persze, ha nem tudják bizonyítani, hogy adott beavatkozás okozta a hibát, de akkor már illene mellé egy büntetőeljárás is az illegális függetlenítés, vagy a nem legálisan megvásárolt oprendszer használata miatt. -
válasz
Tesztelo.hu #49951 üzenetére
a webshop direkt telekom, az üzletek pedig viszontos szerződéses cégek, amolyan alvállalkozók, jellemzően kérdéses hozzáértéssel - még akkor is ezt kell mondanom, ha nem általánosítok, mert az ügyintézők egyre nagyobb hányada alig van képben bizonyos témákban, az értékesítést sulykolják beléjük, amiből jutalékot kapnak a szolgáltatótól, minden más ügyintézés másodlagos/sokadlagos.
az ászf-ben szereplő ártól eltérő összeget nem kérhetnek, márpedig ha abban 15 e ft szerepel, akkor annyi.
a jótállás nem ugrik a legális függetlenítés során/okán. -
válasz
norrberth #49912 üzenetére
részint a gyártótól, de nem teljesen hivatalos úton.
nem egy magyar fórumon vannak kint olyan gyártói firmware verziók, amiket például szervizesektől szereztek be, de azt sem hivatalos úton, hiszen ő nem adhatná ki illetéktelennek.
odin által, de annak is a függvénye, hogy a bootloader szintjén milyen változás lesz, mert előfordulhat, hogy nem lehet normálisan visszatérni a korábbi firrmware verzióra. -
visszaszámol, és ha időben nem kapja meg a t-s lollipop verziót, akkor örökre megsemmisül a rendszer, a telefon pedig papírnehezéknek lesz csak használható!
a szolgáltatós telefonok ilyen szempontból szerencsések, hiszen a szolgáltatós firmware verzió csak azt az egy identitást tartalmazza, így annak a firmware verziónak a felhúzásával visszaáll az eredeti szolgáltatós állapot, legrosszabb esetben is csak egy gyári visszaállítás kell hozzá. -
válasz
imibaba #49765 üzenetére
akkor csak a két firmware verzió esetleges eltérésére vagy kíváncsi.
csc tekintetében van eltérés;
czech republic; I9506OXXDOA1 (mivel oxx multi, így tartalmazza a magyar xeh identitást is)
nordic; I9506NEEDOA6 (nem megfelelő multi, nem tartalmazza a magyar identitást sem) -
válasz
Dj.Mike #49751 üzenetére
ahogy korábban is írtam, elmászhatott szoftveresen a kijelzés/mérés.
próbáld ki akkor a másik akkumulátorral is, úgy szűkíthető a hibalehetőség.barmar; szia, próbáld ki másik sim kártyával, mert az is okozhat ilyen problémákat - gyorsabb merülést is, nem csak újraindulgatást -, illetve ha van a készülékben memóriakártya, akkor anélkül is.
-
válasz
Dj.Mike #49747 üzenetére
s2-nél láttam ilyet utoljára, de közel új és kimondottan jó állapotban lévő akkumulátorokkal is, ott az volt a megoldás, hogy visszadug, visszadug és ha kellett, akkor harmadszor is visszadug, aztán már nem esett vissza 100%-ról a töltőről történő lehúzást követően azonnal és idővel nem kellett már háromszor visszadugni.
-
válasz
Dj.Mike #49743 üzenetére
a feltöltött állapot elérésekor lekapcsol a töltés, utána órák alatt merülhet néhány százalékot, pláne ha sok folyamat, szinkronizáció...stb. fut a háttérben, de ilyenkor nem tölti fel újra az akkumulátort, hiába lett a töltőn hagyva, legfeljebb a töltő lehúzásáig teljesen feltöltött állapotot mutat, de lehet szoftveres mérési/kijelzési pontatlanság, amikor kijelzi a 100%-os feltöltött állapotot, akkor lehúzod töltőről és ha visszaesik néhány százalékot, akkor dugd vissza töltőre és engedd teljesen feltölteni.
-
válasz
Tesztelo.hu #49721 üzenetére
aktuális listaár, ha nem valamilyen előfizetéssel (havidíjas vagy domino) veszed, a kisker árlista más tészta.
-
válasz
Tesztelo.hu #49717 üzenetére
listaár esetén nincs előfizetés, nincs hűség, abban az esetben csak a 15 e ft hálózati korlátozás feloldási díjat kell kifizetni.
-
válasz
Tesztelo.hu #49715 üzenetére
hűség alatt; kötbér + hálózati korlátozás feloldásának díja
lejárt hűség, listaáras...stb. készülék esetén; hálózati korlátozás feloldásának díja
a szolgáltatók sok mindent látnak, más kérdés, hogy akarnak/tudnak vele foglalkozni vagy sem, de ez már nem ide tartozik, mert a fórum alapelvei szerint csak a törvényes/legális módozatok kitárgyalása lehetséges, a nem szolgáltató általi hálózati korlátozás feloldása pedig nem olyan... -
válasz
mzsolty #49585 üzenetére
szia,
kijelzős használattal merül annyit? mert akkor teljesen okés, sőt!
amennyiben készenlétben, úgy ellenőrizni kell minden, a háttérben automatikusan futó és szinkronizáló alkalmazást és kilőni azokat, amikre nincs szükséged. (sok ilyen van/lehet)Rick4; annyi azért nem kell neki, ideális esetben a fele sem.
-
nem bizony, mert illetékese/szervizese is válogatja, papíron adott a lehetőség, hogy eltérő product code...stb. esetén azt mondják, miszerint az úgy nekik már nem okés, de ettől függetlenül tényleg nem mindenki foglalkozik vele.
előfordulhat, hogy épp olyat kérdezel meg, akit nem érdekel, de aztán olyanhoz kerül a telefon, aki viszont már igen, illetve a fordított eset lehetősége is adott.
a különböző típusú telefonok témáiban is ezt mutatja sok hozzászólás, valakinél semmit sem nézett a szervizes, hanem csak elvégezte a javítást, másnál meg még dokumentálta is a firmware verziót, számláló(k) állását...stb.
a hiba milyenségétől is függhet persze a dolog, de így pláne nincs biztos mondás, a szűkebb szabályokból kell kiiundulni, és ha attól esetlegesen eltér az ügyfél számára kedvező irányban az illetékes, akkor az a jobbik eset, de sajnos nem ok és/vagy garancia arra, hogy máskor is úgy tesz ő, vagy bármelyik másik szervizes. -
válasz
dJ Peer #48763 üzenetére
szia,
merülési probléma esetén alap, hogy neked kellene visszaállítani gyári állapotra és tesztelni úgy, hogy szoftveres vagy hardveres a hiba.
amennyiben például csak egy utólag telepített alkalmazás okozza a problémát, úgy ahhoz nem kell szervizes, sem pedig akkumulátor csere.
amennyiben a szervizben/szervizes által visszaállításra kerül gyári állapotra, vagy új rendszer kerül felhúzásra nulláról, úgy nem foglalkoznak az eredeti állapot visszaállításával, az nem az ő dolguk, a kapcsolódó szabályozásban írják is, hogy az adatok mentéséről a tulajdonosnak kell gondoskodni. -
válasz
Carline #48728 üzenetére
ahogy korábban is írtam és a leírások is jelzik, amelyik telefon tudja és aktiválva lett az opció, annál utólag hiába kerül felhúzásra bármilyen eltérő firmware verzió, azzal nem kerülhető ki a védelem, mert utána már nem firmware verzió kérdése az opció, hiszen az aktiválási folyamat minden firmware esetén elvégzendő, és ez a moddoltakra is igaz.
akkor nem áll a dolog, ha a telefon alapban nem tudja (még) és nem aktiválható, és ezek szerint s4 esetén nem minden esetben adott egyelőre. -
válasz
Akhim92 #48726 üzenetére
s5, note 3 és note 4 biztos, de nekem s4 is rémlik, hogy láttam már az opciót, viszont a firmware verzió passz, hogy milyen régiós lehetett, ám s4-re valóban nem találok most arra utaló leírást/videót, csak a másik három típusra.
note 4-em van hazai telekom firmware verzióval, azon használom a funkciót. -
válasz
Dj.Mike #48720 üzenetére
az nem igazán befolyásolja a kijelzős üzemidőt, maguktól nem kapcsolják be a kijelzőt a szolgáltatós alkalmazások, csak ha használja azokat az ember, akkor meg már teljesen mindegy, hogy milyen alkalmazásról van szó.
sőt, még csak a készenléti üzemidőt sem befolyásolják jelentősen, mert jellemzően nem olyanok, amik a háttérben úgy dolgoznának, illetve ha némelyik képes is rá, az csak akkor, ha a felhasználó beállítja, bejelentkezik abba fiókilag...stb, ami meg ugye nem kötelező.
a telekom firmware verzióból indulok ki, ami köztudottan a leginkább adalékos a három szolgáltatóé közül, és több telefon és firmware verzió után is merem mondani, nincs komoly különbség a szolgáltatós és független firmware verzió között akkumulátoros üzemidő szempontjából, ha azonos feltételekkel és beállításokkal vannak használva.
arról nem is beszélve, hogy a szolgáltató által integrált alkalmazások (jelentős része) esetén adott a tiltási/eltávolítási lehetőség. -
válasz
proly01 #48696 üzenetére
s4-en is ott rémlik, bár nem kizárt, hogy csak az újabb típus és/vagy firmware esetén.
Tommy Da B1G; tehetsz rá bármit, lesz egy szuper rendszerrel rendelkező telefonod, csak épp aktiválni nem lehet rendesen, mert nem enged végig a rendszer az aktivációs folyamaton, illetve csak bizonyos lépések kihagyásával - bármilyen moddolt firmware verziót teszel fel, a készülékhez korábban párosított gyártói fióknál megadott belépési adatokat fogja kérni, ez a felhúzott firmware verziótól független, nem a telefonon, hanem a felhőben kerül ellenőrzésre -, anélkül meg használhatod ugyan a telefont, de mire jó úgy...
hiába android, ha a hardvert párosítják a fiókos azonosítókkal, akkor szoftveresen minden hiába.
sokan fizetnének érte komoly összeget, ha sikerülne teljesen kikerülni a védelmet... -
a samsung fiókos tiltás azért jó, mert annak tiltását te magad is kikapcsolhatod, de addig nem tudják használni a készüléket, más hálózaton sem, külföldön sem, függetlenítéssel vagy egyéb trükközéssel sem.
apple/iphone mintára csinálták meg, aktív samsung fiók és kapcsolódó tiltás esetén hiába a teljes gyári visszaállítás, vagy akár a rendszer teljes újrahúzása nullázással, nem aktiválható be a rendszer a tulaj samsung fiókos hozzáférése nélkül, úgy meg nem használható rendesen, illetve eladni is csak tiltottnak tudják, vagy alkatrésznek.
a szolgáltatós tiltás nem bír ekkora erővel, annak a kikerülésére (sajnos) vannak/lehetnek kiskapuk, arról nem is beszélve, ha csak egy konkrét szolgáltató hálózatáról tiltják ki és (akár illegális függetlenítéssel) a többi használható a készülék.
a szolgáltatós tiltást az előfizető - vagy annak megbízottja - kérésére feloldják, ha megkerült a korábban eltulajdonított készülék, de ugye ezt rendőrségi feljelentés, eljárás...stb. előzi meg, rendőrségi feljelentési jegyzőkönyv hiányában nem is tilt előfizetői kérésre a szolgáltató.
a samsung fiókos tiltáshoz és engedélyezéshez semmi ilyesmi nem kell, néhány kattintás a tulaj által a tiltás és az engedélyezés is, persze a megfelelő felhasználónév és jelszó birtokában.baker_;, amit linkeltem, és amiről azóta beszélünk, a készülék helyzetének a meghatározása térképen, gps és egyéb helymeghatározási módok alapján - távolról is bekapcsolható a gps -, a készülék vezérlése távolról, üzenet küldése rá, megcsörgetés, tartalom törlése, készülék zárolása, illetve újraaktiválás tiltása - elvesztés/eltulajdonítás esetén nem rossz opciók.
-
annak, aki külön alkalmazást/opciót akar használni emiatt...
illetve egy dolgot nem tud a cerberus, amit csak a samsung fiókon keresztül lehet konfigurálni; újraaktiválás tiltása!
hiába a teljes gyári visszaállítás, hiába húznak új/másik firmware verziót - akár re-partition kipipálással - a készülékre, a készülék/rendszer nem aktiválható újra!
ezzel szemben a cerberus simán eltávolítható egy teljes nullázással.baker_; a névjegyzéket és a naptárat én is a gmail névjegyzékből/naptárból szinkronizálom, főként a védelem miatt használom a samsung fiókot.
-
az egyik fő ok, amiért érdemes; link
sokkal jobb, mint a google féle mód, ez jobban konfigurálható, többet tud és az akkumulátort sem eszi úgy, mint a google android eszközkezelő(n keresztül).
amellett biztonsági mentés létrehozása, onnan visszaállítás, különböző szinkronizációk és még lehetne sorolni, hogy mire jó/kell a samsung fiók. -
válasz
bjergerking #48574 üzenetére
amennyiben nincs befolyásoló módosítás a rendszerben, úgy (f)ota/kies útján is jelzi, ellenkező esetben marad az odin. (más kérdés, hogy én az első esetben is odin alól frissítenék)
madkiller; az azért erős túlzás, hogy kevesebb, mint a fele lesz az üzemidő - a kijelzős használatra sem igaz, valami nem.stimmel (beállítás, eltérő használat...stb.), ha mégis...
-
válasz
bjergerking #48565 üzenetére
ezt dobja rá aktuálisnak;
azt szerintem még adott országban sem tudják, hogy mikor fogják megkapni az új főverziót.
nem baj, ha ezzel használod.
itt látod majd, ha letölthető a lollipop; link
semmi akadálya, hogy más/eltérő, akár már kiadott lollipop verziót felhúzz a telefonra, az ap/pda xx legyen, és abban garantáltan van/lesz magyar nyelv. -
válasz
bjergerking #48561 üzenetére
a műveleti menük alatt, lent az információknál; applied the csc-code: xxx
-
válasz
bjergerking #48558 üzenetére
amennyiben ez nem moddolt firmware, úgy kazahsztán, üzbegisztán, ukrán és társai dobálnak ilyesmi értékeket, de nézz rá az utóbb írt recovery alatt a product code értékére, az segít pontosítani a kombót, vagy leszűkíteni a keverésre.
-
válasz
bjergerking #48549 üzenetére
betennéd ide mind a három értéket, amit a rendszer kiír a *#1234# kódra?
a recovery felületen milyen product code szerepel? -
válasz
bjergerking #48543 üzenetére
itt; link
-
válasz
fermacht1994 #48383 üzenetére
a futár nem, de a szervizes igen - mind a két prémium szolgáltatás létezik, de külön.
-
pedig a lemerülés a nagyobb ellenség, a li-xx halála a teljes kisülés, van is ilyen irányú védelmük, amikor a készülék az akkumulátor lemerülésére hivatkozva kikapcsol, akkor abban még van meghatározott értékű töltöttség, pont emiatt.
amennyiben álltó helyében meghatározott érték alá merül - ha nagyon lassan is, de lehetséges, és az ellen nincs védelem -, akkor annak annyi...
a li-xx akkumulátorok másik nagy ellensége a meleg, az sem tesz jót nekik.
az elöregedés ilyen szempontból nem jelent olyan problémát, az inkább az elhasználódás, a sok töltési ciklus okán, ami ugye nem végtelen számú.K Norbi; lásd fent, hűvösben kell tárolni, és nagyon hosszú időre nem maradhat töltés nélkül, egy idő után, érdemes rátölteni néha.
-
válasz
myself45850 #48283 üzenetére
nem nagyon fogják orvosolni, sok más gyártó esetén is így van, elvileg direkt.
balintka; tárolás közben nagyon minimális az úgynevezett önkisülés.
találkoztam már olyan telefonnal, ami olyan sokáig volt bontatlanul tárolva, hogy bekapcsolni sem lehetett már a kibontást követően, ráadásul beépített akkumulátoros volt, töltőre dugva a védelem nem engedte bekapcsolni még egy ideig, de aztán amikor a védelem szerint elérte a töltöttség a bekapcsoláshoz és a töltés mellett eszközölt biztonságos működéshez a megfelelő szintet, akkor automatikusan bekapcsolt, feltöltött és azóta is hibátlanul működik, 100%-os az akkumulátor állapota, 0% az elhasználódása, tehát kifogástalan állapotban van.
amennyiben a kelleténél jobban lemerült volna álltó helyében, úgy a védelem már feltölteni sem engedte volna és kuka lenne az akkumulátor.K Norbi; nem szoktam ilyenekért haragudni, megértem én az öngyilkosok döntését is, az ő életük, véleményezzék saját belátásuk szerint, de attól, hogy sok elkövető szerint az a jó megoldás, még nem az az általánosan elfogadott viselkedési forma, és én sem fogok azonosulni velük.
-
válasz
norrberth #48270 üzenetére
butaságot azért nem kellene írni, a matematikát és a fizikát nehéz meghazudtolni, ha vissza van fogva a proci...stb. teljesítménye valamennyire, akkor eleve csökken a fogyasztás, hiszen nem pörög annyira a proci...stb.
s4-en is használtam anno, most is használom a note 4-en, érezhető a különbség akkumulátoros üzemidőben a normál és a takarékos mód között. -
kaptál, lesz/lenne különbség, de akkor nem úgy írom, hogy érzetre, hanem tedd át a te megfogalmazásodba; a mindennapi dolgok/appok során észrevehető, a különbözet mértéke meg már felhasználói szokások, használati mód...stb. függvénye, hogy mennyit csavarsz ki az snapdragon 600 kontra 800 eltérésből.
-
válasz
Dj.Mike #48131 üzenetére
hol vásároltad utóbbi akkumulátort?
biztos eredeti?
rajta kellene, hogy legyen a dátum.
szoftveres probléma a töltöttségi érték esetleges pontatlan kijelzése, illetve ha használod és beleharap a rendszer, akkor van egy részint mélymerülésű szakasz, az alapján tervez picit előre a rendszer a kijelzés terén, és amikor hirtelen megszűnik a terhelés és jelentősen visszaesik a fogyasztás, akkor így követi le a korábban kicsit elhamarkodottan kijelzett értéket. -
válasz
Trespa #47927 üzenetére
nem attól hamisítvány valami, hogy kínában készült.
akkumulátor esetén is forgalmazzák eredetileg a telefont kínai, koreai, vietnami, malajziai, japán és még sok más gyártmányúval, és ez a töltőfejre is igaz, több gyártmányú létezik hozzá hivatalosan, eredetileg úgy adják a telefonhoz eltérő gyártósan, melyikhez milyet.
lehet hamisítvány bármilyen gyártmányú jelzéssel. -
válasz
b.regius #47786 üzenetére
nincs mit, a sim kártya a jobbik eset, legalábbis egyszerűbb orvosolni azt egy díjmentes cserével, mint a telefont javíttatni, ha annak a hardveres hibája okozza.
hitchins; az alap(vető) esetén elvileg nem piszkál bele, legalábbis én úgy egyik telefonnál sem tapasztaltam.
-
válasz
kromatika #47771 üzenetére
akkor nem értem az alacsonyabb felbontást, de mindegy.
valami külsős, utólag telepített alkalmazás/modifikáció bekavar, nyomni kell rá egy teljes gyári visszaállítást, és utána figyelni, hogy melyik alkalmazás telepítése után jelentkezik a probléma.glaci; nem csinál ilyet a note 4, ha a megfelelő képernyőmód van beállítva, mert nem mindegyikben nyúlhat olyan szinten a kontrasztba...stb.
migabi24; lásd; fent.
-
válasz
kromatika #47766 üzenetére
szia,
milyen telefon is ez pontosan?
i9506 lehetne, ha csak egy nullával írtál többet, de a kijelző felbontása a kép alapján 540 * 960, ami az s4 mini és kategóriájára utal.
a 4.2.2 firmware nagyon régi, legyen szó bármelyik - hazánkban hivatalosan forgalmazott - s4 variánsról, nem csak a 4.3, de 4.4.2 is van már egy ideje.
érdemes lenne frissíteni, de előtte javasolt a teljes gyári visszaállítás, mert szerintem egy utólag telepített alkalmazás/modifikáció kavar be. -
válasz
upbuvar #47740 üzenetére
más, "erősebb/jobb" modulok kerültek az újabb típusba, amiatt is adódik a különbség, de a nagyobb értékek is tűréshatáron belül vannak, vannak attól - adott szempontból - sokkal problémásabb telefonok is.
nekem most note 4 van, annak kedvezőbb értékei vannak, mint anno az s4-emnek (i9505), de volt közben iphone 5s-em is, annak inkább nem említem a sar eu értékeit...
nyilván, mindegyik egy meghatározott érték alatt van, ellenkező esetben nem kerülhetne forgalomba, az más kérdés, hogy a felső küszöb meghatározása mennyire orvosi, valós alapokra épülő, vagy csak kísérleti, egyelőre nem bizonyított hatású, esetleg részint üzletpolitikai megfontolású, nem nem teljesen figyelembe véve az egészséget - ezeket csak később tudjuk/tudják meg, ha kiderül majd egyáltalán...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest