Új hozzászólás Aktív témák

  • lkksioskdl3

    aktív tag

    Sziasztok!

    Most hétfő reggelre véget ért a kalamajka a oneplus3am körül.

    Három hete en is elküldtem szervizbe kamera problemaval, es persze irtak is h par nap mulva kesz is kuldik vissza. Eltelt egy hét , irtam h mi a fene. Kaptam a választ h nem tudjak, szervízt nem éri el a support, de ne aggodjak. Ugyan ez lejátszódott még 2x, szóval összes 3 het telt amikor megkaptam ezt a levelet:

    I am so sorry for the delay in process and for the inconvenience caused! As per our latest update on your case, unfortunately your device has been lost in transit. We deeply apologize for any inconvenience caused! I truly understand how that feels when device is lost. Please do not worry, in this case we will provide you a new replacement device, unfortunatelyOnePlus 3 Graphite 6GB + 64GB EU A3003is not in stock. However we can replace you with upgraded device which is OnePlus 6T Mirror Black 8GB+128GB EU A6013 for free of cost, you no need to pay anything for this replacement.

    Szoval ezzel most megerositettek h maradjak a markanal

Új hozzászólás Aktív témák