- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobilhasználat külföldön
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Külföldi SIM-ek itthon
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
-
Mobilarena
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szemesi69
addikt
válasz
Dzsekó #20192 üzenetére
Gondolom le van írva, mit kell hozzá adni, vagy küldeni, amit a telefon my huawei appban mutat az kevés lesz, számla, vagy gari papír, ami bizonyítja a vásárlás idejét, imei számot. Egyébként meg passz, én csak linkeltem, egy megoldást, a linkben van ingyenesen hívható szám, kérdezz rá. Az enyém is telekomnál lett vásárolva, van számla is, gari papír is, gondolom használtan vetted, azért nincs?
-
Thoty
senior tag
válasz
animatrix11 #20041 üzenetére
Mindenképp kell hozzá a számla.
-
ZPKing
tag
Én kb 3 hete cseréltettem Pesten a Huawei szervízben (József körút) aksit, usb-c töltő aljzatot és egy alsó mikrofon mudult 3 éves nem garanciás P30- Pro telefonomba.
Ez mind volt bruttó 9750 Ft és 5 óra szervízben töltött idő.
Én is szervíznapon cütörtökön vittem be.
Csak az aksi ára a számla szerint 4.800 ft.
Szóval én meglepődtem, hogy csak ennyi.
És jó is lett aksi nekem újra két napos lett töltő aljzat is feszes nem lötyög mikrofon is jó szóval biztos hogy cserélték is a tételeket. -
Occon adom
aktív tag
válasz
rolandrepasi #19793 üzenetére
Ha neked most erre áll fel, van eredeti számlám az eladótól természetesen,
Áfás számla Made in Hungary, hogy min ment át, azt nem tudhatom, nincs ráírva a készülékre.
Látom a lényeget nem érted, de nem is akarod, ebben az országban van egy fő diner, akitől veheted a telót, akkor van rá minden, vagy eredeti vagy a mit fent írtak, ha más veszi meg a telót és itt eladja , az meg a pfűű de rossz ember , pedig az anyacég megkapta érte az árát.
Hogy Franciába 20Ft ba árulta itt meg 1020ba az senkit sem érdekel, lényeg az anyacég álláspontja a korrektség példája. De mint fent is linkeltem az itteni szerviz se 37 be kapja a kijelzőt, valszeg, jó esetben 10be és a fenti áron javítja meg, az korrekt?
Többet sosem veszek ilyen gyártói terméket! -
rolandrepasi
tag
válasz
Occon adom #19791 üzenetére
-
Macika66
őstag
válasz
Occon adom #19762 üzenetére
"a francia piacra gyártotta és adta el az ottani márkaképviseletnek, vagy a disztribútornak."
Ezt Te honnan tudod? Kijelenteni csak akkor jelentheted ezt ki, ha rendelkezel az eredeti francia beszerzési számlával, vagy másolattal róla, melyen látszik az eladó...
Jól írták előttem, azért, mert a Place Pigalle egyik arab mobilüzletében eladták a francia piacra szánt modellt, attól nem lesz rá Magyarországon hivatalos gyári garancia.
Konkrét példát írok, van a Bajcsy-Zsilinszky közben egy jól menő, korerekt GSM üzlet (nevet nem írok), ő pl. lengyel, cseh, ritkábban német beszerzésű mobilokat árusít. Garancia őnála van, hozzá visszajuttatva.
Pedig hivatalos német, cseh vagy lengyel készülékeket árul, melyek ugye az EU-ban kerültek forgalomba. Csak épp nem lett kifizetve rájuk a szervizköltség egy készülékre eső része, ezért nem hivatalos gyári eladású.
Erre találták ki a gyártók (a Nokia óta szinte az összes cég), hogy csak akkor van garancia, ha hivatalos Huawei garanciával rendelkezik a készülék. Ennek a feltétele a névre szóló számla.
Én értem, hogy sokan igyekeznek besározni a születési országukat, lenézik a végtelenségig, de szeretném megjegyezni, hogy mivel nincs magyar mobiltelefon-márka, így CSAK külföldi cégek azok, melyek megtagadják a garanciális javítást ilyen esetben.... -
Macika66
őstag
válasz
Occon adom #19745 üzenetére
A telefon hivatalosan 2023-ig Huawei garanciás!
Lehet az, csak nem Nálad!!
Neked szerződésed a Neked eladó céggel van mindössze. Kizárt dolognak tartom, hogy az eltűnt cég hivatalos Huawei garanciajegyet töltött volna ki. Legjobb esetben is csak saját garijegyet állíthat ki, ami csak saját maguknál érvényes...
Az lehetséges, hogy úgy tervezték, a hozzájuk gariba visszakerülő készüléket ŐK MAJD megjavíttatják a Huaweinél, hivatalosan.
Te azonban ezt biztosan nem tudod megtenni, hiszen semmilyen kapcsolatban nem vagy a Huawei céggel.
A gyártó megkapja a pénzét, maximum a magyar disztribútor vagy ki nem.
Ez így igaz, jól írod!
Az erősen szomorú a dologban, hogy PONT EZ a cég, aki nem kapta meg a pénzét, az tartja fenn az itthoni hivatalos gyári szervizhálózatot...
---------------------
Nagyon jó dolog azt elmondani a haveroknak, hogy (hasraütök) 30%-kal olcsóbban jutottál egy mobiltelefon-készülékhez, mint ők, csak aztán ilyenkor, amikor MÉLYEN zsebbe nyúlós a javítós dolog, akkor kerül le a szélesvásznű mosoly az arcról...
Ezért vesszük sokan (egyre többen) hivatalos helyen a készülékeinket.
Vagy ha nem, akkor pedig elfogadjuk, hogy mi az olcsóság ára.
Én egészen biztos vagyok abban, hogy a közelében sem volt az az ár, amit kifizettél a készülékért, mint amennyibe a hivatalos márkaboltban került.
Amúgy az ÁFA-s számla is megérne egy vizsgálatot, hogy valóban került-e megfizetésre az állam felé az általános forgalmi adó.
Utána már csak azt kellene végiggondolni, hogy hogyan lehet az, hogy egy készülék netto beszerzési ára úgy 20-30ezer Ft-tal alacsonyabb, mint amennyiért az itthoni nagyker kapja a gyártótól.... -
Macika66
őstag
válasz
Occon adom #19713 üzenetére
Igen, kötelesek, csakhogy neked NINCS érvényes garanciád FELÉJÜK.
A cégnek, akitől vásároltad, nekik van garanciális kötelezettségük.
Igen régóta él már az a jogszabály (már a Nokia virágzásának idején is élt), mely kimondja, hogy BÁRHOL a világon vásárolhatsz olyan készüléket (nem csak telefont, szinte bármit), aminek - ha van itthon márkaszervize - érvényes garanciával rendelkezel.
Tokioban vettem iPod-ot, amit itthon SZÓ NÉLKÜL javatottak.
Egyetlen feltétel van, a kinti eladásnál a Te nevedre kell szóljon a számla.
Ezzel akarják azt megakadályozni (és szépen is működik a dolog), hogy a kint mennyiségi kedvezménnyel, garancia nélkül eladott, de hivatalos származású készülékeket egy más országban garanciában javíttathassanak.
Úgy gondolom, Te sem azért vetted nem a Huawei-nél, mert ugyanannyiért adták máshol, mint ők, hanem jelentősen olcsóbban jutottál hozzá, épp azért, mert az eredeti beszerzők "jóárasították", hogy nekik több maradjon a zsebben...
Ha valaki megspórolta a garanciális költségek rá eső részét, akkor a garanciális javytás nem jár.
Az csak akkor jár, ha rendelékezel a kinti eladásról saját névre szóló számlával. -
Dino69
aktív tag
Sziasztok, a jótállási jegy elég a garanciális javításhoz?? Vagy kell a számla is??
-
Lacccca87
addikt
válasz
punky10 #18589 üzenetére
Beviszed egy hivatlos Huawei szervízbe, számlát viszed mellé. Ennyi. De szerintem a számlát se fogják kérni csak megnézik hgy garanciális-e még (Huawei appban te is le tudod ellenőrzni, ha ott mutatja akkor rendben leszel, ha nem és valami kitolt szolgáltatói gari van rá akkor T kom hoz kell vinned de oda se kell több mint a számla)
-
punky10
addikt
Sziasztok!
Nem tudom van-e köztetek olyan,akinek a Telekomtól van a telefon,és garanciában javításra szorult?
Ha igen,akkor az leírná,hogy miket kell beadni a készülékkel?
Ilyesmire gondolok,hogy kell-e a doboz,a töltő,számla,garanciajegy...stb
A hiba csak annyi,hogy kikopott az USB csatlakozó,és már semmilyen töltő nem áll meg benne.A töltő megvan,a számlát,garanciajegyet ki tudom nyomtatni,ha kell,de a doboza már nincs meg...
Előre is köszönöm a segítséget! -
kenzoli
csendes tag
válasz
Dennis47 #18579 üzenetére
Flip tokot használok, de sajnos a munkahelyi eséskor nem tudta megvédeni a kijelzőt.
Tény, hogy nagyon szerencsétlenül, pont egy fémkeret szélére esett és onnan a földre zuhanva láttam, hogy ki is nyílt a fedőlap, így (hiába a fólia) oldalról, a keret mellől végigfutott egy vízszintes repedés, mintha ketté lenne osztva a kijelzőm
Teljeskörű biztosítással hoztam el a voda-tól, így mindent (IS) a szolgáltató intézett(szervízbe küldés, biztosítási ügyintézés), nekem 2x kellett a márkaboltba bemennem(amikor leadtam és mikor készen átvettem) és "csak" a 20ezer HUF-s önrészem bánta, a teljes javítást-szervízdíjat a biztosító rendezte(több, mint 180ezer HUF volt a számlaérték, amit a szervíz kiadott).
Ez tavaly tavasszal történt, ezután pár héttel, még épp a garanciaidő lejárta előttvittem el mégegyszer külön a győri szervízbe akksicserére. Azóta van egy szinte új p30pro-m, ami eredetileg már közel 3 éves -
gombasm
aktív tag
válasz
gthomma #18046 üzenetére
A huawei gyári alkalmazásában (MyHuawei) az adatok (gyári szám + imei) alapján mutatja a garncia idő lejáratát, ami két év itton. Ha a telefon egy éves, akkor még kb. egy év garanciát kell, hogy mutasson rá az alkalmazás, azaz most legalább 2022. novemberéig érvényesnek kell lennie.
Amúgy meg kellene lennie hozzá egy számlának is, aminek a dátumát még egyszerűbb ellenőrizned. (Ha jól tudom, a számla nélkül amúgy sem érvényesíthető a gari, de én még mindig csak használt huaweit vettem és nem is gariztattam soha, szóval ezt majd más pontosítja.) -
bokrosolajos
őstag
Köszi a válaszokat! A GT-ért kár
Band 4 Prot kaptam a telóhoz, az kezeli BT-on a gyári fényképező alkalmazást, csak szeretném az okoskarkötőt valami husisabb darabra cserélni.
Akkor a GT 2 Gt2 Pro jöhet szóba Huawei kínálatból.
Az outsiderek közül pedig a Honor Magic Watch? Ezt egyáltalán nem ismerem... De ha tuti kezeli, akkor lehet még érdekes!
A GT 2-es sorozaton lehet egyedi számlapot generálni, vagy csak azokat engedi ami már átment a kínai kommunipsta párt csekkolásán és le is tölthető? A jelenleg még működőképes Ticwris-en olyan óra háttérképet választok a képfájlok közül, amilyet szeretnék.
A Huawei honlapjáról viszont a téma editort / óralap editort sem tudom letölteni, mert nem engedi a link, hogy rákattintsak -
Technoman
őstag
válasz
Bennyboy #17583 üzenetére
Kérjél számlamásolatot. Ha hitelt érdemlően bizonyítani tudod, hogy a szolgáltatást igénybe vetted (pld az említett SMS ilyen lehet), akkor már van számlád.
És akkor ott van még a tarsolyodba a "méltányossági alapon" lévő csere is. + a vásárlók könyve, amire a jogszabály szerint kötelességük válaszolni (aminek a vége tudjuk, hogy hogy fog végződni: neked adnak igazat, A helyi Gizikét meg leba@@ák, mert hülye volt:) -
Bennyboy
őstag
válasz
Ferenczi Áko #17582 üzenetére
Nyilván kidobtam a számlát róla, de soha többé nem megyek hozzájuk
A másik meg, h már most feljött az oldaláról.
Lehet számla nélkül is visszaviszem max beleírok a panaszkönyvbe ha van olyan.
Telón meg van még az sms a vásárlásról, bár gondolom az nem egyenlő a számlával. -
njnl
aktív tag
Lezárult a hátlaptöréses mizériám ( [link]).
Küldtem nekik egy panaszos levelet amiben kifejtettem nemtetszésem a gazdaságtalan javítással kapcsolatban és pontos számadatokkal alátámasztottam a (vélt) javítási költségek összegét. Másnap hívott egy kedves hölgy, aki közölte velem, hogy így mégis megcsináltatja a telefonom a biztosító.
Tegnap vissza is érkezett a készülék a hivatalos szervíztől. Kaptam egy vadi új P30Pro-t az én 6/128-asom helyett egy 8/128-ast.
Mondjuk semmilyen garancialevél, számla stb nem jött hozzá, de ezek után nem is tudom, hogy feszegessek e hasonló témát.A sztori lényege az, hogy ha igazságtalanságot éreztek érdemes utánajárni.
-
Occon adom
aktív tag
válasz
szemesi69 #15305 üzenetére
A Huawei az európában forgalmazott termékekre 2 év garanciát válal, ha az áfa meg van fizetve, és arról van számla, azaz ha a Huaweinél regisztrálom a telót, a 2 évet megadja automatikusan. Csak az eredeti googlés teló legyen. Az előző pro 10-m is osztrák licensz volt simán megadta a garit.
-
pcnet
addikt
válasz
Ferenczi Áko #14407 üzenetére
Marketplacen hirdeti egy magánszemély fél év garral. Nincs se számla, se gar lap. Állítja az eladó, hogy szervizhez nem kell egyik sem.
-
Tetovaltembe
újonc
válasz
#44059648 #14165 üzenetére
Szia! Köszönöm a választ! Csak egy bizonyos időszak van beállítva (7:00-23:00).
Fényerőm kb. félig van felnyomva, mindig látni rajta az óra számlapját illetve az értesítéseket.
Azt tippelem, hogy valami probléma az üvegfóliámmal lehet, mert mielött felhelyezték semmi probléma nem volt. A másik ami zavaró, hogy elkezdte kiirogatni a "ne takarja le a képernyő tetejét" (vagy valami ilyesmi) értesítést, úgy hogy nincs se letakarva, se nem piszkos/poros a selfie kamera. Ez is szintén lehet az üvegfólia miatt, azt olvastam. Viszont, ha tévedek, akkor megköszönöm a kijavítást.
-
szemesi69
addikt
válasz
Sátán44 #13950 üzenetére
Teljes áron én sem tudok venni, ezért telekomnál vettem részletre, hűség nem izgat vagy rablánc, ahogy sokan nevezik
Îgy számomra nincs rizikó. A használt mindig rizikós, ha számlával bizonyítja, hogy nem részletre van, akkor talán oké, szolgáltatónál vett készüléknél, ha nem adja hozzá a számla minden részét, akkor részletre vette, így hűség is van rá, ha nem fizeti, az neked bukta, akár letiltás is lehet.
-
Sátán44
addikt
Garanciáztatáshoz igaz kötelező a számla? Nem elég a programban lévő érvényesség bemutatása?
-
kirkri
addikt
Megérte a kitartó keresgélés és a potenciális apróhirdetési oldalak 30 percenkénti frissítése.
Tegnap sikerült szert tennem egy 2 napos fekete készülékre, hivatalos magyar garival, 130k-ért. (Bár autóznom kellett érte oda-vissza 2 órát). Azóta sem értem, hogy mi visz rá valakit, hogy egy 200e forintért vásárolt telefont (van róla számla, készpénzzel volt kifizetve) két nap után 70e forint mínusszal adjon tovább. Ugyan csak 6/128-as, de ennyiért egy új telefont, hivatalos garival vétek lett volna kihagyni. -
kirkri
addikt
válasz
Zsoleszhun #13719 üzenetére
Ha van hozzá az adott országból számla/garpapír, akkor köteles is javítani, hiszen EU-n belül vagyunk. Viszont az itthon forgalomban lévő idegen lokációs készülékekhez gyanítom nem jellemző, hogy lenne, a tiéd egy üdítő kivétel lehetett.
-
kirkri
addikt
Futottam egy kört az elméletemmel a Huawei ügyfélszolgálaton.
Mintának feldobtam egy első helyen Spanyolországot, illetve egy Magyarországot megjelenítő készülékek sorozatszámait.A spanyol elvérzett, azt az információt kaptam, hogy nem szervizeli a hazai szerviz, mert Spanyolország a készülék lokációja. (Itt megörültem, hogy akkor helyes lehet az elmélet) A magyar készülék szervizelhető, de kell számla (esetleg garijegy) a javításhoz.
Gondoltam ha már chatelünk rákérdezek az elméletemre.
Első körben azt a választ kaptam, hogy csak ők tudják megmondani, hogy érvényes-e a garija a telefonnak. Kicsit erősködtem, hogy ez is Huawei adatbázis, szóval itt is valós adatok szerepelnek.
Ezt a választ kaptam rá:
"Azonban a félreértések elkerülése is a mi célunk. Ám a legtöbb termék esetében valóban a legelső ország a meghatározó a listában."
Remélem másnak is segíteni tudtam az információval.
-
kirkri
addikt
válasz
knox83 #13713 üzenetére
Nekem még nincs ezzel kapcsolatban tapasztalatom én még most keresek telefont. Csak óvatos vagyok, előtte körbejárom a témát.
De feljebb azt írta Tamagocsi123 fórumtárs, hogy a Huawei ügyfélszolgálat valami hasonló infót adott neki. Bár szerintem nem az a probléma, hogy nem hivatalos viszonteladó, inkább az, hogy a készülék nem magyar régióra szánt. EU-n belül ezzel sem lenne gond, javítani kellene, de korábban meg egy másik fórumtárs írta, hogy ha másik EU tagország a készülék lokalizációja, akkor kell az adott országból egy számla. (Ez mondjuk így már szerintem védhető szempont lehet akár a fogyasztóvédelemnél is sajnos.) Egy hívást megér, hívd fel a Huawei ügyfélszolgálatot te is, legalább több infónk lesz a témában.
-
Tamagocsi123
tag
Garaival kapcsolatban! Én nemrég vettem a hardveren egy p30 prot ami az aqwa computer lett vásárolva ami egy megbízható bolt ,számla ,garilevél megvolt. Leellenőriztem a huawei gari ellenőrzőn írta hogy 2021 garis. Aztán az ügyfél szolgálatos közölte hogy Lengyel szürke import és csak akkor van meg a 2. év ha megvan a lengyel számla is! Ezért jobb lekérdezni az ügyfél-szolgálaton mert amit a neten kiír az nem jelent semmit! Aztán másnap ment vissza az eladónak mert csak 1 hónap gari lett volna igy rá! Ezt csak azért írtam le hogy más ne járjon így!
-
oggy71
tag
válasz
kirkri #13683 üzenetére
A számla az vszínű gsm boltos számla lesz, ebbe komoly garis hiba esetén tuti beleköt a szervíz!
A gari meg egy év a készülékre+1év szoftvergarncia lehet, ezzel sem vagy előrébb!
Szóval nagyon nézd meg mibe ugrasz bele!
140ért nagyon kétlem, hogy minden rendben lesz!
Sufni gsm-eket kerüld el messzire!
Csak nagyobb nevű boltokból, vagy webáruházból érdemes venni telót, de viszont ezeknél is csengetni kell jócskán a bobót! -
kirkri
addikt
válasz
oggy71 #13678 üzenetére
Nem sürgős, várok akár 2 hónapot is, hátha beesik egy.
Szürkeimportból az EU régiós az gyári garancia szempontból még jó? (Áfa szempontból valószínűleg nem az.) Elvileg egy ilyet találtam 140e forintért, nulla percesen, a hirdetés szerint 2 év gyártói garanciával.
HTC-nél ebből nem csináltak problémát, volt holland és belga készülékem is, minden további nélkül gariztatták. Ott anno az volt a lényeg, hogy EU régiós legyen.
Azt még nem tisztáztam le az üzlettel, hogy a számla miként is fog kinézni, ez majd hétfőn derül ki, ha kinyitnak.
-
kirkri
addikt
Sziasztok!
Pár hónapos P30P telefont szándékozok venni mostanában. Mire érdemes figyelni, hogy utólag ne szívjam meg egy esetleges gariztatásnál? Számla és garanciapapír gondolom alap, de annak van jelentősége a hivatalos garancia igénybevételéhez, hogy Huawei Magyarország legyen a forgalmazó, vagy akár még sufni gsm készüléket is bátran lehet venni, azt is lehet gyártói szervizben gariztatni?
Régiókódnak van jelentősége azon kívül, hogy a frissítés érkezése időben eltérhet?Nyitott bootloader automatikusan garanciavesztést jelent?
Elnézést a sok kérdésért, közel 10 éve kizárólag HTC készülékeim voltak, most váltok Huawei telefonra, viszont ennél a típusnál nulla a tapasztalatom a fenti témákban.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
Varszegig #13362 üzenetére
Sok cégnél "ingyen" kapnak a dolgozók telefont a munkájukhoz, de céges számlára kell venni, amit le kell adni a cég könyvelése felé (de a gar lapot pl. nem). A telót meg szépen továbbértékesítik a dolgozó használat helyett. Ilyenkor rohangálhatsz eredeti számla után....
-
Varszegig
veterán
válasz
oggy71 #13333 üzenetére
Ezt sose értettem, hogy valakinek nincs meg a számla. Én mindig, minden telefonomnak megőrzöm a számláját, a garilevéllel (sőt a dobozával) együtt tárolom. Ha eladásra kerül, ott van minden tartozék, számla, garilevél. Olyan nincs, hogy elveszett a számla. Ha valaki ilyet mond, ott már valami nem ok.
-
NGA
addikt
Huaweinél nem kell se számla, se garilevél. Megkérdeztem.
-
oggy71
tag
Uraim, garival kapcsolatos kérdésem lenne.
Számla nélkül is él a gyári Huawei garancia?
Mert volna most egy ilyen készülék eladó, csak garlevéllel. -
DonDragonka
őstag
válasz
storm28 #11145 üzenetére
Szerintem neked is az van ott mint mindenki másnak... Becsült lejárat... Nyilván a számla a lényeg és nyilván az a garancia alapja amikor vetted...
Nekem T-s vásárlás és napra pontosan 2 év látszik a becsült értéknél, számlával egyezik. Ott valami extrem digital bénázás van... Velük beszélnék a helyedben...Kiterjesztett garancia nem vonatkozik ránk és remélem nem is fog, mivel az a Corona vírus miatt és csak az idén év elején lejáró garikra szól... [link]
Más kiterjesztés, gold vagy egyéb, nem érinti a p30pro-t. -
Tulku
veterán
Szóval van egy kis problámám...mondjuk több is...
A kamerával...
Tehát pl hiába teszem 5,6-ra vagy feljebb a rekeszértéket mesterségesen mindent el kezd halványítani....olyan mesterséges bokeh, de a rosszabbik fajtából...
Nem lehet ezt kiszedni a kamerából...mondjuk, hogy a picsányi érzékelő és objektív miatti rendkívül kevés bokeh legyen...mint más "normális" sz@r érzékelőknél?
Tárgyfotónál megbolondulok...szeretném, ha minden éles lenne...ehelyett már az óra számlapján is a fele abnormálisan szétkent...
Valami szaki tud erre titkot mondani nekem?
Fotóztam egykor, de ez nekem magas...persze ha bele leetne nyúlni nem bánnám... -
kp78
addikt
A lényeg, h a Huawei nem hajt el, ha garanciális gondja lenne a telefonnak, mert a bemutatott hozzá tartozó számla nem magánnévre szól.
Sőt, sokszor talán a számlát sem kérik (IMEI szám elég), mintha ilyet is lehetne hallani.Szerencsére még nem volt gondom a korábbi 2 Huawei telefonommal, ami miatt gariztatni kellett volna.
-
szegto
senior tag
Üdv.
Hivatalos garanciáztatáshoz kell számla is vagy elegendő az imei check?
Köszi, üdv -
#72755712
törölt tag
Ez a garancialevél/ számlakérés szerintem nagyobb ge**ség a kínaiaktól, mint az adatlopás.
Szerencsére nálam nem szoktak elromlani a mobilok, 15 év okostelefon használat alatt 1 HTC (egy fedél zörgött néha) volt javítva gariban, Samsungom 2 került szervizbe, de mindkettőtől megvonták a garanciát, mert vagy túláramot adtam neki a gyári töltőjével, vagy nedvességet kapott, és azért pergett le a festék a hátlapról. -
subset
senior tag
válasz
zsizsef #8259 üzenetére
Volt itt már téma....
Lehet akkor ott Tőled nem kérték a garlevelet stb. ,de azért ezt ajánlom mindenki figyelmébe:A huaweinél konkrétan itt láthatod a garis feltételeket:
https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/
Kiemelnék 1-2 mondatot a link tartalmából:
"7. A HUAWEI kérésére a jótállási jeggyel vagy a termék gyári, vagy IMEI számát feltüntetõ számlával a garanciális javítás, vagy kicserélés érdekében a vásárlás idejét és helyét a Vevõnek igazolnia kell tudni. "
10. A jelen jótállás semmissé válik:
......
3) Ha a számlát vagy a vásárlást igazoló dokumentumot [az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, mely tartalmazza a vásárlás pontos helyét, idejét, a termék árát, az eladó pecsétjét, valamint a termék modellszámát és az egyedi azonosítót (gyári, vagy IMEI szám) kivételt képez ez alól az érvényes elektronikus számla] a Vevõ nem tudja bemutatni. -
xhege
veterán
válasz
Tav-Csoves #8257 üzenetére
Ok. Igazából próbálok olyat keresni, ami papírokkal is rendelkezik. Csak volt olyan eladó, aki nagyon győzködött, hogy a Huawei esetén nem számít, hogy van-e számla vagy nincs.
-
zsizsef
senior tag
-
xhege
veterán
A Huawei garancia hogyan működik? Kell számla, garanciajegy vagy imei szám alapján is megy?
-
jeni
félisten
válasz
polar-x #8139 üzenetére
Nem igaz,mert a teló kedvezményesen lett megvéve még ha utólag is, ezért ha nem fizeti a havi díjat akkor is tiltásra kerül a telefon.
A 2év hűség vagy 1év attól függ mit kötött meg,addig élő szerződés van a valós tulaj és a szolgáltató közt.
Vodafone szolgáltatónál egy összegben készpénzben lett kifizetve.
NÁLAM van a számla.
2019.Novemberben letiltásra került a teló mert nem fizette tovább a havidíjat. -
Varszegig
veterán
Alap dolog, hogy ha nincs meg az eredeti számla, akkor nem veszünk meg egy használt telefont. Senkit nem érdekel az eladó kamu meséje, hogy megette a kutyája, kidobta a felesége, kérjen másolatot, és akkor van üzlet. A nem tiszta eredetet szokás így eltüntetni. Ne legyen igazam, 1-2 hónap múlva tiltják.
-
válasz
polar-x #8039 üzenetére
Szia,
Én használtan vettem egy 256/8-as verziót és Májusig biztosítás van rá törés és lopásra (mert akkor jár le az egy év a vásárlástól), illetve 2021 Májusig a gyári Huawei garancia amit a készülékben is le tudok csekkolni a HiCare résznél, de ezen a weboldalon is IMEI alapján lekérdezhető. Ne tudd meg, hogy mennyit vadásztam, mert hiába a jó ár, számla nélkül sehonnan nem akartam elhozni, mert ha részletre vették és nem fizetik, akkor jön a tiltás...
Aurora Bluet akartam, de végül rátaláltam egy független, Media Markt-ban vásároltra ami ki lett kp-ra fizetve (egy Huawei Watch GT-vel párban) és jobbnak láttam inkább ezt mint a telekomos Aurora Blue-t ami ugyanúgy számlás volt, de hitelre ami egy fokkal biztonságosabb, mert a pénzt már a Telekom megkapta és ha nem fizetés van, akkor a bank a tulajt veszi elő, nem pedig a Telekomot.
Egy a lényeg, hogy legyen róla számla és arra törekedj, hogy ne szolgáltatósat vegyél semmiképp, mert a tiltást el tudod kerülni. Ugye alapból függetlenek 2017 vagy 2018 óta amióta jött a jogszabály, tehát ilyen téren nincs aggály a dual sim-et illetően.
Vásárolhatsz gsm boltból is, csak ott picit drágább, de sokan vállalnak letiltás elleni garanciát, tehát az is egy opció. -
ferrari0819
tag
Sziasztok!
Én jeleztem nektek a problémát az állandó újraindítás és kikapcsolás miatt. Mostanra olyan szar lett a helyzet hogy tegnap nem számoltam de több mint 15x kapcsolt ki a telefon most meg 10 percen belül 3x.
Eddig ujraindult most már csak simán kikapcsol. Az a vicc az egészben, hogy egy hónapot otthon voltam és semmi baja nem volt, 3 hete jöttem vissza Ausztriába és egy hete jelentkezett megint a probléma. Ha telefonálok vagy írok valakinek, Skypeon beszélek teljesen mindegy meg fogja magát és egyszer csak kikapcsol.
Nem tudom hogy egy program tud e ilyet produkálni szerintem ennyire durván tuti nem, így marad az alaplap ahogy írtátok is páran.
A gondom az, hogy március végéig Ausztriába melózok így nem tudom hogy tudnám a szervizelést megoldani, a számla nálam a doboz+garijegy meg otthon (notebook.hu-s) készülék szóval hivatalos eladónál vásárolt.
Külföldi szervizzel mennyire megoldhatató ha egyáltalán meg lehet. Köszi a segítséget -
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
nem hirdetni szeretnék, csak segítséget beárazásban: egy kék p30 pro, 8/256gb, magyar media m-os vásárlás, még másfél év gari+számla+készülékbiztosítás, dobozában, makulátlan. mennyi lehet a mostani használtpiaci értéke? köszi előre is! -
Varszegig
veterán
A hatályos jogszabályok szerint a kötelező 1 éves garanciaidő alatt nem feltétele a javításnak a számla, csak a szabályosan kitöltött garancialevél. Ha a garancialevél kitöltése nem szabályos, kérhető a számla a tisztázásra. Ha nem töltöttek ki garancialevelet, akkor a számla is elegendő. Viszont az 1 év utáni önkéntesen vállalt garanciánál már azt kér a forgalmazó, amit akar, tehát megkövetelheti a számlát.
-
subset
senior tag
Ez sajnos nem így van !
Számlát mindenhol fognak kérni.A huaweinél konkrétan itt láthatod a feltételeket:
https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/
Kiemelnék 1-2 mondatot a link tartalmából:
"7. A HUAWEI kérésére a jótállási jeggyel vagy a termék gyári, vagy IMEI számát feltüntetõ számlával a garanciális javítás, vagy kicserélés érdekében a vásárlás idejét és helyét a Vevõnek igazolnia kell tudni. "10. A jelen jótállás semmissé válik:
......
3) Ha a számlát vagy a vásárlást igazoló dokumentumot [az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, mely tartalmazza a vásárlás pontos helyét, idejét, a termék árát, az eladó pecsétjét, valamint a termék modellszámát és az egyedi azonosítót (gyári, vagy IMEI szám) kivételt képez ez alól az érvényes elektronikus számla] a Vevõ nem tudja bemutatni. -
bandigyerek
senior tag
válasz
Aryon87 #5338 üzenetére
Így van, sajnos. Nagyon úgy tűnik, hogy a "nagyok" egy jó ideje elkényelmesedtek. Az LG is húzott egy rövidet a G5-el, azóta gyakorlatilag helybetopi van, de legalábbis a többiek mögött kullog fél évvel (ha nem többel), és úgy gondolja, hogy majd az a két betű eladja a telefonokat. Ja, közben persze az ácsceruzát elfelejtették elrakni, mert a számla az ugyanolyan vastag. De a többi sem jobb. Persze a Huawei is ilyen lesz. Az árakkal már behozta a többieket, és ha lecseng ez a Trump-ügy, szépen visszavesz a lendületből. Ezt a céget is emberek irányítják, meg a haszon. Ha kevesebb befektetéssel is lehet ugyanakkorát kaszálni, minek pénzt kidobni. De, egyenlőre még ugyanazért az árért a Huawei tud felmutatni jobb dolgokat. (a puding próbája az evés, meglátjuk, hogy a M30 széria mit tud. Én egy Honor 6-al kezdtem, Mate 10 pro-val folytattam, és most ezt a telefont használom. Nem véletlenül.
-
Tav-Csoves
őstag
válasz
Roland861010 #5105 üzenetére
Hivatalos Huawei viszonteladók
Huawei Experience Store SHOPMARK
Huawei Experience Store Hillside
Huawei Pop-Up Store Arena Mall
Huawei Customer Service Center Budapest
Ha máshol veszed meg, akkor:
1: Számla, eredeti, pecsétes!
2: Adásvételi szerződésMáskülönben csúnyán rá... Khm károsult leszel!
-
jeni
félisten
válasz
Roland861010 #5076 üzenetére
mit érsz vele azzal a 2év garival a regi során? hiszen az nem elég mert oda a számla is szükséges vagy a teljesen kitöltött eredeti garancia levél.
a 3 hó gari az csak látszat gari vagyis a bolt ebben biztos,hogy eddig elmegy a cucc, amúgy semmit se ér! -
Tav-Csoves
őstag
válasz
Roland861010 #5072 üzenetére
Mik azok a foltok a belső kameralencsén?
Ha nincs papírja, nincs garancia.
Az első tulajnak írásban kérnie kell a bolttól ahol megvette a telefont, hogy kér a számlaból egy hiteles másolatot.
Ehhez joga van, a számlákat a boltoknak 5 évig kell megőriznie. -
Varszegig
veterán
válasz
Sumptuous #4587 üzenetére
Hát én meg épp megutáltam a simple-t. Tegnap lehetett 50%-os kuponnal parkolni. Nem szoktam simple-lel parkolni, a Nemzeti Mobilfizetési appot szoktam használni. A simple azzal kezdte, hogy rosszul állapította meg a zónát, de szerencsére figyeltem, tudtam, hol vagyok. Aztán szépen levont 2800 Ft-ot előlegként, hogy majd a tényleges összegnél visszaadja. Aztán amikor leállítottam a parkolást, és kiszámolta, hogy 120 Ft a parkolás, szépen levonta a 2800-at még egyszer. A 120-at ,eg egyszer se. Így voltam 6000 Ft minuszban egy fél órás parkolásért. Aztán megreklamáltam a számlavezető bankban a dupla levonást, az egyiket feloldották, most már csak -3000+120-ban vagyok. Felhívtam a Simplet- mondták, hogy pár nap mire visszakapom. Mondom, gratulálok az auchan önkiszolgáló benzinkút meg tudja oldani, hogy 30 mp alatt visszakapom az előzetes zárolást, a nagy OTP simple appja meg nem? Elismerte az ügyfélszolgálat, hogy "nem tökéletes" a rendszer. Hát nem, soha többet parkolás velük. A pontgyűjtő kártyákra ott a Stocard alkalmazás, a fizetésre meg a Gránit Pay. Még egy dobása van a Simplenek, és utána törlöm is a teleofnomról.
-
Paal
csendes tag
válasz
ferrari0819 #4579 üzenetére
https://www.simple.hu/szolgaltatasok/Mobilfizetes/
Az OTP rendszerében rögzített (tehát nem az alkalmazásban elmentett!) telefonszámodra egy megerősítő kódot kapsz SMS-ben. Ha nincs elmentett telefonszámod az OTP rendszerében, egy 100 Ft-os tranzakciót hajt végre a rendszer, amelynek tranzakció közleményében kapod meg a megerősítő kódot.*
*Ha nem kínál fel telefonszámot, a „Nem találom..”-ra kattintva egy 100 Ft-os tranzakció történik. Ha van KártyaKontroll SMS szolgáltatásod, az SMS-ben találod a kódot, ha nincs, vagy 100 Ft-nál nagyobb az értesítési limit, a terhelés könyvelése után (jellemzően a következő banki munkanapon), a tranzakció részleteiben találod a kódot az OTPdirekt internetes vagy SmartBank szolgáltatásban a számlatörténet lekérdezésével, vagy – ha nincs OTPdirekt szolgáltatásod – az adott havi számlakivonatodból.
Úgy látom az OTP is az Erste-hez hasonló balfasz megoldást csinálja. Kártya aktiválásnál az Ersténél 1Ft-ot terhelnek be, amely tranzakció részleteit megnézve a netbankban található a kártya aktiválásához szükséges PIN kód.
Nagyon jó a mobillal fizetés, sztem érdemes küzdeni érte! Engem már többször húzott ki a szarból, amikor otthon hagytam a pénztárcámat!
-
jeni
félisten
Nincs kirívó külső fizikai hibája(repedés,törés,horpadás)-a karc kevésbé lényeges.
a beázására,vizesedésre nincs utaló mód.
-garancia papír pecsételve,dátumozva
-számla ha van az csak előnyadás-vételi
ha garis akkor mindegy,hogy picit halk vagy recseg-azt úgyis gariban javítják.
előfizus vagy feltöltős esetleg más műszaki boltban lett véve?
bandigyerek
ez nem jelent előnyt ha előfizus és azt is letudják tiltani havidíj elmaradása esetén-tartozás,stb... ha egy összegben lett kifizetve!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby rádiós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Philips LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobilhasználat külföldön
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 128GB Megkímélt Független/1-3 hónap gar./Akku 88%/p4321
- iPhone 13 128GB Karcmentes Független/2027.01.22.Gar./Akku 100%/p4320
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- iPhone 15 Pro 128GB Független Nagyon Szép/1-3 hónap gar./Akku 92%/p4318
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged