Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nuada herceg

    őstag

    Igen, a fogyasztóvédelem valóban értünk van.
    Sokszor nem is kell semmit tenniük, csupán a nevüket megemlítenünk.

    Nem rég ki akartak velem fizettetni 1 régi "elmaradást" a T-Mobilnál.
    Csekket kiküldtek, amiről tudtam, hogy rendezve van. Valami régebbi xperia
    telefon törlesztőrészlete. De semmi ilyesmivel nem volt elmaradásom.

    Felhívtam az ügyfélszolgálatukat.
    Úriember módjára beszéltem velük, de viszont nem hagytam magam.
    Átirányítottak már vagy 3 ügyintézőhöz.
    Mondtam nekik, hogy ahogy ez a beszélgetés is fel van véve, úgy az is, amikor
    1,5 éve beszélgettünk erről 1 másik ügyintézővel, és konkrétan rákérdeztem, hogy akkor
    ki van fizetve a telefon, nincs elmaradásom? És mondta az ügyintéző, hogy nincs!

    Mondom erre emlékszem, keressék elő ezt a hanganyagot, és megyünk tovább, akár a
    fogyasztóvédelemhez is.
    1 Szűk órát beszéltem ekkor velük, összesen a 3 ügyintézővel. És a végére kiderült, hogy
    nekem van igazam, és a gépben, valami adminisztráció hiba van! .....

    Szóval meghurcoltak 1 órán keresztül, meg hülyének néztek. Ha most valaki nincs ennyire elszánt,
    nem intézi a dolgokat, ráverik. Vagy csak simán kifizeti a számlát, mert elhiszi...

    Kicsit elkanyarodtam, de hasznos dolog az a fogyasztóvédelem, és kell is élni vele, mert
    sokszor csak át akarják verni az embert. :)

Új hozzászólás Aktív témák