- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
2021-es már faceliftes modell.
rbalint88
Igen a golf highline, a passat meg elegance. (Itt ugye csak biznisz meg elegáns van.)
Amúgy jól extrázott mindegyik, csak az anyagminőség nem olyan, mint volt.
Olcsósítás, profitmaximalizálás level VW.
Ha előtte ültél hasonló generációs elődben akkor feltűnik sajnos. Sok passatos butítás a ráncfelvarrással jött. Pl. a FL előtti B8-aknál ajtókárpitok, c-oszlop bőr /műbőr bevonatos. -
1stVikman
senior tag
Nekem egy 2014-es golf mk7 - el összehasonlítva nagyon szemet szúr a 2021es passatban:
-ajtókárpitok golfban bőr és műbőr, passat műszerfal anyagból (Ha nem felejtem el, csinálok pár képet.)
- középső kijelző keret mellett 2 mm-es hézag, összeszerelési hanyagság
- ülés golfban kényelmes, 275k km után is kiváló állapotban(bőr a széleken +közepén szövet) , passatban (full bőr) még mindig keresem a helyem és 150k km után viseltes hatást kelt, gyűrött helyenként az ülőlapon és repedezett kiszállás helyén
- érzetre sokkal gagyibb a felhasznált anyagok minősége
- passatban első ülések alatt semmi, takaró műanyag se, golfban utas oldalon tároló fiók
- kevesebb és kisebb pakoló helyek, ajtóban/ térképzsebben is kevesebb a hely
- C-oszlop ülés mellett golfban szivacsos műbőr borítás, mögötte légzsák, passat kopogós műanyag légzsák nélkül
- csomagtér roló fogantyúnál golfnál van kis csappantyús műanyag, hogy ne láss be a csomagtartóba, passatnál nincs
- sávtartó golfban jó, passatban travel assisttal használható, nélküle agyrém
- infotainment rendszer golfban csak mib1, de sim foglalat, 2 sd kártya, 1 usb és beépített ssd, amire felmásolhatsz zenéket, médiát
- passat mib3, okosabb rendszer de nincs sd, nincs sim, 3x usb de mind type c, térkép belső tárhelyet használja, de nem lehet rá másolni semmit, némely menüben kevesebb lehetőség
Összeségében érződik egy nagyon durva költségcsökkentés, ami a minőség rovására ment.De, hogy ne csak fikázzam, amiben jobb:
-elektromos csomagtér ajtó, akár kézhasználat nélküli nyitás / zárás
-külön kapcsolható első és hátsó ködlámpák
-3 zónás klíma
-kessy minden ajtóban
-animált / futófényes index elől - hátul
-ajtóban kilépőfény (golfba utólag szereltem)
-digitális cockpit, bár jobban személyre szabható lehetne
És bár felszereltség függő, így golfban is lehetett volna: állófűtés és első szélvédőfűtés, behajtható vonóhorog, elektromosan behajtható tükör, változtatható színű hangulatfény. (Golfban csak elől volt, hátra én szereltem és csak fehér.)
Hátsó lábtér világítás egyikben sem volt, ezt is én pótoltam, mondjuk passatban már elvártam volna gyárilag.
Mátrix led tetszetős, de a golf kitakarós xenon-ja után nekem nem annyira nagy ugrás.
Szóval van amiben jobb, de sok más dologban meg nem.
Szubjektív és rigolyás véleményem szerint. -
A pillanatnyi fogyasztást sehol, sehogy nem találom. :/ Nekem az alap lenne.
Aki megtalálja, vendégem egy sörre!!!yodamester10: Nincs a GTE-n már kipufogó, csak króm kamu. A 7-es GTE még próbált GT lenni.
Gyula84: Köfike!
F_Zolee: az kell bele, hogy baccameg... komoly trauma ez nekem.
Viszont ilyent se láttam még, átadáskor 1/4-ig volt a tank, csak 36 litert tudtam tankolni.És a téli kerék. Ebből a szögből elmegy, de a 19-es Estorilhoz képest elég bénácska.
-
pit stop
addikt
Leon nekem is csinálta ezt egyszer, amikor magasabb padkáról jöttem le, az út pedig ilyen középen domború volt (Spanyolország). Az autó eleje se ért le, de a technika összefosta magát, hogy nekimegyünk valaminek.
Ennél jobb már csak a mellettem ülő 3 ember volt, aki az én fejem csapkodta, hogy mit csinálok, én meg semmit nem csináltam -
426os
őstag
És mi van, ha pont a hegy tetején van dolgom?
Viccet félretéve ez nem opció vagy legalábbis nem életszerű és tényleg sokszor a hegy teteje a célpont (aztán meg hideg motorral motorfékezve lefelé, jeee...)
Én nem olvastam még ilyen gyakori kuplung hibáról, de alapvetően 180e km-nél bármikor széteshet, típustól függően (persze ennek valószínűsége nagyban függ attól, hogy hogyan használták az autót). Ha nyugodtabban alszol tőle vagy nagy problémát okoz, ha megáll az autó és trélerezni kell, akkor cseréltesd preventív jelleggel. Egyébként én nem félnék tőle annyira. Azt nem írtad, hogy milyen motor, évjárat, szóval a hozzáértőknek sem lesz egyszerű megválaszolni a kérdésed
-
imyourfriend
őstag
G13 vagy G12-es jelölés lesz a tartályon a 2015-ös autóban már G13-as tartály volt amiből az előző tulaj kihalászta már a zsákot. Van benne zsák akkor az előbb utóbb tönkremehet, minap láttam egy tiszta rozsda zsákot fényképen no ha ez kiszakad akkor megette a fene.. biztos van már újabb megoldás, mindenesetre kiszedném a zsákot és g12 evot töltenék az kompatibilis igen.
bul07 trw a gyári minden igaz, működésre megbízhatóságra a többi sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne.
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat, 196 cm vagyok. Nem akkora mozdulat, épp csak a vállam nem éri a háttámlát, de a lapockám még igen.
Amúgy ilyen vonatkozáskor is ha van lehetőség a külsőben, akkor elengedem a majmot. Követési távolságot meg tartok és ahogy korábban írtam, igyekszem előre tekinteni.
-
1stVikman
senior tag
-
Elfogadom, megjegyzem, hogy jelentős ideig ez nem volt probléma. Nyilván ha tudom, hogy mivel jár a probléma megoldása, akkor eldöntöm, hogy melyik utat választom.
Egyelőre az érdekelne, hogy a korábban (“tojok” rá stílusban) kiválóan működő verziót hogyan lehet visszaállítani
-
macilaci78
nagyúr
Apósom a B5 Passat kombit egy Rapid szedánra cserélte, én hívtam fel a típusra a figyelmét. Szélességben kb ugyanaz (persze csak kívül, belül szűkebb valamivel, de neki elég), viszont jóval rövidebb, ami a garázsba manőverezéskor nagyon jól jött.
Mágus hívta fel a figyelmem és igaza van, hogy puritán, például az üléscsúszka mellett látszik a lemez, nincs még műanyag borítás sem. A szemében ez elég igénytelen dolog.
Nyilván kevesebb zajszigetelés természetesen.
Az 1.0 TSI lóerőben kb ott van, mint az 1.9 PDTDI, városi használat munkába járásra. 3 éves, a kötelezőkön felül nem kellett rá költenie.Alul reménytelenül erőtlen. - És? Pörgetni kell, 2-5k rpm tartományban is lehet azt használni, csak legyen üzemmeleg. Hogy hangos, vagy bólogat váltáskor, azt szard le, vagy csak élvezd!
yodamester10: a 97'-es gyártmány 5 év múlva kaphat OT rendszámot, onnantól már olcsóbb biztosan nem lesz. A hosszabb utat meg lehet, nem a budai Várban karikázva értette.
-
rbalint88
addikt
Nem azt mondtam, hogy nem hatasos, hanem hogy nem jo
yodamester: a tulnepesedesre es a tul jo anyagi helyzetre (mindenki a budira is autoval jar) valoban nem megoldas a villanyauto sem. Nekem mondjuk nem lenne bajom a tomegkozlekedessel sem, ha megfelelo korulmenyek lennenek rajta. Leginkabb higieniai problemaim vannak vele, meg sokszor az utazokozonseg is elegge velemenyes. Es amig lehet akozott valasztani akozott, hogy havi 10k-ert beleulsz a csovesszarba es megbicskaznak a jokepesseguek vagy havi 100-ert ulsz a dugoban, akkor akinek belefer, az utobbit fogja valasztani
-
grizlisandor
veterán
Nagyobb bódé miatt 1.4 TSI motorból a 140 le került bele szerintem, ami EU5. Ezt váltotta a 150 le EU6 motor.
(#196461) enddav:
Reméljuk elég lesz rá és még marad a kellemetlenség enyhítésére is.(#196462) Kickass:
Minek kellett agyonbonyolítani ezt.
VAG topikban TSI motorokról értekezünk egy ON téma. -
grizlisandor
veterán
Octavia 3, Golf VII, Leon 3 mind MQB platform, gen 3 TSI motorok, szíjas vezérléssel.
122 le EU5, 125 le EU6, ezek 4 hengeres turbós motorok.
140 le EU5, 4 hengeres turbó+kompresszoros motor.
150 le ACT EU6 4 hengeres turbós motor.Olcsóbbak, mivel idősebb autókban találod, mivel 2014/04 hó után már EU6 motorral adták el ezeket.
(#196448) rbalint88:
Nem rég írta Mágus2, hogy szerelő is kell ezekhez a száraz DSG javításokhoz.
Rossz hírnevű száraz-, duplakuplungos váltóval szerelt autóba nem ugranék bele ennyi pénzért.
Persze úgy is fel lehet fogni, hogy amíg nálatok lesz, remélhetőleg nem lesz baja, csak eladáskor a rossz hírneve miatt, mennyi bukó lesz miatta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest