- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
+gyulaszu:
ebből kiindulva érdemes a szintet mindig magason tartani? Visszaemlékezve egyszer láttam ilyen jelenséget talán múlt évben ott a DPF-nél van ugye még egy csatlakozó hiszen üzemanyag helyett adblue-t adagol a rendszer.. no az a csatlakozás egy halom kristály volt.
Karoq-ban van ilyen rendszer és kéri is az anyagot, míg a 3-as Octavianal utóbefecskendezéssel oldották meg és plusz üzemanyagot kap.
-
Egyetértek, csak innen a fórumról - olyan akik soha hozzá sem szóltak, csak olvasnak - keresnek, hogy szóljak, ha eladó lesz a Skoda, mert alig találni már 1.5TSi-t is manuális váltóval. Van azért még igény rá és élményben, nekem jobban tetszik. (Van automata autónk is pedig és nagyon sok különböző automatát vezettem már sok 10e km-t)
Szubjektív ez
-
Egyszer összeszámoltam, legalább 8 tolótetős autóm volt, ebből 2 Golf 7, most a Golf 8-at is úgy kértem, lekopogom, soha semmi probléma. Évente 1-2 alkalommal pucolás, zsírzás, nem parkolok nyitott tetővel fa alá, így kevésbé tud belemenni a retek.
Megjegyzem, a mostani Golf kibillentett tetővel időnként ad egy finoman kattanó hangot. Majd megnézetem a szervizben (+ a b.e. ablak is tud időnként csattanó hangot adni teljes lehúzáskor, továbbá nincs pillanatnyi fogyasztás kijelzésem, és a b.e. vízlehúzón van valami fehér festék (?) új kora óta).
-
tothjozsi96
addikt
Csak pont az a baj hogy nem működik a Navi. Tehát valami ott el van mászva. Rákerestem neten erre a fejegységre amit írtam is, és elvileg ott azt fel kell másolnia a rendszernek. Elvileg nincs ilyen hogy beteszel egy SD kártyát és akkor read only-ba arról fut a navigáció.
-
bul07
nagyúr
-
-
Asbee
veterán
Átlesz nézve, oké hogy vannak azért nagyobb fékezések, pályán szeretek menni, mások meg tükröt nem használni, de ennél azért többet kéne bírnia. Sajnos ezt még a régi helyen csinálták ahova jártam, és nem véletlen hagytam ott őket.... Lehet itt sem kerek valami.... Kívül szép a tárcsa nincs égés nyom, befogásra utaló jel, belül majd kiderül.
-
Én nemtom, a szerelőm cserélte, mint írtam a szűrőt nullázta, és azóta is köszöni szépen, jól van. De, gondolom ott az értéket nézi az ECU, h azok rendben vannak, szerintem részéről tök mindegy, h az a szenzor új, vagy sem. A lényeg, h milyen infót tol felé. Most volt cserélve lamda szonda, betette az újat oszt, jóccakát. Minden ok. Folyamatosan figyelem a DPF állapotát, három évvel és 100k km-el ezelőtt nem sok szmötyi ment bele azóta.
-
imyourfriend
őstag
235ezernél lett tisztítva és úgy emlékszem csak a DPF-et írták vissza 0%-ra, szenzort nem cserélt a szerelő és nem is tanított. Most 3.14g olajhamut ír 250ezernél, apropó mely szenzorokat kellene/kellett volna cserélni és tanítani? Ennek nem olvastam utána, a tünet annyi porlasztók cseréje után elkezdett jobban növekedni a mért koromtömeg a számítottnál.
Coyot: ma délután hazafelé jövet valami füstölög/párolog a motorháztető alól.. a magasnyomású pumpához vezető cső középtájt megadta magát és elkezdett szivárogni, mint karácsony after ajándék.
-
1stVikman
senior tag
Nem történt semmi.
Köszi, hogy utána néztél.Asbee
Neked is köszi.Arra tud valaki valamit6mondni, hogy ellenőrző szerviz alkalmával mit néznek / cserélnek vw-nél?
Kb. 1 év telt el, de 29K km, és 1000 múlva kéne vinni a rendszer szeint.
Olajcsere az idén áprilisban volt, arra még a flexibilis csere ír 19K km-t és valamivel több mint egy évet. (Max 15 ezer után cserélni fogom.)
Nem garanciális már az autó. -
-
tibbike01
őstag
Nekem volt egy 2004-es Seat Leonom, amibe 5w40 ment, azt 10 ezrenként cseréltem. Most egy 2021-es Octaviám van, amibe földgáz alapú Shell 0w20 (zöld színű) olaj megy. Ezt 15 ezrenként cserélem. Vegyes felhasználás. Én valamelyest hiszek abban, hogy mind az olaj, mind a motor alkatrész megmunkálás/technológia jár már ott, hogy 15ezret simán kibír. Talán kell még kb 10 év és 20ezret is bírni fog, persze akkor már 40ezres lesz a gyártói intervallum.
-
Winchester95
őstag
A pirosnál kerekítve 15 és 30 ezrenként volt olajcsere, nagyon változó.
Én 10 ezrenként szoktam szigorúan cserélni az olajat minden autóban, szóval ha mondjuk addig kibírja akkor rendben van részemről. Ennél az autónál is hiányzott, minimum alatt volt 1-2 centivel a hűtővíz.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, remélem sikerül kialkudni egy normális vételárat. -
-
-
zsoltip
őstag
Skoda firssítési portálon alvázszám alapján elérve és letöltve
- az ECE 2024 térkép (azaz OI_P107_EU_202345_Offline_Update.zip) és
- a Radio Station Logos (HUN_20200331.zip) állományokat
felvinni a gépjárműre. -
-
Szada85
aktív tag
Német fórumokon év elején kutakodva annyit találtam, hogy jellemzöen a ModelYear17-es és MY18 elsö felében készült autók érintettek, amikben DQ381 van, jellemzöen a 2 literes 190 lovas benzines és a 2 literes dízel Seat tulajok (Atecából több tucat tulaj jelentkezett) közül volt sok áldozat, de írtak a fórumokba néhány Arteon, S3, és pár GolfR tulaj is, de mindegyik abból az évjáratból volt.
-
pictigjis
őstag
ennek apropóján: itt egy jó kis link, ahol lehet ellenőrizni, hogy a vw-ed érintett-e bármilyen szervizakcióban. ettől a 34k1 szervizakciótól viszont óvakodni kell, mint a tűztől, ennek az új szoftvernek a telepítése nyírja ki a váltókat. amíg nem rakják fel, semmi gond, miután felteszik, rögtön jöhet a hibajelzés a műszerfalon. akinek szerencséje van, a vw javítja/cseréli garanciában, akinek nincs... rengeteg hozzászólást generált már ez a téma sok-sok fórumban
-
imyourfriend
őstag
-
-
atos19881101
senior tag
Nekem ez a kép van a fejemben. 18g-ot nem érte el nálam a korom és már kiégette magát (nem tapostam neki). Ha alapból kb 5-6ról indul, akkor kb 12g korom amit tud a szekér egy regennel és ha a mai utam nézem, hogy 100km/3-4g korom, akkor ki is jön a kb 300km.Felkeresem holnap neo csipszest hátha ő tudja miért nem esik le ez a korommennyiség 0ra.
-
imyourfriend
őstag
Mikor el volt tömődve a részecskeszűrő akkor menet közben nem volt utóbefecskendezés ami elégesse a kormot, amikor kitakarították és nyomom a gázpedált/ tempomattal közlekedek van utóbefecskendezés, keletkezik minimális olajhamu.. aktív regeneráláskor viszont nem keletkezik, akkor simán elégeti a kormot.
-
-
-
EGR-t nem bántották, az 160e km-nél volt cserélve, mert az előző egy picit "könnyezett" az alján, bár nem volt hibakód, meg semmi probléma vele, nem szórakoztam, kicseréltettem egy gyári újra. Már ebben is van 170k még nincs semmi gondja, sűrűn ellenőrzöm, de csak úgy, h alányúlok egy tiszta ronggyal, ha majd ez is kezd koszolódni-ereszteni, akkor cserélem majd. Tervben van a vásárlása már. Nem egy nagy tétel 130e HUF. Engem most sokkal jobban foglakoztat a kuplung és a kettőstömegű, mert még az is az eredeti benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- Új Asus 14 Zenbook WQXGA IPS Retina i9-12900H 5.0Ghz 14mag 32GB 1TB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest