Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Nem történt semmi.
Köszi, hogy utána néztél.Asbee
Neked is köszi.Arra tud valaki valamit6mondni, hogy ellenőrző szerviz alkalmával mit néznek / cserélnek vw-nél?
Kb. 1 év telt el, de 29K km, és 1000 múlva kéne vinni a rendszer szeint.
Olajcsere az idén áprilisban volt, arra még a flexibilis csere ír 19K km-t és valamivel több mint egy évet. (Max 15 ezer után cserélni fogom.)
Nem garanciális már az autó.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Nekem volt egy 2004-es Seat Leonom, amibe 5w40 ment, azt 10 ezrenként cseréltem. Most egy 2021-es Octaviám van, amibe földgáz alapú Shell 0w20 (zöld színű) olaj megy. Ezt 15 ezrenként cserélem. Vegyes felhasználás. Én valamelyest hiszek abban, hogy mind az olaj, mind a motor alkatrész megmunkálás/technológia jár már ott, hogy 15ezret simán kibír. Talán kell még kb 10 év és 20ezret is bírni fog, persze akkor már 40ezres lesz a gyártói intervallum.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
A pirosnál kerekítve 15 és 30 ezrenként volt olajcsere, nagyon változó.
Én 10 ezrenként szoktam szigorúan cserélni az olajat minden autóban, szóval ha mondjuk addig kibírja akkor rendben van részemről. Ennél az autónál is hiányzott, minimum alatt volt 1-2 centivel a hűtővíz.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, remélem sikerül kialkudni egy normális vételárat. -
-
veterán
-
zsoltip
őstag
Skoda firssítési portálon alvázszám alapján elérve és letöltve
- az ECE 2024 térkép (azaz OI_P107_EU_202345_Offline_Update.zip) és
- a Radio Station Logos (HUN_20200331.zip) állományokat
felvinni a gépjárműre. -
-
Szada85
aktív tag
Német fórumokon év elején kutakodva annyit találtam, hogy jellemzöen a ModelYear17-es és MY18 elsö felében készült autók érintettek, amikben DQ381 van, jellemzöen a 2 literes 190 lovas benzines és a 2 literes dízel Seat tulajok (Atecából több tucat tulaj jelentkezett) közül volt sok áldozat, de írtak a fórumokba néhány Arteon, S3, és pár GolfR tulaj is, de mindegyik abból az évjáratból volt.
-
pictigjis
senior tag
ennek apropóján: itt egy jó kis link, ahol lehet ellenőrizni, hogy a vw-ed érintett-e bármilyen szervizakcióban. ettől a 34k1 szervizakciótól viszont óvakodni kell, mint a tűztől, ennek az új szoftvernek a telepítése nyírja ki a váltókat. amíg nem rakják fel, semmi gond, miután felteszik, rögtön jöhet a hibajelzés a műszerfalon. akinek szerencséje van, a vw javítja/cseréli garanciában, akinek nincs... rengeteg hozzászólást generált már ez a téma sok-sok fórumban
-
bul07
nagyúr
Szerszámmal volt próbálva és igen megfelelő oldalival, és nem ment
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
Igazából mindenről megvan miket cseréltek és mikor szóval majd át nézem őket aztán az alapján meglatjuk mi a helyzet. Még a Passat megvan, de eléggé bele éltem már magam hiába olcsóbb...
Ezek mennyire szeretik a motor optimalizálást?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
imyourfriend
őstag
-
vzsryl
nagyúr
-
atos19881101
senior tag
Nekem ez a kép van a fejemben. 18g-ot nem érte el nálam a korom és már kiégette magát (nem tapostam neki). Ha alapból kb 5-6ról indul, akkor kb 12g korom amit tud a szekér egy regennel és ha a mai utam nézem, hogy 100km/3-4g korom, akkor ki is jön a kb 300km. Felkeresem holnap neo csipszest hátha ő tudja miért nem esik le ez a korommennyiség 0ra./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
Mikor el volt tömődve a részecskeszűrő akkor menet közben nem volt utóbefecskendezés ami elégesse a kormot, amikor kitakarították és nyomom a gázpedált/ tempomattal közlekedek van utóbefecskendezés, keletkezik minimális olajhamu.. aktív regeneráláskor viszont nem keletkezik, akkor simán elégeti a kormot.
-
fulton
addikt
-
simonjoe
őstag
EGR-t nem bántották, az 160e km-nél volt cserélve, mert az előző egy picit "könnyezett" az alján, bár nem volt hibakód, meg semmi probléma vele, nem szórakoztam, kicseréltettem egy gyári újra. Már ebben is van 170k még nincs semmi gondja, sűrűn ellenőrzöm, de csak úgy, h alányúlok egy tiszta ronggyal, ha majd ez is kezd koszolódni-ereszteni, akkor cserélem majd. Tervben van a vásárlása már. Nem egy nagy tétel 130e HUF. Engem most sokkal jobban foglakoztat a kuplung és a kettőstömegű, mert még az is az eredeti benne.
Joe
-
imyourfriend
őstag
75 százalékot ír, legkésőbb ősszel meg lesz csináltatva remélem az egr-re is rá tudunk nézni akkor ott kell legyen a környékén. Győrben csinálnak olyat szerintetek hogy szereléssel dpf pucolás? Belegondolok ha itthon kiszereltetem és elviszem akkor az majdhogynem olyan mintha elgurulnék a bódéval oda.
-
simonjoe
őstag
Váltófülek vannak a kormánya alatt, ha leváltok, jelzi az aktuális alacsonyabb fokozatokat. Ez az állapot néhány másodpercig tart, majd ismét D, és kezdőik elölről.
"kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. "
Ezt kifejtenéd. Nekem kézi váltós van, én is megírattam. Egész megváltozott a karakterisztikája a motornak. Alacsonyabb fordulaton már megindul, agresszívebben reagál a gázadásra, eltűnt a lomhasága stb. Másfél éve csinálták, sajnálom, h nem hamarabb szántam rá magam.Joe
-
imyourfriend
őstag
Gondolom ilyenkor nem csak a váltót írnák, kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. valamelyest így is, hiszen az olajnyomás, terhelés és egyebek miatt nem járja ilyen alacsony fordulaton tartani a motort. S módban bátrabb azért gondolom, de az kellene hogy legyen az alap.
-
nagyúr
-
gubabela
senior tag
-
-
bul07
nagyúr
Ide szoktam vinni [link]
Amúgy most komoly útépítés van az elkerülőnél, azt nem tudom más részén is én itt[link] tapasztaltam
Holnap is megyek fuvarom van, visszafelé meg vásárolok kicsit
Szerdai utam vásárlós részletei itt [link]( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Hát igen
Sajnos az én nagy szerelőm(akire rá merek bízni mondjuk egy vezérlés cserét) ebben az évben vagy jövő évbe végleg abbahagyja, már nyugdíjas de azt mondta míg az emberei maradnak csinálja
És már ő másik országba van, Nagyváradon.[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
JSandor
tag
Én is így vagyok vele. Nekem is 250km ként regenerál ha autópálya nincs benne. Nálam napi 70km utazás van ami 2x35km ből áll munkába és haza de autópályán 400-500km fölött bír simán. Én sem nézegetem állandóan de tudom mikor csinálja és figyelek hogy ne szakítsam meg. Bár egy visszajelző lámpa nem ártott volna a műszerfalon mint ahogy a VAG DPF progi is kirakja a jelet ha nézed.
-
bul07
nagyúr
Hát
Mióta MANN szűrőt gyártanak BA, Bosnia and herzegovina-ba az már nagyon nem olyan mint például Német gyártás
Volt panasz, és inkább kerülendő lett a BA gyártás belőleSajnos csak a dobozon látható, ha boltból van véve könnyű a helyzet megnéz ha BA akkor nem kell, de netes rendelésnél már nagyobb a hercehurca, visszaküldeni, annak is van költsége, így netes rendelés esetén meg kell gondolni hogy lutri MANN vagy más jó márka
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
yodamester10
őstag
Nem a monitorozással van a gond,hanem mikor 850 ezerért kell cserélni mert ugye törődünk az autónkkal és gyári megy bele nem tákolt
Amúgy felhasználási szokásokhoz kell autót venni.Mindenki csak a dízel mert keveset fogyaszt,hát persze a PHEV még kevesebbet fogyaszt és 2:1-ben. -
simonjoe
őstag
...na, mi vagyunk a kissebbség. 168ml volt benne amikor tisztíttatam. Tisztítás után nullázni, és a nyomásszenzort is cserélni!
#204872imyourfriend:
Gyorsan keresd meg!!
#204875dozó:
Sajnos nem megy mindegyik motorkóddal, de ezt írja is a program "szerzője". Pl. az enyémmel sem használható.[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest