- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
-Maci- #201738 üzenetére
Idehaza 1.6 cr van, ezzel a kisebb dízellel sincs különösebb gond a 2.0-t jobban szeretik, igaz megkérik az árát egy olyan szekérnek. Fogyasztása valami eszméletlen ezeknek a motoroknak, ma megjártam Magyarból Hallstattot, 600km-re 12500 jó magyar pénzt tankoltam úgy, hogy hazafele volt bőven 130-as tempó, igyekeztem is meg útépítés volt a pályán nem akartam hogy sötétbe érjek haza. 150LE-s jóféle motor az erősebb ami 179-180LE azt nem merném venni, nem találom a videót de YT-n van róla úgy emlékszem miért nem sikerült jól a 180 pacis.
-
Doki16
addikt
válasz
-Maci- #201703 üzenetére
122 lovas CAXA már jobb konstrukció. Láncot kell majd rajta idővel cserélni és a kokszosodást érdemes orvosolni 150-200 körül. Dízelből a CFFB az egy jó motor. Ott az EGR hűtő szokott néha bajos lenni, de nem általános dolog. Felhasználás függvényében vegyed. EOS-ba mondjuk a dízel jobb, jobban viszi a kasztnit.
-
grizlisandor
veterán
válasz
-Maci- #197425 üzenetére
TSI = TFSI, csak flancol az Audi.
Tökéletes leírást még sehol nem láttam, röviden megpróbálom összefoglalni. 3 generáció volt, az első két generációnál sok problémás motor volt, olaj és víz fogyasztással, módosított alkatrészekkel javították később, biciklilánc vezérlés, amit elég hamar "le tudta rúgni magáról", ma kapható gyári vezérlés már erősített, jobban bírja, meg közvetlen befecskendezés miatt kokszolódás tulajdonság. 122/125 ló 1.4 TSI ajánlott, kell rá egy erősített láncos vezérlés meg égéskimaradás esetén egy dióhéjas tisztítás a kokszmentesítésnek.
2012-től az MQB platformra épülő autókba mind 3. gen TSI motorokat építettek, ez már "kiforrott" vehető bármelyik, visszatértek a szíjas vezérléshez. Szokásos dolgok az ellenségei, mint a hasonló turbóbenzines autóknak: a 30 ezres olajcsere, a tartós alacsony fordulaton használat meg a rövidtávok.Bővebben a topikban elég sok infó le lett írva.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Nintendo Switch 2
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Formula-1
- Anime filmek és sorozatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest