- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #220018 üzenetére
Kértem ajánlatot, időközben a tetőkárpit is sajnos kezd elengedni, úgyhogy arra is rákérdeztem.
Nem tudom ez pest megyében mennyire jó ár, de úgy vagyok vele, hogy lehet ennyit még nekem sem ér meg már a kocsi. Úgy, hogy tudom hogy az egyik ajtó még cserés lesz, vezérlést jövőre kap újat, idén még egy téligumi is valszeg kelleni fog. Meg az alját láttátok, hogy milyen. És akkor még a vezetőülés nincsen felújítva, meg ugyanúgy nem szép a fényezés (bár ezek nem igazán zavarnak mert nem látom, sőt örülök hogy nem hibátlan kívülről, így kevésbé sajnálom amikor rányitják az ajtót)
Van esetleg ajánlott hely kifejezetten csak radarra? Már az se érdekel, hogy fényezve legyen. A kárpitot meg lehet felragasztom magam vagy valami
De a milyen autót topicban lehet rákérdezek hogy mire számítsak a jövőben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bdanyy #220070 üzenetére
Nekünk pár éve kb 30k volt a küszöb eleje csere (baráti áron, de hivatalos kis műhely), annál csak drágábban reális. Nézd meg az alját, legyen meg az összes karosszéria dugó. Sárvédő alján komposztot mosogasd. Aztán lesz, ami lesz, jópár éve lehet még szvsz, nem a világ vége.
Vagy fél tucatszor volt karter szerelve nekünk, egy konkrét tipp: létezik gyári "pogácsa" 1J0412311 cikkszámon, ez az elejét emeli. Ugyanez/hasonló van ebayen lift kit néven, többféle méretben, hátsó tengelyhez is, hogy egyforma legyen. Vannak kartervédők bontottan olcsóbban. Vettem motor tartó és karosszéria közé is távtartót. Illetve készült hibrid olajteknő, oldala alu, alul lemez (nem törik annyira), ha nincs olajszint szenzor/tudsz élni nélküle. -
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bdanyy #216876 üzenetére
Megette a fertőtlenítő szer a szivacsot, jönni fog több is. Egyszer szét kell szedni és pótolni, lehet öntapadós alumínium szalag is helyette (be van készítve, de nem jön még a szivacs szerencsére
). Itt linkelt videók segíthetnek, megúszható teljes műszerfal szétszedés nélkül is ha szerencséd van [link]
-
Reggie0
félisten
válasz
Bdanyy #209053 üzenetére
ABS az meg barmi is lehet. Engem is evekig szorakoztatott, aztan felcsereltek a ket oldali szenzort es minden hiba eltunt. De lehet, csak a saru volt korrodalt vagy szenzornak hianyzott 0.5mm terben... Ki tudja
Az ABS hiba masik nagy paraja, hogy ilyenkor ASR, ESP es TPMS sem mukodik jellemzoen, mert ugyanazon a szenzorokon alapulnak. Mondjuk nyaron egyik sem hianyzik igazan, ha nem szaguldozol.
-
Asbee
veterán
válasz
Bdanyy #209014 üzenetére
Ez nálam is ilyen lett sajnos amióta leszedték. Valami vagy nem lett jól visszatéve, vagy tömítés, rezoncső akármi, de regen alatt k....ott büdös jön be ha állok akár pár másodpercet is. Majd viszem vissza nézzenek rá, bár hogy derítik ki.... Nekem egy pici kipuf szag is jön be hidegen szélcsendes időben. Előtte egyik sem volt.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #205869 üzenetére
Sziasztok!
Végül pár hónap után úgy tűnik, hogy most rendben van az autó. Mindent "feltanítottak", meg "frissítettek" (ott töltött jópár hetet a szerelőnél, ő vitte pár helyre tovább), most kábé 1000 km óta nem jött elő semmi hiba. Szerencsére az a korábbi rángatós probléma is megszűnt, amikor motorfék után minimális gázt adtam csak.
A dpfet szerettem volna megtartani hogy később ne legyen probléma miatta, de azért ott mikor pár hét után ránéztem kicsit eltérőek a számok a régiekhez képest.
Hogy csökkenhetett az oil ash residue ennyire le, ha papíron nem nyúltak hozzá? -
PC4200
tag
válasz
Bdanyy #205869 üzenetére
Nemtudom mi az előzmény.
De akkor nem tud regenerálni ha ugye valami hiba van a motorban. Vagy hiba volt, csak közben telítődött a szűrő amit nem tud regenerálni már mert 100mbar felett van a differencia és szűrőt kell cserélni
Elsö sorban ha minden jó, akkor kényszerregenerálás és utána olajcsere azonnal mert ha kopott a motor picit akkor lemegy a gázolaj a gyűrűknél és felhígul a motorolaj -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #204821 üzenetére
Hello!
Kicsit megkésve válaszolok de most jutott újra szerelőhöz az autó (nem használtam közben). Elvileg ezt a gyárit nem kell feltanítani rá, cserébe a DPF megy tönkre szerintük
Hamuval lehet tele. Most próbálnak majd gyári szoftverrel kényszerregenerálni vagy micsoda. Gyakorlatilag a végén mindent ki kell a kocsin cserélni apránként...
Azt nem értem, hogy a DPF ha eleve rossz volt, az hogyhogy korábban be tudta fejezni a regenrálást útközben, most meg nem, illetve olyankor az alapjáratot sem tartja amikor regenerálni próbál, meg megtorpan. -
hdanesz
őstag
-
-
Reggie0
félisten
válasz
Bdanyy #198755 üzenetére
Az szinte mindegy mennyi a minimum, nem olyan pontosak ezek a szamitott ertekek.
Az igazan erdekes adat, hogy idonkent ird le az oil ash residure erteket es a km ora allasat. Ebbol latod mennyire gyorsan oregedik, olyan 60-70g-nel lehet az elettartama vegen.
Saccra olyan 90ezret meg birni fog, ha ugy hasznalod, mint ahogy az elozo 163ezer km-en hasznaltak, de a pontosabb becslest majd akkor latod, ha mar mentel vele 20-30 ezer km-et es az oil ash residue novekedesebol ki tudod szamolni.A masik erdekes, de kevesbe kritikus, hogy mennyi km-et tudsz megtenni ket regeneralas kozott. Varosban a 200km realis szerintem. Tisztan orszaguton legalabb 500km-et kene tudnia.
-
-
Doki16
addikt
válasz
Bdanyy #198100 üzenetére
GTE-ben nincs pótkerék egyáltalán. Pont a defekt előtt egy héttel vettem a lidlben akkumulátoros kompresszort. És nem vettem ki a kocsiból, valamilyen oknál fogva. Na jól le lett tesztelve. Otthonról 30 km-re csontra leeresztett. Felfújtam fél óra múlva offon volt. Ezt játszottam egész nap, hogy ne üljön meg a gumi nagyon. Menet közben haza 5 km-ként megálltam pumpálni mert úgy sokkal jobban szökött
-
Kickass
őstag
válasz
Bdanyy #193741 üzenetére
Ambition alap ülésben még talán deréktámasz sincs. Ergocomfort volt egyáltalán O3-ban (fl előtt szinte tuit nem)?
L&K ülés az már lehet full elektromos, de talán az se ergocomfort. Távolságtartót én szintén max. L&k-ban tudok elképzelni legalábbis fl előtt. Esőszenzort is ráírják szinte mindre, de az se olyan gyakori.Nekem egyébként a Style ülés kényelmes, kicsit az ülőlap lehetne talán puhább (vagy csak az enyém van kiülve), de 300km sima liba.
-
válasz
Bdanyy #192769 üzenetére
Ha nem foglalkozol vele és elfelejtődik akkor sokkal, de sokkal nagyobb baj lehet belőle. Mondjuk ahhoz le kell szarni teljesen, de ha tömődik és a turbó tengelye emiatt megszopódik, akkor nagyon sok mindent elvihet magával. Nyomass bele cetán szám növelőt a tankba és menj el egy nagy karikára pályán. Hátha sikerül neki kiégetni annyit h ne legyen nagyon tele. De én helyedben megdiagolnám mielőbb.
-
válasz
Bdanyy #192764 üzenetére
Ez nem egészen így működik. A rendszer összetett egy tisztítással max elodázod a dolgot. Alapvetően attól függ, hogy a porlasztók és a turbó milyen állapotban vannak. Hiába tisztíttatod ki a dpf-t ha a kalkulált és mért érték között a mért rosszabb: mert akkor bizony ott valamelyik komponens tolja a kormot.
-
válasz
Bdanyy #190809 üzenetére
Nekem 2.0 van, pár hónapja kapott egy tuningboxot, nagyon jó, el se akarom adni, bőven elég az ereje bármikor. Padlógázra 1-2-ben elkapar (akár 80 kmh-nál) kuplung nélkül.
Szvsz a 2.0 előnyei az 1.4-hez képest:
- a jobbik, tartósabb olajos DSG-t kapja (de ebben cserélni kell az olajat),
- nem kokszosodik a dupla befecskendezés miatt,
- erősebb, jobb hangja van.1.4 előnyei:
- kevesebbet fogyaszt országúton ~ 1 literrel, városban 2+ literrel (Golf 6-ban volt 1.4-em, azt alapul véve 160 felett a 2.0 fogyaszt kevesebbet),
- szíjas vezérlésű, egyszerűbb termosztát - olcsóbb a karbantartása,
- kevesebb motorolajat kell utántölteni. -
MM
őstag
válasz
Bdanyy #190408 üzenetére
Köszönöm, ezt kipróbáltam, segített. Eddig azért nem sikerült, mert csak aktív hívás közben lehetett kikapcsolni, egyébként azt mutatja, hogy ki van kapcsolva, és nem is lehet állítani.
A fenti BT beállításokat figyeltem, miközben hívtam magam egy másik telefonról, és csak akkor kapcsolt be, mikor AA-n voltam vezetékkel. Ekkor lekapcsolva megszűnt a "hívás eltulajdonítása". Így az órán keresztül nem lehet telefonálni máskor sem, de szerencsére ez pont nem hiányzik.
#190403 Gabesz87:
A Huawei az egyetlen, ami mindent tud amire szükségem van, és 2-3 hét az üzemideje. A többi alig bír pár napot, no meg a design is elég különböző. -
Bdanyy
addikt
-
-
Reggie0
félisten
válasz
Bdanyy #187543 üzenetére
Nekem nem gond, en eddig is rollereztem rovidebb tavon, csak labbal hajtos a mostani. Osszel/telen meg okes, de nyaron nem kellemes szetizzadni magam. Itt az a baj, hogy a kornyeken nincs szabad parkolo, hiaba berlem az autot egyszeruen negyed ora keringes minimum mire leparkolok vagy olyan messze kell parkolni, hogy akkor meg minek mentem kocsival.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #186497 üzenetére
A héten volt időm foglalkozni vele, úgyhogy elvittem szerelőhöz az autót. Jelenleg is ott áll még, úgy tűnik megvan mi okozta, csak megint jól szét kellett bontani hozzá.
Ha rosszul írom, javítsatok ki, nem igazán értek hozzá, csak próbáltam megjegyezni, amit mondott
A hengerfej öntvény csöve ahol a turbohoz csatlakozik, tönkrement a tömítés (és a csavarok közül már csak egy tartott rendesen)Ezt már letisztította, ekkora derült ki, hogy a belső felén van egy repedés:
Elvileg így össze lehet rakni az új tömítéssel és lehet elmúlik a probléma, de ha kívül is megreped, cserélni kell. Ami gáz, hogy pár helyen érdeklődött bontóknál, és nincsen sehol sem, az új viszont 180k.
Így ha járóképes is lesz, én személy szerint nem igazán fogok bízni benne, úgyhogy hosszabb útra nem szívesen mennék -» hiába szeretem, meg első autó, de lassan el kéne adni.
Novemberig van rajta műszaki, így vajon el fogják vinni, illetve kb mennyiért? 2000 1.8T Octavia Combi L&K. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bdanyy #186774 üzenetére
Itt Pesten kb 20k a kiszállás (ebben benne van a munkadíj is) + a segédanyagok költsége. Tehát a második defekt után már pluszban vagy a mankóval. És ne feledjük, hogy ha Alsópáhok felsőn kapsz egy defektet oda nem biztos, hogy kimegy érted a mobilgumis (külföldről nem is beszélve) vagy ha igen az annyiba fáj, hogy kb olcsóbb ha otthagyod a kocsit az út szélén.
Az attól függ... Érdemes párban cserélni de ha nem olyan sok km van a gumiban akkor elég csak a sérültet (pl megpadkáztam a gumim amiben összesen 5k km volt, ott csak a sérült helyére vettem ugyanolyan újat).
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest