- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Kiadta a CopprLink specifikációját a PCI-SIG
ph A PCI Express 5.0-s és 6.0-s szabványhoz készülő belső és külső összeköttetés az adatközpontokban találhat otthonra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
MotoGP 24 - Íme a launch trailer
gp A motorverseny rajongói ismét nyeregbe pattanhatnak, hogy izgalmas versenyeken vegyenek részt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Üdv mindenkinek.
Sajnálatos esemény, öröklés útján kerül a családba egy A4. (2007. 5. havi B7 2.0 pdtdi 103 kw) Apósomé volt, Ő németországból hozatta be 1 éves korában, 2008-ban, a kocsi akkor 9000-et futott. Azóta gyakorlatilag alig volt használva, most 5 évesen 32 E km van benne. 2 éves (19 e km) korában volt audi nagyszervízen, illetve tavaly volt olajcserén, ennyit tudunk róla. A serviceplan sajnos németül van meg, abból annyit tudtam kivenni, hogy 2 évente kellene pollenszűrő csere, meg talán valami ellenőrzés is, amúgy meg nem teljesen világos mi a szervízciklusa. Sokmindent 60 e km-hez ír, meg mintha valami olyan lenne, hogy 30 e-nél is kell valami. Az autótól több okból sem válnánk meg, Apósom nagyon szerette mi vigyázunk rá tovább, illetve gyakorlatilag még 5 évesen is új, ezért megtartjuk.
Akinek van ilyen, vagy ért hozzá meg tudná írni nekem, hogy pontosan milyen időközönként milyen szervízek, ellenőrzések esedékesek, ezeket márkaszervízben érdemes-e végeztetni, vagy vannak olyan más szervízek ahova érdemes vinni a kocsit?
Indexforumon bekérdeztem ezt már 1 hónapja legalább de sajna ott mindenki csak kérdez válaszok nemigen jönnek, a google meg nem segített.
Üdv, Bandit
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv,
Egy A4 B7-es kérdésem lenne. A kocsi német import, örököltük, chorus rádió van benne, [link] (itt chorus II+ a neve) és az érdekelne, hogy létezik-e, hogy csak első hangszóról működnek a kocsiban? Tone-nál v minél csak jobb-bal eltérést tudok állítani, első hátsót nem. A hátsó ajtókat vizsgálva nemcsak a hangszórók helyei, de maguk a hangszórok is be vannak szerelve talán. (a magasak fénynél láthatóan csillognak a rács mögött) lehet-h csak nincs bekábelezve? úgy tudom az 1-el komolyabb hifi ezekbe a kocsikba a concert, de a linkelt leírás szerint az az mp3-al tud csak többet.
Ez egy olyan apró meglepetés az autóban, mint a fedélzeti computer hiánya, Apósom hozatta be anno 2007-ben, fél éves korában, gondolom kint is egy idősebb úré lehetett, mert 2.0 Tdi (103 kw) nem quattro, de tolatóradar ülésfűtés van benne, tehát nem alul felszerelt példány, mégis ennek a két dolognak a hiánya computer (ami pill és átlag fogyasztást, meg hasonlókat mutatna, kapcsoló elvileg az ablaktörlő végén lenne) és hátsó zene érthetetlen számomra egy ilyen kocsiban, Apósom észre se vette ezeket valószínűleg, egyedül használta leginkább, és nem volt szegény egy nagy gombnyomkodós amúgy sem.A kérdés pedig a hosszú bev. után: milyen összegért lehetne bele hátra zenét varázsolni? Elég vajon csak bekábelezni (ha tényleg van benne hangszóró hátul ah. látom) v ha be is van kábelezve akkor csak rákötni a fejre, vagy új fejegység kell? Gyerekeinknek fontos lenne, hogy szóljon hátul, nekünk meg, hogy ne ordítson ennek eléréséért elől.... Akinek van ilyen kocsija, az mit rendelt anno hozzá, hogy hátul is szóljon?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Kösz, látom FR FL van a rajzon. Azt nem értem, hogy a drágább symphony fejek is csak 2x40-esek, ekkora különlegesség lenne, hogy egy "felső" kategóriás kis sedanban hátul is legyen zene gyárilag?
Lenne egy láma kérdésem még, azt nem lehet megcsinálni, hogy simán a hátsókat is rádugni az elsők mellé? Feleződne a 40 w? Nem értek hozzá sajna...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #34987 üzenetére
Milyen fejek mennének bele?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #34995 üzenetére
Ha doppel din a fenti altalam linkelt leiras szerint akkor nem 2 din a meret?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #35002 üzenetére
Akkor ez 2 din lesz, mert a szokásos autórádió méret magasságának a duplája kb. A 2 din fejek drágák, ha jól gondolom akkor ebből egy 1 din-es fej lesz, és akkor kell hozzá egy keret v mi, ami átalakítja a nagy lukat 1 kicsire meg 1 vak helyre.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv, Touran-t nézünk, az extrákkal kapcsolatban lenne egy kérdésem, ami feltehetően más típusnál is értelmezhető.
A park assist 2.0 a leírás szerint parkolást segítő rendszerA Lane assist II magában foglalja a side assist-ot is, és a leírás szerint "kiparkolást segítő rendszer" is egyben.
A Lane assist II-ben most akkor benne van a park assist 2.0, vagy nem? a konfigurátor hagyja őket egymás mellé klikkelni, és a Lane assist II-nél KI parkolást ír, ez most fordítási gubanc, vagy tényleg van külön KI parkolás, és ha azt akarom, hogy BE is parkoljon, vegyem a kettőt egymás mellé.
A komfort csomagot is néztem, 3 zónás klíma proaktív utasvédelem és első hátsó radar. Ehhez képest a park assist 2.0-ban is van első hátsó radar és a parkolás segítő. Ezeket is hagyja együtt.
Köszönöm, ha valaki meg tudja fejteni.
SZERK:
Amennyire angolul utána tudtam nézni, a kiparkolás segítő rendszernek semmi köze az automatikus parkoláshoz elvileg, ez egy Rear Traffic Alert ami kitolatáskor szól/ fékez mielőtt rá tolatok valakire.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv,
Kodiaq vs Tiguan Allspace vásárlás előtt vagyok. Anélkül, hogy vitát generáljon, szeretném megkérdezni, igaz-e két dolog.
A skodás kereskedő szerint a vw futóműve feszesebb. Próbálni sajna egy R-line Tiguan-t tudtam 2.0 D 240 LE dsg-vel, egy mezei Kodi ellen, így nyilván feszesebb volt a VW de az érdekelne, hogy "normál" esetben is igaz-e ez (nem R-line, nem sport változatok, adaptív futómű nélkül)
A másik amit mondtak, hogy a VW-vel több a komolyabb szerviz probléma, míg a KODI (skoda) esetében inkább az elektronika gyenge.
Itt olyanok véleménye érdekelne, akik az elmúlt években használták mindkét típust.
Mindkettő esetében érdekelne tapasztalat a sáv tartó, és sávváltás segítő körében. Úgy vagyok ezekkel, hogy 5-8 évet biztos használni fogjuk az autót, és ha évente 1x megment valami gáz helyzetben akkor megéri (sávváltó pl kitolatáskor fékez ha keresztirányú forgalom jön, autópályán a sáv tartó egy kiöntött kávénál menthet meg)
Köszönöm!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv mindenkinek. Dupla csapat tag lettem egy ideje. Itt a kép a két autóról.
Ha bárki kérdezne szívesen megosztom a tapasztalatokat.A Kodi kézi váltós 1.5 TSI Style (itt téli szettel, a nyári 18 trinity)
Az id 3 pedig egy 45 kwh változat 150 lóval.
Kérdeznék én is, pár hsz-el korábban láttam lachip hivatkozást de az oldalon (Facebook, yt) összesen egy db 1.5 TSI volt az is Octavia.
Bárkinek van motor/chip optimalizálas (nem feltétlen tuning) tapasztalata?
Anno szemeztem a 2.0 TSI vel de 4 kérek és dsg vel látszott értelme, az meg kb +2.5 M Ft volt.
Ahelyett lett inkább Style és ment bele sok biztonsági opció (sáv tartás holttérfigyelő stb)
Utóbb megpakolva sem vészes a kocsi, a fogyasztás is ok, de egy kis + nm mégis jól jönne néha. Ez érdekelne, van e valakinek Kodiaq/ Skoda 1.5 TSI chip tuning élménye.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199057 üzenetére
Annyit nem értek, hogy a hivatkozott írások közt van egy 1.4 TSI tiguan is. És 10 litert ír város/ pályára 70-30 de pályán 110 tempomat (ez mondjuk nettó életveszély szerintem mert folyton előz is és figyelni is kell a hátulról 130-40 el érkezőket)
Nekem 1.5 TSI Kodiaq van.
Vissza néztem emiatt az app -ot.
Tavaly nyár Görögország 6 fő és tető box, átlag sebesség 81 km/h (végig annyival mentem amennyivel lehetett ebbe dugó autópálya kapu és határ araszolas is benne van) a 4 gyerek összes cucca be volt pakolva és nyilván ment a klíma is.
Oda átlag 7.8
Vissza átlag 8.5Városban nagyon rövid úton klímával szokott 9 körül maradni az átlag, jellemzőbb a 7-8 (gps szerint 60)
Országúton 6-7 l (GPS szerint 100-105)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #199062 üzenetére
Azt valóban érdekesnek tartom hogy egy nullazott átlag után bármilyen modern dízel autó óra szerint 130 al pályán 9 fölött egyen.
Volt b7 A4 2.0 pdtdi autónk is 140 le kézi és pályán egy tankkal le mentünk vele Görögországba. 6 körül evett. Akkor se mentem lassan.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199065 üzenetére
Nem nem hiszem amit írsz, csak nem értem.
A hétvégén Szegedrol mentünk Pestre oda vissza 350 km volt benne 15 km város is, viszont a pályan óra szerint 140-145 és így lett 82 es átlag sebesség mellé 8.2 l/100km
Hozzá kell tenni hogy lendületesen vezetek de kb 4 autóra előre figyelem pl a fék lámpát és nem szoktam tolni ha látom hogy 5 mp múlva úgyis lassítani kell.
Nagyon sok múlik a stíluson, nyilván ha erős autóm lenne lehet én is élvezni szeretném sűrűbben és igazából a pályán is lehet nagyokat gyorsítani meg lassítani az átlag annyi mint nálam de nagyobb a fogyasztás.
Egyszerűen meglepett amit írtál pálya átlagra (és nem is nagy sebesség melle) mert az elmúlt 5 évben volt dízel kocsink (az Audi amit írtam) és az 6 körul evett pályán.
Volt egy 1.6 benzin 5 seb kézi Toyota auris ami még tudott enni pályán 9 et ha 135 körül mentem vele.
Volt egy 1.8 benzin 6 seb kézi Verso ami pályán 8 fölött kicsivel meg állt.
És a Kodiaq ami szintén 8 körül marad pályán.
Az én tapasztalatom alapján messze a dízel Audi evett a leg kevesebbet és ehhez képest lepett meg amit írtál.
De mivel a nagy kerék széles gumi dsg vezetési stílus stb bele szólhat elhiszem csak extrémnek érzem.Látom közbe elazállt a téma inkább kimaradok...
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
1.5 TSI ACT hoz kértem köztes (14 e km jött össze az első évben) olaj cserére a Dél Alföldön pár vw szerviz ajánlatot. Eddig 2 helyről kaptam. Az olaj (0w20) ára hihetetlen változó.
Szekszárdon Shell 4.5 l 28.000 Ft
Szegeden Castrol 4.3 l 49.000 Ft (-30% kedvezménnyel!)Mindkét helyen 0.7 órát adtak meg rá, viszont
Szegeden 18 e+áfa a munkaóra,
Szekszárdon 21 ezer+áfa.A seged anyagok közt nincs érdemi különbség. Összességében Szegeden 79 ezer Szekszárdon 61 ezer.
Kiskőrös telefonon 50-60 ezret mondott de írásban nincs még meg.Nem sok a 2 dl olaj különbség de akkor is érdekelne miért eltérő mennyiséggel számolnak, 5% azért csak számít.
Szegeden jól néz ki a -30% (lehet azért van mert ott vettem a kocsit) viszont rémisztő az eltérés, főleg teljes áron. Az olaj a boltban 3500-4500 Ft/ l. Ha nem lenne az akció 15.500 ra jönne ki egy liter. Ok tudom, garancia stb. De Szekszárdon is szalon ajánlat van. Jóllehet mindkét olaj vw specifikáció szerint van, de, hogy 2-3x os különbséggel adjak... Furcsa.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
válasz Kiskokó #199148 üzenetére
Értem, hogy magas, nekem az furcsa hogy jelentős eltérés van az olaj:
Mennyiségében (5%)
Markajaban (Shell VS castrol)
És árában (6.200 /l VS 11.300/l)
Bár urobbit lehet magyarázza a második.Naivan azt hittem hogy ugyanannyit akarnak majd bele tölteni ugyanabból mindenhol, csak az ár lesz eltérő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #199149 üzenetére
5 l kanna a legjobb helyeken is 4000/l körül van, gondolom ha rendelnek belőle évente 100 at legalább biztos lenne rá akcio... Tehát legyen mondjuk 2500/l Nekik. Hogy ebből hogy lesz 12.000?
Ok a garancia meg a ...
De lehet jobban esne ha az lenne a számlán hogy
motor olaj 4500/l
Szalon szolgáltas 30.000És akkor nem érzem magam megforgatva.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Asbee #199157 üzenetére
Világos hogy vinni kell 30 előtt/ 2 évesen. Az nem világos hogy honnan tudják ők akkor hogy most, 1 évvel előtte maszek szerelő nem cserélte e akár full gyári szettel az olajat.
Bár valahol megértem, mert ha balfasz szarrago vagyok és csinálok koztest de mondjuk 5w30 al maszek be, akkor miért éljen a gari?
Más kérdes hogy úgy adták át a kocsit, hogy 12 ezer körül kérni fog egy kis olajat és kaptam is hozzá egy litert.
Kérte is, bele is töltöttem. (Előtte felhívtam őket, hogy akkor most van itt a nagy pillanat ugye, mondták igen semmi gond töltsem - max fel l kellett szerintem)
Nem tudom miért jobb mondjuk ez mintha szaki full köztes cserét csinál.
Mi van ha bodza levet öntok bele? Mert épp az van a csomagtartóban? Kicsit kettős számomra ez a csak mi nyulhatunk hozzá különben ugrik a gari hozzáállás azzal párhuzamosan hogy 12 ezer körül azért légyszi toltsek már majd rá... Bennem jobban bíznak mint a külsős szerelőkben?1.5 TSI ACT index fórumon volt aki mesélte hogy engedték neki hogy eredetiség igazolással saját olajat vigyen de ugrott az ingyen mobilitás gari... Ez is milyen. A pénzről szól az egész. Gyakorlatilag egy ingyenesen szolgáltas díjat kérik el a drágább olajert.
yodamester10:
Igen, most 1 éves, garis.Kiskokó:
Egészségükre a 12 ezerért adott olaj minden decijet...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #199145 üzenetére
Bejött a Soltvadkert ajánlat, hát ok le mentek 51 ezerre. Az olaj litere (castrol) 5500 ft. Szegeden 12.000
Adnak több tételre is 10% ot. És eleve 14+áfa a munkadíj.Azért meglepett, tok ugyanaz Szegeden 79 ezer.
28 ezer Ft miatt már lehet megyünk fagyizni egyet a Korona cukrászdába...
Vagy elküldom a szegedi szalonnak hogy gondolják át azt az ajánlatot.
Pesten meg ugyanez 88 ezer.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz mergesmate #199197 üzenetére
Azért a 470-500 és a 630-700 közt ott van pár gombóc fagyi ára...
És mit döntöttetek végül? Nálam annyi a macera, hogy egy nap szabi el megy ha nem itt Szegeden csináltatom. Viszont nyár jön, úgyis leszek szabin egy nap el mehet egy szekszárdi, Vadkerti kirándulásra is.
Vagy a kényelem győz és bukok 28 ezret.Lehet be kínálom meg a szegedi szalont azzal hogy nézzenek már rá még egyszer az olaj árára...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz yodamester10 #199265 üzenetére
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz laabom #199341 üzenetére
Én keresnék pár másikat, illetve írnék a pohu nak is (bár az első mondat az lesz a válasznak, hogy elnézést de mi csak kereskedők vagyunk blablabla...)
Egy másfél éves autón szervíz után egy hónappal menjen már a klíma.
Kizárt hogy valami kart okozott benne? Akár valami rágás pl?
Persze a legjobb ha ők nem vették észre a múltkor se. Erre mondjuk mondta már nekem márka szerviz (Toyota ott is hagytam őket végleg) hogy bocs de a kötelező közbe mi csak azt nézzük ami az előírás. Egy héttel szerviz látogatás után szállt el a hátsó fék híd és mire eszre vettem hogy be fogott (5 km város lassú tempó) addig még főtt a tárcsa is. De akkor már pofa híd tárcsa csere ...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
-
Bandit21
addikt
válasz 6030D #199404 üzenetére
Én csirke rácsot láttam, ami a madarak ellen jó meg nagyobb levelet gallyat stb fog meg. A szúnyogháló érdemben tudja szerintem már csökkenteni a hűtést tippre 5-10 % azt már nem tenném fel.
Az id 3 klíma hűtő előtt akkora lyukak vannak hogy ott is be fér minden.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz ImpersonatoR #199407 üzenetére
Várd meg yodamester10 et, Neki golf gte van.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv, autó rángatás kérdésem lenne. Épp idegbajt kapok. Van az 1.5 TSI kézi váltós Kodiaq, az elmúlt pár hétbe a köztes olajszervizre kért-kapott árajánlatokról azok nagyarányú eltéréséről írtam.
A kocsi 1 éves, 14.500 van benne kb. így "újnak" gondolom. Amióta megvan az ID.3 azóta a Kodiaqot hétvégén nem igazán vesszük elő, havi 1 kirándulás mellett én megyek vele napi 8 km oda és 8 km vissza a melóba hétköznapokon. Reggel én rakok le 1 gyereket az oviban kettőt a suliba az Asszony meg gyújti őket napközben az elektromossal több fuvarban.A lényeg, hogy kb. napi 20 km a max, reggel figyelek rá, hogy hidegen ne tekerjem, illetve Szeged nem nagy város, nem megyek idegbajosan.
Ma már majdnem haza értem, kijöttem egy körforgalomból, de az előttem haladó kanyarodott a következő sarkon ezért 2-ből 3-ba tettem, és amikor bekanyarodott 2000 fordulat körül mivel ott egy vasúti sín feletti híd van nyomtam egy kövéret. Erre a kocsi elkezdett rángatni, gyorsult, de mintha 200-assával ment volna fel a fordulat. Gyorsan vissza vettem a gázt, elváltottam a 4-et, és próbáltam úgy is, akkor is ugyanez történt. A hídról lefelé újabb körforgalom, abból ki megint ez, aztán már jött a mi utcánk, ott már 30 van, nem néztem.
Haza értem, az asszonynak dolga volt, felvettem a 2 kicsit és mentünk autózni, közbe hívtam a skodát, 16:46-kor kb, hogy mi a pcsa ez.
Normálisak voltak, az alap kérdés az volt rögtön, hogy mennyit megy városba. Hát mondom havi 1x 200 km, amúgy heti 5x 15-20 km.
Hát lehet ettől van.
Milyen benzin?
OMW 95 max motion amióta megvan mondom, mondták akkor nem ez lesz a baj.
Hibaüzenet van-e?
Nincs.
Ki kéne néha pörgetni...Mondjuk azt észre vettem amikor most bejött a meleg, hogy a klíma mellett mintha lomhább lenne a kocsi mint tavaly.
Mentem Szeged körül az m43-on egy oda visszát, 130-al 4-esbe.
Azóta megint minden ok. Jövő héten köztes olajcsere, akkor ránéznek, azt mondta. Hibaüzenet azóta sem jött semmi.
Létezik, hogy egy 1 éves kis turbómotor ennyire kényes legyen?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
Pestre oda vissza óra szerint 140-145 volt
A hétvégi makói kirándulás mondjuk az ellenkezője akkor pályán 110 el jöttünk haza mert elaludt a legkisebb és fontos volt a nyugi
Mindenesetre kb 3-4 hete volt egy pesti út rendesen küldve.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199511 üzenetére
Helló, örülök hogy írtál mert hasonló hajtás hasonló bodé.
Mivel az előttem menő kicsit tetű volt már a körforgalom előtt is gyanítottam hogy ott be fog kanyarodni (ez egy városon kívüli rész már de a sok láma ott 60 al megy, a kanyar után pedig egy nagy Cba van már megismerem tempórol azokat akik hetente egyszer boltba járás miatt mennek arra és nem értik hogy 90 el kéne haladni) ezért kb úgy időzítettem a gyorsulást hogy akkor érjek oda amikor épp be kanyarodik hogy ne kelljen fékezni miatta hanem egyenletes legyen a haladás.
Ezért váltottam épp ott 3 ba és akkor esett le 2000 köre ahonnan már meg tud indulni normál esetben. Most viszont rangatott.
Mivel a rangatas mellett azért gyorsult az autó azért tettem 4 be, mert kb 60-70 el mentem már nem lett volna szép egy kettest húzni.(5000 lett volna legalább a fordulat)
Érdekes mert sokan mondják ennél a henger lekapcsolos rezonalast de én meg azt nem éreztem még sose.
Az viszont elképzelhető, hogy mivel 2 be mentem és onnan jött a 3 padló hogy egyszerűen nem kapcsolt be a 4 henger a gyorsításra?
A másik ami eszembe jutott hogy bár egyenesben általában normál tempót megyek, a kanyarokban viszont (mert sokat gokartozok) sajnos imádok majdnem hatar helyzetben menni.
A körforgalom előtt már fel kurt a tag hogy tetű ezért le maradtam, és egy szép gyors iven mentem át a körforgalmon (a 3. kijáratnál mentem ki tehát volt 3 ív, be jobbra aztán át hoz balra aztán ki jobbra)
Zavart okozhatott ez esetleg az olaj nyomásban?Anno amikor 12.000 kor ki írta hogy kéri az olajat az is először egy körforgalomnal jött ki, majd egyenesben el múlt és egy élesebb kanyarnál jött ki újra. 0.5 l olaj után pedig megszűnt.
Ez a két tippem van tehát amellett hogy el lustult a városi használat mellett.
1 olajat megzavartam.
2 act rendszer vitorlázás ből vissza nem lőtte fol mind a 4 hengertAmúgy már megfogadtam 100x hogy lassan megyek a kanyarokban szerencsére ott a család sokszor és olyankor nincs bugi. Nyilván nem tesz jót a futómunek de gyorsan kanyarodni jó, ez van.
Annyi még, hogy a pálya 140 nél nincs meg a 3500-4000 valóban valami 3000 körül forog talán olyankor. (Hirtelen nem jut eszembe de nincs 3500 vagy fölötte az biztos).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199515 üzenetére
Én se gondoltam, hogy a kanyar az olajat kéne befolyásolja de egy egy éves autónal arra se hogy rángat.
Jelentkezem majd mindenképp.
Érthetetlen amúgy számomra az egész mert pl 2 hengerezes közbe az elejétől figyelem és várom a rezgést rangatast akármit mert mielőtt megvettem már olvastam róla de nekem ha ki írja hogy Eco is tok ugyanúgy megy mint 4 hengerrel és a kettő közti váltást se vettem meg sose észre se kormányon se váltón nincs semmi "zaj" amit érezne a kezem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199522 üzenetére
Totalcar teszt szerint:
Az is furcsa, hogy még tisztán elektromos üzemben sem pont olyan, mint egy villanyautó. Itt ugyanis a 150 lóerős, 1,4-es TSI motor és a 102 lóerős (75 kW-os) villanymotor a hatgangos váltó előtt lakik, ezért mindkettő azon keresztül hajt. Ez a garancia arra, hogy autópályán is angyali nyugalomban tekerjen a villany (akár 130-cal, én például 120-at simán mentem vele), s hogy a két motor együttesen akár 222 km/h-ig eltolja a kocsit. Cserébe nem észrevehetetlenül lineárisan húz, hanem egészen enyhe rántásokat érezni gyorsításkor. De tényleg figyelni kell, hogy észrevegyük, s állítólag sokkal jobb már ez a rendszer, mint az egy évvel ezelőtt bemutatott Audi A3 e-troné, amellyel amúgy műszakilag megegyezik a Golf GTE.Ezeknél azért az sw fontosabb talán mint a hw.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
-
Bandit21
addikt
válasz masvilagx3 #199526 üzenetére
Esetleg Nála kérdezz rá. Szegedi vagyok amúgy de gozom sincs.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz szabzoltan1 #199572 üzenetére
Ezt úgy tűnik Neked akartam igazából.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Yettel topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- bambano: Bambanő háza tája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Külpolitika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...