Hirdetés
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #42599 üzenetére
Valóban, most nem lehet azt részt elérni. Nincs köze a bankszámlás dologhoz.
Annyit tehetsz majd hogy fizetésnél fogod átállítani a váltást. Aki ez előtt beállította annak maradt a banki váltáson, ma is fizettem és ott nem történt változás, az volt látható hogy nem a PayPal vált.
Ha már nem lehet automata üzemmódot állítani új kártya esetén előre, akkor marad a fizetéskori átállítás azután majd látjuk hogy fel ad-e megőrzési lehetőséget vagy megjegyzi-e.
A pénzküldésnél ha kártya volt a pénzforrás eddig is kézileg kellett állítani, ezek szerint kivették az előre történő beállítást.
Viszont mi furmányosak vagyunk és ezért fizetéskor csak azért is átállítjuk ha PayPal-os váltásról banki váltásra.
Köszi hogy jelezted.[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Az összefoglaló alapján csináltam meg magamnak pár hónapja, hogy ne a paypal, hanem a bankom (revolut) váltsa a valutát. Most anyumnak nyitottam paypal számlát, neki is meg akartam csinálni, de állandóan a "manage funding sources" szarakodást hozza elő. Írta is az összefoglaló, hogy ez előfordulhat, sajnos a direkt link se visz a beállításhoz. Anyum paypaljához társítottam egyből az otp számláját is. Magamnak csak a váltás beállítása után. Most azt vettem észre, hogy már nekem sem jó, tehát azt gondolom a bankszámla társítása miatt van, mivel úgy már több forrásból is lehetséges a kifizetés, és gondolom valamiért állandóan újra be akarja állítani, hogy melyikről történjen ez. Szerintetek?
Egyébként ettől még gondolom az én beállításom megmaradt és továbbra is a bankom váltja, igaz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mind a 3*8 számot célszerű beírni és nem kell kötőjel, a képernyőn az utolsó 4 számjegyet írja ki, ami nálad is 4 db 0 lenne. Ha OTP-s akkor a 1177..... kezdetű volt és névnek csak annyit írtál magadnak hogy OTP bank?
Az automata rendszerben van egy blokkoló mechanizmus a 2. számla hozzáadásánál -ne kérdezd hogy ez miért jó nekik-, ezt nálad is most második esetnek tekinti.
Írni kell nekik üzentet a bankszámla hozzáadás témába, beírod hogy milyen számlaszámot adnál hozzá a konkrét adatokkal és megkéred hogy oldják fel a blokkolást vagy adják hozzá. A számokat mindenképp ellenőrizd előtte -
Kija
aktív tag
Sziasztok!
Pénz visszatérítést próbáltam átutaltatni a bankszámlámra.
2 nap után visszautasította a Paypal mondván érvénytelen bankszámla adatokat adtam meg. A pénz ott csücsül a paypal számlámon ismét és a hozzá adott bankszámlát kitörölte a Paypal.
Ez egy OTP Bankos pézforgalmi számla a saját nevemen (lakossági folyószámla), mindenben eleget tesz az összefoglalóban leírtaknak. Nem virtuális, a nevemre szól, ide érkezik a fizetésem, erről is vásárolok.
Csatoláskor az összefoglalót elolvastam, úgy jártam el ahogy le van írva.
Most próbáltam megint hozzáadni de most már nem is engedi, mondván hogy ezt a bankszámlámat jelenleg nem lehet csatolni.
Mi lehet a gond? Talán rossz formátumban adtam meg az OTP bankszámla 16 karakteres azonosítóját (a záró 8 db 0 nélkül adtam meg)? vagy a 8 és a 9. számjegy közé kellett volna a kötőjel? Csak találgatok... -
Csörsz
csendes tag
Köszi a segítséget, megpróbáltam a leírás alapján töröltetni a hitelesítést, de nem sikerült, mert "ügyesen" eldobtam a lejárt kártyát és így nem tudott beazonosítani a support. Azt ajánlotta kérjem a számla törlését, ami után újra tudok regisztrálni. Ezt elküldtem e-mailben.
-
Topikgazda
válasz Csörsz #42592 üzenetére
Ezt is tudod aktiválni, csak töröltetni kell a hitelesítést nem sok angol tudással is lehetséges, használhatod az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása a chat-es rész.
A telefonszám az lehet hogy problémás lesz a kétlépcsős azonosítás beállításánál az sms esetén meg van jegyezve, de a másik kettő adata az nem, ha egyáltalán nem tudod használni a régit.
[ Szerkesztve ]
-
Csörsz
csendes tag
Sziasztok!
Van egy fiókom, amit most korlátoztak. Sztem azért, mert lejárt a kártya, ami fel van rögzítve. Több mint egy éve nem léptem be, mert nem tudtam. Telefoncsere volt, és a google hitelesítőt elfelejtettem törölni, a töröltetést meg nem csináltam meg a supportnál, mert nemigen rudok angolul.
Jó lenne PP, mert elég sokat vásárlok. Nem variálnék a régi account-tal. Azt kérdezném, hogy regisztrálhatok újat, (új email, új kártya) nem lesz gond, hogy u.a. a lakcím, a mobilszám ill. a bankszámla?[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok meg mindig visszatartott állapotban van a pénz a paypal számlán..
Meddig szokott így lenni? múlt héten csütörtökön megkapta a vevő a csomagot -
Topikgazda
válasz Robez88 #42583 üzenetére
Ugyan melyik webshop, mert ha EU-s és DPD-s a szállítás akkor 3 napon belül felszokták venni és nincs ilyen szöveg: A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére". Az ha egy kínai cégnek van EU-s raktára az nem egészen ez lenne
Arról nem is beszélve ha EU-s te már az 8. napon elállhattál volna vásárlástól, most a 13. napnál tartunk.[ Szerkesztve ]
-
sajtos365
tag
-
Robez88
tag
Köszönöm a gyors választ. Jelenleg ez a bejegyzés fogad: "A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére".
EU webshopról beszélünk, a termékoldalon 6-8 munkanap kézbesítést ígérnek.Akkor a tanács alapján péntekig várok, utána lövöm tovább a Paypal-nak. Hálás köszönet!
-
Topikgazda
válasz Robez88 #42581 üzenetére
5-6 munkanapot érdemes várni a reakcióra. A helyzet az ha a küldemény indulási helye mondjuk Kína, addig nem mutat semmit lényegi információt amíg nem érkezik meg Belgiumba és ott át nem veszi a DPD. Szóval lehet hogy úton van, csak még nem egyedileg foglalkoznak vele, hanem a csak a konténerrel.
Minimum 2 munkanap hogy oda elérjen aztán kell pár nap mire ténylegesen dolgozik vele a DPD, de ha az Egyesült Királyságon keresztül kapták volna akkor ott a Brexit miatt vannak szállítási csúszások a vámolás problémák miatt.
Ha itt nézed akkor nem látszik hogy hol tart most a dolog?[ Szerkesztve ]
-
Robez88
tag
Sziasztok,
vásároltam egy külföldi áruházban, Paypal-lal fizettem 2020.12.28-án. Az eladó azóta bizonyíthatóan nem postázta a terméket (van egy DPD ragszám de csak a regisztrációt igazolja, más aktivitás nincs). Az eladó érdemben nem reagál, csak a szokásos sablonüzenetek érkeznek vissza.
Ezért nyitottam egy vitát a Paypal vitát 2021.01.14-én, de ott sem érkezik válasz az eladótól.Érdemes használni a "Hiba továbbítása a PayPalnak" opciót? Érhet emiatt bármi hátrány, hogy nem várom meg az eset automatikus lezárását? Szeretném visszakapni a pénzem, nem akarok harcolni, hogy feladják-e és ha igen mikor.
Segítségeteket köszönöm
-
Topikgazda
Hát nem tudom hogy ha nem látod akkor honnan lehet tudni hogy átvertek? Hogy nem az van a csomagban amit kifizettél? De te is ezt írod, akkor milyen információra alapozod?
De akkor röviden, vásárolsz valamit amit azért nem veszel át mert vámeljárás alá kerül. ilyen esetben az az elmélet hogy te vagy a hibás. Itt most nem menjünk abba bele hogy átvertek vagy nem vertek, nem tudni.
Mivel ilyenkor visszaküldik az eladónak és elméletben meg is kapja a terméket ezért a pénzt vissza kell adnia, de az jogszerű ha a visszaküldés során költségei vannak és azt levonja és annyival kevesebbet küld vissza.
Neked indítanod kell dispute-t mert nem kaptad kézhez, erre tesz valami javaslatot az eladó vagy nem.
Vagy visszakapod azt amit ajánl, mert elfogadod, vagy visszakapsz mindent mert nem variálnak, vagy visszakapsz mindent ha bevonod a PayPal-t a claim-ra emeléssel, amit akkor is meg kell tenni ha 5-6 napon belül nincs reakció vagy a GB ajánlata neked nem felel meg.Csak jósolni tudom hogy 50% esély az hogy minden pénzt megkapsz és 40% hogy egy részét. 10% hogy elutasítják.. De minden eset egyedi elbírálású.
-
GAbre
veterán
Köszönöm a szokásos alapos választ.
Ehhez nem volt áfamentes rendelés.
Az ok,hogy megteszem,de,de paypal policy-ra vagyok kíváncsi.
Mivel nem vettem át ezt a terméket,nem tudhatom,hogy valóban az is átverés-e.
Leszámítva,hogy ugyanaz a termék,mint az átverős.
És ilyenkor,azt mondja pk költséget nem kapom vissza,mivel nem vettem át(bár nem olyan sok 4000Ft kb).De akkor is inkorrekten felrakni ilyen terméket és így...Avatar
-
Topikgazda
A Gearbest-nél is van vásárlói védelem és azt kell kimeríteni mielőtt a PayPal-hoz fordulnál, van valami "csoda szállítási mód" az áfamentes vásárláshoz és elméleteben olyan is hogy utólag fizetik a +költséget.
A vámolás nem GB átverés, mivel EU-n kívüli beszerzés az az értékhatár felett vámeljárásos, a számokat látva lehet következtetni rá hogy esélyes.
A topikjában pontosabb információt kapsz, én nem igazán vásárolok már tőlük, más ok miatt.
Lehet hogy van megoldás a problémára.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Rendeltem gearbesten telefont,de mint kiderült átverés,vámolni akarják,de a vámköltséget se éri meg az ami a dobozban van.
Nyitottam ügyet gearbesten,de ha gearbest nem korrekt,ami esélyes,mivel azóta is rendelhető termék,és a rendszer maga nem engedi,hogy elmond a tapasztalatot(rewiew) írj.
Így elég nagy átverésgyanús a dolog gearbest részről.
Szóval mik tapasztalatok,átvenni nyilván nem fogom,mert vámköltségeket nem kapom vissza.
De vajon kérhetem így a teljes postaköltséggel egybekötött refundot,hogy magát ami a csomagban van se láttam?[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
válasz Frozen #42574 üzenetére
Van a www.paypal.com weboldal.
A magyar fiókok a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Luxemburg cégehze tartoznak, az USA fiókok meg a PayPal Inc.
Természetesen ami a vonatkozó jogszabályok szerint elő van írva azt jelentik, így a számla adatokra vonatkozó szabályozás szerint a liuxemburgi adóhatóság felé, aztán azok ha kell továbbítanak adatokat a nemzeti adóhatóságok felé. Ez is egy "bankszámla", az hogy adsz hozzá kártyát vagy nem nem számít. A vonatkozó tájékoztatás.Ami valahol olvastál az hülyeség, a vevőktől eleve nem szednek pénzt a vásárlói védelemre és 180 napos időtartamra igénybe vehető. Itt a vásárlói védelem összefoglaló oldaluk linkje.
[ Szerkesztve ]
-
Frozen
addikt
Udva paypal.de es a paypal.com 2 külön cég vagy ugyan az?
Es ha nincs osszekotve bank kartyaval akkor is mindig jelentenek az adóhivatalnak?A vevő védelem még mukodik?
(Olvastam valahol ahol azt írták már nem csak beszedik a védelem extra pénzt)[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
birooo
tag
Jaaa. Náluk lehet a gond? Hétfőn felhivom őket
-
birooo
tag
Akinek vodafonja van tegye már meg hogy belep és megnezi kap e SMS t. Köszi. Ma sem megy nekem.
-
senior tag
Sziasztok. Rendszeresen utaltam már ki OTP szamlamra pénzt, de most először kiírt valamit, hogy felülvizsgálják a kiutalást ami 24ora. Tehát most azt írja függőben a kifizetés.. Mennyire szoktak ezt betartani? Szokott ebből gond lenni?
-
birooo
tag
Nekem megint nem jön válasz SMS, így nem tudok fizetni. Megint gond van a vodafonnal mint régebben?
-
Topikgazda
válasz laleeee #42552 üzenetére
Bármilyen kártyával, akár virtuálissal is lehet fizetni az Amazonon ami ezek közt fel van sorolva, Credit cards currently accepted include Visa, Mastercard, Discover, American Express, Diners Club, and JCB.
A PayPal kártyája az Mastercard és így ahol elérhető azok tudnak fizetni, de nem egészen PayPal téma, magával a PayPal fiókkal nem lehet fizetni.
Ez amit linkeltél tudtommal magyar fiókok esetén nem elérhető.
Még mindig ezt látom:[ Szerkesztve ]
-
laleeee
őstag
Sziasztok ,él még ez a módszer, ? állítólag ezzel lehet fizetni az amazonon paypallal. Hallott már valaki erről ? [link]
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Egy kérdésem lenne, van pár hirdetésem és az egyik vevő paypal számláról szeretne fizetni. Azzal megoldható hogy otp-s számlára utalja a pénzt? Vagy kell nekem is egy paypal fiók amire utalhat és utána tudnám valahogy áttenni otp-s számlámra?
Üdv:Viktor
-
_csocso_
senior tag
Sziasztok! Nem tudok belépni a Paypal fiókomba, mivel elég rég nem használtam, és most telefonos azonosítást kér, a megadott számon ( elég régi, akkor még csak az volt, egy vonalas) nem vagyok elérhető. ( Mellékesen OTP-is, hogy legyen dupla csavar benne, de az talán előbb utóbb megoldódik. ) Mit tudok tenni? Írni tudok nekik, van valamilyen emailjük, vagy nem is lesz azonosítás belépéskor? Köszi.
https://www.youtube.com/watch?v=teRMe7DA1Lk -ha vki még nem látta volna
-
Topikgazda
Szerintem már túl van tárgyalva a kártya hitelesítés, a fizetési erős hitelesítése (amit a bankok eddig is használtak) az OTP és a PayPal összefüggése.
Itt meg is állhatunk.
Zárszóként:
2021. január 1-től mindenkinek kötelező lesz több lépcsőben jóváhagynia az internetes kártyás vásárlásait, ha olyan kereskedőnél vásárol, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást. Ha tehát nem adott meg telefonszámot a banki azonosításhoz, nem fog tudni az interneten vásárolni az érintett internetes kereskedőknél. (Minden olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező lesz alkalmaznia a kétlépcsős hitelesítést az EU 2015/2366-os irányelvének (PSD2) megfelelően.)Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz PROTRON #42544 üzenetére
Ne beszéljünk olyan dolgokról, amikről semmit nem tudunk. Ahol ez a hitelesítési algoritmus telepítve van és működik, ott nincs gond. Én is rendszeresen fizetek a kártyáimmal nincs ezzel gond. Ne FIKÁZZUNK egy olyan rendszert, amit "nem kezel még senki". Ez az első év amikor már élesben működik, aztán majd sok-sok bank követi. Nem akarok példákat írni egyetlen bankról sem, pedig van bőven negatív tapasztalatom (FHB/már beépült nincs, Raiffeisen, Unicredit, Budapest, K&H stb).
-
PROTRON
addikt
off:
A simple pay "okosságai" miatt most ősszel nem tudtam 3 hónapon át befizetni az elmű netes felületén keresztül bankkártyával a számláimat. Mindent megadtam, bekérte a hitelesítő kódot, megadtam, sikeres üzenet, visszairányít erre sikertelen művelet, mire a válaszuk az volt hogy nem náluk van a hiba, hanem az én bankommal...amivel bármelyik másik felületen gond nélkül tudtam fizetni a rendes hitelesítő kódos módszerrel.
Aztán egy decemberi napon arra ébredtem hogy a problémát úgy orvosolták hogy nemes egyszerűséggel kikapcsolták a hitelesítést és nem kaptam hitelesítő kód bekérést.
Szóval van miért fikázni azt a céget.
Én is sírva menekültem előlük amikor már nem diákszövetkezeten keresztül dolgoztam...diákszövetkezetes melók alatt nem volt annyi a fizetésem, de amint rendszeres normál bevételem lett nagyon zavaróak voltak a dolgaik.Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
pictigjis
senior tag
ha már megkérdezted, nem, ami történt, az (persze szerintem) egyáltalán nem a vásárlók érdeke, semmilyen mutató nem igazolta, hogy további szigorításra és kényelmetlenségre lenne szükség a kártyás vásárlásoknál. ez egy elhibázott döntés volt az unió részéről, de ilyenből azért volt már pár. teljesen szükségtelen volt ez a szigorítás, és főleg az, hogy minden bank úgy oldotta meg, ahogy akarta. ezért szívsz például most te (is)
-
pictigjis
senior tag
hogy ON is legyen, ezt te sem gondolhatod komolyan, hogy majd a paypal fog bármilyen erőforrást áldozni arra, hogy egyetlen magyar bank bénázásához majd ő alkalmazkodjon külön. nem, ez egyáltalán nem érdeke a paypalnek, az összfelhasználók tízezred százalékáról lehet szó, szóval ez ebben az univerzumban nem fog megtörténni, ahogy a banki rendszerek egységesítése sem
-
Joshi
titán
Én elsőre is értettem, de szerintem te nem értetted azt hogy szerintem ez nem hiba. Ez egy állapot, amit valamelyik félnek orvosolnia kellene. Pl PayPal lekövethette volna az OTP változását, hiszen neki egyértelműen érdeke, hogy az OTP-s ügyfelei továbbra is tudjanak vásárolni, mert abból nekik pénz van. Még azt is el tudom képzelni, hogy előbb-utóbb minden bank ugyan ilyen rendszerrel lesz ellátva.
(#42538) pictigjis akkor pont ezt a hsz-em értelmezd, talán sikerülni fog.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
miért kéne ismernem ilyen bankot? nem ismerek. arról beszéltem, hogy attól a banktól, amelyik elhasal egy új hitelesítési eljárás bevezetésén, én sikítva menekülnék. ezt tartom is. csak az otp kártyáival van gond, ez elég világosan jelzi, hogy náluk van a hiba, nem a paypalnél. inkább mintha te vennéd személyes sértésnek, hogy bárki rossz szót mer szólni az otp-ről, ami elég fura, de te tudod
-
Joshi
titán
Nagyon érzékeny lelkű ember lehetsz, de egyáltalán nem személyeskedtem főleg nem azzal amit konkrétan te írtál. A "fikázást" mondjuk cserélhettem volna más szóra, de ettől még ugyan arról beszélünk. Azt elfogadom, hogy a PayPal-nak nem érdeke egy kis bank problémáit orvosolni. Persze az egyik féltől sem lenne nagy feladat, hogy kitolják a várakozási időt vagy mittudomén. Ez nem is a mi feladatunk, nem is értem min vitázunk ha egyáltalán vitázunk. Nekem az a furcsa hogy egy kapitalista cég pártján állsz, ami semmivel se különb mint bármelyik hasonszőrű pénzügyi cég. Na mind1. Azért köszi hogy pazaroltad rám a szót.
"A technikai ellenőrzési terhelést meg lehet különböztetni"
Szerintem ne legyen még ilyen se. Ha terhelünk egy számlát, akkor arról igenis legyen visszaigazolás. Hozzáteszem, kb ez annyira bonyolult megoldania a PayPal-nak, mint ahogy bevezette és hibaként kezelik az OTP megoldását.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ne sértegess légy szíves. Én sem tettem.
Én leírtam hogy mi lehet a probléma és azt hogy nem tudják megoldani, mert rossz az új hitelesítési rendszerük. Szóval NEM a válasz erre a szövegedre: Egyébként fikázod az OTP-tA technikai ellenőrzési terhelést meg lehet különböztetni, tévesen értelmezed amire ezt írtad:
csak úgy ne lehessen lehúzni a kártyáról 1$-t, pénz nem mozog, elmegy kérés hogy ez a kártya tud-e ennyit fizetni, visszamegy egy igazolás hogy igen és annyi, érvényes a kártya, hibátlanul van az adat megadva. Ezt a folyamatot vásárlásnak tekinteni a hiba.
Ha megnézed hogy hogyan működik a bankkártyás fizetés folyamat akkor világossá válik.A technológiát ismerve a PayPal erre nem tud lépni, mert a bankkártya társaság tudná emelni a hitelesítési időt, de arra egy bank miatt nem fognak semmit sem lépni.
Téged az nem zavar hogy csak az OTP-s kártyákkal van gond? Az sem hogy ők is elismerték a problémát? A többi banknál is változtattak a szabályozás miatt és tudunk fizetni.
Még egy dolog, tettem egy alternatív megoldási javaslatot amivel még jobban is jársz, szóval én megpróbáltam neked segíteni, így nem is értem hogy miért estél nekem.Annyit szeretnék kérni, hogy nem menj már el a személyeskedés irányába a hozzászólásaidban, mert azt az ÁSZF alapján nem igazán kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Egyébként fikázod az OTP-t, amikor szerintem tök jó hogy csak úgy ne lehessen lehúzni a kártyáról 1$-t se. Még akkor se, ha az PayPal esetén egyből sztornózva is van. Nem gondoltál mondjuk arra, hogy a PayPal-nak kellene lépnie a bankok lépései után? Mert azért a PayPal csak egy szolgáltató aki mások pénzén él. A SimplePay is már így működik tehát meg lehet oldani.
(#42532) pictigjis Te tudsz olyan bankot aki nem az ügyfelei pénzéből él? Hallgatlak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az OTP itt írja.
A problémát felvázoltam itt, a PayPal ezen nem tud segíteni. -
Joshi
titán
A régit töröltem, tehát már nincs a kártyák között semmilyen kártya. Próbáltam csatolni is és társítani is, de ugyan az. Pénz mindig is volt rajta, ez nem lehet gond.
"Ha OTP-s akkor meg ott az erős hitelesítés új beállításainak is meg kell lenni."
Ezt kifejthetnéd, mert nem tudom miről van szó.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Most már oda jutottam, hogy sima MasterCarddal se tudok fizetni Ebay-en. Decemberben még tudtam fizetni az OTP Webkártyámmal, de most már az sem működik. Persze a Pay Pal-on nem tudom frissíteni az új kártyámat, mert egyszerűen nem fogadja el. Én reklamálnék, de annyira nem tudok angolul. Mit tegyek?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
1-2 munkanap mire a PayPal egyenlegen jóváírják, ez volt kiírva. Az lényeges hogy a közlemény rovatban csak a trasfer ID, Átutalás azonosítója legyen beírva és nem a némelyik helpben látható 4-es tagolással, hanem egyben a karakterhalmaz.
Így a jó
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD
Kedvezményezett számlaszáma: 109180010000000115050684
Átutalás azonosítója: 52AYJR078V3D8LEA bankodból az azonnali utalás miatt a pénz átkerül az Unicredithez rögtön, de a PayPal egyenlegen a jóváírás az a következő nap várható.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz troll81 #42523 üzenetére
Ez nem az "igazi" eBay, itt ha eladsz valamit és kifizetik az azonnal hozzáférhető kell hogy legyen, legfeljebb pár nap a PayPal részéről a függő, hold állapot. De azt akkor írnák, képen én nem látok arra történő utalást.
De amiket írtam az nem biztos hogy a német PayPal fióknál is ugyanúgy van mint a magyarnál, mert a németnél eleve mehet tovább a bankszámlára is a pénz -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz troll81 #42519 üzenetére
Lépj már be a PayPal fiókodba mert a fizetett összegnek ott látszódni kell -kapnod kellett volna e-mail értesítőt is a PayPal-tól- ha nincs lekönyvelve addig semmit nem szabad elküldeni.
A kiutaltatás vagy azonnal, vagy van visszatartás egy kis ideig a vásárlói védelem biztosítása érdekében. A kereskedelmi tranzakciók esetén szokott ez lenni, mert ha eladsz valamit akkor ezt úgy kellene fizetni.
Ha valaki mégis személyes tranzakcióként küldi akkor nincs késleltetés, hiszen annál nem történt adás-vétel.
Ha nincs bankkártya hozzáadva fiókhoz és azután a limitek eltörlése a kártya megerősítéssel akkor csak havi 21000 Ft-nak megfelelő deviza utaltatható ki, éves szinten 252K.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok. Láma vagyok előre is elnézést kérek.
Eladtam pár dolgot PayPal ön történt a kifizetés. Mikor kapom meg az összeget, illetve automatikusan a bankszamlamra megy e? Ha nem akkor nekem kell át utalni? A koszonom előre is. -
Topikgazda
válasz germinator66 #42514 üzenetére
Pont hasonló értékek jöttek ki nekem is, azért is utaltam rá hogy a 3% az befolyásolja hogy megéri-e. Persze az árfolyamok is számítanak, de ha nem forintban akarom felhasználni vagy $-ban elkölteni akkor csak a TW jöhet szóba.
-
barnam_
nagyúr
OK, akkor nem kétlépcsős azonosítás a szó szoros értelmében; akkor nevezzük eseti extra azonosításnak
Hétfőn sikerült embert találni a chat másik oldalán. Leírtam neki a problémámat angolul, érthetően. Erre csinált egy jelszó resetet. Majd miután újra leírtam neki, hogy SMS-t küld a rendszer egy olyan telefonszámra, ami már nem él - megírta, hogy az extra biztonsági azonosítások miatt ezt chaten nem lehet megoldani. Kért telefonszámot, hogy majd visszahívnak - azóta is hívnak.Inkább csinálok új profilt, úgyis lejár a hozzáadott kártya ebben a hónapban.
-
germinator66
aktív tag
Egyébiránt közben tettem egy próbát: 100 USD átutalása közvetlen HUF számlára 28466 Ft-ot eredményez, ugyanezen összeg TW-re utalása (ugye 97 USD fog érkezni), majd kiutalása HUF egyenlegre 27975 Ft-ot ad, a TW honlapon található kalkulátor szerint. Így kijelenthetjük, hogy jelen állás szerint a PayPal-ról közvetlen kiutalás némileg nagyobb összeget ad a végén (491 Ft-tal). Ez nagyobb összeg nem feltétlen arányos, tudtommal a TW nem fix díjjal operál. Te mit mondasz?
-
germinator66
aktív tag
Azért a TW-n sokkal gyorsabban (azonnal) mozog a pénz, és az árfolyamot is jobban leköveti (régebben legalábbis az volt a tapasztalatom, és ha jól láttam, a topicban is volt ilyesmi felvetés nemrég). Tehát egy dolog a végösszeg, de lehetnek más szempontok is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #42511 üzenetére
Oké, de 3 %-os díj ugyanúgy meglesz, szerintem nem éri meg. de lehet hogy nem véletlen a július 1, addig még megegyezhetnek a PayPal-al, de jelenleg még ez sehol.
De maradt a CMFGUS33XXX BIC / SWIFT kód adatai COMMUNITY FEDERAL SAVINGS BANK, 89-16 JAMAICA AVENUE, NEW YORK, United States
Az USA belső bank pedig a Evolve Bank and Trust lesz az hogy ezt minek tekinti a PayPal senki nem tudja még.
Eddig az Use the details below to add or receive USD from bank accounts outside the US. meghatározásos számlaszámot adtuk meg, mert a mi EU-s PayPal-unk az lenne.[ Szerkesztve ]
-
germinator66
aktív tag
A TW-nél változnak az USA banki adatok, ergo akinek eddig működött, az is eljátszatja újra a procedúrát, bár a TW állítása szerint az új adatok már kifejezetten "PayPal kompatbilisek". Reméljük, ezt azt jelenti, hogy nem fognak képmutatóan kukacoskodni, hogy "virtuális bank"...
-
Topikgazda
Revolutnál a font az alapja a kártyának azért volt a EUR-val akarok fizetni valakinek, de a paypal állandóan GBP-re dobja át a fizetést
Mivel nem forint vagy € amit küldeni akarsz és nem magyar vagy EGT országos a regsiztráció akinek küldöd annál teljesen mindegy hogy milyen kártya vagy esetleg a PayPal egyenleg annál van az A1.2.2 szerinti díj. -
mufi
senior tag
-
Topikgazda
Nem Revolut kártya?
Változott a díjszabás még tavaly 2020. június 16.-tól van pénz váltási díj és küldési díj is van
A1.1. Belföldi személyes tranzakciók díjai
A1.2.1. Az Európai Gazdasági Térség területére euróban vagy svéd koronában indított nemzetközi személyes tranzakciók
A1.2.2. Egyéb nemzetközi személyes tranzakciókDe mivel küldéssel fizetsz, ilyenkor kézileg kell a váltást átállítani és akkor jobban jársz. Alul a képeiden ott van hogy a PayPal váltja a devizát.
Amikor vásárolsz csak akkor működik az előre beállított banki, kártyakibocsájtó váltás, ilyenkor az nem működik, hiszen küldés.
Az Összefoglaló, 6. PayPal pénzküldés másnak vásárlás ellenértékeként vagy barátnak, családtagnak pénzküldés leírás végén ott van hogy miként kell beállítani.
Változott a díjszabás még tavaly november-decembertől.[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
Üdv,
a következő dolog történik. EUR-val akarok fizetni valakinek, de a paypal állandóan GBP-re dobja át a fizetést
Viszont, ha egy másik fizetést próbálok lebonyolítani, ahol a másik félnek USD a fizxetőeszköze, akkor mg külön fee-t is kér a paypal. Eddig nem volt ilyen, mi történt?
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
Topikgazda
válasz Bkrisz9 #42504 üzenetére
Amikor megadod a kártyaadatokat és elmented akkor van egy ellenőrzés egy 1 $-os próba terheléssel, természetesen erre reagál az OTP-s védelem, amire viszont te nem tudsz reagálni és így lesz belőle tranzakció nem sikerült meg nem tudnak azonosítani üzenet, mert ez normál körülmények közt egy 1-2 mp-ben történő terhelés kérés és annak sztornója.
Tehát eljut a bankig, csak épp onnan nem ér vissza időben a jóváhagyás. A sztori itt megáll, mert nem OTP-s kártya a minden akadály nélkül hozzáadható, azért mert nincs túlbonyolítva az erős hitelesítés.
Nem csak te vagy egyedül OTP-sként ezzel, január 1 előtt semmi gond nem volt, akkor elkezdett működni az új rendszerük és ez van azóta
Mivel bankkártyával is fizethetsz az eBay-en az is biztonságos.
Az is ha nem OTP kártyát használnál, addig amíg nem állítják be normálisan, hanem mondjuk Revolut vagy Transferwise kártyát, így még a devizaárfolyamod is jobb mint az OTP-é vagy PayPal-é.
Ez most nem PayPal hiba és ők nem is tudnak ezzel mit kezdeni. Előtted 3 hsz-el is van róla szó, meg ha visszalapozol néhányat január 1-ig.[ Szerkesztve ]
-
Bkrisz9
őstag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ezzel az általam méltán gyűlölt rakás szerencsétlenséggel kapcsolatban. Egyszerűen képtelen normálisan működni de ebay-en nem igazán szeretek mással fizetni...
Régebben az OTP Junior (!) Mastercard kártyámmal egy hetes szenvedés után sikerült működésre bírni ezt a vackot (banknál minden oké volt mégsem működött aztán egyszer csak megtetszett neki a kártyám és elfogadta).
Most kaptam egy új kártyát mert kiestem a korhatárból
OTP Online, világszerte használható, mastercard.
Nos ezt egyszerűen nem tudom lenyeletni a paypallal... Már rángat az ideg előre, hogy kezdhetem előlről az első kártyámmal való szenvedést ezzel is... Sajnos most nem tudom megvárni amég egyszer csak meglátja a szépet a kártyámban és hajlandó lesz vele randevúzni, szükségem
lenne rá. A banknál minden rendben, jól van beállítva. Pénz van rajta.Elsö menet, piros sarokban jómagam, kékben a paypal:
-Kártya adatok megad majd a szokásos, már itt is többek életét megkeserítő hibaüzenet mi szerint nem tudják beazonosítani, hogy én vagyok a kártya tulajdonosa (érdekes minden más online vásárlás stb. be tudja, na mindegy...) Nyilván az OTP által (azt hiszem az EU miatt) bevezetett új tranzakció megerősítés sem jött, tehát a bankig el sem jutott semmi.Második menet:
-Itt már arra sem méltat, hogy megindokolja csak szimplán “A tranzakció nem sikerült” üzenetet kapok. Sokadszorra is.Valami ötlet, hogy nyelessem le ezzel az istenverte vacakkal a kátyám ami minden máshol tökéletesen működik?
Esetleg van más hasonló platform ami alkalmas biztonságos vásárlásra ebay-en?
(Igazából én nem vagyok egy nagy ebay, ali, banggood mániás, ebben jártasabb ismerőseim mondták, hogy ilyesmi helyeken a paypal-t erőltessem.)Segítségeteket előre is köszönöm!
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
RoSSo3
senior tag
válasz Mike88 #42501 üzenetére
Köszi a választ! Annyiban vitatkoznék, hogy fizettem már idén a virtuális kártyával. Szenvedtem egy sort, de sikerült - Aliexpress-en. És nem is kérte a telekódot, furcsa... Nem volt beállítva, először azért nem sikerült. Aztán beállítottam, és másodszorra már ment. De a PP-nél nekem nem is kér telekódot!
-
nagyúr
Sziasztok!Érdekes anomális történt, amiben eltűnt 60$-om.Az imént a geekbuying alkalmazásban leadtam egy rendelést és Paypal-al fizettem. A Paypal-hoz egy Revolut kártya van csatolva. A fizetés folyamán az alkalmazásban megnyíló Paypal felület nem töltődött be, így megszakítottam a folyamatot.A rendelés létrejött, viszont a geekbuying szerint nincs kifizetve. A Paypal szerint nem történt tranzakció. A Revolutról viszont eltűnt a 60$ és Paypal-os fizetésnek van jelölve.Tehát a Revolut azt mondja hogy ki lett fizetve, a Paypal szerint meg nem. Hol a zseton? Mi ilyenkor a teendő?Sztornózták, visszakaptam a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Mike88
senior tag
válasz RoSSo3 #42500 üzenetére
Biztosíthatlak afelől, hogy nem fog menni. Ugyanez a probléma van nálam is. Fejek fognak hullani az OTP-nél, ott tartok!
Nem találok rá megoldást. Ugyanígy, jóváhagynám a tranzakciót, de mire megjön a jóváhagyási kérelem és beírom azt a k... telekódot, és betölt a jóváhagyási kérelmek listája, addigra rég röhög rajtam a paypal, hogy ez nem jött össze...
Nem tudom miért kell ez az egész f...ság... Az EU-s szabályozások eddig kivétel nélkül olyanok voltak, mint a sportszeletes reklámban az a segítőkész fekete srác.
Nem csak a paypal-al van így, sehol nem tudsz fizetni, sehogy sem. Egyszerűen nem várja meg, míg jóváhagynád a tranzakciót. A telefonszámlámat is csak simple fiókkal tudtam nagy nehezen kifizetni. Köze nincs a régi kártyádhoz. Azzal amint vásárolsz, az az aktív, az előző pedig kuka.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asrock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming D 16GB OC újszerű videókártya, 21 hó garancia, Áfá-s számla
- Ryzen5 3600 fèlkonfigot vennèk lap proci ram èrdekelne
- iPhone 15 PRO 128Gb Natural titanium 2027.01-ig garancia + Eredeti apple szilikon tok
- Eladó Fujitsu számítógép / i7-2600 / gt 1030 vga / 8gb ram
- Gamesir Nova Light Space Purple Bluetooth Kontroller
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest