Hirdetés
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Köszönöm a gyors választ, segítséget!
Igen, egy virtuális (al)számla van, amihez január hónapban jár le a régi és szintúgy január hónapban kezd el élni az új virtuális kártya. Az új kártyának teljesen más a száma is.
És a jóváhagyásnál látom is, hogy PayPal, de 0 összeggel jelzi - és hiába hagyom jóvá, addigra (pillanatok alatt, szinte 0 várakozással) a PP felülete már jelzi, hogy nem sikerült. És aztán utána a Smartbank-os jóváhagyás után az OTP is sikertelen tranzakciónak jelzi.Várok egy picit, hátha tényleg csak a bankrendszerrel van valami, aztán du újra megpróbálom.
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42496 üzenetére
Teljesen új kártya, nem dátum frissítés? Van elérhető összeg a kártyán legalább 600 Ft mert annyi kell a kártyaszám ellenőrzéshez.
Sajnos az OTP túlbiztosítja, hiszen ez nem igazi vásárlás, amikor ellenőrzi a rendszer a bankszámlaszámot. A PP üzenet nincs szinkronban a ezzel a hitelesítés elmaradása dologgal. Amíg nem látod az oldalon a kártyát addig nincs hozzárendelve
Valójában amikor fizetsz a PayPal-al és a pénzt a bankkártyáról szedi nem kell ez az erős hitelesítés.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Lejárt az OTP-s virtuális kártyám, szerettem volna hozáadni a PP számlához az újat. Telekód be van állítva már. De valamiért nem engedi - nem sikerült ellenőrizni, hogy én vagyok a kártya tulajdonosa.
Mobilon OTP Smartbankban jön az üzenet, hogy hagyjam jóvá - de mire jóváhagyom, már megjön a PP hibaüzenet és a Smartbankban is "Sikertelen tranzakció - Pillanatynilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük tranzakcióját ismételje meg később"Nálam van a hiba, vagy átmenetileg tényleg a bankrendszerrel?
szerk: emailben meg jön az üzenet a PP-tól, hogy sikeresen hozzáadtuk a kártyát, a fiókban azonban nincs hozzáadva. Kicsit káoszos ez most nekem
[ Szerkesztve ]
-
nutella1
őstag
Ha telefonszámot cseréltem, és már nincs meg a régi számom, hogyan lehet megváltoztatni paypal-on, mi a menete? Régóta nem használtam, és most nem tudok belépni a fiókomba.
https://www.instagram.com/pacsi_kulturalis_kozpont/
-
Topikgazda
válasz pictigjis #42490 üzenetére
De lényegében nálad sem a PayPal volt aki átvágott, szóval azért azt nem kellene figyelmen kívül hagyni. A problémádat a vevőd okozta. A szerződési feltételek meg egyértelműek a vásárlói védelemre és az eladói védelemre is. Az hogy ezzel valaki visszaél sajnos előfordul.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz darvex12 #42487 üzenetére
egyszer engem is megszivattak, mondjuk az volt az utolso alkalom is, soha tobbet nem adtam el semmit paypallel. nem is ertem, miert hasznaljak ezt erre az emberek. lehuzas
tiszta szerencse, hogy azonnal elutaltam rola a penzt, igy csak minuszos lett a szamla. azota nem leptem be, talan egyszer emailben probalkozott valami litvan behajto, de az is spambe ment igy jartal, egy fillert ne fizess nekik. azert huzzak azt a gusztustalan sok profitot a valtasokon es az eladoi jutalekokon, hogy ezeket rohogve fizettessek ki a tobbi userrel
[ Szerkesztve ]
-
darvex12
csendes tag
Rendben köszi!
-
darvex12
csendes tag
Még esetleg annyi hogy mennyi időm van a paypal mínusz egyenleget befizetni a paypalnak?
-
darvex12
csendes tag
Rendben, köszönöm!
-
Topikgazda
válasz darvex12 #42484 üzenetére
Hát, az is gond hogy mivel ez kereskedelmi tranzakció volt és azt nem lehet ilyen módon kifizetni az illető felnyomott a PayPal-nál a szabályszegés miatt, ráadásul még azt is bekamuzta hogy nem ő kezdeményezte, ebből te csak rosszul jöhetsz ki. Nem igazán van ötletem a megoldásra.
-
darvex12
csendes tag
Paypal egyenlegről,Baráti és családi módban,Nem tudom pontosan honnan.Igen ez egy virtuális program volt.
Azt hittem a családi+baráti mód az biztonságos.. és nem lehet visszaigényelni sehogy.[ Szerkesztve ]
-
darvex12
csendes tag
Sziasztok!Mit csináljak olyankor ha eladtam valamit (baráti módban) és a srác kért refound mert bekamuzta paypalnak hogy nem is ő küldte...
Indok:
A vevő bejelentette, hogy valaki az ő engedélye nélkül adta fel a megrendelést. Az eset lezárásáig a tranzakció összegét visszatartjuk.Nem nagyon tudok hozzászólni se semmi de ismerem paypal hogy úgy is neki fogják visszaadni..
mit csináljak ilyenkor?(-300 usd-be lett emiatt a paypal. Mennyi időm van ezt feltölteni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BenQhunria #42480 üzenetére
Teljesen új kártya volt, nem pedig dátumilag lejárt? Ez utóbbi esetben csak frissíteni kell.
A kártyának aktívnak kell lenni és legalább 600 Ft-al elérhető összegűnek.
Ha OTP-s akkor meg ott az erős hitelesítés új beállításainak is meg kell lenni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42478 üzenetére
Engem az bosszant a legjobban hogy a COVID-ra hivatkozva olyan szintre csökkentették a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy nem lehet őket elérni munkanapokon sem, pedig vannak dolgok amelyek telefonon gyorsabban intézhetőek.
Mintha az Ír ügyfélszolgálati központ 2 emberből állna.
Erről a PSD2-ről ugyan írtak még novemberben, hogy pontosítsam a telefonszámokat, pipa is voltam mert ezek már eleve meg voltak "erősítve" és még is írták. -
csabika0001
senior tag
Bocsi, nagyon felhúztam magam ezen az egész paypal ügyön.
Egy ekkora cégnek mint a paypal nincsen ügyfélszolgálata hétvégén, ez iszonyat felháborító.
Tudom segíteni szeretnél és segítettél is sorry.barnam_
Én visszanéztem az összes emailem és semmilyen tájékoztatást nem kaptam erről.
Most olvasom fentebb akkor ez csak szimpla azonosítás.
Remélem hétfőn megoldódik a problémánk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz barnam_ #42476 üzenetére
Még egyszer leírom ez nem a kétlépcsős azonosítás. Azt nem tudják bekapcsolni, kikapcsolni viszont igen.
Ha megnézed az Összefoglalóban a leírást akkor egyértelművé válik ez.
Van egy fiók használatban és nincs kétlépcsős azonosítás random küldenek azonosítás kérést, az elmúlt két napban vagy 6-szor léptembe és nem kérték, tegnapelőtt előtt meg minden belépésnél, igaz az csak 2-szer volt és ugyanazon eszközről léptem be mindig.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Köszönöm, ez valóban elkerülte a figyelmemet.
Sajnos a login nélküli chat már nem elérhető - de amíg elérhető volt, addig sem segített.
szerk.: ja igen, lehet, hogy csak hétvégén nincs chat
Telefonon nem akarok beszélni velük, ha nem muszáj.#42474 csabika0001: én valószínűleg új fiókot fogok csinálni, a mostanihoz hozzáadott kártya úgyis hamarosan le fog járni. Amúgy nálam is kérdés nélkül kapcsolták be (vagy maximum küldtek emailt, amit töröltem a sok spammel együtt, amit küldenek), mert ha tudtam volna, akkor megváltoztatom a telefonszámom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42474 üzenetére
Nincs bekapcsolva, ez a PSD2 miatti + hitelesítési eljárás azoknál akiik nem alkalmazták a belépési védelmet. Ott a képeden szöveg.
Annál máshogy néz ki a képernyő is.
Most nem értem, beírtam hogy az a chat mikor használható. Munkanap leledzik az ügyfélszolgálat. de akkor kiegészítem munkanap szóval mindenhol, kivastagítom és az elejére is bemásolom. Nekem egyértelmű volt.
Így volt írva: Megjegyzés: Ez a chat csak 9.30 és 18:00 közt érhető el.
Én segíteni akarok aztán te meg ezt írod hogy használhatatlan, a leírás használható, próbáld meg holnap a megadott időközben.
Az adataidnak a naprakészentartását kéri a PayPal.[ Szerkesztve ]
-
csabika0001
senior tag
válasz barnam_ #42472 üzenetére
Szia, pontosan ugyanez a problémám. Automatán bekapcsolták a kétlépcsős hitelesítést, úgy hogy a telószám már nem él. Esélytelen chat vagy visszahívást kérnem eddig, folyamatosan a covidra hivatkozva ugyanoda jutok vissza. Ráadásul a linkelt tippekél az
"5. Kattints a Chat with us while you logged out-ra" nem létezik. Így a linkelt leírás használhatatlan.
Eddig annyit sikerült elérnem és ez naponta kb egyszer sikerül, hogy jelszót változtatok utána beenged hitelesítés nélkül, de néhány kattintás után kidob és kéri a hitelesítést. Legalább most már tudom hová kell kattintanom a telefonszám módosításhoz. -
barnam_
nagyúr
Sziasztok,
Próbáltam keresni megoldást, de nem találok.
Szóval az a helyzet, hogy nem tudok belépni a fiókomba, mert a kétlépcsős autentikációnak megfelelően SMS kódot akar küldeni. Viszont az a telefonszámom már nem él, ezért az SMS sem érkezik meg. Jelszót tudok változtatni, de minden belépésnél kódot akar küldeni.
Egyszer megtaláltam a chatet az oldalon, le is írtam a problémámat, de nem reagáltak. Emailt csak belépés után lehet nekik küldeni, szóval ez sem járható út.Ilyenkor mit lehet tenni?
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #42466 üzenetére
Egyértelműen leírva a díjszabásban, a személyes tranzakciók magyar forintos PayPal fiókok közt forintban ingyenesek. Az amit írtál akkor van ha kereskedelmi tranzakcióról van szó, eladtál valakinek valamit és az küldi neked vételárat.
A banktól is függ de elméletben lehetséges, az 1-2 munkanap az tartva van.
Mivel adtál hozzá bankkártyát és ezt akkor említik is, nincs kiküldési limit. Az Összefoglalóban is leírva.
Ha nem igazoltad le magad a személyes okmányokkal akkor az éves 2500 €-os, kb 800k pénzforgalmi limit van, de ha megközelíted akkor úgyis kérik az igazolásokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42468 üzenetére
Át kell íratnod a számot, ez egy Telekom mobil szám lenne. Azzal az élő chat-el gyorsabb. Reagálnak az üzenetere visszahívással, de ugye azt nem tudni hogy mikor és lehet hogy kell valamit csinálni ezért jó ha gép előtt vagy.
-
sajtos365
tag
válasz jozsohaver #42466 üzenetére
Úgy tudom ez ingyenes.
-
jozsohaver
tag
Sziasztok! Két kérdésem lenne Hátha tudtok segíteni. Az egyik : Küldtem pénzt paypal-ró paypalra. Forintban. 37000 forintot pontosan. Egyikőnk paypal számlájáról se vont le tranzakciós díjat. Ez pontosan hogy van ? Mert azt hittem hogy mindig 3,4% +90ft. Vagyis asszem így volt. Viszont most semennyit nem vont le. Mind a kettő paypal számlához van társítva bankkártya és bankszámla is. Lehetséges hogy a társított bankszámláról vonta le ezt a díjat. A másik : Saját számlámra utaltam pénzt paypallal.. A mai napon. Lehetséges hogy hétfő délutánig esetleg megérkezik ? Valamint van valami limit, hogy mennyit tudok kiutalni számlára ? Bekérhetnek valami papírt ?
Köszönöm! -
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42464 üzenetére
Ha nem személyes tranzakcióval lett küldve akkor így van, a visszaküldése a pénznek nálam nem ment 100%-ban, a levont jutalékukat nekem kellett rápótolnom a visszaküldendő pénzre, de akkor úgy tűnik ha magánszemélyként küldöd vissza (nem üzleti fiók), mint téves utalás akkor csak visszakerül az érkezésekor levont jutalék is tőlük.
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42461 üzenetére
Én az üzleti fióknál "fizetős" maradtam, ki kellett egészíteni az egyenleget a jutalék összegével és csak azután tudtam refund-ként visszaküldeni. Bár nem látom még a könyvelést hogy esetleg beszámolnák, ha nem kellett volna fizetni.
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42460 üzenetére
-
csabika0001
senior tag
Sziasztok,
Ide írok hátha tud valaki segíteni. Tegnap előtt még tudtam vásárolni ebay-en. Ma már nem mert a paypal valamilyen kétlépcsős hitelesítést szeretne (amit nem én állítottam be). Be tudok lépni a paypalba de nem enged semmit csinálni amíg nem hitelesítek egy olyan telefonszámra kapott sms-el amit sosem adtam meg. Próbáltam változtatni jelszót többször is de ugyanaz a gond. Mit javasoltok merre induljak?
Köszi,
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42458 üzenetére
Hát nekem legutóbb a náluk maradt a díj. Ha rányomsz hogy refund akkor látni fogod az elküldés előtt hogy kevés a pénz, ha csak annyi van az egyenlegen amennyit kaptál. Ha nem írja akkor veszteség nélkül megy vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
titán
üdv,
egy ismerősöm véletlenül üzleti vásárlásként küldött nekem összeget, amiből levont egy csinos részt a fee. van mód arra, hogy ezt visszatérítsem neki, és újraküldje baráti módban, azaz ne veszítsünk semmit?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Van itt esetleg valaki aki Svéd PayPal-t használ, Svéd bankszámlával?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
vis.p
aktív tag
Hali,
Segítséget szeretnék kérni.
Ebay-en vásároltam, de bankkártyával fizettem, ezért nem találom a tranzakciót a PP-on.
Ebben az esetben lehetséges vitát nyitni a PP-on?
A termék hiányos volt.
Az Ebay-en nyitottam egy vitát, de buta voltam és bezártam, mert az eladó megígérte, hogy pótolja a hiányosságot.Köszönöm.
-
sajtos365
tag
Paypal számlámra érkezett pénz, de nem került be az egyenlegbe, a tranzakciókban ott van. Mi lehet a gond?
-
Topikgazda
válasz andreas49 #42448 üzenetére
Csak akkor viszi el az egyenleg pénzét ha az a deviza egyenleg az alapértelmezett amiben fizetni kell és azt egészíti ki a bankkártyáról.
Ha a forint egyenlegen van akkor persze látja és nem kellene átkonvertálni, de ha jobban akarsz járni akkor az egyenlegek közt váltsd át.
Ha €-ban kell fizetni akkor arra és azt az egyenleget tedd meg elsődlegesnek. A fizetéskor történő deviza váltás a fizetési árfolyammal történik, ahol több forint kerül felhasználásra, mint amikor az egyenlegen váltod át. -
andreas49
senior tag
Sziasztok,
Kissé tudatlan kérdés: a Paypal számlámon lévő összegnél többért szeretnék egy terméket vásárolni a PP-én rögzített bankkártyával. A bankkártyáról kerül kiegyenlítésre a teljes összeg, vagy előszór a PP egyenleg és utána még a hiányzó rész a kártyáról (magyarul szeretném lenullázni az egyenleget. Köszi a választ előre is.HONOR Magic5 Pro - Huawei P30 Pro 8/128 GB - Xiaomi MI Note 10 Pro - Huawei Mate 10 Pro
-
pictigjis
senior tag
válasz ricsko72 #42444 üzenetére
kéretlen tanácsot nem akarok adni, de az ebay+paypal eladás iszonyatosan nem éri meg, szó szerint egy rablás az egész
egyébként az ebayes jutalékot sem bukod, de az ebay felületén is kezdeményezned kell eladóként a tranzakció törlését. ezt a vevőnek is jóvá kell hagynia, de létre sem jött tranzakcióért nem kell jutalékot fizetned
-
Topikgazda
válasz ricsko72 #42442 üzenetére
Ha lenyitod a bejövő pénz tételsorát ott nincs refund lehetősége? Az eBay-en is kezdeményezhető.
Ha te nem akarod elküldeni akkor neked kell a vásárlást sztornózni, nem vevőnek.
Nem értem az elküldési problémát sem, ugyan emelt a posta valamennyit, de már vesznek fel küldeményt az Egyesült Királyság felé és a futárok is szállítanak tudtommal.
A függő az azért is lehet mert az új vagy alacsony értékelésű eladóként a hozzáférésed az összeghez kerül függő állapotba, de a pénzt az visszaküldheted, bár a jutalékkal mínuszban leszel majd. -
ricsko72
tag
Sziasztok!
Csak én gondolom, hogy Ebay/PP-on keresztül meg akarnak szivatni? Megint.
Árulok egy terméket Ebayen.
Ember jött, on holdra tett 25 fontot a PP számlámra.Majd írtam neki, hogy a Brexit miatt most ez nem fog menni vagy fog de nagyon drágán.
Ezek után azt írta, hogy Refundoljam az összeget.
De ha a PP balance-om 0, akkor mire refundoljak, függetlenül attól, hogy a refund folyamatot el tudnám indítani, ha jól láttam?
Normál esetben nem neki kellene visszavonni a tranzakciót?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A trágár megfogalmazások, szavak nem ide valók. Lásd ÁSZF.
Az OTP kártyák esetén az erős hitelesítési szabályaik miatt nem csak a PayPal-nál vannak gondok, ők is elismerik hogy van hiba és javítgatják.
Az tény hogy a "felső" felület lett magyarítva, de nem igazán van rá szükség. Azt azért meg lehetne még próbálni hogy angol nyelvre állítva és újból belépve hozzáadni a kártyát.
A múlt héten egy MC kártyát ami nem OTP-s, de aktív volt és pénz is elérhető volt , hozzá tudtam adni, nem voltNem tudtuk adatait megerősíteni a(z) master.card kibocsátóval.
A kiírt hibaüzenet egyértelmű, a kártyaszám ellenőrzés amikor megterhelést küldenek egy 1 $-os tétellel nem lett visszaigazolva és ezért nem ment a társítás. Az e-mail üzenete hamarabb elment mint ahogy vissza lett volna igazolva az ellenőrzés.
Ez lehet PP hiba, de az hogy a Mastercard-tól nem érkezik meg az érvényesítő üzenet az nem PayPal hibának tűnik.
Írj nekik és kérj segítséget.Lásd #42438 -
Joshi
titán
válasz thotben #42433 üzenetére
Tök ugyan ezzel szívok én is. Komolyan mondom legszívesebben rájuk gyújtanám ezt a szar Paylósz@rt. Mekkora egy gyökér cucc ez. Már tudom miért nem használtam soha. Szerencsére nagyon kevés helyen van szükség a PayPal-ra. Ja, igen már van magyarul is a PayPal, csak éppen ha problémád van már nem magyar. Köszi PayPal.
Ja, emailben olyan mintha minden rendben lenne. Ott azt írja hogy hozzáadtam a kártyát, de ha nem én voltam akkor jelezzem. Mi?
Érdekes ugyan ezt az OTP Webkártyát simán elfogadja az Amazon, Aliexpress és az Ebay is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz thotben #42437 üzenetére
Akkor segítek, a pontos lépésekkel, mert némileg változtak a menüpontok.
Belépés után
Felül Help (Súgó) linkHa ez jön elő akkor alul a Help Center linkre kerül elő a fenti oldal:
vagy alul a Kapcsolatfelvétel és ott Message Center
A Súgó esetén Have a message waiting? alatt jobb szélenMessage Center linkre kattintásJobb szélen a New Mesage gomb
Téma: Credit Card or debit card
Az Add and confirm választása.
A Continue gomb választása
Yes választása
Majd az üzenet leírása.
Ezután a Send Email gombra kattintással elküldeni.
Erre legtöbbször jön egy e-mail az általános válaszokkal és utalás benne, hogy erre az e-mailre válaszul írjuk meg a problémát, ha nem találtunk megfelelő választ.
If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Leírod ugyanazt vagy bővebben.
Ezután az üzenetközponton keresztül megy az eszmecsere.
Kapsz e-mailt hogy van új üzenet, belépsz, az üzenetközpontban megnézed és ott a Reply-vel válaszolsz, ha kell.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz thotben #42433 üzenetére
Akkor már biztos aktív volt és volt rajta 500 Ft elérhető összeg amikor frissíteni akartad? Nem kell a limiteket szabályozni ennél a kártyánál?
Frissítésnél is van kártyaszám ellenőrzés és az egy 1 $-nyi összegű tranzakció. Mert simán menni szokott. Törölni kár volt, mert meg kell várni amíg a kártyarendszeren végigfut, adj neki fél napot és próbáld újból.[ Szerkesztve ]
-
thotben
csendes tag
Sziasztok, akadt egy kis gondom!
Lejárt a kártyám, kaptam újat. Frissíteni akartam PayPal-en (lejárati dátumot és biztonsági kódot).
Nem engedte, ezért töröltem a társított kártyát és próbáltam 'újratársítani'. Hát ez sem sikerült.
"A rendszer elutasította a kártyáját. Próbáljon meg egy másik fizetési módot." - hibaüzenet jelentkezett.
Van a számlámon pénz, aktiválva is lett a kártya. Nem tudom mi lehet a gond. :/
(Erste - mastercard) -
Topikgazda
válasz norbi2010 #42430 üzenetére
Csak a PayPal váltás van ilyen esetben, a pénz a PP egyenlegeden van, az ő „elektronikus pénzük” ehhez nincs köze a bankodnak. Magyar PayPal fiókok esetén forintban mehet ki a forintos számlára és ezt ők rendezik le.
Azért javaslom hogy előtte legyen konvertálva, mert akkor némileg jobb az árfolyam, mint amikor megadod hogy a $ egyenlegről menjen az X pénz és akkor ők konvertálják át.[ Szerkesztve ]
-
norbi2010
őstag
Sziasztok!
PayPal fiókomból három különböző devizát (font, dollár, euró) akarok a magyar OTP bankszámlámra átutalni, hogyan járna ez a legkevesebb fájdalommal? PayPal-en devizaátváltóval forintra váltom őket, aztán együtt elutalom a bankszámlára, vagy a három devizát külön-külön küldjem el eredeti pénznemben?
Köszi!
-
Ka_
csendes tag
PayPal balance-ról (EUR) tudok pénzt tölteni Revolutra (HUF) ? Nincs magyar számla/kártya, Revolutra szeretnék pénzt rakni. Megoldható vagy még mindig nem szereti a Paypal a Revolutot?
-
Topikgazda
válasz Nikaré #42423 üzenetére
A kártyának hozzáadás előtt aktiváltnak és legalább 800 -1000 Ft elérhető összegnek kell lenni.
Ugyanaz a kód amiről szó van csc=cvc
Akkor ha a fentiek oké, akkor add hozzá újból, csináld meg a megerősítést is és állítsd be a devizaváltást hogy a bankod szerinti legyen. Az Összefoglalóban találsz segítséget mindkét témában.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Teljesen új a kártya.
Megadtam minden adatot.
Ezt a csc -t kérte, de én azt a három számjegyet írtam be amit kaptam az pedig cvc ként szerepel nálam.
Most is ellenőriztem kártya nincs hozzáadva.
Azt sem értem, hogy az összefoglalóban Bankszámlák és kártyák / semmit nem látok, sem a kártyát sem a számlaszámot. Csak a hozzáadás lehetőségét. -
Topikgazda
válasz Nikaré #42421 üzenetére
A kártya eltávolításával a bankszámla is törlődik automatikusan? Nincs közük egymáshoz a PayPal felületén, továbbra is ott a bankszámlád aminek megadtad az adataidat.
A kártyád az teljesen új volt? Új kártyaszám, lejárati idő és cvv/csc/cvc kód?
Mert ha a száma nem változott, akkor csak a dátumot és a kódot kellett volna frissíteni.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Hi!
Paypal jelezte, hogy lejárt a kártyám érvényessége.
Rögzítettem az újat, Paypal felületen nem jelenik meg, viszont mailban kaptam értesítést, hogy hozzáadtam a kártyát.
Ennek van valami átfutási ideje?
A régi kártyát csak az ú rögzítése után távolítottam el. Lehet, hogy ez a baj?
A kártya eltávolításával a bankszámla is törlődik automatikusan?
Mi az a CSC? ( a CVC -t tudom)[ Szerkesztve ]
-
shadow1901
aktív tag
Nem tudom mi volt a gond, de 3. nekifutásra ott volt... Gondolom valami nyelvi probléma miatt, mert a köztes oldalon se telefonszám se más elérhetőség nincs az erre a célnak fenntartott sorban(?). Az angol nyelvűben láttam őket...
Megoldódott, igaz kellett egy nap, mert az első operátor elgépelte a telefonszámot, így nem tudott hívni... Aztán láttam, hogy sikerült, felvettem a kapcsolatot megint a chat-en. Ott is próbálkozások után mérgében átírta a telefonszámot, majd mikor jött az e-mail, szóltam neki, hogy 6-ossal kezdődik, ráadás nem is jó helyi értéken.
Probléma a január elseje miatt volt, illetve a szándékosan felületesen kitöltött adatok miatt.Kérdezz, bármit meg lehet oldani! | Inkább privátot írjatok!
-
ablack
senior tag
válasz monchichi20 #42412 üzenetére
Volt nyomkövetési száma küldeménynek?
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #42416 üzenetére
Ha lezárták azt amit a vevő indított ellened akkor az a a Resolution Center-ben van és a appeal link is ott szokott lenni annál.
Ha lezárták akkor te nem tudsz erre a vásárlásra semmit sem indítani, eladóként nem is igazán lehet. Azért írtam az írásos megkeresést mert arra szoktak reagálni. -
monchichi20
aktív tag
válasz monchichi20 #42416 üzenetére
Viszont mont láttom hogy ez nem is szerepel a listában hogy refound vagy bármi.
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #42414 üzenetére
Nincs valami olyan indokod amit mondjuk nem vettek figyelemeb és arra hivatkozással fellebbezni? Ha nincs is ilyen link a dispute-nál de dispute témában üzenet küldéssel?
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #42412 üzenetére
Az általad és az általa benyújtott bizonyítékok és az alapján hogy mi volt a szituáció, van-e vonatkozó eladói védelem.
-
monchichi20
aktív tag
Üdv. A Paypal mi alapján dönti el a vitát a vevőnek főleg úgy hogy én teljesitettem a termék kézbesitését.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lucky07 #42409 üzenetére
Ezt nem értem. Akkor csak jöttek valamik a PayPal-tól is?
Akkor a fiók nem állítható helyre, a kártyaszámokat kellene valahogy érvényteleníteni, nehogy ha pénz kerül rájuk lehessen velük fizetni, hiszen te már nem tudod a fiókból törölni, új fiókot regisztrálni és alkalmazni a kétlépcsős belépési védelmet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lucky07 #42407 üzenetére
A jelszócsere jóváhagyó kódot. Nem írja hogy hova menne vagy honnan jönne? Ezt van amikor lehet kérni e-mailre is vagy másik telefonra.
Úgy hogy nem változtatták meg az e-mail címed, a telefonszámot és a többi adatot, nem kezdeményezte a fiók lezárást akkor nem igazán jó feltörő valaki lehet, mert ha vissza tudod venni a fiókot és akkor töröltetheted a tranzakciókat, persze mosta nem feltöltött kártyával szerencséd volt.Egyébként az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz leírásból a kapcsolat felvételre használható nálad is a 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása amikor élő a chat akkor az gyorsabb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
lucky07
aktív tag
A jelszócserére kiküldték smsben is a kódot ami 10 percig él és meg tudom változtatni a jelszót meg is tettem de utána kér valami 6 számjegyből álló kodot amiről Halvány lila gőzöm sincs
Emiatt nem tudok belépni.
A revolut jelezte ki hogy paypalon keresztül akartak vásárolni. [kép]Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html
-
Topikgazda
válasz lucky07 #42405 üzenetére
A megadott telefonszámra menne sms.
Nem a PayPal fiókodat törték fel szó szerint, mert azt nem lehet, hanem ellopták az azonosítóidat azzal beléptek, megváltoztatták az e-mail címed, lehet hogy telefonszámot is.
A kétlépcsős belépési védelem miért nem volt?
Nem kaptál e-mailt arról hogy az e-mail cím megváltozott?
Honnan derült ki egyébként:[ Szerkesztve ]
-
lucky07
aktív tag
Sziasztok
Nekem feltörték a PayPal - om
És próbáltak vásárolni a benne lévő összes kártyával mert hál Isten 1ft sem volt rajta.
A mai nap már 1000*váltottam jelszót de még sem tudok belépni mert kér valami 6számjegyű kódotMegbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html
-
Topikgazda
válasz Gabócza #42402 üzenetére
Nincs rá lehetőség csak bankszámlára lehet kiutaltatni.
A veszteség relatív megfogalmazás, mert kellene egy értelmes viszonyítási alap ami viszont nincs, mennyi a piaci árfolyam, a banki devizavételi árfolyam és az esetleges jóváírási költség és PayPal árfolyam közt különbség akkor lenen logikus hasonlítás ha arra is ment volna pénz.
Ha nem PayPal-ra küldik a pénzt az lett volna a megoldás.
Persze ha talál olyan ismerőst akinek van hozzárendelt $-os számlája, akár Transferwise is annak átküldhetné a pénzt és az saját $-os számláról átutalhatná az öcséd $-os számlájára de akkor jön a PP-n a 3%-os +díj és akkor már veszít megint.
Ami díj egyébként ugyanúgy jön ha nem USA-ban bejegyzett $-os számlára utalnának az USA-ból, persze azt a küldő fizeti.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok, megnéztem az összefoglalót és próbáltam keresni is de nem találtam egyértelmű választ. Öcsém kapott egy nagyobb összeget USD-ben PayPal számlára, amit a legkisebb veszteséggel szeretne kivenni onnan. Amik a lehetőségek, az Transferwise, Revolut és a kanadai bankszámlája. Ahogy itt olvastam Transferwise USD számlát már nem lehet PP-hoz hozzáadni (neki se sikerült). Van valami más lehetősége? Kártyára nem lehet áthúzni a pénzt, csak számlára? Mi lenne neki a leggazdaságosabb megoldás? Köszi előre is...
[ Szerkesztve ]
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Steam topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest