- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz
leviske #6750 üzenetére
Ezt a support dolgot tudom, hogy sokan emlegetik, de én azért még nem vagyok meggyőződve, hogy ez így konkrétan igaz. Jónéhány olyan kommentet is olvastam már a hivatalos fórumon, hogy Lúcioval tudtak rendesen fejlődni, míg DPS-sel nem.
Az biztos, hogy nem teljesen korrekt a Skill Rating osztás, valami ott szerintem el van rontva. Igaz nem játszottam sokat ebben a szezonban még, de fura, hogy többet veszít az ember egy buktáért, mint egy győzelemért. Ezt nem sikerült még nekik megmagyarázni, erről megy a nagy hallgatás és nem igazán értem a dolgot. Arra már rájöttem, hogy győzelmi szériánál kezd el megugrani a pont, a negyedik győzelem zsinórban már egész szépen ad, az ötödik meg mégtöbbet, hatig még sajnos nem jutottam.
Szóval van még mit finomítani a rendszeren, de én pozítivabb vagyok, mint a többség. Sokan bebizonyították már, hogy soloQ-ban is lehet fejlődni, sőt nagyon magas szintre eljutni. Sok panasz továbbra is abból adódik, hogy sokan túlértékelik magukat és nem szeretnek szembe nézni a valósággal. Persze vannak jogos panaszok is, de néha nehéz megkülönböztetni a kettőt. -
saen
veterán
válasz
leviske #6748 üzenetére
Nézd, a placementeket könnyedén meg tudják majd variálni. Széthúzni a mezőnyt nem lesz nehéz.
Ettől függetlenül mindenhol vannak egyoldalú meccsek. Még profiknál is látom, hogy grand masteren, meg top50 helyezéssel simán kikapnak, mert időnként olyan csapatot kapnak. Ez az amivel kezdeniük kéne valamit, mert a népek széthúzása ezt nem oldja meg.
-
saen
veterán
válasz
leviske #6746 üzenetére
Annyit Blizzard is említett már, hogy a Gold/Platinum szintre túl sok játékos került be, köv szezonban ezt jobban szét fogják húzni.
Emellett nem feltétlen csak a tudásbeli különbségek vannak, hanem az is amit írtál. Ha összejön 6 hasonló tudású játékos, akkor is simán lehet, hogy mondjuk 4-en support main-ek és olyan pozíciót kénytelenek páran játszani amiben nem annyira jók. A játékosok hiába próbálnak több karakterrel is profik lenni, mindenkinek megvan az erőssége. Ha nem tudja azt játszani akkor máris gyengébbnek tűnik.
Saját tapasztalat, én pl DPS-sel nem játszom Comp-on, csak tank/support. Ha véletlen kellene, gondban lennék. Nemsokára megjön viszont a 144hz-s monitorom, akkor nekiállok a DPS-nek is. Ettől függetlenül nem vagyok biztos benne, hogy mindegyik tipussal hasonló erősségű leszek. -
saen
veterán
-
saen
veterán
válasz
leviske #6687 üzenetére
Seagull-ék bármivel nyertek volna Chile ellen akkora volt a tudásbeli különbség
Németeknek meg az a baja, hogy négy profi tank játékosuk van, nem egy kiegyenlített csapat.
Nem tudtam megnézni még az összes meccset, de lesz sok egyoldalú meccs, ezek csak ilyen összedobált csapatok, nem túl sok gyakorlással jellemzően.
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6645 üzenetére
"Attól, hogy elismétled, hogy nem értem a varianciát még az nem fog érvényesülni azokra a játékosokra, akik keveset játszanak.
" Tényleg egyszerűen csak hagyjuk, nem bántásból, de nincs értelme folytatni, ahogy írtad, nem fogunk előrébb jutni. Majd alakul valahogy, az mindig örömteli, hogy a Blizzard egyáltalán figyeli a dolgokat és igyekszik folyamatosan alakítani a játékot.
"Mivel az fps cap a GPU és CPU terhelését is csökkenti, esetleg az volna reális, ha azoknak (inkább az utóbbi) terhelése okozná a laggot." Mármint úgy érted, hogy a proci nem bírja és ezért van lag? Nem írtam, de i5 6500-öm van egy RX 470-nel, szerintem itt nem lehet probléma. Ráadásul az utóbbi 10-12 napban nem volt gond, ma megint van. Így 60fps-re korlátozva elpötyögök, de azért nem az igazi. De találtam neten több ilyen panaszt, nem tudom, hogy innen a topicból tolja-e valaki Wi-Fin keresztül, de kíváncsi lennék a tapasztalataira.
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6639 üzenetére
Csak ismételni tudnám önmagam.
Egyébként szerintem mindenki túlságosan rá van feszülve erre az SR értékre, ahelyett, hogy játszana és élvezné.
Ami miatt írok viszont, inkább az, hogy minden Blizzard által javasolt dolgot kipróbálva, fórumokat olvasgatva megtaláltam a (kicsit felemás) megoldást a problémámra, hátha érint valakit, akinek néha rakoncátlankodik a játék. Nos, úgy néz ki, hogy nem sok köze van az internethez (vagy csak közvetve valahogy, amit én nem értek). Olvastam egy ilyen kommentet, hogy fix 30 fps-re állította valaki a játékot és utána nem volt gond. Gondoltam kipróbálom 60-nal és 90-nel és működött. 300-on volt nálam alapból, hogy ne korlátozzam, egyébként 140-180 között mozgott játék közben, viszont az RTT, IND értékek is 80-150 között szóródtak, ami játszhatatlanná tette a dolgot. A fix fps cap mellett nincs ilyen, 50 környékén vannak. Nem igazán értem hogy lehet ez, ráadásul csak speciális napokon, máskor simán jó fps korlátozás nélkül. A két sárga ikon továbbra is villog ettől függetlenül, de abszolút játszható így is az Overwatch.
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6635 üzenetére
A variancia fogalmát nem ismered, ez nyilvánvaló, amit írsz ugyanis mind irreleváns és értelmetlen. A 10 kör arra van, hogy nagyjából bedobjon valahová, hogy lehetne már 10 meccs alapján totálisan korrekten megállapítani valakinek a játéktudását?
Kb. 100 meccs után lehet sejtésed arról, hogy hová való vagy. Ha kevesebbet játszik az ember, akkor miért sír/töpreng/gondolkozik a ratingen? Értelmetlen, mert lövése nem lehet róla, hová tartozik. Ha többet játszik, akkor meg egyszerűen ott lesz, ahol lenni kell. Közben fejlődik, társakat talált stb. megy felfelé. Casual üzemmódban tol random 1-2 game-et 3 naponta? Megy lefelé vagy stagnál. Ennyi, nem kell semmit túlmisztifikálni ezen, így működik.
"Viszont nézem Cucu, ZongZe, Cheese, Kukorica streamjét és látom mennyire gyakori az, hogy egy-egy kb 10 szerencsés kört játszott emberkéket bedob közéjük és aztán kapják az insta -30(+) SR-t" Mint ahogy írtam, nem érted, mi a variancia ezekben a játékokban. Erre, hogy ők kapnak egy ilyen "10 szerencés kört játszott emberkét" ugyanannyi esély van, mint hogy a másik team kap, és ez hosszú távon kiegyenlítődik. Sőt, igazából mivel ők az "istencsászárok", ezért az ő teamjükben csak 5 hely van kiadó az ilyen "10 szerencsés kört játszott" embernek, míg az ellenfél csapatban 6 hely. Ha többen játszanak együtt, mondjuk 3-an, akkor már csak feleannyi az esély az ilyen random emberre, mint az enemy teamben.
"nem egy olyan közösséggel" Mit értesz ez alatt? Emberek?
Mintha a LoL esetén speciálisan degenerált emberek játszanának. Mintha nem ugyanarról panaszkodna mindenki az Overwatch esetén. A Dota 2 esetén. A CS:GO esetén. Emberek. Írj be egy random online játékot, hozzá pedig a "community" és "cancer" vagy "toxic" szavakat, és nézd meg melyik hány találatot dob. "Olyan közösség". Ez olyan fogalom, mint az "elo hell".
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6628 üzenetére
"Ráadásul aki totál jogtalanul került be diamond, platinum vagy gold tierbe a S2 során, az a továbbiakban is rossz tierben marad." Jogtalanul került be? Továbbiakban is ott marad?
Ha játszik és ott marad, oda való, hosszabb távon nem segít a szerencse, és nem hátráltat a balszerencse sem. A jelenlegi elképzelésük teljesen logikus. Nem véletlenül van ilyen soft reset LoL-nál is már kb. 3-4 éve.
Egyébként nem tudom mi ez, már sokadszorra jön elő, hogy egyébként perfekt, mindennemű online játékra alkalmas internetem meghal, amint Overwatchot indítok, és játszhatatlan is természetesen ebből kifolyólag. 25MBps, ping 5ms, nincs packet loss, többször tesztelve. Wi-fin keresztül játszok, és rendben, lehetne mondani, hogy "oh, hát akkor ez a baj", de csak és kizárólag az Owerwatch esetén, és ott is mondjuk másfél-kéthetente egy-egy napra? Szóval valóban a wi-fivel kapcsolatban van az Overwatchnak problémája, de nem tudom megoldani, mert alapvetően magának a wi-fi kapcsolatnak semmi baja. Idegesítő, mert ma ráértem volna tolni.
-
warcat
veterán
válasz
leviske #6630 üzenetére
Bagoly mondja verébnek, holott te nem akarod megérteni/elfogadni,hogy NEM akarják azt(konkrétan leírták),hogy nulláról induljon minden,mert az rengeteg totálisan unfair mérkőzéshez vezetne, és ez nekik egyszerűen nem éri meg a sok dühös/csalódott/saját értékét és a további Overwatchozást megkérdőjelező játékos miatt.És mindezt azért,mert a tervezettnél több arany/platina játékos volt...És nem,skillt sem lehet mérni amikor épp curbstompolnak téged
Jó ha van egy kis presztízse ezeknek a dolgoknak,de inkább ez sérüljön mint a játékosállomány,és ezt a teljesen okos,logikus döntést te leidiótázod,mert nem tetszik
-
bazs0811
tag
válasz
leviske #6551 üzenetére
Ha átjön a haverom és tolja, vagy a fiam leül a és tolja az én fiókommal a gépemen, akkor semmi gond.
De ha a haverom otthon bejelentekzik a fiókomba és játszik délelött Ausztriában, a fiam a koliban játszik Dániában délután, én meg este játszok Debrecenben és mind egy fiókot használunk úgy az a Blizzardnak 2 játék kiesés és ezt láthatják és mondhatják hogy k*abbe mert megosztottad a fiókodat. (Természetesen a történet kitalált, nincs fiam, de ha Dániában tanulna lenne pénze egy Overwatch játékra)
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6564 üzenetére
Ezeket hol olvastad? Mert én két helyen is majdhogynem a gyökeres ellentettjét találtam annak, amit leírtál.
PTR Patch notesÖsszefoglalva:
-Onnan indul, hogy mindenkinek nerfelik az ultiját, és lassabban töltődik, emellett a turreteket sebezve nem töltődik.
-D-Va tápolva van, ahogy írtad, ráadásul a movement speedje is nagyobb lövés közben.
-Soldier:76 sebzését növelték (köszönöm Blizzard, 1800-tól 2400-ig mentem vele viszonylag könnyedén, ez szép lesz így), és némiképp a golyók szóródását is.
-Ana boostja nem ad movement speedet (Soldieröm ismét örül, mert így már a boostolt Rein sem fogja utolérni)
-Mei ultimate costja a többiekén kívül még tovább nőtt, szóval 40%-kal lassabban lesz, ennek örülök a legjobban
-Lúció healje 10%-kal csökken (Soldier op lesz, most mondom)
-Zarya pajzs gyengül
-Torbjörn ugyan termel magától is cuccost, de az ellenfelekből kevesebb jön, így kiegyenlítettebb lesz
Összességében ez egy nagy Soldier:76 és D-Va boostnak tűnik, de nyilván profitál belőle néhány gyengébb karakter is, akinek nem annyira gamechanger az ultija, vagy akiket a nerfelt hősök erősségei visszafogtak valamennyire. Szerintem korrekt irányba halad a dolog. -
saen
veterán
válasz
leviske #6547 üzenetére
Héten jön egyébként a patch, az már biztos, hogy a Soldiert érinteni fogja. Valaki még kérte, hogy jó lenne ha az XP a PTR-ról át tudna menni az élesbe (akár csak egy része is), a fejlesztőnek aki válaszolt tetszett az ötlet, bár megígérni nem tudja, de utánanéznek, hogy mennyire megvalósítható.
Azt viszont továbbra is nagyon kiemelik, hogy ami ott lesz arra kicsi az esély, hogy változatlan formában az élesbe átmenjen.Mostanában elkezdtem gyakorolni Pharah-t, mert megjött a kedvem hozzá. A sok Mei és Junkrat ellen ideális hős, csak sajnos a quick playben mégha ketten megyünk is, kb esélytelen a dolog, mivel senki nem akar support/tank lenni. Próbálgattam azért, de megfelelő támogatás nélkül halott dolog, hiába hozza az ember a gold damage/elimination-t, egyszerűen nem elég. Ma viszont volt egy meccs ahol 5-en mentünk +1 random és üresen maradt egy DPS pozíció Eichenwalde attackon. Be is választottam és nagyon jól esett a sok tank/support után DPS-sel is menni. Simán nyertünk a végére, sehol nem fogtak meg minket hosszabb ideig és a POTG is összejött. Remélem lesz még ilyen
-
brumi1024
veterán
válasz
leviske #6538 üzenetére
Volt balance update? Én ebben nem látom.
-
brumi1024
veterán
válasz
leviske #6506 üzenetére
"Pedig szerintem tök alap, hogy ha valaki megkap egy legendary-t, akkor azzal megy pár kört. Másképp nekem se lenne egy percem se Roadhog-gal.
"
Azért vannak kivételek. A kevés olimpiás skinem egyike a Widow féle. Ennek ellenére nem mentem vele, tartom a stabil 8 perc játékidőt.
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6405 üzenetére
"Ha konkrétan a neted sebessége zuhan be (szóval játék alatt külön oldalon/szoftverrel méred), akkor az nem a játék/szerver hibája szerintem."
Valóban furcsa, de valamilyen összefüggésnek kell lennie, ha csak és kizárólag az Overwatch futattása alatt esik vissza. Egyébként szerintem is a leterheltség lehet az ok, mert este 10 után teljesen perfekt volt egy hangyányi akadás nélkül, délután 5-6 óra környékén viszont játszhatatlan volt. (nyilván a Halloween promó alatt sokkal többen játszanak, mert előtte 5-6 óra környékén sem volt gondom vele) -
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6303 üzenetére
"A 4 villain karin túl maradó bandából se mondanék mindenkit "jónak". Nagyon sokan neutrálisak."
Hanzo, Bastion, Symmetra. De ők is inkább a pozitív felé tendálnak, a többiek pedig attól, hogy nem (volt) Overwatch tagok, pozitív értékeket hordoznak. Nem gondoltam, hogy többen is az ellen fognak érvelni, hogy kevés a rosszfiú a játékban, elvégre is egy 6 fős csapatot nem lehet belőlük összehozni.Na de mindegy is.
-
#25237004
törölt tag
válasz
leviske #6254 üzenetére
Én még értelmes hozzászólást nem láttam tőle, nem csak ebben a topicban, de másikban sem, de lehet hogy csak rosszkor nézem minden esetben... Nem értem. Fáj neki, hogy más ember megvette ezt a játékot és játszik vele? Vagy mégis mi a cél ezekkel a hsz-ekkel?
"Nyilván, mint a Hearthstoneban itt is rákényszeríti a Blizzard az ultra kocka játékosokon kívül eső tömeget,"
Hearthstone-ban sem kényszerít senki pénzfizetésre, soha nem is költöttem rá egy forintot sem, mégis megvan az összes adventure, meg a common/rare/epic lapok 90-95%-a, mellé egy csomó legendary-vel, mindösszesen annyival, hogy az esetek többségében megcsinálom a napi küldetést kb. 3 naponta, meg néha arénázok, ez havi 10-15 óra játék. Ennyivel meg lehet oldani. Ezt is úgy állítják be mégis, hogy "pay to win", meg "lehúzás", amikor ingyen játszhatsz vele és megkaphatsz szinte mindent belőle.Ezt a Halloween dolgot is én úgy fogom fel, hogy új cuccok vannak a játékban, amiért egyszer fizettem, tehát több lesz a tartalom, amit kapok érte, nem úgy, hogy "jaj, mindent meg kell szereznem, ezért fizetni kell majd egy csomót".
-
f3rdzs0
senior tag
-
Juleshu
tag
válasz
leviske #6238 üzenetére
Szerintem is érdekes taktikai elem és nagyon fontos skilles része a játéknak Lució "lökése". Pontosan időzített és kivárt, pozicionált jobb gombja meccset is hozhat. Emiatt (is) sajnálnám.
Ugyanis a múlt heti meta reportban CaptainPlanet megpedzegetett egy érdekes elképzelést: mi lenne, ha - látva Lució gyakorlatilag fix 100%-os helyét a csapatban - a Blizzard úgymond "beolvasztaná", "feláldozná" Lució-t a többi karakter javára. Persze ez szinte kizárt, hogy záros határidőn belül megtörténne, ha egyáltalán valaha, de érdekes gondolat.
Kopizom:
"
...
At this point, I’m imagining a future for Overwatch where Lucio no longer exists – where the Overwatch devs decide to remove the hero entirely and bake his entire kit into the game as passive changes. Every hero would have their base movement speed increased, every hero would have a passive amount of healing, and his ultimate, wall-ride, and knock-back abilities would be introduced as abilities to future heroes. Would we really notice the difference? Sure, Lucio mains would be upset, but Blizzard would release a new short where Lucio sacrifices himself to save Tracer, D.Va, Mercy, Bastion’s bird friend, and the girl from the Soldier 76 short and everyone would feel sad, but accepting.
...
"
A teljes szövegkörnyezet:
https://www.overbuff.com/blog/2016-09-22-overwatch-hero-tier-list-and-meta-report-world-of-tanks-editionMindenképp megérne egy diskurzust, de több nagy problémát is felvetne: globálisan gyorsabb mozgás? Passzív regeneráció? Az egész játékot, sebzést, célzást, movement-et, mindent át kéne tervezni. Semmi értelme... Hisz akkor, ha megint jönne egy hős, akinek ha van egy ilyen képessége, megint must have pick lesz... és kezdődik elölről. Ha meg nincs ilyen hős, számos taktikai lehetőséget elveszítünk.
A legjobb megoldás talán az lehetne, ha lenne még minimum két olyan karakter, aki valamilyen módon speed-et adna, másik fix slow aera healinget, stb., egyéb érdekes skillekkel. Ha jól el lesznek találva, akkor komoly alternatívái lehetnek Lució-nak.
Hmm?
-
torik
senior tag
-
Adam_Shepard
addikt
válasz
leviske #6189 üzenetére
Köszi, igen találkoztam velük, de mivel steelbookot amúgy is akarok venni és egy ilyen kód 5 és 10 e FT közt mozog úgy gondoltam, hogy jobban járok ha veszek egy collectorst (kb. 9 ropival lennék elmaradva), de ha ebben nincs benne a WM skin akkor más alternatíva után kell néznem. (Ezért lett volna jó ha ingame meg lehet már venni.)
-
Pocok256
veterán
válasz
leviske #6080 üzenetére
Király lenne ahogy roadhoggal mindig beletolnám az ultimat cd re így bezsebelve a most dmg t ezek mellé mindig lövetném magam gyorsabban töltődjön az ellenek is az ultija cserébe én begyűjteném a gold healt is. Nagy ötlet lenne a medal központú játék összes dps last hitre várna...
Ha hiszed ha nem globális 50% a win rate a játékban mert hát na be kell látni mindkét csapat nem veszthet
(tudom van draw)
-
saen
veterán
válasz
leviske #6071 üzenetére
Seasonre csak. Azóta viszont látszik, hogy a 6 csak akkor 6 ha rövid időn belül van a 6 leave. Lehet eltolni az egészet ha rendesen játszol. Ettől függetlenül vannak már panaszok a hivatalos fórumon, hogy egyeseket egész szezonra eltiltottak, illetve Blizz is írta már, hogy sokkal keményebbek a szabályok, mint az előző szezonban. Szóval nem érdemes kilépni meccs közben, mert random disconnect előfordul időnként és meg lehet szívni vele.
-
-
oxox
addikt
válasz
leviske #6051 üzenetére
igen irtam is korábban...a koncentrált lövése, ha egy szösszenettel gyorsabb lenne, akkor ott lenne a szeren még nagy mapon is.
de tegnap nagy flash volt azért hanamurán mikor Balu (Reinhardal) megszólalt a kapuban, hogy "ox meg kiment támadni Sym-el"
...közelharcban elég erős, meghát meglepi az embereket ha rájuk ugrok
jó volt a tegnapi játék is...úgy látom azért csapatban 70-80%-os winrate-et simán hozunk quick playben (aztán ha összeszokunk menni fog majd rankeden is)
-
tibee77
őstag
válasz
leviske #6051 üzenetére
Nanä, hogy akad olyan en nem is mondtam, de a nagy szämok törvenye nem azt mutatja, hogy az ember 50es szint alatt mär olyan jo, hogy a sajät es a csapata javära väljon az ha compozik.
Saen: Neked is kb. ugyanazt tudom mondani, hogy magänak nem ärt a comppal, hanem inkäbb a csapattärsaknak.Ha mondjuk valaki egyedül compozik (mint en, mikor nem talältam magam melle senkit) es imädkozik egy normälis team-ert, amiben nem muszäj, hogy prok legyenek csak ne fejjel menjenek a falnak es ne tudjäk mindig jobban hogy mi a jo a csapatnak akkor nem tul szerencses az, ha megnövekedik a 25-ös szintüek szäma a csapatban...Es itt most az elsö 10 rankolo meccsröl beszelek ami kb. a legfontosabb, mert ha itt jol teljesitesz akkor märis ätugrod a büvös veszelyzonät, ahonnan csak nehezen van menekves.Elözö szezonba ez az 55 alatti szint volt, most nem tudom, nem compozok mär jo ideje.Ez az elsö 10 meccs meg pluszban nagyon rizikos, mert tenyleg bärkit kaphatsz magad melle, nagyon jot es nagyon rosszat is.Nekem sosem a rank volt a lenyeg compon hanem, hogy jo meccseket jätszak le, hogy izgalmasak legyenek, leaverek nelkül, hanzok nelkül, fragvadäszok nelkül.Valljuk be, hogy alacsonyabb szinten nagyon ritka az ilyen meccs es main supportnak mint en voltam ez meg szarabb mert nem fogom hozni a meccset egyedül lucioval ha a dps-ek löni nem tudnak, vagy egyesevel rohannak rä az ellenre ahelyett hogy csapatba nyomatnäk.
Es nem tämadoan leptem fel Mustärmag ellen, csak probältam tanäcsot adni. -
f3rdzs0
senior tag
válasz
leviske #6051 üzenetére
oh szerintem szinte bárhova jó
gyakorlatilag bármilyen teamfightot 6v5-é tud alakítani, vagy csak szimplán ki tud szedni idegesítő helyről embereket.
a legújabb szórakozásom, hogy jump hook-olok mindenkit. az előző meccsemben egy Hanzo rohadt ideges lett, mert Route 66-on a szikla tetejéről lőtt, kb alig volt látható, úgyhogy felmásztam a payloadra, és onnan ugorva hookoltam ki
amúgy lvl25ként rankedra menni elég veszélyes szerintem. mmint veszíteni nem veszíthet semmit, mert még a lower szintek is élvezhetőbbek mint QP, viszont ha túl nagyok az elvárásai, akkor el tud tántorodni
speaking of, gondolom knoxékat érdekli ez főleg, de megvan a soloQ rank 2700, úgyhogy újra hajlandó vagyok group-ban játszani
vége a tryhardkodásomnak
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
leviske #6043 üzenetére
Roadhogot
(overbuff végre updatelt, állítólag a hero rankom top 3% vele, egyszerűen túl erős ilyen lower rankokon mint ahol vagyok)
ha van 3 dps 1 healer és 1 tank a csapatban, akkor a te picked a healertől és a tanktól kell hogy függjön. ha lució vagy mercy a healer, akkor egyértelműen tankot kell hogy hozz. sokkal jobb egy 2. tank mint egy 2. healer egy low HP csapatba
(Mercy esetében ugye Roadhog azért is kifizetődő, mert csak egy embert tud healelni egyszerre, így ezzel a pickkel a te healed terhét le is vetted a válláról)ha a healer zen vagy ana, akkor általában Lucio-t érdemes hozni (Lucio nélkül úgy általában nem érdemes teamnek kezdeni szerintem), mert a teamwide HPS nagyon is jól jön, plusz elég nehéz megölni, úgyhogy tekinthetsz rá úgy mint tankra is akár
-
saen
veterán
válasz
leviske #6043 üzenetére
A healerek különbözőek és mindegyik más csapatösszeállításban jók. Ha Lúciod van ahogy írtad, az tökéletes az alacsony hp-val rendelkező csapat gyógyítására, mert egyszerre gyógyít mindenkit a környéken, viszont azt lassan teszi, tehát túl nagy hp-t egy karakternek nem tud egyszerre adni. Tehát ha van egy tankod és mellé egy healer aki a Lúcio, az nem lesz elég Reinhardt-ot rendesen supportálni és ha egy tankod van aki ráadásul hamar meghal, akkor a nehezebb pontokat nehéz lesz szerintem bevenni. Ha teszel mégegy tankot (Zarya) akkor a heal továbbra sem lesz megoldva és nem lesz korrektül támogatva a csapat, ez csak akkor korrekt lépés hogyha a Lúciot lecseréled egy Mercy-re. Ő egyedül is képes lehet támogatni egy csapatot, bár neki tudnia kell, hogy mikor engedje el a gyógyítást és mikor bújjon el. Ilyenkor hagyja meghalni a csapatot, majd feltámasztja az egészet. Persze az egy szem healernek az a hátránya, hogyha kapásból kiszedi az ellenfél akkor így jártatok. Ha ez nem járható út, akkor egy Anát választanék hatodiknak aki csak a Reinhardttal foglalkozik, míg Lúcio támogatja a dps-eket. Ana képes életben tartani Reint + a kemény pontokon tudja tolni a Nano boostot ami igencsak erős Reinnel és simán be lehet venni egy pontot, főleg ha a 3 dps közben osztja a sebzést rendesen.
Mei: szerepét tekintve nálam második tankként funkcionál. Miután én Zaryát többre értékelem ezen a poszton, csak olyan térképen látom Mei értelmét ahol nem akarsz Rein-t hozni fő tanknak, ez pedig a KOTH. Itt viszont sokszor a Winston a másik tank Zarya mellett, legalábbis az biztosabb. Persze meg lehet próbálni DPS helyére hozni a Mei-t, de akkor nagyon-nagyon jól kell neki célozni, hogy elég sebzést kirakjon a DPS helyén ami nem könnyű Mei-jel. Szóval nem az a baj, hogy Mei gyenge, hanem sokkal inkább az, hogy kinek a helyére hozod? Időt húzni lehet vele + tényleg jobb lett, de még nem vagyok meggyőződve róla, hogy elég jó lett.
Hanzo: a sebzése mindig is inkonzisztens volt, ezért szerintem védekezésre nem a legjobb. Ez alatt azt értem, hogy védekezni 5-10 percet kell folyamatosan és ha egy harcot elrontasz vele akkor bebukod a pontot, ezért én védelemben olyan karaktereket szeretek játszani akik megbízhatóbbak sebzés ügyileg. Hanzo viszont attackon nagyon erős jelenleg ha valaki tud vele célozni. Itt van idő egy-egy rossz harc hibáját kijavítani, viszont ha bejönnek a scatter arrow-k meg a random fejlövések akkor pillanat alatt nagy előnyre lehet szert tenni. Emellett az ultija tökéletes arra, hogy kimozdítsa a védekező csapatot a helyéről és a helyzeti előnyt nagyon jól ki lehet használni.
Én így látom, tévedés jogát fenntartom
-
oxox
addikt
válasz
leviske #6043 üzenetére
én sokszor symetriát hozok deffenzre....persze nem én vagyok a dps karakter, de sok helyen (pl Hanamurán, Hollywood-on) simán befér, és van néhány karakter akit szétszopat az ugrabugrálással (pl Mcrree, junk, lucio), gyógyul nem kell a healer közelében lennie folyamatosan...meghát nem mindegy, hogy spawn után mennyit kell a többieknek sétálgatnia mire ismét odaérnek, + armor, sentry (néha pont azt a maradék hp-t szedik le) nagyon hasznos lehet...pl. az emlitett hollywoodon jobb oldalt a kapu után faján szoktam tartani.
nagyobb tereknél nem nyerő...pl gibraltáron (bár ott attackban már láttam nagyon hasznosan használni...nem én voltam, én nem tudtam ugyanazt játszani vele)
-
-
Edem05
őstag
válasz
leviske #5945 üzenetére
Láttam profiknál egy olyan meccset ahol pont így 3-3 volt a felállás. Mégpedig: Rein, Zarya, Winston / Lucio, Zen, Ana.
Marha jól nyomták a koreaiak ezzel a felállással, Doradon, védőben. Annyi volt az egésznek a lényege, hogy Ana folyton beküldte Winstont nanoboosttal az ellenséges két supportra. Öröm volt nézni. Beugrik, két pillanat alatt lehegeszti a két supportot majd vissza ugrik a csapattársaihoz. Így az ellenséges csapat teljesen meg volt lőve. Azt se tudták hányas a nagykabát
A kis hídig jutottak csak a kocsival.
-
saen
veterán
válasz
leviske #5945 üzenetére
Olvasd el a meta reportot, le van írva minden amit tudni kell.
Ma játszottam egy streamer sráccal (Graceful), nem nagyon ismert még, most akar betörni a pro világba. Lényeg a lényeg, alt accountján 22 győzelem-nél jár a szezonban és már simán Grand Master (4k+ rating). Csak a quick game ment a nagy rank különbség miatt, érdekes tapasztalat volt. A csapatban a többség 3k körüli rang volt, én nagyon kilógtam lefelé (2156 most). Reinhardt-ot játszottam végig, néha azt se tudtam mi van
A legapróbb hibát is azonnal büntették, többször estem keltem csak. Ennek ellenére legtöbb meccset hoztuk. Remélem lesz még ilyen, itt lehet tanulni. Furcsa volt, hogy itt mindenki tudta a legjobb védekező pontokat, nem kellett könyörögni egy korrekt csapatösszeállításért, mindenki tette a dolgát, beálltak a pajzs mögé, stb. Sajnos azt látom, hogy ez a szint sok nekem, de sokkal élvezetesebbek a meccsek. Van miért gyakorolni, ide kéne eljutni
-
oxox
addikt
válasz
leviske #5909 üzenetére
sorry, hogy léptem korán, de házassági évfordulón, ha a cenzúra besasszézik egyszál semmiben, és azt mondom, neki, hogy még1 map...akkor duplán rosszul járok
über élveztem azt a partyt hollywood-on
...mondjuk mercy nagyon nagy támogatás volt, mert volt vagy 3x mikor 10-20hp-vel menekültem
de gyakorlatilag mindenkire ráugrottam aki bejött a kapun
...valami 22/1 lett a statom...damage-ben csak bronze volt, de sokszor pont azt a 10hp-t ütöttem még le
ill. úgy látom, hogy oda talán a legjobb a payload mögé tenni a telét, mert akkor nem kell arra figyelni, hogy valaki beslisszol oldalt, és leszedi hátul....
publicon toltam egy moszkván is....ott kicsit nagyobb a szabad tér, nehezebb körbeugrálni az ellenfeleket
de az is tuti volt.
jahh meghát a shield sem kutya tőle.
-
torik
senior tag
válasz
leviske #5590 üzenetére
Egyébként simán bennhagyhatták volna az avoid player opciót, egyszerűen annyit kellett volna átírni a programban hogyha mindenki aviod-ra tette az illetőt a saját szintjén akkor ugyan úgy kezdi besorsolni mindenkihez. Avoid player a funkció neve, nem pedig never see this player again. Igaz hogy néhányaknak ez nem lenne megoldás, de a túlnyomó többség szerintem nem járna ebben a cipőben (tizenakárhány milliós játékosbázisnál fura is lenne) így viszont egy kisebbség miatt mindenki szív.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
leviske #5563 üzenetére
hm mondjuk belegondolva, azt mondják h 500 lehet max a rank különbség. szóval tiereken belül is azért valszeg nézni fogja a rankot.
viszont ez azt is jelenti majd, hogy a tierek alsó 500 rankja valószínűleg pokol lesz, mert azokat akik le kéne hogy csússzanak a rank alapján, ott fognak játszani
-
kuLi_
tag
válasz
leviske #5033 üzenetére
Windows 6/11 no acc; 400DPI 11-es sens, widowmakerrel a "zoom sensem" 38 (CS-ben ez kb 3.3-as sens és 0.85 zoomsenssel megegyező érték).
Eleinte mikor még fogalmatlan voltam, az akkori CS sensemnek megfelelő értéket lőttem be, ami 7-8 körül volt. Soldierrel, McCreevel 8-as senssel iszonyatosan aprítottam, alig lőttem mellé, de muszáj volt növelni, sajnos annyira gyors a játék hogy egyszerűen kényelmesen kell 180-at fordulnom. Genjivel eleinte 14-es sens volt érzésre az isten, viszont nem jó, ha karakterenként mást használok (RIP muscle memory) ezért jelenleg szép lassan szoktatom magam minden karakterrel 11-re. Mondjuk nagyjából patch óta nem volt időm normálisan OW-zni...
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
leviske #5033 üzenetére
sensitivity 15ön van ha jól emlékszem. ami a default (ha nem az a default, akkor whatever a default azon van
), nem szoktam azt állítgatni, van szép DPI gombom, azon pontosítok
jelenleg 2000 és 2400 DPI közt váltogatok (vettem egy QCK egérpadot, ami control, így a szokásos 2000ret néha flejebb kell állítanom ha nagyon kell pörögnöm).
claw grip mellé nekem ez a legkényelmesebb, még ha nem is a legpontosabb (bár Battlefield 4-ben azért csak benne voltam a top 1% headshot kill ratio játékosokban, úgyhogy annyira nem lehetek rossz
)
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
leviske #5033 üzenetére
Én az utóbbi 6-8 évben totál hanyagoltam az fps-eket és 3200dpi-12sens beállítással 1 hónapig lövöldöztem a semmit, aztán láttam mennyire más beállításokat használnak a komoly játékosok és azóta 800/6 nálam a deafault(szerencsére volt régről egy Mantis padom, így van elég hely az egérnek). Próbáltam nagyobb senst adni pár heronak (pl Pharah), de inkább zavart mint segített. Azóta szép lassan kúsznak felfelé a számok a béka segge alól. Mindenképpen ajánlom a low sens beállításokat. Érdekességképpen itt van pár pro setup és beállítás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Diablo IV
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest