-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz
KaraDani #5144 üzenetére
Egyértelműen én vagyok a leggyengébb játékos a mezőnyben a magam harmatgyenge 46%-os kill participation-ével és 3 arany medállal comp-on. Nyílvánvalóan vannak nálam lényegesen jobbak (gondolom te is az vagy és ezért minden tiszteletem), akik kiérdemelten váltak azzá. Én csak casual szinten tolom, és bocsásd meg amiért némi értetlenséggel állok bizonyos dolgok előtt, ráadásul még arra is vetemedem olykor, hogy ennek hangot is adjak.
Azt hittem ezen a helyen az ilyen kétkedéseket értelmes keretek közt lehet tisztázni, de belőled kiindulva úgy tűnik tévedtem. Legközelebb kérlek kímélj meg az ilyen szintű véleményorgazmustól. -
saen
veterán
válasz
KaraDani #5042 üzenetére
Egyetértek.
Ana buff is érezhető, bár nem játszok vele, de csapatban volt sok meg ellenfélként is, jobbnak tűnik. Meglátjuk ott is, hogy mennyire lesz a végleges.
Hitboxokról még annyit, hogy Hanzo nem tűnt el, találkozok időnként egész jókkal is, viszont Zenyattánál nagyon érezni a variálást. Sokkal kevésbé lehet vele terminátorkodni, ami nem feltétlen baj, de nagyon érezni.
-
killer095
őstag
válasz
KaraDani #4782 üzenetére
Hát eddig nem jött be a kolléga jóslata mert a csapatársaim ha nem is voltak "pro" szinten de eddig 4et nyertem és 1et loosoltam most 57.5 ratingen állok.
Ez ugyan olyan mint a leauge of legends csapattól függ hogy meddig jutsz fel.
De ha soloban jól tolod képes vagy carryzni a csapatodnak, most nem azt mondom hogy én ESL player vagyok/leszek de eddig minden meccsen 3-4 gold medallal jöttem el -
saen
veterán
válasz
KaraDani #4779 üzenetére
A legtöbb probléma a leaver penalty-val volt amivel azóta már kezdtek valamit. Rendszeresek voltak az olyan meccsek, hogy amikor nyerésre álltunk akkor az ellenféltől kilépett valaki és alig kaptunk a győzelemért valamit, buktáért meg sokat vesztettünk. Ez hasonló volt a KOTH bug-hoz és sokan e miatt estek vissza, köztük én is...
-
whitezo88
nagyúr
válasz
KaraDani #4705 üzenetére
Amúgy ahogy olvasgatok, meg pro streameket nézek, ők is rávilágítanak, hogy Genjivel az a "trükk", hogy amellett hogy sokat kell falat mászni - elég jól be lehet menni a pontokra amúgy lehetetlennek tűnő helyen ugrálva - 1v1nél, harcban rá kell tenyerelni a spacere, a dupla ugrás miatt alig tudnak téged eltalálni de te tökéletes tudsz úgy is lőni. Csak ez sokaknak nem esik le és szépen jönnek szembe az úton futkorászva. Illetve van egy "1-shot" kombó is RMB+Melee+Dash személyében, persze ezt kell már gyakorolni. Kb ennyi a nagy Genji titok.
Sokan se Hanzoval, se ezzel nem másznak pl falakat, pedig csak a Spacet kell nyomva tartani. Hasonló vonatkozik a falmászásra Lucionál, ahogy Ilioson a kútból is simán ki lehet jönni vele ha leesel.
Továbbá itt is szóba jött a mccree nerf, igazából nagyon jó maradt, sőt PTRen ugye emelték a longrange sebzést. Annyi a lényeg, hogy stun után érdemes RMB helyett fejre lőni LMB-vel, és az is halálos, vagy max lősz bele mégegyet.
Kíváncsi vagyok mikor jön a patch, mert Zenyatta is nagyon brutál lett, +50 hp NAGYON sokat jelent, meg az ultija is gyorsabb mozgású.
-
#14955008
törölt tag
válasz
KaraDani #4687 üzenetére
Haha és 56% winrate qm-ben
Mondjuk szerintem, ha valaki OP módon használja a törpét és nem ül a turreten, mint egy WC csészén egész jó köröket tud hozni. Na hát ilyenből kb olyan kevés van, mint jó Genji-ből vagy Hanzo-ból. Mert ahhoz map ismeret kell. A vicc az hogy keveslik a map poolt. Holott szerintem 10%, ha hátrafelé menet vakon el tud navigálni egy health pack-hoz anélkül, hogy bele ütközne valamibe. És akkor még innen fényévekre van a karakterenként eltérő trükkös exploit ismeret, pláne használat.
-
knoxhu
senior tag
válasz
KaraDani #4594 üzenetére
Amit mondasz megint egy szélsőséges helyzet. Nem azt mondtam, hogy teljességében a hero limit ellen vagyok, csupán azt ellenzem, hogy csapatonként MAXIMUM 1 hős 1 fajtából. (Szerintem a 2-es limit ideális lenne)
Azt se állítottam, hogy a jelenlegi kompetitív rendszer jó vagy szórakoztató lenne. Én csak azt szeretném ha megtalálnák az arany középutat, ahol megmarad a kreativitás, de a játék élvezhető is marad. Gondolom akadnak itt páran ex. TF2 playerek, ki örülne annak ha az Overwatch azt az irányt venné? Ahol a kompetitív felállás standard 2 soldier, 2 scout, 1 demoman, 1 medic volt. Rettentő izgalmas. -
tepenzed
őstag
válasz
KaraDani #4292 üzenetére
attól még elkapkodták, a béta teszt alatt egyáltalán nem ez a rendszer volt, aztán rájöttek, hogy nem lesz jó, nem tetszik senkinek, de a játékot meg nem akarták halasztani. Úgyhogy kiadták ranked nélkül és gyorsan összebarkácsoltak egy még szarabb competitive rendszert
-
.LnB
titán
válasz
KaraDani #4215 üzenetére
Gibraltáron volt ez nekem. Először védtünk, végig mentek de nagyon lassan, épphogy sikerültaz ellennek. Majd támadásba végigrobogottunk mint a TGV. Cointoss, védés. A legkisebb szintű gyökér hoz egy Hanzo-t, mindenki könyörög neki, h ne. Leszarja. Kikaptunk.. Úgy, hogy 2 healer, tank mindenünk volt. De a srác nagyon gyenge volt. Ott még szarul is pickelt. Van ilyen..
EMS ja tudom, olvastam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fujifilm X
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpársportok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG OLED Televíziók: KÉSZLETKISÖPRÉS -30%
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest