Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12698 üzenetére
Hmm, érdekes.
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12696 üzenetére
Nem, ill. nem csak belülről. Ha felnyitod a motorháztetőt, akkor Neked nincs a motor felőli tűzfalon egy borítás?
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12694 üzenetére
Az felejtős.
-
fero02
nagyúr
Adjatok nekem tippet olyan hangszigetelő anyagra, ami bírja a hőt is, meg időtálló.
Konkrétan egy tűzfalat kellene megtámogatni, h kevesebb motorzaj jusson be az utastérbe.
-
adorjant
őstag
G Astránál valamennyire tényleg oda kell figyelni,főleg aki csak városban,vagy rövid távokon használja (mint pl én...), mert akkor kokszolódik valóban,és folytószelep-takarítás szükséges. (Évente egyszer elég)
Ha kap egy-két hosszabb távú etapot,akkor viszont rá sem lehet ismerniEttől függetlenül én is javaslom a G-t,de alaposan meg kell nézni az eladó példányokat,de alapvetően egy komoly autó, az F sajnos már nagyon öregszik,de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót is (mint pl pár posttal feljebb,még én is megkönnyeztem ám )
-
csaresz002
senior tag
még annyi,hogy a karok függőleges írányba mozog ahogy tolja fel vagy épp leengedi ,ezért kell 2 gőrgő vizszintesen az üveg alján,ill egy az ajtón egy szintén állítható sínben hogy tudjon mozogni.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
bambano
titán
Időnként nem árt kiégetni a koszt, kormot a kipufogóból meg a többi alkatrészből... ha egy autóval mindig szőrmekalapos tattermammer stílusban közlekednek, az tönkre fog menni záros határidőn belül.
a modernebb autókban sajnos visszavezetik a kipufogógázt a motorba (szerintem egy elmeroggyant idióta barom volt, aki ezt kitalálta). ha ilyenkor visszapumpálod az égésterméket a pillangószelepbe, akkor meg fog pusztulni.
nem állítom, hogy ez a baja a kocsinak. azt viszont állítom, hogyha nem teszi meg, lesz ilyen vagy más baja.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Henk
veterán
válasz fero02 #12681 üzenetére
Pedig valahogy csak össze kell, hogy legyen kötve. A Corsa-é nem tudom milyen de az Astra-ból indultam ki amit csaresz002 kolléga is linkelt annál a karok végén szokott görgő lenni és az mozog a sínben jobbra-balra annak függvényében, hogy fel vagy le megy az ablak.
bambano: az, hogy nálad nem csinálja nem azt jelenti, hogy nem létező probléma. Nem állítom, hogy típushiba de nem egy ilyennel találkoztam már. Lehet tényleg kergetnie kéne de így is eszi már az olajat mint a barom nem tudom mennyire használna neki ez a javítási módszer.
[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
a BC beszerelése C Corsába megoldható illetve mennyire pontosak az utólagos BC-hez elvégezhető kalibrációk (sok mindent manuálisan kell beállítani a bcweb szerint)
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
csaresz002
senior tag
válasz csaresz002 #12682 üzenetére
most nézem.... a képen F Astra ablakemelője van
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
senior tag
válasz fero02 #12681 üzenetére
igen. nálam speciel az üveg alján van 2 sín amit két lemez vagy mi X elrendezésbe emel vagy enged a motor.
valami ilyesmi
ezt pedig nem hiszem hogy az ajtó méret befolyásolja,mert az üvegen oda teszed a csúszkát,ahova akarod
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Henk
veterán
Nem tudja valaki, hogy a 3 ajtós B Corsa-ba csak olyan elektromos ablakemelő szerelhető ami kifejezetten ebbe való vagy egyforma az 5 ajtós első, esetleg az F Astra első is?
-
#TOTTI
őstag
G Astra 2.0 dizelröl tudok nyilatkozni, elnyűhetetlen de nagyon igénytelen autó.. GM-LL olaj amit megkövetel és kész, 98e km két év alatt, hiba nélkül.. Klima elment tény, de ez benne van..
-
fero02
nagyúr
Hátha vki tud nekem segíteni.
Ha minden igaz a közeljövőben lesz 1.7 TDi (az újabbik Német motor 68 Le) motorom, váltóm (talán önindító és generátorom is) eladó. Jelenleg kipróbálható, még a kocsiban van.
Az aprót egyelőre hanyagolom, első körben itt és ismerősöknél reklámozom.
-
Henk
veterán
Ha darabszámra vetíted le a G-vel több gond van mint az F-el. Mondjuk Opel-nél kényelem meg biztonság kérdésben nem nagyon tudnék különbséget tenni. G Astrán sem tartom túl kényelmesnek, ha azt nézzük, hogy szervo, klíma meg légzsák van F-ben is. A G jobban néz ki, bár ez meg relatív. Viszont nagyon sok olajfogyasztás, hidrotőke problémával találkoztam náluk. Meg diagnosztikalámpa felgyulladással amit aztán nem tudnak orvosolni. Egyik ismerősöm a mai napig küzd vele nem tudták neki megcsinálni még a márkaszervízben sem, de kismillió helyre elvitte már. Időnként kigyullad a motordiagnosztika lámpa és elmegy az alapjárat. Aztán rájöttünk, hogy azzal lehet rajt javítani ha a a folytószelep környékét kitakarítjuk mert mindig elkormolódik/kokszolódik és így pár hónapig jó. Végülis mióta megvette szív vele folyamatosan de ebből nem akarok általánosítani.
-
k.
őstag
Hát az a sokkal több gond van velük, az azért relativ. Ismerösömék rendesen költenek az F astrájukra, -98as kemény 130ezerrel- mi is szoktunk a mi G astránkra-03 110ezer- de messze nem annyit mint ők. Pluszban az még rohad is. Az meg hogy az alaktrész drágább, szerintem a kényelem és a biztonság melllett elviselhető.
-
őstag
válasz fero02 #12662 üzenetére
Persze, ezek megvoltak már, olajcsere, légszűrő, olajszűrő csere, meg ugye a vezérműszíj. Vettem bele még egy belső tükröt, meg négy új dísztárcsát, ezek ilyen filléres dolgok voltak, inkább a centrálzár és a két első elektromos ablak volt, ami többe fájt.Henk: Nem, 94 végén volt a "ráncfelvarrás", ez az utolsó ilyen tükrös, ilyen hűtőrácsos, ilyen indexes szériából való
[ Szerkesztve ]
-
cocki
tag
válasz deicide #12665 üzenetére
Köszi a választ.
Alapvetően corsára gondoltam, de nem zárkózom el más típustól sem, ami persze opel.
Inkább a strapabíró hosszútávon gazdaságosan üzemeltehető autó kell ami elvisz A-ból B-be nem azért kell hogy elmondhassam, hogy van autóm csupán egy szköz amire vigyázni kell és teszi a dolgát.Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
deicide
veterán
Ha sokat mész, akkor én saját tapasztalatból kifolyólag fastra-t javaslok, 4 éve nyúzom, 120.000km-t tettem bele, most 230.000-nál jár és a 4 év alatt egy gumibakot és gyújtókábel szettet kellett cserélni. Vigyázni kell rá és törődni vele és a világból kivisz, és nem mellékesen az 1.3m Ft feléből kijön.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
cocki
tag
Üdv mindenkinek!
Jelen állás szerint én is csatlakozom a csapathoz. Történt ugyanis hogy munkahelyet váltok és szükségem lesz kocsira és opelt szeretnék venni mert eddig a családban csak opelek voltak és nem volt velük baj.
Valószínüleg naponta 80-90 km fogok majd lenyomni az autóval és szeretnék tanácsot kérni , hogy erre egy corsa megfelelő-e mert teszik nekem ez a típus, vagy érdemes-e másban is gondolkodni max 1.3 misi van a megmozulásra nagyob összegbe nem verném magam mert nem akarok hitellel a nyakamon fosni, hogy mikor raknak ki (ez persze a legrosszab eset).Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
k.
őstag
válasz dave93 #12660 üzenetére
Annyiért ez több mint baráti.
Az a baj, hogy nekem-18 éves vagyok- ugye nem sok pénzem. Munkát nem akarok vállalni-jön az egyetem ugye- a kocsi viszont minimum 1,2 milliót ér. Namost annyink jelenleg nincs ilyen dologra. Ha a lakás omlana be, persze lenne, de mit mondjak 2 autó mellett a szülőknek, hogy azt gondolják, a fiuknak olyan szüksége van arra a kocsira mint egy falat kenyérre és kifizessék?A mercik egyébként a németek között a legnagyobb szervíz dijakkal rendelkeznek. Apa mesélte- vizsgahelyeket jár ellenőrizni, de mivel sok márkaszalon is vizsgáztat kocsit ezért ilyen helyekre is- hogy volt olyan, hogy a mercis 2 kezét összetette, hogy csak 1 milla volt a közelető szerviz és milyen rendesek. Szóval az hogy a mercinek annyiba kerül a problémája az nem is annyira meglepő.
-
őstag
Köszi
Azt nehogy hagyj, az ilyen autó ma már nagyon ritka. Orrba szájba tekergetik az órákat, senkiben se lehet megbízni, csak az ilyen emberben aki első tulaj volt és ismerted. A múltkor vittük vezérműszíj cserére, már nem a km miatt, hanem mert elöregedett a szíj, a biztonság kedvéért kicseréltettük, és ott állt bent a szervízben a taxis 3 milliós Mercije 500k-s problémával, még ő is megjegyezte, hogy ezek a nagy dolgok egy ennyi idős ilyen állapotú autó, nem a mai fosok.
Persze, az ára nem titok, nagyon jóban voltunk vele és a fiával is, 500k volt baráti áron[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz dave93 #12658 üzenetére
Gratula!
Nálunk is van ilyen. Mármint, kevés km-es auto. A nagyapám vett 2004ben egy Daewoo Kalost. Na beteg lett, és 2 évig alig vezette. No nem kell félni, most volt vizsgán, 3500km van benne. Na bassza az ideg a fejem, mert el akarja adni a családnak meg se pénze, se semmilye. Jogsim még nincs, jövőre lesz csak de azta plusz 1 évet elállhatná a nagyapám garázsában...
Szabad tudni mennyi volt? -
őstag
Hi all!
Csatlakoznék én is a klubhoz egy 94es F Astrával. A jogsim ugyan még pár hét, de ezt az autót meg kellett vegyem. A szomszéd bácsié volt, aki meghalt, ő volt az első tulaj, én a második. 80 évesen vásárolta, így a kocsiban jelenleg kemény 16.000km található, ami teljesen frankó. Makulátlan, szalon állapotban van.
Kép: [link] -
csaresz002
senior tag
válasz csaresz002 #12656 üzenetére
na...azt meg elfelejtettem beírni,hogy elég "gyéren" szóltak
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
senior tag
válasz fero02 #12655 üzenetére
én valami kinai hangszorokkal vettem már meg az autot. mikor vettem a fejegységet,adtak mellé 1párat,meg vettem mellé hátra is 1 párat.
gyári hangszórókhoz még nem volt szerencsém egyik (saját) automnál se.
amit vettek faterék Scudo-t meg Citroen-t abba SAL volt a gyári[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12654 üzenetére
Szintén Sony fej (_seth_ kollégától örököltem), de a gyári hangszórókkal sokkal szebben szólt, mint a 10k-s sal szutyokkal. A kombiba persze dukál hátra a sub.
Amióta erősítő hajtja az első kerregőket is, azóta némileg javult a helyzet, de az 1 pár rca kimenet miatt sajnos fejet kellene cserélnem, mert így nem tudom beállítani az én hangzásvilágomnak megfelelően a zajkeltőket. -
csaresz002
senior tag
válasz fero02 #12653 üzenetére
nekem egy sony fejegységem van sony hangszórókkal. gyári magasakkal. nagyon szépen szól. van egy magnat mélynyomó még a csomagtartóban és kész
kalaptartóban volt 2 ovál sony, az autoval vettem,de kivettem.[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
nagyúr
No, akkor elmondom még egyszer.
Ha gyári fejegységet használsz, ahhoz több, mint elég és jó a gyári hangszóró készlet. Értelemszerűen a hibás (99%, h elöregedett és elporladt a hangszóró habszéle) hangszórót cseréld ki, de véleményem szerint kár újra áldozni. Minőségben nem fogsz javulást tapasztalni, sőt...
Az olcsó kategóriás hangszóró készletek sajnos nagyon rossz érzékenységgel rendelkeznek, így erősítő nélkül nem az igazi; viszont ami korrekt sugárzó, annak az ára is borsosabb jóval. Elmész és veszel egy 10k-s sal és tsai kínai szutykot (nem ugatok, nekem is az van ) és nem fog annyival jobban szólni, mint amennyivel többet kiadtál érte egy gyári (bontott) helyett. Ellenben a barkácsolás élménye az megfizethetetlen is tud lenni.
Viszont a gyári magasat van értelme cserélni.
-
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12648 üzenetére
Neem, oda nem az való, mert nem rugalmas. Oda gumiám pasztát kell tolni!
-
csaresz002
senior tag
ajtó kárpitot le kell venned. úgy férsz hozzá csak,mert a rács ami rajta van belülröl van fogatva körmös alátéttekkel vagy mivel.
3 csavar asszem kilincs környékén,meg a kárpit oldalán/alján még pár darab.××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
JanR
addikt
Omega B1-nel maceras hangfalakat cserelni? Mert a jobb elso ajtoban levo mar nagyon recseg es arra gondoltam, hogy raknek bele akkor mar ertelmesebb hangszorot, viszont igy mindet cserelnem. Maceras a melo?
-
fero02
nagyúr
Én tuti nem tennék ilyen bóvlit a kocsira.
Akkor inkább veszek bontóba gyárit, vagy bárdiba utángyártottat olcsóbban kicsit és azt szerelem fel.
Kezd már kicsit sok lenni az M3-as tükörből, a led csíkból, a day line fényszóróból és még lehetne sorolni...
Ha mindez gyári, akkor egészen más, de számomra már kicsit sokk és unalmas, h szinte minden "piszkált" autón ezt látod.
Hol van itt az egyediség?[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
válasz fero02 #12640 üzenetére
az este szétnéztem az ebay-en, ott lehet is kapni valamiket, sőt, tükörbe integrált index is van de ezek sem teljes készletek, motort külön kellene venni.
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12639 üzenetére
Maradjunk a haverod linkjénél.
-
wwhy
veterán
válasz csaresz002 #12636 üzenetére
hol lehet kapni ilyen univerzááááális csodát?
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #12636 üzenetére
"ajánlok egy új univerzális tükör szettet"
Ez lehet engem is érdekelne...
-
csaresz002
senior tag
-
wwhy
veterán
hasonló elektromos kérdésem lenne, csak tükörben C Corsába (2006) utólag lehet beépíteni? vagy valami tippet, hogy miért lazul ki/hogyan lehet megszorítani a manuális tükörállítót? 1-2 kátyú, rosszabb út, és főleg a jobb oldali máris enyhén a föld felé néz, majd nem sokkal utána, 4-5 kátyú, a bal oldali is
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
csaresz002
senior tag
ilyen a sima foncsoros: [link]
elektromos ablakot elég egyszerű. cserélni kell elől a gombokat, hátul betenni a motort,a vezetéket behuzni a B oszlopig. elméletileg elő vannak készítve vezetékileg. nálam legalább is. na meg 1-1 kapcsolo a hátsó ajtókba.
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
JanR
addikt
Elektromos ablakemelot maceras utolag beepiteni? (Hatso 2 ablak / Omega B1, meg mindig... )
-
Henk
veterán
Na úgy néz ki elkészült a vas, legalábbis amiket egyelőre beterveztem. Első-hátsó lámpák kicserélve, kerekek felkerültek meg a műszerfal-középkonzol világítás fehér ledre cserélve. Ja meg az első féket átalakítottam hűtött tárcsásra.
Mondjuk a cél az volt, hogy minél jobban őrízze a gyári jelleget.Majd még a 2 első lengéscsillapítót kicserélem de azt már csak jövő hónapban.
[ Szerkesztve ]
-
helkis
veterán
igazából, akkor nincs vele szenvedés, ha van benne E-betü..
vaterán szoktak hirdetve lenni gyári cuccok angliából kocsikhoz, ott nézz körbe, mert ez szvsz csak valami gagyi kínai utángyártott vacak..
én is hajtok projis lámpát az astrához, de horror áron van egy szett..szerintem a ráncfelvarrás utáni omegára gondol: [link]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #12620 üzenetére
Sima foncsoros? A mostani lampaval sem latok sokat, ennel azert sokkal tobbet szeretnek eszrevenni. Nagyon zavaro, hogy a bura be van sargulva es a tompitott az halal
A sima foncsoros milyen? Tudsz rola kepet mutatni?
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
senior tag
ez egy sima B2-es Omega lámpa. nyugodtan berakhatod
bár nem fogsz ugy vele látni mint a sima foncsorossal. ez sajna Opel Omega betegség.
egy ismerősöm lepolírozta a foncsoros lámpáját kivülről,egész jó lett. de egy idő után ismét bemattult
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
JanR
addikt
B(1) Omegaba cserelhetek ugy elso lampakat (pl projectorosra), hogy azt ne kelljen engedelyeztetni? Vagy valami ilyesmit olvastam rola.
A lenyeg az, hogy nagyon meg vannak sargulva a buraim es szeretnem cserelni
Mod: esetleg valakinek egy B omega kartelja nincs? (most olajcserenel derult ki, hogy szar a csavaron a menet es mar a karterban is szetba**ta, de halistan meg nem szivarog/nem fojat, de minnel elobb kicsereltetnem!
+ Fedelzeti computert utolag is lehet B omegaba tenni? Itt azt a muszert ertem ami a fogyasztast meg meg par dolgot mer. ( Van egy kijelzom, ami a radiot, idot es a kulso homersekletet irja ).
Szoval ezt szeretnem:
Ez helyett:
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Gratula!
Remélem jövőre mi is csatlakozunk az Astra H-sokhoz.
Addigis az Astra G-sek táborát erősitjük -
ocsi19
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
F és G Astrákról szeretnék 1-2dolgot kérdezni:
-F Astra milyen motorral, és milyen ársávban érdemes nézelődni ahol nem széthajtott példányok vannak? Mennyire szervízigényesek?Jellemző hibák? Hány KM-ig "használhatók" nagyobb ráfordítás nélkül?
-Ugyan ez a kérdés, csak G Astrával
-Légzsák, ABS, Klíma, Szervó, Elektromos ablak ami kell.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
nagyúr
Van két darab hátsó féktárcsám, Zimmermann (278mm, Vectra C, Signum) és hozzá 4db Mintex betét. 20-ért odaadom.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Tálydi
senior tag
Sziasztok!
Van egy elég furcsa(?) problémám, és ebben kéne segítség!
Tehát, egy B1es vectrának aminek a hátsó lökhárítója B2es, nagyobb tempónál(kb 135-től) isssszonyatosan libeg, vagy 15cm-t és egy patent a lökhárítón el is engedi magád néha. A probléma az, hogy hiányzik a lökháritóból(ha be nézel az autó alá akkor látod, tehát belül van) két alkatrész amit nem tudom pontosan hogy hívnak, talán valamilyen dob lemez, a lényeg az,hogy az egy merevítő, ami a lökhárítót kapcsolja össze,/sajnos nem tudom mivel, mert ugye hiányzik/ és valamilyen 90° os elem, ilyen negyed hold alakú.Elnézést a hanyag megfogalmazásért,de pontosan csak ennyit tudok mondani, ha valaki tudja mi annak az elemnek a neve, és hogy hol(lehet bontó is) lehet kapni, mennyiért az szóljón!
Előre is köszi
Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest