Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    félisten

    Én csak azt nem értem, hogy mi köze a fatüzelésnek a dízelekhez. Felkészülnek a metánt eregető tehenek, mint a dízel melletti érv?

    Az én problémám továbbra is az, hogy itt egy ocsmány módon szennyező technológia, ami olyan erős lobbival dolgozik, hogy olyan hazugságokat ver át a hatóságokon, amit nem szégyell. Mai hír, hogy a német hatóságok jegyzőkönyv alapján is tisztában voltak azzal, hogy mindennapi használat során leállnak a környezetvédelmi berendezések az autóban, hogy ne fojtsák meg a motort. Most éppen a Porsche a soros a botrányban, de csak azért, mert az ő jegyzőkönyvük szivárgott ki. A többi nagyfiú továbbra is lapít, esküdözik, hogy ő aztán nem, de mindenesetre dízelt amúgy sem fejleszt már, és ő az elektromos mobilitás felkent grál-lovagja.

    Nem az érdekel, hogy mi a szennyezőbb, megoldást akarok látni, és utálom, ha átbasszák a fejemet. Ha neked ez bejön, told csak a kormot, csak az bassza fel az agyamat, hogy a dízelnek itt még mindig 20 centtel olcsóbb literje, meg a környezetterhelés alapján számolt gépjárműadó címén még mindig a kamu fogyasztási, és kibocsátási adatok alapján számolt töredékösszeget fizeti az összes csaló dízel prémium manager-járgány, meg 5-6 literes fogyasztásra behazudott városi szuv (Touran, Q7, X5, és társaik), miközben üzemidejük 90%-ában még csak nem is üzemel a környezetvédelmi felszerelésük, mert akkor nem lenne meg a robbanékonyság, meg a nyomaték.

    Szóval jöhet a benzinesek szivatása is majd, de egyelőre az ilyen nyilvánvaló átbaszásokkal kéne kezdeni valamit. És nem, fogalmam sincs, mi a megoldás, de szerintem továbbra is valami benzin-elektromos hibridben lenne érdemes gondolkozni, minél hatékonyabb energiavisszanyerő rendszerrel, mert god save the EU, ha itt hirtelen több millió elektromos autót esténként egyszerre rádugnak a konnektorra.

    Ja, amúgy aktuális a dolog, éppen autót keresek. Nem vagyok boldog a dologtól, de sajnos a Mini első kárfelmérése szerint csak a kívülről megállapított kár eléri az autó értékét. Ha elkezdik szétbontani, sanszos, hogy találnak még ezt-azt, és ha átlépem a javítással az autó központilag meghatározott értékét, akkor onnét az a fölötti rész az én zsebemre megy. :( Szóval a TÜV-Rheinlandos hatósági értékbecslő diszkrét tippje szerint most lenne értelme kiszállni a buliból... :O

    p

Új hozzászólás Aktív témák