- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
freddirty
senior tag
válasz
Brett001 #2141 üzenetére
Ez igaz, de csak részben hallgatnak a népre. Még mindig van egy sokkal rosszabb felhasználói élménnyel bíró inventory mint ami előtte volt.
Pl. feleslegesen van előtted egy rakás tech slot állandóan hisz a normál inventory-t fogod használni az idő 99%-ban. Emiatt meg scrollozni kell a normál inventory-t. Ráadásul az ikokok is össze lettek nyomorgatva, ami rossz láthatóságot eredményez. Tény hogy a játék komoly százalékában vagy az inventoryban és azt mendzseled, ennek megefelelően ez jelentős része a játéknak, nem csak designelem.
Az a helyzet, hogy a teljes inventory redesign-t ki kellett volna dobni, tenni egy lépést hátra és újragondolni az egészet. Most csak a kapkodás megy, az eredmény meg hát látjuk mi.
Igazából megint a kommunikáció az ami hiányzik. Kellett volna egy sima nyílt levél. Pl: igen, látjuk, elcsesztük, hallgatunk rátok, de kell idő hogy helyrehozzuk, jelenleg ezeket tervezzük, addig meg aki akar az így tud visszaállni pre 4 patch szintre. Igy mindenki megértette volna, hogy ok várunk majd 1-2 hónapot de akkor kapunk valami jobbat.
Megnéztem tegnap steamen az experimental branchet, vannak benne törekvések látom, de hát ez kevés ahhoz, hogy aki félretette a játékot a mostani baki miatt az most elővegye. (legalábbis nekem biztos :) Nyilván a játékosok kisebb része volt aki emiatt elhagyta az NMS-t, de ők igen régi motorosok voltak. Survivalbob elég jól kifejtette: https://www.youtube.com/watch?v=osEqC8mI4G0 -
-
-
mrzed
senior tag
válasz
Brett001 #1916 üzenetére
Ezzel az ajtóval én is próbálkoztam egy darabig... hiába oldottam fel az összes kapcsolót, mégsem jelenik meg a kraftolható cuccok között. A farmeres küldetéssorozatot is végigvittem, az utolsó feladat, hogy ültessek egy nipnip növény, viszont ehhez sem kaptam meg a szükséges blueprintet. Ha jól bogarászom, akkor a nipnip palántát gek nip -ből kellene kraftolni. Ez valami bug? Rendbe lehet ezt hozni valahogy?
-
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1901 üzenetére
Nálam most nagyon jó, 60 fps simán megvan, effekteket mondjuk ki szoktam kapcsolni, meg a blurt se szeretem, de a textúrák ultrán vannak. Igaz én csak 1680x1050-ben tolom, de hasonló kártyám van (1050ti).
Azért érezhetően nőtt a perfomancia a beyond előtti időkhöz képest. Szerintem jobb ez a Vulkanos megoldás, DOOM is ugyanilyen szépen futott.
----De látom az sajnos még nem változott, hogy a nullkilométeres starter shippel is simán le lehet nyomni a 3-4 tagból álló pirate-eket, pedig permadeathben tolom.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1824 üzenetére
Igen, sajna NMS-ben az van, hogy ha megvan már minden, akkor nincs tovább mit csinálni... Nekem is ez volt a bajom, aztán elmentem a sűrűn lakott rendszerekbe, hogy hátha ott lesz valami izgalom, de semmi... Legalábbis survival módban, kihalt, üres volt az egész a nagy New Lennonban is.
A Normal mód nekem meg nem volt pálya, igaz már nem is volt túl sok különbség a kettő között.De amúgy a community event pont erre volt jó, hogy lekötött ha már meg is van mindened.
A 7 pontodból amúgy 3 és fél teljesül az Empyrion Galactic Survivalban, igaz az egy teljesen más játék, szóval nem mindenkinek ajánlom. De ott aztán van survival ezerrel, oxigént előállítani kritikus, különben pár mp és halál. Kajára is kell figyelni, viszont vízre nem, az csak az Osirisben van. Osiris is amúgy survival, de ott még nagyon kevés a tartalom, és az extrém nehéz fokozatot még jobban nehezítve is legyőztem a játékot
Pedig ha huszadát se játszottam vele annyit időben, mint NMS-sel.
Empyben is mindenre kell figyelni, de ott is van creative mód, és survival módban is ki lehet mindent kapcsolni. Ahol vannak NPC-k, azok járkálnak, bár ott nem lehet velük interakcióba lépni, és gesztikulálni sem szoktak. Csak a trade-elős formákkal lehet. Viszont elég sok mindent lehet nyomni, egyes bolygókon ha bázist építesz, akkor folyamatosan (időközönként) támadják drónok, amiket turretekkel lehet kivédeni. Időjárás is kritikus, különféle állatok is támadnak, de elég keményen, hármat odaharap azt vége. Van olyan alien bug, ami olyan savat köp ami követ, tehát rideg.Na mindegy, szal elég fun, Unity enginere épül, és egyes dolgokban olyan részletes, hogy huhh
, szal elég nagy kihívás. Az AI nem olyan acélos, de jó lesz majd az is valszeg. Ezért se fogok egyhamar NMS-hez de még Osirishez sem visszatérni.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1763 üzenetére
Ez a rayrod jól hangzik, csak ez csít...
Mondjuk a multi tudom téged nem érdekel. De arra kíváncsi lennék, ha te felrakod ezt a modot, és egy helyben lebegsz, akkor én vajon látnálak-e egyáltalán...Más:
Aki farmol ezerrel, kipróbálta már, vagy van valamilyen információ, hogy mennyi a base building limit nem creative módban? Természetesen modok nélkül.
A NEXT előtt 2000 volt a unit limit, azaz, ha nem építettünk design elemeket, csak a hatékonyságra mentünk, akkor kb 10-11 biodome-ot lehetetett telepakolni növénnyel.
Most állítólag valami tízszeresre növelték a building unit limitet, tehát nem aggódok, csak jó lenne tudni, hogy vajon így mennyi bidome-ot tudnék építeni.
Mivel most már kell a "csicsa" is, azaz emelvények, mivel sík terület nem igazán van (kb. nincs is), emelvényeken meg tökéletesen vízszintesen lehetne elhelyezni a kellő épületeket.Gondoltam arra is, hogy trading post mellé építenék, de az meg azért nem jó, mert ha rakok le landing pad-et, akkor a trading poston kb. megszűnik a forgalom.
Amúgy meg nagyon szeretek craftolgatni, grindelni, főleg fusion ignitort mert nehéz, de most ennek is, meg a stasis device-nak is levitték az értékét (18 mil-ről 15,6-ra). Így meg, hogy akár több nap amíg 1-1 növény beérik, fontosabbá vált a hatékonyság a dizájnnál. Bár brutál mód meg lett növelve a building limit, akár 10 biodome-ot is tele tudnék tenni solar vine-nal, és még maradna is kb 60-70 biodome-nyi hely más növénynek.
Per bázis.Sajnos amennyit van időm játszani, ez kb több hónapos projekt.
De kikapcsol, az fix.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1742 üzenetére
Szerintem meg ha hozzányúlnak a lépegetőhöz, akkor úgy tegyék, hogy legyen egy kicsit keményebb, legalább annyira, mint a NEXT előtt volt.
Ugyanis most gyalogosan elég könnyen ki lehet nyírni, és alig sebez valamit.Starshipből viszont nem fogod szétlőni, legalább ennyi a nehezítés.
Mondjuk normalon tolom, lehet permadeath fokozaton másképp lenne.
A körözést nullára vinni is hót könnyű. Még az ötöst is. Fogod, elrepülsz arrébb, aztán kivárod. Ha kimész az űrbe, akkor jönnek a sentinel shipek, szóval nem érdemes kimenni.
-
saelin
veterán
válasz
Brett001 #1717 üzenetére
Nekem ilyen bajom nincs. Helyette az egyik frigther-em nem lehet megjavítani. Eltűnt... Csak a leszálló helynek a kis körje van meg és ha arra landolok, majd kiszállok a hajóból, akkor lezuhanok a bolygóra. Csinálok róla videót, mert szerintem nagyon vicces...
Plusz ugye úgy jött vissza mission-ről hogy kritikus kárt szenvedett... Elég durva lehetett, ha az egész hajó eltűnt.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1671 üzenetére
A build menüben két opció van, a geobayek, meg a tech cuccok. Utóbbinál lehet a beacon-t, save pointot stb-t építeni, és ahogy a fórumtárs előttem mondta, ott lehet kiválasztani a base computert is, amit ha leraksz és aktiválsz, tudsz csinálni bázist. Ajánlom a sík területeket...
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1625 üzenetére
Dehogy építünk, csak az a lényege a dolognak, hogy a patch után szinte egyből mehessen a co-op game.
Feltéve, hogy mindenki ott maradhat, ahol volt, és nem vész el az eddigi mentésed, és nem rebootolják az egész galaxist. Mivel, ha tegyük fel meg is lenne az összes erőforrás, szerintem nincs annyi player, hogy az Euclid galaxy-n kívül könnyen összefussunk más playerekkel. Ráadásul úgy, hogy van több, mint 256 más galaxis is, amin belül még további szinte végtelen mennyiségű rendszer.
Pláne, hogy mi pc-n toljuk, ami kb. töredéke a ps4-eseknek, sőt, most már lesznek boxerek is.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1623 üzenetére
Értem. Én nem modolok, most jelenleg az a terv, hogy haverral egy bolygón csinálunk bázist, aztán "ott várjuk meg" a peccset.
Ahhoz még egyelőre át kell mennem abba a galaxisba amiben ő van.De ez is lutri, mert még azt sem tudni, milyen lesz az egész. Azért örültem volna, ha elmondják, hogy akkor most a multis részhez mindenki elölről kezdi az egészet, vagy mindenki marad ott, ahol van...
Meg remélem megy nekik a netcode, és nem lesznek anomáliák. Meg hogy az eddig befolyt pénzből vettek fel pár plusz embert és nagyobb lett azóta a dev team. -
Apollyon
Korrektor
válasz
Brett001 #1621 üzenetére
Azt amúgy lehet tudni, hogy ha a multi nem érdekel, akkor mit szoktál még ott csinálni?
Mert blueprinteket összegyűjtöd, meglesz a legjobb multi tool, ship, freighter stb. onnan hova tovább?
Esetleg gyűjtesz unitot, de ott is van egy 4,2 milliárdos max. Egy idő után tényleg kifogynak a lehetőségek, a multiplayer erre megoldás.Ott van az unreal tournament, ami ugye egy szimpla aréna lövöldözés, de a multival mégis kb. a végtelenségig fenn lehet tartani az érdeklődést.
-
duvi
nagyúr
válasz
Brett001 #1508 üzenetére
Gondolom, hogy kihozták belőle a maximumot amit csak tudtak. A végtelenségig nem lehet modolni.
Ateszpapa
Valóban az, de akár azt is jelentheti, hogy nem mondtak le a játékról, mivel készül a tartalmi frissítése. Azzal számolnak, hogy a későbbiekben lesz aki kifizet ennyi pénzt érte. Persze ez csak egy teória a magasan tartott árra -
Vesa
veterán
válasz
Brett001 #1467 üzenetére
Igen, ismerem ezeket a modokat. Sajnos a Bigger Things nálam használhatatlanná tette a játékot, mert pl. egy méretes gombatengerben egyáltalán nem látszottak az állomások a felszínen, sok gondot okozott landoláskor is, és nagyon kiábrándító volt, ahogyan 5 méterre az orrom előtt a semmiből tűntek elő a növények. Illetve ez csak a meglévő assetek méretét növeli meg, a növények sajnos ugyanazok.
A 'free flight' -vagy milyen nevű- mod miatt meg többször beragadtam hegyekbe, barlangokba, szóval ezek sajnos messze nem tökéletesek.Pont az SE "miatt" vártam én is az NMS-t, hiszen azt a programot -amit mellesleg egyetlen!! ember fejleszt, ami zsenialitásra utal-, több éve nyúzom már de még mai napig nem untam meg. Ha legalább ez a része tényleg profi lett volna az NMS-ben (tehát minimum bookmarkolhatók a jobb helyek, valóságosabb csillagrendszerek stb., még ha nem is tudományos pontossággal), akkor nekem semmi gondom nem lett volna.
-
Vesa
veterán
válasz
Brett001 #1455 üzenetére
A videókon én -grafikus szemmel- inkább utómunkát látok, mint scriptelést. Az a hatalmas Tremors pl. ami a korai videóban a talajból kiemelkedve kúszik el előttünk, világosan láthatóan nem a játék része, hanem utólag van rátéve a nyers anyagra. Pl. After Effects-ben egy szakember számára ez nem nagy kihívás. Egyértelműen utómunkát látok a hatalmas hajóroncsokon is, fogadni merek rá, hogy utólag tették rá azokat is és hogy ezek soha nem szerepeltek a játékban még scriptelve sem! Továbbá hasonlót gyanítok a "Jurassic Parkos" hatalmas dínók esetében is. Ezeket szerintem green háttér előtt renderelték Maya-ban vagy 3D studio Maxban, majd egyszerűen rátették a játékból streamelt videóra egy utómunka szoftverben. Olyan ez, mint a nemlétező szuper csajok a magazinok lapjain, akiket agyba-főbe kell retusálnunk, hogy szalonképessé tegyük őket. Ez egy ilyen világ, ilyen csalás szagú megoldásokkal.
Persze vannak olyan fícsörök, melyek valóban a játék részeként léteztek, de valamiért tényleg nem kerültek bele a véglegesbe, pedig az E3-mon élőben, játék közben láttuk. Tehát ott nincs szó ilyen típusú csalós utómunkáról. Ezeknél én is kíváncsi lennék, miért maradtak ki.
De a játékkal a legnagyobb baj valójában az, amit egyébként tud és meg van csinálva. Ugyanis rettenetes az irányítás, és a világok generálása is nagyon-nagyon hamar ismétlődésbe fullad, ami a "18 csintrillion star system and every atom procedural" szlogen mellé igencsak kiábrándító volt. Cave generálásból konkrétan kétféle van, minden esetben ugyanúgy néznek ki a barlangok, bárhová megyek. És innentől válik gázzá az egész (most a teljes céltalanságot ne is említsük, mert már ezerszer végig lett járva)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Brett001 #1455 üzenetére
Nem tudták a scriptelt dolgokat mūködôen véletlenszerūvé tenni. Én azért sajnálom ezt az egész stúdiót, mert hatalmas dologba kezdtek kevesen. Korrekt lépés az lett volna, hogy megjelenéskor leviszik az árat, kijelentik, hogy jópár dolgot nem sikerült belerakni a játékba. Így is hatalmas bevételük lett volna, az emberek nem panaszkodtak volna mondjuk $30 esetében.
Gondolom a játék halálra van ítélve, de legalább beindította kicsit ezt a vonalat.
-
tesztuser
kezdő
válasz
Brett001 #1376 üzenetére
Bele tudok nézni az .MBIN fájlba, van hozzá egy programom, ami kicsomagolja, de maga a program az bizalmas. A magyar lokalizációt elkezdő csapattól kaptam meg, és nincs felhatalmazásom rá, hogy odaadjam másoknak. A fájlban nyilván még más is van a szövegen kívül, mert majdnem 10x akkora.
Ha valakit érdekel, el tudom küldeni a játékban meglévő angol szövegeket (később majd a magyart is, ha kész leszek vele és érdekel valakit). Nem tudom ez ezen a fórumon technikailag megoldható-e vagy külső szerver kell-e hozzá. Nagyjából 500 kB a TXT. A szövegek sorrendje alapján nem sok mindent lehet megtudni, de azt például csak tegnap vettem észre, hogy "The portal opens" és hasonló mondatok is vannak benne. Előtte meg olyanok, hogy "most a portál előtt állsz, amivel távoli világokba lehet eljutni". Tehát valami szerepük csak van / vagy lesz a portáloknak.
Az egyik romnál kipróbáltam "a zászlón való átnézés" módszert (ami elvileg rámutat egy portálra?), de nem volt ott semmi.
-
_drk
addikt
válasz
Brett001 #1374 üzenetére
Ezek a sima monolithok! Annyi hogy most csak 1 szöt adnak vagy vmi fejlesztést.
Engem most az idegesített fel hogy Iridiumot nem találok már 3 rendszer 8. bolygón
A kék Chrynosie-től nem is beszélve... Egy bolygón találtam eddig normális mennyiséget, az elég volt 2 multi tool fejlesztésére most már van egy 19 slotos esélytelen vagyok szerezni. Iridium az tuti lesz de ez...Amúgy meg bárki bármit mond szép ez a játék. 1-2 bolygó ahol van növényzet meg sok világító virág, főleg ha van mellette pár szikla ami vissza veri a fényét. a barlangok is jól néznek ki csak már nem merek lemenni mert nem egyszer eltévedtem a rendszerben
-
lafaty80
addikt
válasz
Brett001 #1360 üzenetére
Ne is mond, a legnagyobb hülyeségének tartom a játéknak, hogy a saját hajómat nem tudom eladni
+ ha bolygón lévő roncsra cseréled le, akkor ha jól emlékszem nem ajánlotta fel a transzfert a két hajó között, én meg rányomtam hogy kell a +1 slot-osMost 2 nap után tudtam visszahozni az előző szintre a cuccot. és persze pont a "csere" előtt pakoltam pár dolgot a hajóba: powercell
-
edgR
őstag
-
Enton
addikt
válasz
Brett001 #1300 üzenetére
Arra majd készülj, hogy a bolygó elhagása után rögtön jönnek rád a sentinelhajók, hogy mit bányászkodtál te ott lent.
Bár mondjuk nálam ez úgy volt hogy én "leszaladtam" őket, aztán pár szigettel arréb újra gyors gyüjtögetés, majd megint iszkolás. Direkt nem akartam bántani őket avagy nagyobb körözötséget sem akartam.
De egy full rakomány(48hátizsák/20hajó) után fent rögtön jöttek rám a sentinel hajók, először 2db aztán 3db. -
válasz
Brett001 #1297 üzenetére
Én meg takarékoskodtam a Thamiummal, és növényekből bányásztam csak.
Aztán mikor először szétlőttem egy aszteroidát!
Vettem Hyperdrive-ot, feltöltöttem Warp Cell-ekkel -egy még maradt is-, most mehetnék át a következő rendszerbe, de inkább maradok aranyat bányászni. Már kábé 6-8 órám van a játékban, meg nem mondanám pontosan, hogy inkább melyik, repül vele az idő, pedig időnként még unalmas is! Összességében viszont bejött. Van már új fegyóm is.
-
Vesa
veterán
válasz
Brett001 #1236 üzenetére
Hajók, növények, nem nagyon lesznek moddal szerintem, bár ki tudja. Itt részekből generálja a program a hajókat is. pl. van egy alap hajótest, amihez létezik mondjuk 10 kiegészítő modul. Ezeket random cserélgeti a program, így "építve" meg a hajót amit látsz. Növényeknél detto.
-
Vesa
veterán
válasz
Brett001 #1208 üzenetére
"én is hiányolom, hogy Sean nem nyilatkozik semmit valami videóban."
Ezt mindenki hiányolja és amatőr dolognak tartom a csendet! Hasonló probléma volt az új Rollercoaster World megjelenésekor is, de ott 3 naponta jöttek a kommentek a fejlesztőktől, bocsánatkérések mellett.
Egyébként, ezt Sean srácot valahol már sajnálom. Szerintem megzakkant, nem tudja feldolgozni ami történt vele az elmúlt 2 évben. Csak egy hétköznapi programozó akinek volt egy egyébként kiváló ötlete, melyet túl korán jelentettek be és szinte biztos, hogy maguk sem számítottak arra, hogy a programjukat ilyen hype veszi majd körül. Később már nem volt visszaút, nem tudtak megfelelni az elvárásoknak. Szakmai mércével alig van játékfejlesztési tapasztalatuk és sajnos itt is látszik, hogy nem mindenki alkalmas egy cég vezetésére. Sean egy kiváló programozó és matek zseni, de egy cég élén ez önmagában édes kevés, sőt, ott legkevésbé ez számít. Ő nem egy minden hájjal megkent marketing szakember vagy jogász, esetleg üzletember. Csak egy naiv fickó akit bedarált ez az egész. Fentiekkel nem menteni akarom, mert tény és való, hogy valótlant is állított és teljesen megértem azokat is, akik csalódottak (velem együtt, főleg a 60Euro-s ár miatt), de ezen túllépve az is látható, hogy milyen egyéb személyes problémák voltak a háttérben.
-
Hunbeast87
senior tag
válasz
Brett001 #1208 üzenetére
Visszakérném a pénzt, de sajnos GMG-n vettem meg a játékot. :/ Ha ugyanaz a folyamat itt is elindul, mint anno az Arkham Knight esetében, akkor én is élni fogok a refund lehetőségével. 23 órám van a játékban, a töménytelen grindelés és a be nem váltott ígéretek miatt ez a játék hamar a süllyesztőben fogja végezni akkor is, ha a fejlesztők összekapják magukat.
Értelemszerű, hogy folyamatosan jöttek a videók, hiszen így még több ember ugrott rá. Most, hogy kiderült mennyire is sivár és üres ez a játék, szép is lenne a kamerák elé állni, hogy bocsi fiúk de hazudtam.(#1209) Viper26: Ennyi hazugság után szerintem mások is megbújnának az ő helyében..
-
baphomet
senior tag
válasz
Brett001 #1039 üzenetére
Nekem eddig, ha transmissiont kértem, akkor adott observatory-t, beacon-t és transmission tower-t is. Ráadásul nem is mindig tudni, hogy mi lesz a vége. A legutóbbi esetben mikor valóban transmission tower-t kaptam, akkor az üzenet advanced lifeform detected volt a célpontnak pedig shelter-t írt ki a házikó ikon mellé.
A low flight modnál vigyázni, mert sérül hajó, ha bárminek nekiütközöl. Még a fáktól is. Pajzs nélkül hajóval egy perc alatt kinyírtam magam.
-
Enton
addikt
válasz
Brett001 #1039 üzenetére
Mindig mikor valami kéne az nincs, én a legutóbb aranyért mentem 3 rendszerben a 3.dik bolygón végre volt arany, volt vagy 1 óra mire ráleltem. Én nikkellel is találkoztam már nemegyszer felszínen. Talán iridum amit még nem látam így.
Nemrég találtam egy jó kis bolygót:
Szanaszét gravitino ball-okkal egy zsebrerakás után rögtön 3-as körözés. Egy fuvart azért megszedtem kb 1millát hozott de nem érte meg az sem, csak a móka miatt volt jó, nameg mikor felszálltam a bolygóról rögtön 2 majd 4 majd 4 sentinel hajó jött rám amit már nem tudtam kilőni.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Brett001 #1022 üzenetére
iszonyat dolog van csak az űrdolgokban amikkel lehetne színesíteni de ezek úgyis mellékesek. Amiket írtál, mellé gyűrűs bolygók, gázbolygók, havas bolygók, aszteroidán landolás, nebulák valamely formában, végtelenek a lehetőségek. Bolygókon hegyek (Marson van 21 kmes hegy is.) satöbbi satöbbi...
-
edgR
őstag
válasz
Brett001 #943 üzenetére
Nekem már a 2. bolygó felszínének felét víz borítja. Ezzel tehát nincs semmi gond, majd fogsz Te is találni.
Bár kimondott végeláthatatlan síksággal még én sem találkoztam, de ez nem jelenti azt, hogy nincs is. Szerintem - ahogy írtad is, unalmasabban lennének, így - kisebb rátát adtak neki a generáláskor. Ugyanígy az egybefüggő vízfelületeknek is, gondolom meghatároztak egy kisebb %-ot, és azért találkozunk velük ritkábban. -
freddirty
senior tag
válasz
Brett001 #631 üzenetére
mer' fejleszteni kell a zűrruhádat Aeration Membran-al.
-
Enton
addikt
válasz
Brett001 #541 üzenetére
Na nekem ez úgy lett meg, hogy egy tag mondta hogy nem mindenható ő sem, de tudja hol lehet találni antianyagot a wrapcell-hez. Én meg pont inkább megvettem az ott éppen leszállótól helyben meg utána még 2 tagnál volt eladóban így nem vágom merre is kéne begyűjteni, azaz hol a lelőhelye az antianyagnak.
De hogy egy wrapcell 25%-ot tölt az már nagyon nem baráti, kell a sok slot a hajón meg a ruhában a sok hajtóanyagnak.De rá is kerestem gyorsban:
No Man’s Sky : Antimatter Formula 'Simple Guide to Where it's Found'
Mondjuk hirtelen nem rémlik hogy lenne köv naprendszeres jelölőm ilyenre de majd nemsokára nekiállok folytatni, és kiderül.
-
Madwe
nagyúr
válasz
Brett001 #406 üzenetére
A figura tegnap is nyomta (kb 6 órát aludt) s 8 órás stream után jutott eszémbe (mit jutott... kérdezték tőle chaten
) hogy még nem tartott wcszünetet, s ezért 10 perc biobrake+stretching szünetet beiktatott gyorsan
Szerintem ha nem streamelne s nem szólnak neki ott kap vérrögöt együltő helyében
sose értettem hogy lehet ennyire bekockulni, pedig én se voltam kicsi kocka anno...
(#407) bob.zxr nekem pont 20-30 óra a vízválasztó. De pl akkor neked egy uncharted 4 se ért volna meg 60 dollárt o.O? Nomeg eleve alig van olyan cím, ami ennyi időre lekötné az embert, az gyk. csak a masszív competitiv multi meg mmo kategória.
Én mindig a mozihoz nézem pl, 1 film 2 óra 1500-2000 forint, akkor ha egy játék 16000 forint, akkor végülis 20 óra felett már sokkal jobban jövök ki
Ok, ehez kell venni gépet, de cserébe ez interaktív.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Brett001 #355 üzenetére
A rendszerek felépítésével az a gond, hogy "Föld nagyságú" bolygók keringenek egymáshoz baromi közel (Föld-Hold táv maximum), masszív aszteroida mezővel összekötve, és túl drasztikusan ingadozik a hőmérséklet. Nem keringenek, nem lehet erre rendes fizikai modellt felépíteni. Sajnos.
-
Romvr
őstag
válasz
Brett001 #248 üzenetére
"kiírta a légköri összetételét"(...)"pedig fontos infó lehet, pl. túlélés szempontjából."
Gondolom az csak plusz infóként adták, mivel van a Life Support System ami minden külső hatástól véd, cserébe energiát használ. Azt néha újratöltöd és tökig gázolhatsz a mérgező folyadékokban, golfozhatsz a lávamezőn és hógolyózhatsz -270 fokban.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Brett001 #171 üzenetére
"Bocs a többiektől , hogy más progiról dumálunk, de míg nem jön az NMS, addig is elütjük az időt"
Meglátásom szerint viszont jobb lenne az adott programok topicjában elütnötök az időt. Nem akarok én lenni semmi jónak az elrontója, de baromi lelombozó, amikor rákattintok a topic linkjére és kivétel nélkül offtopic kommentekkel van tele. Én is mesélhetnék, hogy micsoda élmény volt az Elite-ben ez meg az, vagy épp "túléltem" egy manapság nagynak mondható 100 fős csatát EVE Online-ban, ahol testközelből láthattam életem első ember irányította Titánját.
Egy hetet csak kibírunk már...
-
Romvr
őstag
válasz
Brett001 #164 üzenetére
Hú ezzel mennyit játszottam pár hónapja... elképesztő volt már akkor is (főleg a gépigénye maxon. R9 270-el és 4 magos AMD CPU-val 16 percig töltötte a bolygók domborzatát mire teljes részletességbe bejött. Remélem a hétfőn érkező GTX1060 már jobban bírja a mostani i5 mellett) de a linket videó alapján rengeteget fejlődött. A fekete lyukak akkor még nem voltak kidolgozva. Kis lencsetorzulás volt a helyükön és annyi.
Erre az emberre kellene önteni 10-20 millió dollárt és adni mellé egy csapatot hogy alkossa meg a No Man's Sky 2-t ilyen látványvilággal, csak kicsit kisebb gépigény mellett... szerintem sokak álla landolna a földön és besöpörne pár ládányi díjat is abban az évben. Nem is beszélve a dollár hegyekről.
A Space Engine-ben nekem az volt a kedvencem mikor el-warp-oltam az ismert univerzum szélére és a galaxisok úgy suhantak el mellettem mint a csillagok még a tejúton belül... elképesztő volt... belegondolni hogy az egyik pöttyön belüli trilliónyi aprócska kis pöttyöcske közül az egyik alig pislákoló kis fényfoltocska körül keringő csöppnyi porszem-töredéken éldegélünk és hogy ez egy akkora világ amit az emberek 90%-a sose fog bejárni teljes egészében... katartikus élmény
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Delta Force (2024)
- Sorozatok
- Ingatlanos topic!
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű garanciával., Bp-i üzletből eladó!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest