Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz dptrsk #66166 üzenetére

    Akkor tegyük ezt egy kicsit tisztába.

    Mobil átírásnál szerződés szinthez tartozik a kiemeltségi szint. Átírással nem vész el, de ha magánszemélyről történik az átírás nem lehet nyitott törlesztő az előfizető nevén.

    Otthoninál Ügyfélszinten kapja meg valaki a kiemeltséget és ennek megfelelően, ha a szolgáltatások átírásra kerülnek, akkor a kiemeltségi szint is elvész.

    Díjcsomagváltással - kiemeltségi szinttel nem rendelkező ügyfélnél - nem lehet aranytárskártyát igénybe venni, de a jelenleg futó társkártya promóciónak köszönhetően új előfizetéssel három db. ilyen kártyát is lehet igényelni (Természetesen, ha nincs mobil oldalon valakinek előfizetése és úgy kér hozzá ATK-t, akkor hitelképességi vizsgálat, előleg szóba kerülhet, vagy akkor is ha rövid időn belül több előfizetést akar igénybe venni)

    Abban az esetben tehát, ha az otthoni előfizetés aranykártyás akkor célszerűbb a mobilszolgáltatást ugyanarra a névre átíratni (így azonnal beállítható az Integrált Aranytárskártyás kedvezmény).

    (#66163) Beca1990

    Új előfizetéshez nem támogatott, WS-en ezt kivitelezni nem fogod tudni, hűségidő hosszabbításhoz kínálhatják ezt fel ilyen direkt módon.

    Ellenben: Ha veszel egy Move XS-es díjcsomagot, csak a díjcsomagra vállalt hűségidővel, akkor annak technikai akadálya nincs, hogy az azt követő hónapban kérd a díjcsomagváltást pl. ATK-s Net&Roll XS-re... ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák