Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz polonic #39228 üzenetére

    igen, bizonyos esetekben harcolni kell rendesen, de a végtelenségig azért nem húzhatják az ügymenetet, 15 (munka)nap után sűrűn reklamálnék, a duplájánál pedig megindokoltatnám, illetve írásban is megpanaszolnám - a vásárlók könyvébe is - a dolgot, jelentős kellemetlenségre hivatkozva...stb.
    nekem mondhatnak bármit, és nen tudom ellenőrizni az általuk felvázolt okot, de a felügyeleti szervet már nehezebb megvezetni...
    mikor adtad le javításra? nem jellemző azért, hogy egy hónapon túl is ülnének rajta, bár ezt szervize is válogatja, mert bizonyos esetekben a szolgáltató a gyártói központi szervizbe küldi javításra a termékeket - de ez nem a te gondod, te a szolgáltatóval állsz szerződésben, nála panaszold meg a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák