Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tompika777

    senior tag

    Csak a weblap-webshop-stb. margójára...
    Hétfőn rendeltem telefont hűség hosszabbítással.
    A weboldalon kiválasztottam a telefont belépve a Telekom fiókba, de azt, hogy az egy ügyfélszámon meglévő három telefonszám közül melyikre szeretném a hűség hosszabbítást nem engedte kiválasztani, hanem random választott helyettem az oldal. Mivel díjcsomag módosítás is szükséges volt, ez egyáltalán nem lett volna mindegy.Az egészben az a szép, hogy amelyik számmal be voltam lépve, pont azt nem választotta ki. Kíváncsiságból tovább engedtem, ekkor meg a meglévő Sat csomagot is át akarta tenni vezetékesre, úgy, hogy az nincs is bekötve, ráadásul lényegesen drágábban. A sztori vége az lett, hogy 1414,és ügyintéző oldotta meg, és elnézést kért a logikátlan webes működésért, és megoldotta a csomag váltást és hűséget arra a számra amire kellett és a telefon is úton van.
    Ha az a gond, hogy ember hiány van az ügyfélszolgálaton, akkor pont az volna a lényeg, hogy az intézhető dolgok körét ne szűkítsék, és ami eddig jól működött azt ne babrálják, így kisebb lenne az emberi erőforrás leterheltség is, mert én sem hívtam volna őket, ha ezt az egyszerű dolgot saját magam is meg tudtam volna oldani, de a rendszer hülyesége miatt ez képtelenség volt.

Új hozzászólás Aktív témák