- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkomlosi
aktív tag
Sziasztok!
Kültéri antennát szeretnék kihelyezni mobil internet miatt. Azt hogyan lehetne megtudni, hogy merre van a torony?
Köszönöm
-
dptrsk
Topikgazda
válasz 4Grider #126706 üzenetére
Oké kifizeted, inaktív lesz a havidíjas SIM, a kiszállításig nem tudod használni a hívószámot.
Nem véletlen érkezik aktiválva az online rendelt domino sim sem…Másik irányba egyszerűbb dolog, mert átváltástól, amit forgalmazol, majd később fizetsz ki, de dominora váltásnál nem tudja a havidíjas központ, hogy mennyit forgalmazhatsz, mivel utólag elszámolásra van felkészítve. (hogy egy lényeges különbséget említsek)
jelenleg ezt tudják a rendszerek, fejleszteni, meg csak olyat fognak, ami megtérül.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
RoyBatty
aktív tag
Ennek 2 oka van egy technikai és egy üzleti.
1) A prepaid SIM-ek a Telekomnál más IMSI tartományt használnak mint az előfizetéses SIM-ek hagyományos okokból, ezért ki kell cserélni a SIM-et minden váltásnál
2) Üzletileg egyszerűbb havidíjasra váltani, mert nincs olyan összeg, ami az ügyfél nem fizetett még ki (a másik irányú váltásnál az utolsó törthónap forgalma még kifizetetlen). Ráadásul a havidíjas ügyfeleket már csak azért is jobban szeretik, mert jellemzően többet költenek, mint a prepaid-esek. Szóval elemi érdeke a cégnek, hogy az ügyfelek a havidíjas csomagok felé mozogjanak és ne ellenkező irányba. -
Rise17
tag
Sziasztok van 1 problémám!
Szeretnék rendelni telefont,de úgy hogy a mostani szolgáltatásaimat meghosszabitom 2 évvel, jelenleg még van 11 honap hüségem,fizetek 1 q80t tv-t havi 12vel ,van hüségem az internetre és a telefonra, De tv-re nincs.Az ügyfélszolgálatos chat azt mondja,hogy csak kötbérel tudok uj készüléket kihozni ami 41 800 ft.Ez igaz,tényleg csak 11 honap mulva tudok uj szerződést kötni?
Természetesen magenta 1ben szeretném,a jelenlegi csomagjaimat meghosszabítva 2 évvel,és akkor ebbe belevonnám a telefont,mert igy járnak a kedvezmények.
Illetve minden egyes alkalommal mikor a csomagösszállítás végére érek 268 ezer forint előleget kér,mikor 5 éve telekom előfizető vagyok! köszönöm a segítséget! -
Winne
nagyúr
válasz Rise17 #126712 üzenetére
Szia,
Üzletben biztos, hogy tudsz úgy is vásárolni, hogy kelljen egész kötbért fizetned, mint ahogy ha jól gondolom kaptad ezt a 41800 Ft-os ajánlatot. Én is így vettem. Weblapon más lehetőségek látszanak a régi rendszer szerint, hogy az utolsó 3 hónapban legyél és akkor nem fizetsz kötbért. Már nem csak ez a lehetőség van és nem csak az, hogy új előfizetés mellé tudsz vásárolni.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Littoral
aktív tag
A sztori vége, ha más is így járna: különféle hibaüzenetekkel nem fogadta el azt a kártyát az alkalmazás, amiről eddig is fizettem. Végül már a hibaüzenetből nem lehetett kilépni, csak úgy, ha újraindítottam a telefont. Ez is valami, a jelenlegi szolgáltatóm (Telenor) azt kérte volna, hogy cseréljek telefont. Újraindítás után hozzáadtam ugyanazt a kártyát az alkalmazáshoz, és pikk-pakk, kb. 20 perc után (a "próbáld meg később"-öket is beleszámolva) már fel is tudtam tölteni a kártyákat.
-
kali
legenda
Hatalmas fekete pont a szolgáltatónak a pocsékul működő rendszerük miatt, amin a telefonos ügyintézéskor a hozzáállásuk sem sokat segített...
Egy rövid ideig extra (110.000 Ft azon felül, amit alapban is ad a rendszer a hűség bevállalására) online kedvezmény volt meghatározott készülékre, ezért rászántam magam, hogy újra aláírok 2 év hűséget (3 mobil előfizetés is van a magenta csomagban, amikre már nagyon régóta nem volt hűség, most bevállaltam volna úgy, hogy azokon a régi díjcsomagokat aktuális újra váltom), le is adtam a webshopban a rendelést csütörtökön az Samsung Galaxy S21 Plus 5G készülékre - amit a feleségemnek szántam -, jött is utána a visszaigazoló e-mail a megfelelő konstrukcióról.
Ma hív a telefonos ügyintéző, aztán kiderül, hogy gond van, mert állítaná össze a rendelést, de csak magasabb végösszeggel tudja, mint ahogy én rendeltem, az extra (110.000 Ft) online kedvezményt valamiért nem írja jóvá a rendszer. Kérdeztem az okát, hát ő nem tudja, valami kötbér miatt lehet talán, pedig látja, hogy kapcsolódó mobilos hűség nincs...stb.
A rendelés leadáskor sem jelzett nekem semmi problémát vagy kötbért a rendszer. Néhány hónapja, amikor bár a mobilos előfizetésekre akkor sem volt már régóta hűség, de a vezetékes internet és tévé még úgy állt hűségileg - 1 évet aláírtam anno a megrendeléskor -, engedte volna a rendelést a rendszer, viszont sárga alapon jelezte, hogy a hűség miatt -x Ft kötbér a kedvezményből, ez rendben is lett volna akkor, de jelen esetben már nem volt szó ilyenről.
Ma már nincs persze az extra online kedvezmény adott készülékre, így nem volt mit tenni...
Azért megkérdezte, hogy így is szeretném-e a készüléket a magasabb áron, mire mondtam, hogy nem, mert akkor nem szolgáltatónál olcsóbban meg tudom vásárolni.
Aztán kérdezte, hogy 1 éves hűséget aláírok készülék vásárlása nélkül az előfizetésekre, mire kapta a választ, hogy nem!
Arra is rákérdezett, hogy a régi díjcsomagokat átváltom így is az újakra? Hát persze, hogy nem!
Törölte végül a rendelést és ígérte, hogy küld majd arról SMS-t, ami a délelőtti egyeztetés óta még nem érkezett meg.Ahol én dolgozom, ott sokkal kisebb probléma esetén is az a minimum, hogy: Elnézést az okozott kelletlenségért, kivizsgáljuk az ügyet, értesíteni fogjuk az eredményről és mindent megteszünk annak érdekében, hogy többet ne fordulhasson elő ilyen!
A Telekomnál ez már nem divat sajnos...
Hiába vannak a Telekomnál - és jogelődeinél - 24, 23 és 22 éve a mobil előfizetéseink, illetve egy ideje vezetékes fronton is visszatértünk hozzájuk tévé és internet előfizetéssel is, miután új lakást vásároltunk és itt az optikájuk, ezáltal pedig Magenta csomagunk van, a hozzáállásuk egyre rosszabb, úgy tűnik, nem becsülik meg és nem tartják fontosnak a régóta lojális ügyfeleket.
-
ANDROID???
addikt
Sajnos nem csak Te jársz ebben a cipőben, nálam is nagyon hasonló helyzet áll fenn, csak annyi, hogy nem 3 hanem 2 mobil előfizu van a magentában.
Úgy látszik ez lett a divet a Telekomnál, hogy a a régi ügyfeleket nem kell megbecsülni, de főleg nem kell a kedvezményeket megfelelően megadni, de hogy ezt utólag "módosítsa" mint nálad is, az már mindennek a teteje.[ Szerkesztve ]
-
Nekem ellopták a SIM kártyám, és addig nem voltak hajlandóak újat adni, míg nem módosítjuk a szerződést, amibe kötelezően beletukmáltak egy 50Gb-os mobilnetes WiFi eszköz bérlést is 1 év hűségidővel, miközben az egyik szám díjcsomag ára is emelkedett.
Nem tudom mi köze volt a kettőnek egymáshoz. Sajnos apám egyedül intézte (az ő nevén van egy céges csomag), ha én is ott lettem volna, akkor biztos képletesen asztalt csapkodok, hogy adjanak egy kártyát és kész, maradjon csak minden csomag a régiben.De újra kérdezném: Hol lehet nyilvánosra állítani a telefonszámot, hogy megtalálja a tudakozó?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
domper2015
senior tag
válasz domper2015 #126719 üzenetére
A Mastercardot nem szereti....
-
lugosi
MODERÁTOR
Ott (meki) már a 10 perc alatti szintidőnek is örülök (ma nem jött össze) és annak is, ha a rendelés egy része nem marad ki (ma az sem jött össze).
Egy telekomnál már nem merek egy lépésnél többet változtatni egyszerre (több szám mindegyikén díjcsomag módosítása pl., vagy egyiknél módosítás, másiknál multisim) mert félek hogy összekeverik / elrontják. Ha bevezetnek valami újdonságot (volte) akkor előfordul hogy az ~1 évig bugos, ha a webshopon kijavítanak / változtatnak valamit akkor utána … de hát ez közismert és állandó téma.
-
pdr755
tag
Van egy olyan lehetőség hogy megszűnt feltöltős SIM kártyáról a megszűnés után vissza lehet utólag igényelni az egyenleget.
Ez csak akkor van ha a kártya feltöltés hiányában szűnt meg vagy adategyeztetés hiányában is? Mert nekem van egy Tkom dominós kártyám aminek szerintem március 31-én van az adategyeztetése, ha azt nem csinálom meg és megszűnik akkor utólag vissza tudom kérni a rajta lévő pénzt?
Vagy ha nem akkor milyen dolgokra lehet elhasználni náluk mostanában a feltöltős egyenleget (régen csináltam ilyet)
Nincs autóm tehát a parkolás és az autópálya matrica nem számít. -
ledgeri
nagyúr
válasz pdr755 #126727 üzenetére
Elköltésre nincs ismerős se autóval??
Megszűnésre én inkább "azonnali/előrehozott" szerződésfelmodást gondolnék inkább, mint "elhanyagolás" utáni akciót. (mondjuk most hallom először hogy ilyen lenne, és nem is vagyok T-kom szaki, várj még jártasabb válaszolókat...)// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Sify
senior tag
Sziasztok! Telekom online fiókba 2 napja nem tudok belépni (se gépen, se telefonon). Van valami karbantartás?
Iphone 14 Pro, Apple TV4K, Ipad (2018), AirPods Pro, Apple Watch Series 3
-
Ace Ventura
addikt
válasz pdr755 #126734 üzenetére
Már megválaszoltam neked.
Mindegy mi az ok a megszűnésnek a pénz visszajár.
Honlapon vissza tudod igényelni, ha megadsz egy bankszámlaszámot. Ha nem sikerül, akkor befáradsz egy személyes ügyfélszolgálatra, ahol manuálisan elindítják a visszautalást.
Nem kell megvárnod az adategyeztetést sem. Deaktiváltatod a kártyát, és hamarabb a pénzednél vagy.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
4Grider
nagyúr
válasz Ace Ventura #126735 üzenetére
A jogszabály egyetlen esetet nevesít, amikor az egyenleg visszajár. Természetesen ettől minden szolgáltató - az előfizetőnek kedvezőbben - eltérhet.
-
pdr755
tag
válasz Ace Ventura #126735 üzenetére
Csak hogy tisztázzam: van tehát egy dominó kártya, 3000 Ft egyenleggel, az adategyeztetés határideje 2022. március 31. lenne. A feltöltés érvényessége viszont 08.18.
Ezek szerint már március előtt vissza tudnám szerezni a pénzt?
Hogyan tudom ezt intézni? Te csináltál már ilyet?
Elnézést, csak sosem hallottam ilyenről, hogy szolgáltató csak úgy deaktiválja a feltöltős kártyát és visszaadja az egyenleget az efi kérésére, amikor meg se szűnt a (feltöltős) előfizetés, ilyen vagy olyan okból. -
sifarr
senior tag
válasz pdr755 #126737 üzenetére
van tehát egy dominó kártya, 3000 Ft egyenleggel, az adategyeztetés határideje 2022. március 31. lenne. A feltöltés érvényessége viszont 08.18.
4Grider utalt a jogszabályi háttérre, az egyetlen jogzsabályilag kötelező esetre. [22/2020. (XII. 21.) NMHH 27. § (1)]
Utalt arra is, hogy a szolgáltató ettől eltérhet az előfizető javára.
A Telekom tájékoztatása szerint ők nem térnek el a jogszabálytól. A lényeges rész:
a Domino szerződésed feltöltés hiányában szűnt meg,
Ők is kiemelik (vastagon szedik), hogy feltöltés hiányában megszűnő kártya esetében fizetnek vissza.
Tehát a te lehetőséged:
- hatáidőn belül adatot egyeztetsz (hogy ne ennek hiánya miatt szűnjön meg),
- nem töltesz rá, és hagyod megszűnni a kártyaszerődést,
- a megszűnést követő 1 éven belül visszaigányled az egyenleged.
Ez a biztos, a garantált út.
Hogy gmail.com milyen kiskapura gondol, nem tudom.
Megkérdezheted a Telekomot, hogy "méltányosságból" visszafizetik-e hamarabb. Kétlem, de nem zárom ki, hogy megteszik.Illetve van a leggyorsabb út, levásárlod az egyenleget valamire, és hagyod lejárni. De te nem ezt szeretnéd.
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Samsung teló sim kártya állapota>jelerösség 107 dBm 33 asu. Mit jelent és melyek a jó értékek?
Kíváncsiságból meg lehet tudni milyen frekvencián vagyok 4g-én?
-
Taktoj
aktív tag
válasz ANDROID??? #126717 üzenetére
Abszolút nem értem minek sírni. Melyik szolgáltató becsüli meg a régi ügyfeleket?
Simán egyik sem, vagy kb mindegyik.
Otthoni szolgáltatások esetén ha benyögöd hogy váltasz..főleg ha van partner szolgáltató a területeden.. online ugyfelmegtartó esetleg ajánl jobbat... Mobilos oldalon nincs ilyen, ha jól tudom.
Lehet válogatni a voda ...mindjárt felveszem 55 perc után úgyis ráérsz , s nem biztos hogy megoldom aupportja, a telenor meg simán nincs otthonija, tehát nagyobb kedvezményeket mobilos oldalon se várjon az ember.Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
kali
legenda
válasz Taktoj #126743 üzenetére
Igazad van, nem sírni kell, hanem lépni.
Én meg is teszem holnap az első lépéseket.
Az meg egyik szolgáltatót sem mentesíti a hibái alól, hogy a többinél is vannak gondok.
Úgy gondolom, én a végletekig lojális voltam a Telekomhoz a közel 25 év alatt, mint többszörös havi díjas előfizető, de mindennek van határa... -
m1lan
őstag
És mi a határ? Legjobb tudomásom szerint egyik konkurens szolgáltatónál sem voltak hasonló mértékű kedvezmények az utóbbi időben, tehát náluk még ekkora eséllyel sem vásároltál volna telefont. Ha egy másik ügyfélszolgálatos hív fel és szíves elnézésedet kéri a kellemetlenségért, akkor maradsz hűséges ügyfél? Elég nagy cégek a távközlési szolgáltatók, hogy egy adott dolgozó alapján lehessen megítélni őket.
Minden hibájával együtt még mindig a Telekom a legkevésbé problémás és leginkább ügyfélbarát szolgáltató ebben a szektorban. Persze, erre majd csak azután fogsz rájönni, hogy a saját bőrödön tapasztalod, hol tart a többi.
[ Szerkesztve ]
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
doooo
veterán
Basszus... ugyanez a problémám volt kb. 2 hónapja... de ha most pisztolyt tartanának a fejemhez, akkor sem jutna eszembe mi volt a megoldása, ha egyáltalán volt, és nem csak várnom kellett valamennyit, és magától megjavult a dolog. Emlékszem, hogy próbáltam minden létező módon bejelentkezni, Facebook, Google, SMS...
Talán az MT azonosítóval sikerült? Próbáltad már az összes módszerrel?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...