- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Paul McCartney szerint nem szabad hagyni, hogy az AI kifossza a művészeket
- Fotók, videók mobillal
- 65 milliárd dollárt költ AI-ra idén a Meta; készül Trump AI-akcióterve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egy óra, két rendszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #44216 üzenetére
Fogsz egy flakon féktisztító sprayt és a hibák felét azonnal ki tudod szűrni te magad.
Amikor magasan van az alapjárat elkezded a fojtószelepnél és az alapjárati motornál fújkálni, ha változik az alapjárat akkor valami tömítetlenség van és 95%, hogy a tömítés lesz a hibás.
Aztán ott az alapjárati motor, amikor magasan van csavarhúzóval finoman megkocogtatod, nem szétvered! Ha változik az alapjárat megint csak megvan a hiba, szorul a tengely, ilyenkor a lítiumzsír csodákra képes.
Ha ezek nem oldották meg a problémát, újra féktisztító és magas alapjáratnál a beszívott levegő és a szívócső nyomás érzékelő marad.Mindegyiket te magad meg tudod csinálni.
Ha nem megy rakok fel képet mit hol találsz.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gitáros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hogwarts Legacy teszt
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest