- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
Abból is van több fajta ahogy bremboból is pl.
Nem tudom eddig kb 10 autó alá tettem azt és nem jött panasz.. pl a lagunánk alatt is az van elől/hátul, haver a4-en, másik barátom 80-asán is, és pont tegnap cseréltem egy Clion 1.8 16v
Nem tudom ár érték arányba hibátlan és szerintem jó minőség illetve egy kis infó a cégről :
Angliában, 1897-ben alapított FERODO cég volt az első a világon, amely teljességében elkötelezte magát a fékalkatrészek tervezésének és gyártásának. Több mint száz éves történelmük alatt végig a féktechnológia élvonalában maradtak. A FERODO volt a világ első azbeszt nélküli egységes féktárcsabetét gyártója, ő volt a világ első alacsony acéltartalmú azbeszt nélküli féktárcsabetét gyártója, és a világ első azbesztmentes fékpofáinak gyártója is. A FERODO fékek az élvonalat jelentik mind az autó, mind a motorversenysportban.
Szerintem így egyértelmű hogy nem ma kezdték és nem olasz vagy made in dobd el kategóriába fociznak.
Mondom én bátran merem ajánlani mert nekem is az van alatta és előlre is az ment volna ha nem tudtam volna ilyen olcsón beszerezni a Zimmermann-t havertól
-
-
rob210
Topikgazda
Ez is de szar videó istenem.
A fordulatszámmérőt nem merte venniEz nem rally gép hanem egy kényelmesen autózható jó ár érték arányú családi autó.
Tessék szépen ezt felfogni.Ha combos meglepi gépet akarsz, akkor 2.0liter 16V és okosítás chippel.
Aztán a tuner stiftesek majd kiszállnak és felgyújtják a fosukat. -
rob210
Topikgazda
Nem akarok magam ellen beszélni, de ha más baja nincs a kocsinak, akkor nem ezt kéne újra cserélni?
Én szívesen oda adom az enyém még egy kis zsebpénz is lesz belőle de ez se egy nullkilométeres injektor ha fél év múlva mondjuk ezen is kikopik? -
mycso
Topikgazda
Nekem is meseszerűnek tűnik. Főleg ha belegondolok, hogy a munkahelyemen óránként ~5000m3 földgázt égetün négy bontó és egy elégető kemencében.
És bármennyire is hihetetlen egyik bejövő gázvezetéken/ben sem látok semmilyen különleges kütyüt.
Pedig itt aztán lehetne spórolni.
(jah és itt megy is a fillérb@szás szépen, tehát ha lenne ilyen működő technológia, azt alkamaznák is)Amúgy ha lenne ilyen megoldásokból ingyenes teszt, akkor egy próbát megérne, de....mind1 is.
-
imyourfriend
őstag
Szerintem is sok picit, de mindig sietünk vele és mióta motort cseréltek benne azóta eszik 6 liter körül. Előtte 5.6-5.9 volt. Néztem én is, 110-nél 4.2/100 130 körül meg 5.7/100, 170-nél 7.4/100. Na jó azért max 140 amivel járok de az ingadozó sebesség miatt eszik ennyit. Hozzátenném agresszívan vezetek.
-
PowerBuldog
veterán
Megvétel után teletank, 380km után megint teletank. És ami belement abból számoltam. Lehet van benne egy kis tévedés, de amúgy ja. Nekem is szimpatikus ez a fogyasztás. Ráadásul automata váltós, ami ha jól tudom alapból kicsit többet eszik. Meg leengedett tetővel is azért más a légellenállás.
-
imyourfriend
őstag
-
rob210
Topikgazda
Nem ez a jobb elejében lévő torony merevítés, neked nincs a kocsidban ilyen.
A hátsó merevítő cseréjét és beszerzését már túltárgyaltuk, amikor hónapokkal ezelőtt cseréltem.
8500.- az után gyártott itt Pesten lehet is kapni.
Nekem mivel megcsináltam magamnak 2450.- körül volt ha jól emlékszem mindennel együtt.
A lecsavarom felcsavarom, meg azért nem olyan egyszerű.
Ugyanis le kell hozzá bontani az utastérben a küszöb borítást le kell szedni a biztonsági övet meg ki kell szedni az üléssort hátulról.
Ugyanis átmenő csavar fogja nem tő csavar. -
rob210
Topikgazda
-
tresh
veterán
1 misiért oda adná ne aggódj utána meg akinek van hely/szerszám és hetente 1-2 nap szabadnapja szerelni szép lassan nem nagy pénzből helyre lehet tenni , csak idő és mint mondtam ez hétvégi játszós autónak kéne mert amúgy a hétköznapokban minden napra ahogy mondod borogatni kell bele a pénzt
-
just
aktív tag
Hát a klíma az megváltás, az biztos. Ha hűvös helyről indulok akkor a venti fél-álláson lehűti kellően az utasteret kb 32fokig napsütésben. de ha már áll a napon fél órát(pl ma délután 36fokban), minden átforrósodik akkor kell a max fokozat legalább 10 percig hogy észhez térjen a benti levegő.
Ehhez kapcsolódóan, múlt héten voltam szervízben mert állandóan ment a ventilátor a kocsi orrában elől, ha kell ha nem, és a klíma nem hűt megfelelően. Srác rádugta a gépét a szelepre, nyomás tökéletes(tavaly töltve gázzal). Clip elő, rádugta, nini, 19 bárt mutat az 5,5 helyett, azért kapcsolja be állandóan a ventit az ecu. Szerencsére tudtam szerezni klíma nyomáskapcsolót bontottat, csatival együtt, úgyhogy el lett vágva és újraforrasztva a másikkal, és így a hibakód kiütve, tökéletes. Össze volt oxidálódva, valamiért leesett róla a szigetelés és beázott, kontaktspray se használt. -
-
rob210
Topikgazda
Egyszer úgy is a sírba viszel mindenkit
Az első tartóbak a szervó szivattyú alatti.
A bal első a váltó alatti.
A hátsó meg a hátsó.
A váltókar remegni fog akkor is ha hidrós szilentet teszel be, a motor rezgéseit nem lehet teljesen elnyeletni a legdurvább (lágyabb) szilentekkel sem.
Egyszerű leellenőrizni, hogy melyiket kell cserélni.
Megállsz a kocsi előtt megfogod az emelési pontot és megrángatod a motorblokkot.
Ha hallod a kopogást valamelyik irányból, megvan melyik szilent kukás. -
rob210
Topikgazda
3 bak van ezt már kitárgyaltuk.
2 motor 1 váltó tartó néven. (Az összeszereltség miatt igazándiból mind a 3 motortartó)Azt, hogy kis tétel, meg se hallottam, majd rájössz.
Az egyik ha szembe állsz a kocsival a szervó szivattyú alatt van bal elől.
A másik a váltó alatt jobb elől.
A 3.ik pedig amivel lecumizod magad de a szerelőd is, a váltórudazat felett, a tűzfal és a blokk között hátul középen.Nagyon komolyan nehéz cserélni, még a sebesség jeladót is ki kell szedni, csak aknából cserélhető és a motort is kell emelgetni hozzá.
-
kisninja
őstag
Pedig még nekem is rémlik valami ilyesmi
Skacok mi van olyankor ha mentem a kocsival (üzem meleg) majd később indítom (max pár óra) és nehezen indul. (indítás után nem szépen indul hanem olyan nehézkesen alig indul néha kis gázt is kell adjak. De pl másnap meg hidegen pöc röf. Nem tudom mennyire voltam érthető.
-
kisgyerek85
senior tag
Leírom ami rá van írva
Halogen
9005
60W - P20dmagyarul nincs semmi ráírva a dobozta, német meg franciául van. Kb 2éve vettem 2db-ot, hogy majd cserére jó lesz (nem vagyok olyan mint sokan, hogy "félszemmel" járkálnak az utakon)
Már egy ideje nincs cserém(izzókészlet van a kocsiba csak az szerintem semmire nem jó, még az előző tulajé volt), ezért is kellene valami jobbfajtát venni amivel többet látok.
Ja ezeket ilyen 700-800/db forint áron vettem.just: Köszi neked is, szerintem ismerősön is pont ezt mondta. Elég laikus vagyok az autókhoz
-
Sly189
senior tag
Ha olyan frankó ismerősöd kormánybőrözés téren, mint fékrendszer cserénél az autószerelőd, akkor köszönöm, papírzsebkendőt se kérnék tőle
Tudod, ha már rászánja magát az ember, körül néz, megnézi a referencia munkákat, és ha már rá szán 15000 Ft körüli összeget, akkor már azaz +7000 Ft a biztos elégedett végeredményért nem számít.
-
_NCT
addikt
Köszöni szépen jól van, vidéken pihen, én meg bp-re költöztem. Szóval 2-3 hetente előveszem az autót, még márciusban vagy február végén tankoltam, azóta azzal a benzinnel járok
Szóval kb ennyire van használva, majd jövőhéten megy bele 2ezer km minimum (erdélyi kiruccanás). Előtte olajcsere, klíma szűrőinek cseréje, meg klímát is megnézetem, kell-e tölteni, no meg ilyen alap átvizsgálás.
Még most fogom lecserélni a téli gumit nyárira, na ennyire van használva az autó. Ha eladom egyszer, valaki kurvajól fog járni vele. Mert kb eddig is mindent megcsináltattam, karban tartottam, meg most is.
-
rob210
Topikgazda
Leszedő fogó meg ilyen olyan kulcsok, fossátok ti a pénzt.
A csavart is ki lehet szedni simán, az olajszűrőre meg ráhurkolom a régi bevált ékszíjamat és simán leveszem vele, akármelyik olajszűrőt.Nem kell ezt a dolgot túlspirázni, én olajcseréért pénzt ki nem adok, inkább száradjon le a kezem
-
Füge007
senior tag
-
rob210
Topikgazda
Nem is vártam mást
Nincs semmi csak egy chip.
Nézd már meg jobban kérlek az a kis mágnesszerű téglalap ott van neked is ahol nekem, az az immo chipje.az hogy máshogy van berakva nem jelenti azt, hogy nincs ott.
Próbáld meg egész nyugodtan vedd ki azt a kis chipet és nem fog elindulni a kocsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest