- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
diablo1984 #39170 üzenetére
Mennyi volt a kilométer?
-
PHenis
senior tag
válasz
diablo1984 #39133 üzenetére
Köszi, akkor nem is szenvedek vele.
Más téma: Van egy kis alapjárat gondom ami már rég óta jelen van, de nem rosszabbodik. Csináltam egy videót róla, íme: [link]
A videó közepén a műszeren a lambda jel látható. Hibakód nincs, és minden körülmények között csinálja. Hidegen, melegen, reggel, este, hosszú út, rövid út, akármilyen benzin. Ez egyszer csak ilyen lett. Néha durvább, néha csak ilyen picit hullámzik mint a videón.
Nincs ötletetek, hogy mi lehet a gond? -
birozoli7800
senior tag
válasz
diablo1984 #39121 üzenetére
Előzménye nem volt. Holnap fogja megnézni egy autószerelő, ő így telefonban arra gondolt, hogy valahol falsot szívhat a motor.
-
birozoli7800
senior tag
válasz
diablo1984 #39119 üzenetére
Nem esett be. A motor hangja is elég furcsa, mintha kipufogó se lenne.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
diablo1984 #39109 üzenetére
Teljesen igazad van,
Egy kedves ismerősöm járt úgy, hogy tőlem még haza ment, de másnap nem tudott elindulni, mert cellazárlatos lett az akksija. egész új autó volt, és egész új akksival.
De beszállították a szervizbe a cég, és, csak aztán derült ki, hogy akksi csere, semmi nagyobb gond...Bár gondolom OBD -n keresztül kitudta volna a szervizes listázni a gondot, vagy az autómentősöknél nincs
ilyen cucc, meg laptop? -
tigerscorpio
aktív tag
válasz
diablo1984 #39107 üzenetére
Mindjárt kimegyek megnézni, hogy hol tart a az amper mérő.
kicsit több, mint 12 óra töltést követően 0-3 között volt a mérő.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
diablo1984 #39105 üzenetére
Márkára a tiéd milyen ?
meg mekkora ?
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #39095 üzenetére
Nem csak neked
Nekem a passat is tetszik
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
diablo1984 #38988 üzenetére
Szélvédőn is jelölve, és az ülések oldalán is ott van az "airbag" felirat.
Akkor ha hazaértem a csatot megnézem, mi a helyzet vele.köszi az infókat
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz
diablo1984 #38986 üzenetére
Benyúltam az ülések alá, megy egy vastag köteg, és egy két szálas a csathoz.
de az utasoldali ülésnél is megy a vastag, és emlékeim szerint a két vékonyabb szál is. de ezt pontosítom. -
AthlonXP
őstag
válasz
diablo1984 #38700 üzenetére
Diagnosztika nem mutatott hibát. Bosch gyertyák vannak benne, nincsenek egy évesek, tegnap ellenőrizve, hibátlanok.
Ha benzinpumpa vacakol, akkor alapjáraton vagy menet közben annak lenne valami jele, nem? -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38682 üzenetére
jaja mázli volt
Havernak van egy ugyan ilyen még színbe is csak 2.0T 2éve győzködöm hogy adja el nekem de nem akarja. Van rajta egy szolid progi kb 210 lovas hát nem kicsit haladós
Ja és 3ik autó a családba (Németország). Jelenlegi ajánlatom rá amúgy az a4em +1 misi
De igazi genya mert tudja hogy kell nekem és azért se adj el
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38678 üzenetére
Minden gyári fény szerencsére nem kellett fújni semmit de egy polír kell rá még utána tényleg jó lesz gyári festék érték is marad . Nagyon nagy mákom volt 2 ajtó+tükör+burkolat+díszléc csere és minden a régi
Pont volt havernak elfekvőbe ilyen színkód ami amúgy nagyon ritka azért is tette félre. Hidd el örültem mint majom a farkának
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38675 üzenetére
és FRENK1988: köszi igyekeztünk
Még kis polír Lion-nál és tökéletes lesz újra
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38668 üzenetére
Biza
-
Victoryus
addikt
válasz
diablo1984 #38534 üzenetére
Tényleg frankó! Bár nem volt annyira koszos, mint vártam. A huzat felfogja. De a műszerfalról rengeteg kosz lejött, pedig szoktam takarítani azt is
Belül patyolat, már csak a fékdob pucolás, festés, meg a mosás+waxolás van hátra. Csak ne lenne ilyen dög meleg. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #38330 üzenetére
A hirdetésekben valóban előfordulnak érdekességek...sokszor elírkának ezt-azt.
Illetve amit írsz, hogy a lökös lámpák össze-vissza csereberélve.Erre a ph1/ph2-re a legegyszerűbb:
ph1 - belül sárga a központi kijelzőn megjelenő karakterek színe, az óracsoportban bal oldalon van a km/h és jobb oldalon a fordulatszám mérő
ph2 - fehér háttér világítású központi kijelző, az óracsoportban jobb oldalon van a km/h és bal oldalon a fordulatszám mérőVáltónál meg, a 6-os felhúzós rükis, kis rövid formás váltógomb van rajta, az 5-ösök, meg hosszúkás egybe váltógombot használnak.
Tehát ha a hirdetésben vannak belső képek, gyorsan kideríthető, hogy mi a szitu.
(#38334) diablo1984: a részecskeszűrő, pedig évjárat függő, talán az ilyen 2008-9-esekben már van.
Illetve ha külföldről behozott, akkor már idősebbekben is előfordul. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38330 üzenetére
Nem csak szemre az 5 ös váltó de ha úgy nézzük igaza van 6 sebességes mert ott a tolatás is és az is sebesség fokozat csak hátra felé
Nepper hirdetés nem tudja semelyik se mit ad el
-
hotibi
aktív tag
válasz
diablo1984 #38319 üzenetére
Teljesen jogos! 2002. 10-ik havi az 1.5 Dci, és 60 kW-os. Alapjáraton csend van. Leállításkor is csend van. A morgo hang 4-ik fokozatban jelentkezik 50 km/ órás sebességnél csak 1400-1500 as fordulatnál. Ha visszaváltok vagy nyomatékból feljebb pörgetem akkor megszünik a hang. Lehet hogy szimplán szarul váltok?
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #38325 üzenetére
6-os váltó csak 106 lovasban van, ahogy kéttömegű is az 1.5 dci-nél.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38325 üzenetére
Nem tudom nem emlékszem pontosan
Azért írtam hogy ha 6os a váltó tuti az van alatta. Céges előző megane 2 1.5 dezső 86 ló és a szimpla volt 5 gang
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38319 üzenetére
Emlékeim szerint csak a 106 lovasba van
6-os váltó alatt tuti az van.
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38301 üzenetére
Nálunk csak 3 fajta rozsdás autót látni az utakon, skoda felicia, mercedes sprinter és vito, sztem a elég gáz ez a mercedes től.
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38299 üzenetére
Nálam a traficcal nem volt semmi gond, 303 ezer km-t tettem bele, 300k-nál volt kuplung csere, de arra se lett volna szükség, mert utólag a sevizben elszólták magukat, hogy meg kellett hegeszteni még a kuplugpedál tartóját is, persze ők szétszedték a fél autót még pluszba, hogy azért is 1000 euróval soványabban menjek haza. Vízhűtő radiátort kellett cserélni még benne, mert estéről reggelre tócsa volt alatta. Ezt a két dolgot leszámítva nem volt semmi gond, eredeti turbó, váltó akksi, önindító, befecskendezés, és a többbi. Jól összerakott kocsi ez. Csak hát kinőttem szegényt
Nehéz dolog ez, mert nem kis befektetés az új kocsi, és kitudja mit sóznak rá az emberre. Peugeot, citroent nem szeretnék, PSA-ban is dolgozok, látom mi megy ott, meg van személyes tapasztalat is ami nem túl jó, ezért maradt a renault na meg a fiat. Mercedes meg megfizethetetlen a számomra, plusz bónuszba ott van még a korai rozsdásodás is
Ivecot még nem nem néztem.
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38297 üzenetére
Mi lett helyette, ha szabad megkérdeznem?
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38295 üzenetére
Jelenleg 2300ccm-es motrok vannak kínálatban, az újabbak dupla trubóssak fix geometriával, a régebbiek szimpla, de vátozó geometriával. Állítólag az új kevesebbet fogyaszt, ami nem is volna baj, mert elég sokat lenne hajtva autópályán, csak hát kérdés, hogy mennyire lesznek tartósak ezek a motrok.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #38231 üzenetére
szerintem a futás még mindig nem lényeg.. ha zavar a km óra állása átírják neked arra amire szeretnéd. Inkább vidd el állapot felmérésre és rögtön okosabb leszel 20k max plusz 2-3 k zsebe a szakinak (renault) és megmondják a frankot, nincs zsákba macska plusz ha van amit cserélni kell rajta futómű,motorikus téren az jó alkupont.
Folytatva diablo gondolatmenetét
-
Doki16
addikt
válasz
diablo1984 #38224 üzenetére
Megane 3-ba 10e Ft volt a munkadíj, pedig az önindítót is náluk vettem
Ahogy én néztem valószínűleg a komplett elejét le kellett venni.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #38174 üzenetére
Az egész sárvédő lesz cserélve, a darabot csak a küszöbjavítás miatt vágta ki.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #38171 üzenetére
Az alja el volt rohadva, előző tulajnál is volt javítgatva és a küszöb eleje is lett most lakatolva az lett kivágva, a sárvédőket pedig mondtam, hogy majd felrakom Én, elég ha le lesz fényezve. Ha összeraktam, majd rakok fel képeket ellőtte, utána állapotról.
-
burgerhu
újonc
válasz
diablo1984 #37831 üzenetére
Most hívott a szerelő, szerinte még mindig nem trafó hiba. Azt mondta hogy az üzemanyag befecskendező szelep. Meg inkább próbálkozzunk egy bontott darabbal, mert nem 100% hogy ez a gond.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #37849 üzenetére
Első sárvédők alja, 4 éve amikor vettem, már akkor látszott, hogy ott javítva volt, mostanra megadta magát, vettem bontott jó állapotú sárvédőket, azokat csak fényezni kell. Küszöbök végei kb 10cm az lakatolva lesz és az egész küszöb fényezve kisebb sérülések miatt.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #37847 üzenetére
Igen!
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #37831 üzenetére
Párban cserélünk
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #37750 üzenetére
Mondjuk ez nekem is fura. Vagy tényleg nepper a csávó. Tehát megveszi nagy nehezen lemossa és ennyi. Sz@rik bele. Aki meg autókereskedő (mint pl a wheeler dealer-ben de nem annyira) az alapvető hibákat (trafó se nagy mutatvány, hátsó lámpa még inkább, belső takarítás még inkább) a koccanás repedés más tészta de az is olcsón megúszható egy jó ismerőssel
-
Tosee
őstag
válasz
diablo1984 #37735 üzenetére
Gázelvételkor nem esik le a fordulat. Meleg indításnál miután beáll az alapjárat (leesik majd visszamegy normálra, ha nem áll le) utána már nincs ilyen probléma!
(#37736) rob210:
Az ablaktörlő az vagy a zselé hibája vagy a reléjé, de ha csak a szakaszos nem megy akkor inkább a relé hibája.
Sajnos mindkettőre megvan az esély, bár mi a relére gyanakodtunk, mivel nincs az a kis kattanó hang sem mikor a relé kapcsolna! Csak az a baj, hogy nem tudjuk merre keressük! Nem tudod véletlenül?A megan nem indulás meg gyanús, hogy nyomás szabályzó vagy AC hiba lesz.
Ezek javítása mennyire lehet költséges mutatvány? Gondolom otthon nem nagyon kellene belekezdeni!?
Ha elvinném egy hibakód kiolvasásra szerinted kiadná, hogy melyik lenne a ludas?Köszönöm mindkettőtöknek!
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #37627 üzenetére
És akkor szerinted ez mi? Váltó?
Engem qrvára idegesít én inkább veszek bele egy másik váltót akkor. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37595 üzenetére
Megértelek, én kb 2éve dieselezek saját autóval , mióta meg van az Ódi. Szeretem jó motor kis fogyasztás és 2 év alatt belemertem lassan 45K úgy hogy 1évig nagyon nem voltam vele aktív. Sose hagyott cserben mindig indult mindegy hogy -15 vagy plusz 40 szedte a lábát. Lassan talán a végére érek a felújításával. Így egy darabig biztos marad , vagy is még egy műszakit megél nálam aztán már igen csak 400k km lesz benne és lehet tovább adom bár 2-3 havonta megállítanak hogy megvennék
De ha menne akkor valami Renault lesz újra kivéve ha megint nem az lesz mint amikor a mostanit vettem hogy elvitték előlem a 2.0-es xsara vts coupémat és utána két órával csörgött a haver hogy van ez a gép nézzem meg
Mondjuk a xsara nagyon jó lett volna svájci gép 167Le full extra és hát igen csak alázógép a maga 1100kg-ja mellé
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37593 üzenetére
Megértelek nálam is most még ezért áll az Ódi projekt de jövőhónapba új meló hely és céges autóval fogok járkálni így lesz idő építeni a gépet. Kap pár új dolgot
Bár nagyon fáj a fogam egy újabb Laguna kombira de párom már a kombi gondolatától is rosszul van
Így lehet egy ilyen csere beérik [link]
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37591 üzenetére
yaris mellett lesz időd szerelni az remek kis autó én szeretem nagyon
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #37589 üzenetére
magát az önindítót azt nem látom, azért a váltót kongatom, de holnap jön az asszonynak a yaris és akkor tudom nélkülözni a lagunát, míg a bendixet kicserélik rajta! utána remélem a seprűnyelet elfelejthetem egy időre! még nem tudom, hogy a yaris mellett mi lesz a laguna sorsa, de elpocsékolni nem akarom és ez legalább nem kis autó, viszont ha a következő műszakit nálam éli meg, akkor feldobok rá egy bontott horgot(bár utána szerintem egy komplett kuplung cserét is meg fog kapni...) és utána csak a klíma hiányzik majd belőle...... az meg lesz a yarisban.....
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37589 üzenetére
Ennyi
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37585 üzenetére
...és általában az döglik be benne
-
PowerBuldog
veterán
válasz
diablo1984 #37573 üzenetére
Klímás. Munka után megnézem
-
PowerBuldog
veterán
válasz
diablo1984 #37571 üzenetére
Azt se tudom hol keressem, utoljára egy suzuki swiftnek állítottam, az kicsit egyszerűbb volt.
-
laca.1
aktív tag
válasz
diablo1984 #37544 üzenetére
Amúgy lehet külön csapágyat cserélni vagy komplett agyat kell?bocs ha ketszer irkálnék begajdult a teló.
-
laca.1
aktív tag
válasz
diablo1984 #37544 üzenetére
Nem, nem lóg semmi megneztem, úgy hogy marad a féltengelymentesites.Az mindent eldönt, általában a csapágy nem úgy megy tönkre hogy meglógósodik?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37550 üzenetére
Olyan esetben ha belefér hogy ott álljon az autó akkor aksi ki aztán töltőre fel és másnap öröm és boldogság
-
laca.1
aktív tag
válasz
diablo1984 #37542 üzenetére
Nem hallok csapagy hangot(persze üresben van) olyan tapadósan forog nehezen, mint amikor a fék fog. Hogyan tudhatnám meg hogy csapágy e a ludas? Feltengelyt is kössem ki?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37536 üzenetére
-
SZATA
senior tag
válasz
diablo1984 #37506 üzenetére
Én Clioról beszéltem, abban is ezek az alap motorok, ahogy írtam.
-
SZATA
senior tag
válasz
diablo1984 #37504 üzenetére
Nem tudom miért ezt a kettőt nyomatják. Az 1.2 16v 75LE az lassan 15 éves motor. Azóta még le lett fojtva és vagy 200 kg-mal nőtt az autók pl. Clio IV súlya.
Nem nagyon van kis, alacsony fogyasztású benzines alternatívája a Renaultnak városi használatra. Az 1.2 TCE meg eszik is, ha nyomod, és valamiért csak magas felszereltséggel adják.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #37502 üzenetére
Azt nem tudom. Valoszinüleg azokat a kicsiket teszik bele, mint a többi újba.
-
Ck.
addikt
válasz
diablo1984 #37496 üzenetére
De igen, kőkemény 350 ezer forintért.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #37487 üzenetére
A pillangószelep ház tömítő gyűrűket is megnézném... nálam ezek okozták sok ideig az alapjárati problémákat.
Szerintem mindenki szedesse ki és úgy nézze meg, mert pl. az én kocsimban (2000-es Mégane phII) valami botrányos állapotban voltak! -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37487 üzenetére
-
PHenis
senior tag
válasz
diablo1984 #37473 üzenetére
Üzemanyagnyomásod rendben?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37481 üzenetére
kovácsautó??
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37475 üzenetére
Ez van a lagunádban?
Vagy ez?mind a kettő 10.000.- alatt van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37473 üzenetére
A bowdennek ehhez semmi köze.
Ha a ventillátor fokozat szabályozóját eltekered balra belső kéringetésre akkor lehet is hallani ahogy a motor behúz. Amire te gondold az a levegő elosztó csappantyú az a mi esetünkben is mechanikus bowdenes.Lítiumos zsírral meg kéne kenni, a féktisztító, kimosott mindent valószínűleg ami nem jó.
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #37465 üzenetére
Nekem van ott egy AC gomb is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37465 üzenetére
Hidd el elektromos.
Nekem is az.
Van egy levegő csappantyú ami váltja, hogy honnan szívja a levegőt.Azt pedig egy elektromos motor állítja.
Klímás és klíma nélküli autót kár hasonlítgatni, mert teljesen más a légbefúvása. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37437 üzenetére
főleg mikor elforgatom néha 6ezerig, tetszik a hangja na, dízelnél 10 hosszú évig nem tapasztaltam ilyet,
V6-os dieselt kell venni és akkor annak is tetszeni fog a hangja -
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #37445 üzenetére
A tekerőt állíthatod jobbra balra, ott szabályozod a venti sebességét. A zsalut motor mozgatja.
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #37443 üzenetére
Bárcsak olyan lenne.
Hogy hova fujja a levegőt, azé bovdenes, de a külső-belső keringetés állítása elektromos. -
juhiati
aktív tag
válasz
diablo1984 #37440 üzenetére
Nem
-
szőröscica
addikt
válasz
diablo1984 #37430 üzenetére
Az 1.9-nek két baja lehet jellemzően. Meghal a turbó a túl hosszú olajcsere miatt, vagy a töltőnyomásszenzor csatlakozójának tövénél megtörnek a vezetékek, és emiatt mindenféle rejtélyes check injection hibákat dob, a fogalmatlan szerelők meg cserélnek benne össze-vissza mindent, ahelyett, hogy megforrasztanák azt a szart. Még az EGR kokszolódhat el, 50 ezrenként ki kell takarítani, vagy el lehet forgatni (ezt ugyan nem támogatom, nem kell telefosni a város nitrogén-oxidokkal). Egyébként a befecskendező-rendszer, a kettőstömegű lendkerék, és egyéb dízeles bizbaszok teljesen tartósak, azokkal csak jópárszáz ezer km után szokott gond lenni.
Alapos diagnosztika után (Clip és DDT) meg lehet venni nyugodtan, ha van egy szakid, aki vágja a Renaultokat.
Laraxior ne bohóckodj a bluetooth-os szarokkal, használj DDT-t. Fent vagy a Lagunaclubon, nézz utána.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37431 üzenetére
48,2liter 780kilométer két komolyabb dugó amúgy normális közlekedhető városi használattal.
(reggel 6 és este 7 kor) -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37376 üzenetére
Glyco volt először, aztán lebeszéltek róla és gyári ment bele.
(#37377) Sly189: nekem az ablak alatt nem nyekeg, bár sz@rul áll. Nekem maga a középsőkonzol, a km óra csoport és teteje, a középkonzol teteje adta a hangot.
Azt múltkor megcsináltam, írtam is róla, azóta kussol. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37373 üzenetére
Nos mint kiderült a csavarokat is cserélni kellett, így a csapágy 8k + csavarok 10,5k + olajdekli tömítés 7k.
Egyébként azt mondják az okosak, hogy 160-180k km-enként illik ezt megejteni. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #37237 üzenetére
Azért hosszmotornál nem olyan egyszerű ez a dolog. Amikor az enyémen helyre raktuk a vezérlést akkor mutatta meg haversrác hogy mit hogyan kell hogy ne bontsd le az elejét. Ellenben G3 nál ugyanez a motor csak kereszt, kb fel annyi idő és akna se kell hozzá hogy vezérlést cserélj ,sőt ha nagyon megy a dolog max a jobbos bak lazít és megemel egy kicsit de minden kézre esik. Pont 1 hete cseréltem enyémen kormányművet hát azért az se leányálom ebben a megoldásban. Megane-om alól egy óra alatt kiborogattam mindent (valahol még képet is tettem be hogy csak a moci maradt bent
) . Itt a hossz motor miatt van pár nehézség pl hozzáférhetőség szempontjából. Jó persze ha lenne csápos akkor nem téma
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #37237 üzenetére
Holnap meglátom a keresztmotoros döcösnél, hogy megy. Ott sem egy leányálom az biztos. Itt a húsvét megkapja az új vezérműszíjat, feszítőt és vizpumpát. Ha nem megy el túl sok időm vele képekben beszámolok róla.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
diablo1984 #37239 üzenetére
Semmi másra nem használom
Josi: vatta új az egyik töltő.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37229 üzenetére
Én nem is mondtam hogy kissebbségi többségnek add el.
Csak ma már az sem gond ha te lejelented őt veszik elő, hogy miért nem íratta még át.
Mások már a szabályok.De én is szerettem minden eddigi autómat, volt olyan akinek kijelentettem, hogy nem eleadó neki a kocsi.
Szóval értem miről beszélsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37227 üzenetére
Az mindegy, ha te bejelented, hogy eladtad, utána a te neved tiszta.
Csak adásvételi legyen méghozzá a 3 példányos nyomtatvány boltos. -
Toobee
veterán
válasz
diablo1984 #37215 üzenetére
Sajnos én sem találtam olyan Laguna-t, amire lecseréltem volna a Megane-t, apám meg nem akarta átadni a sajátját (a szemét
)
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #37215 üzenetére
Az semmi tavaly ilyenkor nekem 20L benzint spriccelt a motortérbe észre sem vettem. Szerencsére rövid távon mentem mert még 2 km és a tűzoltók sem oltsák el.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37202 üzenetére
Akkor nekem kell jobban elolvasni
De a szövegkörnyezet is sokat számít. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #37200 üzenetére
Az nem a hajtókar csapágy olvasd el jobban.
-
Ck.
addikt
válasz
diablo1984 #37126 üzenetére
Igazából lényegtelen, 1500 felett ha indulok hidegen, akkor minden oké. Melegen meg alapjáratról indulva se rángat. De mondom, a másik 2 kollégámé is ilyen.
Igazából nem foglalkozom a dologgal, 300 ezer forintomba volt az autó, költeni nem tervezek rá mostanság, mert már szemezgetek az utódjával, kevés nekem amit ez az 1.6-os motor tud. Olajat 3000 mérföld múlva kellene cserélni, azt már próbálom nem megvárni és addig egy erősebb gépet nézni. Jelenleg Volvo V70 T5 a befutó. -
FrankMonzano
őstag
válasz
diablo1984 #36901 üzenetére
Igen,en is igy tudtam. Koszonom a valaszokat.
-
Ck.
addikt
válasz
diablo1984 #36689 üzenetére
Milyen az a torziós rugó? Nem is tudtam, h olyan is van hátul.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #36672 üzenetére
Fateromék m1 ph2-je már mindenen túl van: első rugó törés, hátul torzió törés.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36681 üzenetére
Hasonló mind kettő változó szelepvezerlesu, ronoeknal az okoskerekkel oldottak meg fordulat függvényében mig hondaek azt hiszem a himbakkal mokoltak. Lenyeg hogy ott 5000korul valt igy jon meg a plusz menes. Hondae hasznalhatobb es nincs hiba forras.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #36677 üzenetére
Tévedsz a megane II-esek már mind okoskerekesek.
Illetve talán a 2003-asok között akad még olyan mint az enyém de legjobb tudomásom szerint mindegyik okoskerekes. -
Ck.
addikt
válasz
diablo1984 #36674 üzenetére
Van igen, az 1.6-os és 2.0 szívó Megane 2-esek már változó szelepvezérlésesek.
-
sanyirenyo
újonc
válasz
diablo1984 #36518 üzenetére
ott mérem a turbónyomást így nem is tud kinyitni a szelep.
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #36449 üzenetére
És mennyivel jobb a régi megoldás !!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #36360 üzenetére
Ez oké de nekem vagy a selyem fényű matt fekete tetszik amire most is vannak fújva a felnieim, vagy a lakk fekete metál.
És szerintem ez mind a két esetben nagyon jól mutatna.
Én ettől az ezüst búcsús alutól már hányok.
Nekem nem is állna jól a kocsin az meg a másik.
Ehhez a színhez nekem a fekete felni jobban tetszik. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36360 üzenetére
szerintem is nagyon mutatós és jó pofa
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36355 üzenetére
Ha kint meg van az eredetvizsga papírja akkor elméletileg nem, de lehet köcsögösködnek hogy nem fogadják el és itthon is kell újra.. volt már ilyen.. am ez kb akkora f*szság mint új autót eredetvizsgáztatni ami most gurult le a gyárból
Amúgy unión belül nagyjából azonos árak vannak ilyen papírmunkákra vonatkozóan csak nálunk megy a lehúzás..
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36353 üzenetére
Aha,
kb így nézz ki :
eredetisegvizsga 85-100 euro
ideiglenes rendszam es papirmunka: 60-75 euroAztán az itthoni papír munka:
muszakivizsga
forgalmi es torzskonyv.
regisztracios ado:
matrica a rendszamra:
munkadij:Az otthoni papír munka egy vicc az osztrák árakhoz képest....
a lényeg kb 50-60k ból itthon az autó ha lábon hozod
A többi rablás összege meg azon múlik ki intézi. Nekem van egy bejáratott emberem ő evvel foglalkozik és mindig ő csinálta nekem ezeket 1-2 nap alatt bepapírozta az autót. De ugye ők evvel foglalkoznak napi szinten. Még annyit hogy elvileg van valami illeték adó is hogy az most mennyi passzolom..
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36350 üzenetére
Ezért írtam hogy megfelelő kerettel pl 1 misivel kint se az e60-as bmw-et kell nézni ez alap. Ha tudod mit szeretnél és milyen elvárásaid vannak hamarabb fogsz megfelelő autót találni. Persze arab,török, és társai brigád a határmentén csak a hulladékokat gyűjti be adja el. Ez alap, evvel járnak a románok meg a buta magyarok aki csak azt nézi bmw és 300ezer ft. Km-t meg felőlem oda tekeri ahova akarja engem az sose érdekelt és nem is fog műszaki állapota az első aztán az esztétika.
Jaja most nálunk van egy focus ami ez van plusz ez egy új clio volt.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36348 üzenetére
-
Laraxior
titán
válasz
diablo1984 #36287 üzenetére
Nincsen manual, asszem még a 3.5-ös Vel Satis is automata
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36287 üzenetére
Azért benzin terén nem vagyok benne olyan biztos hogy ugyan ennyit elfog menni mint diesel társa.Attól függetlenül hogy én is benzin párti vagyok. Mind kettőnek meg van a maga előnye és hátránya még is ha munka eszköz és sokat jársz vele a diesel-el fogsz jobban járni. Másik ha pl használtan vették akkor ki tudja már mennyi is volt a valós km főleg egy "furgonnál"
Egy időben és mastereztem régi dti 2.8 assal és utána újabb 3.0 dci vel az tény hogy a dti még most is megy vígan csak már kicsit ütött kopott, de a 3.0 dcinek 450k-ig semmi baja nem volt utána fáradt el benne a kuplung, egyik porlasztó és így tovább. De hidd el az az autó nem azt mondom hogy gyilkolva volt mert figyeltünk rá de volt olyan hónap hogy csak akkor állt amikor tankoltuk a kúton.
-
Laraxior
titán
válasz
diablo1984 #36275 üzenetére
Vidd el az enyémet, nem zsákbamacska
és szívó benzines
Amióta megvettem a motort, nemigen mentem vele 1000km-t -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #36275 üzenetére
Bocs igazad van kevertem mert 2005 től van 2.0 dci és 01-05ig volt 2.2 dci ez van ha nem iszok
Amúgy az 1.9 dci nem a 120 lovas hanem a 131 irtó megbízható motor én máig állítom. De ha világból ki akarnék menni akkor csak az 1.9 dti kéne
Ha benzines laguna akkor és szívó akkor szigorúan 2.0 liter legalább is én tuti nem venném kisebb motorral
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #36275 üzenetére
Megane I-hez kéepst nagyobb nekem az van.
2001- PHII es Megane I-et hajtok 1.6 szívó bengával.
Bár nekem ez is elég, de ha lehetne egy laguna II-esem benzinből megbízható vételként érdekelne majd egy 2 év múlva.
Csak hát nem mernék benne megbízni, nem úgy mint a kis röncibe, ami mindig akkor és ott látja el a feladatát ahol kell.
Szeretem, nem cserélem le amíg megbízható és olcsón fenntartható én úgy döntöttem. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #36275 üzenetére
Valamiért a 2.2 dci-t nem szokták ajánlani, állítólag szar az egész konstrukció. Indexen is óva intenek tőle, ellenben a 2.0dci a nagyon is ajánlott kategória. A legjobban sikerült dci-ként szokták emlegetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- World of Tanks - MMO
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Xbox Ultimate előfizetések
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest