- One mobilszolgáltatások
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
De, ilyen autós boltokban kapható H1 xenon szettet kell venned, ott adják hozzá a trafót vagy invertert. (legalább is asszem h1 a távolsági)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
őstag
hát ez így nem fog menni szerintem
nem volt olyan típus a kocsidból amiben a távolsági is xenon volt?
neked egy olyan komplett szettet kellene szerezned szerintem
meg amugy is a xenonban ugyanaz az égő a távolsági is, csak ha azt felkapcsolod, máshogy irányítja a fényét az izzőnak, nem fedi el annyira mint tompítottnál
szóval neked az egész lámpatestet, szerkezetet cserélni kellene
esetleg nézz utángyártottat, hátha van hozzácryptot minden termékemért elfogadom
-
just
aktív tag
Szeretném lecserélni a távolsági fényszórót xenonra, a tompított gyárilag az, csak annyi lenne a kérdésem hogy elég ha veszek 2 xenon izzót és átrakom a halogén helyére? M2
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
-
Laraxior
titán
ha benne van akkor nincsen gond, én csak beállítottam nem i szóltam előre, rákérdeztem hogy állunk, akkor dugta rá a gépre, a gép ennyit dobott, magától meg nem tudta.
123
456vagy
135
246lehet ezt variálni sokféleképpen. Első sort tényleg könnyű lenne cserélni, bár azt mondta hogy tömítést is mindenképpen cserélni kell, hiszen belefolyik az olaj...mindegy. Megcsinálja és kész az a lényeg nekem
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7986 üzenetére
elég a sagemeket cserélni nem kell 6x13...
a gyújtási sorrendet pedig egy szerelőnek tudnia kell. Benne van a gépkönyvben is, nekem pl 1,3-->2,4 nálad de ezt meg kéne néznem 1,3,5-->2,4,6 de ez nem biztos. az tuti, hogy váltott ütemben dolgozik.
továbbra is azt mondom simán kiszűrhető,hogy melyik trafód szart be.
ettől még lehet, hogy bontani kell a szívósort.Renault power
-
Laraxior
titán
Honnan tudná? Nincsen ráírva, gép se írja. Céges szerelő, ő intéz a cégnél minden autót. Egyébként nem vittem volna oda, mert gecidrágán dolgozik, anno nála volt a 307esem, de a Renault- szerelőnek iszonyat sok melója van, majd csak jövőre ér rá.
Ebben megbízok, mert ismerem a munkáját, és teljesen korrekten dolgozik, nagyon jól, szép műhely, igényes az egész. Nem tudom mit csinált anno a kis 307esemmel, de utána ment mint a mérgezett egér, miután megpiszkálta
Mondjuk ott is hagytam 120at Űszép, szép, csak nincsen 6x13k-m, hogy az összes egyforma legyen
Azonfelül olajcsere is lesz, meg azt a csúnya tömítést is letudjuk. Marad a futómű és el is készült Bár műszakira sem ártana elvinni,mert az bizony lejárt 17én[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
-
Laraxior
titán
Én is elvittem a kicsikémet orvoshoz
Tényleg a szelepfedél tömítés engedett, sajna a trafót nem tudta megmondani hogy az első vagy a hátsó soron lesz, csak annyit dobott a gép, hogy a 2. trafó az. De hogy hogyan van a gyújtási sorrend, az egyelőre ismeretlen, így a munkadíj még rejtély. Amilyen szerencsés vagyok biztos hogy hátul lesz, akkor le kell szedni az egész szívósort duplázódik a munkadíj.
Ahogy láttam elöl már cserélve volt egy mert kettő Sagem, egy pedig Valeo volt.*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
AMD Power
titán
Kidobták a fél Renault kínálatot
Nem igazán értem ,hogy miért... a Laguna pl főleg 4 control nagyon komolyak.
-
just
aktív tag
A mai napon Renault tulaj lettem én is
Az alany: Megane II 1.9 dci 2004-esTwo things what i hate. People that can't count...
-
vallas
őstag
ma szereztem egy "enyhén" motorhibás meganeból egy hőmérő szenzort, remélem két ünnep között be tudom múxolni a clioba.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
#47053824
törölt tag
Sracok:
generator felol erdekes hangok jonnek indulasnal. Olyan mint amikor csuszik az ekszij. 2-3 percig csinalja, majd elhallgat. Hideg bealltaval ez egyre jobban kitolodik. Gazadasra hangosabb es nincs fordulatszam kijelzes a muszerfalon, le van esve. Mikor elhallgat, ez is beall es mutatja az alapjarati fordulatot. Tegnap ramertunk az akksinal es a hang alatt nincs toltes az akksi fele. Tehat elvileg a hang megszunteig minden akksirol megy.
Van valakinek otlete mi lehet ez? Cserelni csak vegso esetben szeretnem... -
Manitou
veterán
válasz AMD Power #7970 üzenetére
Bubee 3,5-3,7 miliós árat írogatott Rio-ra, én ebből indultam ki, ennyiért lehet venni dustert is, ha nem is a legfullosabbat, persze a sandero sokkal olcsóbb árkategória.
Most meg gondolom alkudozni is lehet pofátlanul, amilyen siralmas az új autó eladás.
4+ miliónál már én is lehet húznám a számat egy dacia vételénél[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok ez egy renault topik aztán vessetek meg, hogy szóvá teszem
Egyébként pedig a KIA -ról nem vagyok jó véleménnyel.
Nagyon jók a motorjaik nagyon jól néznek ki, mert szó mi szó mostanra nagyon kiforrotta magát a KIA.De az ellenérvem egy 4-5-6 éves autó ne rohadjon már szét mint az állat.
Itt a lakótelepen van 4 KIA ebből az egyik egy ceed spoiler
Nagyon jól néz ki beszélgettem a tulajjal és mondta nagyon szereti nagyon megy kicsi is a fogyasztása de 3 szor volt már a 6 éves autóval lakatosnál.A másik egy kombi ceed annak konkrétan 7 éves létére nincs hátsó sárvédőíve.
A másik egy rio amelyiknek a tulaj elmondása szerint ez mondjuk elég extrém eset kiszakadt a padlólemeze.
Egyszóval egy adott régióban különböző kereskedésekből származó 3 KIA betegsége a rohadás.
Nem hiszem, hogy ennyire kifogták.A 4ik kiassal nem szoktam beszélgetni az egy barom, de neki is látszik a rózsásodás a hátsó íven meg í jobb küszöbb hátsó sarkán.
Szarabbul néznek ki mint a 14 éves egyes meganom.
Bár igaz én figyelek rá és amikor megvettem kilakatoltattam és lekezeltem.Renault power
-
FRENK1988
veterán
Amugy jah. Valamelyik nap voltunk bent faterral és hát csak tátottam a szám. Egy tényleg megfelelő (4x4 6os váltós) Duster nagyon drága. Nem sokkal drágábban +1,5-ért ott van a Koleos ami azért nem kutya. Igaz 9,8-ért volt egy kiállítva de abban minden földi jó volt
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
benvolio
őstag
Én meg egy ilyen fehér Dacia Duster-t választanék.
-
mycso
Topikgazda
Mondjuk a thalia nekem is azon autók között van, amit soha nem vennék.
Kia-ból meg inkább a ceed mint a rio, bár így elviselném mod nem enged se képet se linket berakni....
kep.index.hu/1/0/194/1940/19402/1940294_27a77771c75a580bc8f2762c78b1ed9f_wm.jpg
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Boxer001
veterán
válasz Bubee82 #7961 üzenetére
Megértem ezt az oldalt is...sőt, ha nekem mindenképp szükségem lenne egy autóra (jelenleg luxus lenne, nincs értelme vennem), és megtehetném, hogy hitelt fizessek, akkor simán vennék újat is, miért ne... (Akkor meg főleg, hogy vennék, ha simán "kidobhatnék" zsebből fizetve pár milliót )
Viszont én most már az élmény oldaláról nézek 1-2 dolgot, ezért fogok valószínűleg motoros vizsgát tenni, de ez már nagyon off.Sandero nekem is bejövős. Thalia ronda.
Rio se rossz...[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
válasz Boxer001 #7959 üzenetére
Tisztába vagyok vele. De nekem egy biztonságos, gazdaságos, megbízható autó kell, mert sokat használom manapság. Ami kell, az kell. Nekem se idő, se kedvem ahhoz h vadásszak egy valamirevaló használtat, aztán utána még futkorásszak vele ide-oda, költsem rá a vételár minttuggyamén 20-40%-át h legyen egy használható autóm.
Az én szememben sem ér milliókat az autó. Ezért soha nem is gondolkodtam finanszírozós megoldásban, de sok már lehetőség azt hiszem nincs.
Házat, lakást egyelőre úgysem akarok.
Manyi
Valami köztes megoldás kellene. 1,4 lenne az ideális szerintem. Nagyon bejön b@sszameg Először amikor megláttam, úgy voltam, na nekem ez kell
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
Igy ahogy mondod. Nekem ugyan nem benzines van, de a motort leszámitva kb. ugyanazok a tipushibák vannak mind benzinesnél és gázolajosnál. Könnyen kiismerthető, apróbb jellegű hibák, melyek gyorsan, viszonylag olcsón és akár házilagosan is javitható. Egyszerűbb szerkezet mint a clio, ezért kevesebb is a hibalehetőség.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #7951 üzenetére
Tudom nem véletlen írtam, no és jelentősen olcsóbb mint a megan.
De nekem a sandero is nagyon bejön.
De nekem ugye csak benzinesként[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bubee82
őstag
válasz g.gergo #7940 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást, meg a többieknek is a választ
Újat tervezek venni. Legjobb ajánlata a Renaultnak van, most Méganet már 2,5-3ért lehet kapni. Csak az 1,6-os benyás fogyasztása nem a legjobb.
Még egyelőre nem döntöttem el mi legyen, de vagy Renault vagy Kia lesz, ha új autó vásárlásra kerül a sor.
[ Szerkesztve ]
-
Louies
aktív tag
válasz g.gergo #7940 üzenetére
Ez így van. Nálunk a cégnél csak 1,5 dci Megane 106LE kombik vannak, valamelyikben 240.000km van. Semmi bajuk. Havi 4-5000 km-t mennek. 3-4 évesek.
Igaz ezek nyugati piacra szánt autók. Mi csak külföldön veszünk autót.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
g.gergo
senior tag
válasz Bubee82 #7937 üzenetére
A dCi motorok igenis megbízhatóak, akárki akármit mond, viszonylag kevés probléma van velük, és az előforduló problémák többsége a helytelen kezelésből és szervizelésből adódik.
Tipushiba nagyon nincs, talán az EGR szelep, de azt rendszeresen tisztitva elkerülhető a baj. Gyakran elkoszolódik, ekkor az autó füstülni kezd, nem húz rendesen, felvillan útközben az izzítás lámpája teljesítménycsökkenés mellett. Tisztítás után visszaáll az eredeti állapot. Ki kell venni, gázolajjal átmosod, megmozgatod, visszaszereled. Fél óra.
Gázolajszűrő: Kényes az üzemanyagra. Max: 15e km-ként cseréld a gázolajszűrőt és csak gyárira vagy annak megfelelő minőségű egyéb gyártó termékére: Gyári: Delphi HDF941 vagy HDF943, attól függően, hogy vizérzékelős-e. Ezek kb. 11-12e ft/db. Ha "olcsón" akarsz jó szűrőt, akkor a Purflux FCS748-as számú 3 μ-os szűrőt vásárolj (6e ft/db). Érdemes tudni, hogy az alján van egy víztelenítő csavar, itt ki tudod ereszetni a vizet, kb. 5e km után!
Mivel használtan vetted, ezért résolajveszteséget mérj, az már árulkodó jel. A dizelek rákfenéje az üzemanyagellátó rendszer körüli problémák. Ezért kannázás szigorúan tilos. Csak benzinkúton. Bár ugye tudjuk, hogy az sem garancia. Szerintem a legjobb az Auchan-es gázolaj. De még ez is száraz, ezért ideje korán a szivattyú elkezd spénesedni, majd végül ettől beállnak a csúcsok. Ezért sokunk egy tank (50l) gázolajhoz ad 0.5-1 dl 2T szintetikus olajat. Hidd el, meghálálja. Ha nem, 150-200e km közt lehet számitani az első nagyjavitásra (csúcscsere, nagynyomású szivattyú felújjitás, csövek ultrahangos tisztitása stb., alsó hangon 2-300e ft. ha nem több) A tankot sose hagyd teljesen kiürülni, mivel az üzemanyag keni a nagynyomású szivattyút, ha elfogy a szivattyú kenés nélkül túlhevül és ez akkor drága manóver lesz.
Váltóolaj:75W-80 ELF Tranself NFJ 3.1-3,6 liter kell bele, elvileg élettartamra szól a gyári feltöltés, 100e km után ajánlott a csere. Kb.: 15 perc.
Olaj: Elf Evolution SXR 5W40-et szereti.
Olajszűrő: jó minőségűt, pl.: Mann-filter W75/3
Javasolt a max. 15e km után szűrő és olajcserék, akármit mond a gyártó, hogy elég a 30e.
Hűtőfolyadékot is ajánlott cserélni idő után. Ezek alumínium hengerfejes autók, ezért csak ehhez javasolt folyadék használható, (Glaceol RX Type D) 3l kell bele a többi desztviz.
Vannak egyéb hibái, de problémák túlnyomó többsége ismert és többé kevésbé jól javitható. És a legfontosabb! Barbár szerelőket felejtsd el, akik nem láttak még életükben francia autót.
Ha még nem vetted meg, akkor előtte egy CLIP-es diag létfontosságú. Renault szervizekben 4-5e ft-ért megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz Bubee82 #7937 üzenetére
Mindenképp át kell nézni vásárlás előtt!
Sarkalatos pontjai:
- magasnyomású szivattyú állapota
- befecskendező fejek állapota
- motor mechanikai állapotaElőnyei: jó menetdinamika, kedvező fogyasztás
Hátrányai: javítási költségei magasak, érzékeny a gázolaj minőségére
Mivel sok változata van, nem mindegy melyik motorkódú a motor!
Ha ilyet akarsz venni szólj jól áttárgyaljuk mire figyelj oda, hogy ne szívj vele, ha bármi kérdésed van szívesen segítek!
Füge
-
Bubee82
őstag
Az 1,5 dCi motorokról mit kell tudni? Jók?
-
Babcola
tag
Sziasztok, Ugyan nem írtam de ma volt vizsgán a kocsim Átment + jobb környezetvédelmi besorolást is kapott Most örülés van és 2 évig nem kell ezzel bajlódnom
-
rob210
Topikgazda
-
Bubee82
őstag
Én nem mondtam h a Renault szar Szeretem a kis Cliot
Igen, igazad van. Legközelebb a minimum h szervizben lesz átnézetve és kész. Nem a tulajt kell elföldelni, hanem a suttyó kereskedést. Már az elején gyanús volt az h 1,5 éve áll az autó, de nyilván ilyenkor elhessegeti az ember a negatív gondolatokat.
De akit igazán elföldelnék az a szarszemét, aki vagy nem érti a dolgát igazán, vagy csak szimplán le akar nyúlni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7929 üzenetére
Hát amikor vetted mondtam nézesd át szerelővel
Csak hát megtetszett beleszerettél és most meg cumi van.
Sajnos az előző tulajt kéne alaposan elföldelni, mert ezek a hibák nem nálad jöttek elő, csak te nem tudtad mi mivel jár.Sajnos te is a renaultot soha többet tábort fogod népszerűsíteni, pedig csak belenyúltál egy szarba amibe ugyan úgy bele tudsz nyúlni akár milyen típusnál.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bubee82
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7927 üzenetére
Hát azért nem eszik olyan forrón a kását.
Egyes verzió.
100.000.-mit tudomén mennyit kér a szerelőzseni.
Aki a hengerfelújítást csinálta ám legyen fizesd ki neki majd jelensd be , hogy a garanciális joggal viszont élsz ugyanis az autó csattog mint az állat és te nem azért hoztad be a kocsit hogy rosszabb legyen hanem, hogy jobb.
Simán ráverném a honolást és a dugattyúk gyűrűztetését csapszegelését.
Ennyi-.Renault power
-
Bubee82
őstag
Mai nap beszéltem a mesterrel. A konklúzió az, h addig menjek az autóval, amíg meg nem nyekken. 2 alternatíva van, mindkettő kb. az autó értékét verdesi költség szempontjából (motorgenerál vagy motorcsere).
Aszonta vagy csapszeg, ahogy Rob210 fórumtárs is feltételezte, vagy valami más, de a lényeg h még a hengerfejes problémából adódóan ment gallyra a dugattyú, ami a hengerbe ide-oda klattyog, attól csattog a motor. Valószínűleg fúrni is kell a hengert, meg minden kutyaf@sza.
Erről ennyit. Most azon gondolkodom, h eladom, aztán nézek valami más alternatívát, mert nem szívesen ülök egy ketyegő "bombában". Természetesen úgy adom el h tisztázom a problémáit.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
-
g.gergo
senior tag
válasz Babcola #7913 üzenetére
Sajnos a traffisok nem a te órádat veszik alapul, hanem a sajátjukat. Mert ha óra szerint mész 50-el, valójában 60-al mész és az kezd határeset lenni. És most erre figyelgetni mindig ...
Egyébként én inkább az óracsoportra gyanakodnék, már csak azért is, mert a ford. szám mérő sem a helyes értéket mutatja. Köss rá diagot, indítsd be és nézd meg, hogy mekkora fordulatot mutat a diag. Ha normális értéket mutat, tehát olyan 8-850-et, akkor rosszul mutatja az óra. Ha meg akkor értéket, mint az óraegység, tehát 500-at, akkor máshol lesz a gond és nem az órában.[ Szerkesztve ]
-
zsizsef
senior tag
Mégane 2 (2007) kombinak mi a gyári gumimérete?
-
g.gergo
senior tag
válasz Babcola #7908 üzenetére
Általánosságban kb. 4-6 km/h órát szoktak tévedni az órák, a 8-10-et kicsit soknak vélem. Valamilyen szinten hihetsz a GPS-nek ha egy ideig tartod a sebességet és úgy nézed meg a sebességet. Nincs másfajta gumi az autón mint a gyári méret? Ford. szám is kevés, 500-nál már azért rázna eléggé.
-
Babcola
tag
Nálam nem bilincsel van felfogatva, hanem préselve. Ez benne a szívás.
Más: Az normális hogy a km órám kb 8-10 kilométert csal lefelé? Gps-el mértem ma le.(Vagy ne annak higgyek?) + a fordulat szám is, alapjáratot 500-nál mutatja, de semmi rendellenes hangja és rázkódása sincs.
-
Babcola
tag
Váltótartó lesz. Ahogy kijött a helyéről lefelé vitte magával a kipufogó leömlőjét is, ha olyan a kialakítása mint az enyémnek nem lehet hegeszteni.Ilyen van a leömlő és az utána lévő cső között nálam.
Nekem 30k-ba fájt csak a kipufogó! + bak helyrerakás (mert az nem szakadt). Az már nem tudom mennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Babcola #7902 üzenetére
Hali, valami ilyesmire gondoltam először én is, hogy hátha csak valamelyik bak (motro/váltó tartó). Lehet akkor tényleg az lesz, egyelőre nem használja, majd hétfőn lejön a szerelőhöz, ennyi.
Hát, hogy pontosan hogy vannak a fokozatok passz, mert én nem néztem, csak telefonon beszéltem faterommal.
Viszont amit írtál, hogy a kipuffal is lett nálad valami, az itt is megvan, mert aszondja ezután az effekt után a kipuffnak is elkezdett hangja lenni, mintha valahol megrepedt/szétjött volna....Hát remélem valamelyik bak, meg egy kis hegesztés...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Babcola
tag
Amit még elfelejtettem írni, és kicsúsztam az időből, a váltó nem lett olyan mintha teljesen elcsúszott volna hátra? mert amikor nekem a váltótartó elfáradt az üres helyén voltak a fokozatok 1-3-5 az üres a 2-4-es helyén a 2-4-es meg majdnem a kéziféknél. Rükibe meg nem tudtam rakni csak 3. próbálkozásra. Mi tagadás, a leszakadt kipufogó miatt jó sportos lett a hangja
-
Babcola
tag
Sziasztok.
Nem rég találtam rá erre a topikra és jó olvasni, de most úgy adódik hogy talán tudok segíteni.
Mycso én arra gyanakodom hogy átszakadt a motortartó bak. Induláskor csapódik a motor a baknál a fémhez aztán mozog előre hátra. 8-15k használt/új kb. nekem is ilyen hangot adott ki, lehet vele menni, de ne sokáig. Ha csak ez a baja még elég olcsón meg lehet úszni. Nálam pluszba volt még egy olyan hogy, a váltó tartó bak kiesett (rosszul csavarozták oda) ezáltal vitte magával a kipufogómat is. 2001-es Clio-m van.
-
mycso
Topikgazda
Hali srácok, most hívott faterom, hogy történt egy kis problem, viszont szerelő csak hétfő vagy kedden tudja megnézni.
Megane 1.6 16v '2000-es, lámpánál indult el fémes hatású csattanó hang, mintha valami elroppant/tört volna vagy leesett/szétesett volna és a váltó olyanná vállt, mint a 30 éves távolsági padlóváltós ikarusokba.
Váltótartó megfáradása okozhatja ezt a hibát, vagy valami komolyabbra kell gondolni???
Illetve tudja éppen használni az autót, csak nem meri, mert elég érdekes így....látott már valaki hasonlót?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Milyen autót vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Delta Force béta teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Drón topik
- Tagadják a szervergyártók, hogy túlmelegedne a GB200-as szerverdizájn
- Sorozatok
- Büszke apukák és anyukák topikja
- További aktív témák...