- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
NTonee
veterán
Tulajdonképpen mindegy, hogy milyen régi autóról beszélünk, a kulcsszó a karbantartás. Erről manapság sokan megfeledkeznek, mert orrba-szájba az folyik a médiából, hogy ezekkel az autókkal menni kell, sosem fog letérdelni, szerviz meg miaz? Ha valaki rendesen odafigyel az autójára, akkor az még manapság is hosszú ideig társ lehet, hacsak nem szól közbe egy kettőstömegű lendkerék, vagy egr szelep, aminek a javítási költségét nem mindenki tudja zsebből kirakni az asztalra.
-
őstag
persze ha ti az ilyen autókra gondoltok, mint pl 2001 utáni 7-es bmw, 234 féle extrával felszerelt első szériás renault laguna (ami nekem is volt, igazi szopóroller) stb stb
akkor ezek az autók tényleg szarok, mindeig beszarik valami elektronika, és egy vagyon javítani
de a régi autók között is voltak ilyenek pl a zaporozsecről hallottam, hogy 20 km-t nem tudott megtenni javítás nélkül egyhuzambanszóval konkrét hasonló kategóriás autókat ha összehasonlítunk, bizony látni kell, hogy azért volt fejlődés 40 év alatt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
oké, de most akkor tisztázni kellene mit tekintünk mai autónak...
az s80-as volvomat (2.5D) 240.000 km-el adtam el, forgó, kopó alkatrészen kívül nem kellett rajta semmit cserélnem 140.000 km alatt, beszéltem az új tulajjal nem régen, majdnem 300 van benne és semmi különösebb baja
persze futóművet, féket stb. kellett javítani....
családi ismerős szintén s80 (újabbik, 2007-es modell), 4 év alatt ment vele 250 ezret (185le turbódiesel), semmilyen váratlan hiba nem lépett fel...a telepünkön az anyagbeszerző autó egy több mint 10 éves seat inca, 1.4 benzin, 400 ezer km van benne, motorját még nem kellett megbontani, persze ütött kopott, mert kíméletlenül van használva
most akkor ezt melyik lada vagy 120-as skoda csinálja utána
nekem nem volt iylen régi szocialista autóm, de akárkivel beszélek aki elég öreg hogy anno használt iylet mindenki azt mondja rendszeresen kellett bütykölni, karbit állítani, motort javítanicryptot minden termékemért elfogadom
-
NTonee
veterán
A Skodáimat pont azért adtam el, mert elég volt a barkácsolásból. Ma már engem is csak az érdekel, hogy beüljek, pöcc-röff, és gáz. Eljussak A-ból B-be anélkül, hogy paráznom kelljen, hogy mikor esik szét benne valami. Bár az utolsó farosba csak tankolni kellett, meg olajat cserélni néha.
A problémám csak az, hogy mára eljutottunk odáig, hogy pl egy izzót sem tudsz otthon kicserélni. Nálam az ilyen autók alapból felejtős kategória. Nem vagyok hajlandó szervizben cseréltetni izzót 10e+ pénzért.szerk:
Egyébként de, simán igaz, hogy a régi autók többet bírtak. Ahogy olvashattad volt pár öregem.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
az meg hogy a régi autók több kilométert bírtak, simán nem igaz
Ez butaság már ne is haragudj! Egymás mellé raknék egy 1.9D Cliot amiben mondjuk 400-450e km meg egy új 1.9dCi amiben "van" szintén 400-450e km. Melyiknek lenne inkább a torka véres ha ugyan úgy használták volna mind a kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Én nem nosztalgiázok, de amit te le írsz az nem igaz.
Golfok, skodák, zsigulik, renaultok 300.000.- 400.000. Km-el bontatlan motorral mentek a roncstelepre saját ábon amikor a kasznit már nem volt érdemes foltozni.
Ha a mostani technika mellet mutatsz olyan bontatlan motort amiben 250.000.-Km felett van számláló akkor megkövetlek, de nem fogsz.Renault power
-
őstag
válasz AMD Power #7492 üzenetére
miért a ladák hogy néztek ki 20 évesen
99% uk szétrohadt
olyan unalmas már ez a régi autós anekdotázás
aki azt akarja hobbinak hogy valami régi verdát javítgat, az vegyen egyet nyugodtan, de a többség nem erre vágyik
az meg hogy a régi autók több kilométert bírtak, simán nem igazcryptot minden termékemért elfogadom
-
Füge007
senior tag
Ma már el kell ezt az otthon szerelgetést felejteni. Az autók sokkal bonyolultabbak, a szerelés nem első szempont, így sokszor hely sincs hozzá a motortérben! Másrészt speciális célszerszámok kellenek, amik nem olcsók, ha be lehet szerezni. Ne hasonlítsunk össz egy régi ladát egy modern renaulttal. A renault motorterében több az alkatrészek száma mint amennyiből összált egy lada. Az első autóm egy 2103 1500 cm3 lada volt. Az extrák listája: fordulatszám mérő, analóg óra, szivargyujtó ezzel kimerült a felsorolás. Nem is volt soha szervízben, itthon bütyköltük meg mindíg. Kalapács, pár villáskulcs, csavarhúzó, tesztlámpa ezzzel konkrétan a hibák 90%-át lehetett javítani. Most meg oda tolódott el a dolog, ne is szerelj, cserélj, illetve vegyél újat.
Füge
-
Louies
aktív tag
-
NTonee
veterán
válasz Laraxior #7487 üzenetére
Régebben az öreg faros Skodáimat akár az út szélén is szétborítottuk, ha arra volt szükség. Egyszerű volt mint a kő. A 11éves Megane motorháztetejét felnyitva odáig eljutok, hogy gyertyacsere, szűrők cseréje, vagy folyadékok töltése, de kb itt vége is van. Pedig az enyém még nem sokkal bonyolultabb azért. Egy mai autóban már ki sem nyitnám inkább a motortetőt, felesleges, csak bajt tudnék csinálni.
szerk:
De ha már szerelés...
Gázpedált lenyomva, jobb oldalt elől, kb a sárvédő környékéről folyamatosan kerepelő, gázpedál apró mozdulatára elhallgató (de aztán visszajön) zaj, és nem a futómű/kerék. Mi az? Az idegeimre megy. (1.4 16V K4J 750)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na tegnap, hogy jártam rohangásztam kicsit a városban Budán is ide oda.
Egyszer csak a Budai oldalon felfelé a hegyre menet közben eltűnt a gázpedál.
Konkrétan tövig nyomtam, és alig ment a kocsi.
Na szépen az első lehetőségnél kiálltam a forgalomból, motortér kinyit látom, hogy a gázbovden feszítő rugója elpattant.
Remek 5.- alkatrész és alig megy a kocsi ha nincs megCsomagtartó alátét csípőfogó elcsíp kombifogóval rányom a peremezésre visszaül kényelmesen hazahajt.
Ma beszereztem egy másik ilyen feszítő rugót, így orvosoltam a hibát.Renault power
-
biker
nagyúr
megjöttem a gumistól. rossz hírek a futómű felől. két axiál csukló meg két hátsó híd szilentblokk csere
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
benvolio
őstag
Ma átraktam a téli kereket. Jöhetnek a mínuszok.
Üdv! -
Laraxior
titán
Kicsit durca
Pont ilyen színű az enyém is... nah csak tegyem rendbe a fő dolgokat...
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
lajo
senior tag
Nagy a pangás felteszek egy kérdést.
Michelin-től, nyárra, energy saver vagy primacy hp? Melyik miben jobb? A katalógust elolvastam a tapasztalat és a gyakorlat érdekelne. -
rob210
Topikgazda
Nagy szavakat nem szoktam durrogtatni.
A szomszéd cég flottája fiestákból és focusokból áll.
Többet vannak szerelőnél mint a mi octaviáink.
hol turbó hol vezérlés hol elektromos hiba.
Nagyon sok baj van velük, még ha minden oldalon azt is írják, hogy nagy flottákat vásárolnak a Fordból, mert ilyen jó olyan jó.
Eljött az a 4-5 éves időszak amikor kezdenek lehalni a nagy csoda motorok.
2 focust 3 évesek voltak azaz 2008as Ghia-k el is kellett adniuk mert nem érte volna meg szervizeltetni.
(hozzáteszem itt névre szólóak a kocsik, tehát nem az van, hogy mindenki csak vezeti és gyilkolja, mert nem az övé.)Egyszóval ezért mertem leírni amit leírtam.
Meg azért mert próba képen nálunk is járt egy ilyen de hamar vissza is került a kölcsönző céghez.
Mindenki aki kipróbálta csak nyavalygott miatta.Renault power
-
-
Laraxior
titán
sajna nem egészen 2 km megtétele után megint kidobta ugyanazt a hibaüzit az autó... ezért megint szerelőnél van rá is mért egyszerre és tényleg nem volt meg a töltöttség.. fasza
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
mycso
Topikgazda
De, most ezzel ugyan azt írtad le amit én.
Csak akkor vagy az előbb írtad félre, mert ott 1.5DCI-t írsz ami renault motor.
Most meg 1.5TDCI-t ami ford motor lenne, csak ilyen köbcentisben nem létezik.
Focus 1.6tdci 90 vagy 110 ló, 1.8tdci 118 ló meg van valami 2.0 tdci is.Egy dologban nem értettünk egyet az általánosításban, hogy az 1.5dci nem megy (bár akkor lehet itt is a fordra gondoltál: TDCI), mert a 100 ló alatti 70-80lovasok valóban semmilyenek, viszont a 100 ló felettiek igen is jól mennek én ezt próbáltam kifejteni, a többi amit leírtam megegyezik a te véleményeddel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
1.5TDCI Fócus 90 ló amit vezettünk nem is keveset.
Egy igazi szar ha tetszik ha nem.
ÉS a picsám szétment benne.
Egy öröm volt visszaülni a 97 es fos franciába.
Pedig ez egy 2007 es kocsi volt.
10 év alatt sikerült a fordnak egy igazi fostalicskát összelapátolni.
Nem egyszer láttam már ahogy az 1.6 os szopó benzin escortal elmegy a focus mellett vagy inkább úgy mondom állva hagyja, mert nem kapja el a fordulatot a turbó.Biztos van olyan hangolása a fordnak is amin használható de kényelmetlennek akkor is kényelmetlen marad.
Kopogós fos műanyag, de ez a renault topik nem akarok én ebből vitát.
A VW topikban egyszer ezt már végig vezettem mindenkinek.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Mondjuk ezt a nem mennek dolgot cáfolom...illetve attól függ milyet vezettél...a 68 lovas 1.5dci, az valóban halál....a 86 lovas háát azzal éppen el lehet közlekedgetni, de pl. nekem nem kéne. A 106 lovas, meg nagyon is jól megy. kb. 1000-től tölt a turbo, tehát ott az alapjárat és 1100-200 között van egy kis lomhaság (bár benzinesből sem tudsz olyat mutatni, ami alapjárat környékétől úgy húz, mint állat) utána viszont 2500-ig nagyon megy, aztán még bátrabbak erőszakolhatják 3000-4000-ig is. Jó fordulatokon elváltogatva, sokkal jobban megy mint egy szívó 1.6 benzines akármilyen autó. Ja meg van még a 110 lovas Qashqai, amihez volt szerencsém, az is iszonyat jól megy és nagyon jól vezethető. (mármint motor szempontjából, egyébként....mind1)
NTonee: Fordnak a tdci motorjai, meg különösen szarok....mondjuk abból én is 1.4tdci fiestát vezettem (ez is valami irgalmatlan 68 lovas csoda, tehát nem kell sokra számítani), na azt pl. hajtépve vezettem, olyannyira szörnyű. Nemrég összeakadtam egy 1.6tdci új fókusszal, ....hát mint kiderült az sem megy.
Meg meglehet nézni a nagyobb motorjaikat 2000tdci, 4-5-6 éves mondeókat, szinte mindegyik kivétel nélkül úgy füstöl, hogy azt elmondani nem lehet.Meg nem rég volt szerencsém egy 2.5dci 120lovas Renault Master-hez (hosszított, magasított), meglepő, de az is megy kegyetlenül. Városba nagyon is használható, ott inkább az autó méretei, ami határt szab 1-2 dolognak, viszont pályán már picit hangos, de ott is el lehet vele 130-140-el közlekedni kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
-
Laraxior
titán
Elkeszult a cirkalo =)
18k a vege. csapagycsere es meg valami meg volt szakadva a generatorban. orom es bodottag*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
Sajnos nem nyert ezek valóban ilyenek.
Akkorát laggol a túrbójuk, hogy mielőtt elkapja a fordulatot én majdnem kiszáltam megnézni mi romlott elElég szarul van beállítva.
Az1.5 DCI is ugyan ilyen fos.
Nem mennek rendesen, ha bekapcsol a túrbó akkor mondjuk megindul, de rengeteg a hibaforrása.Renault power
-
vallas
őstag
Hát srácok, búcsúzok, a Renault-tól, mert költségcsökkentés címén megnyertem egy volt kollégám 1,4-s tdci fusionját
csak kétszer törte rommá az elejét
már hazajöttem vele, olyan a hangja, mint egy traktor hosszútávon biztos halláskárosodásom lesz tőle, de ez van legalább ingyé van...
további jó utat!
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Laraxior
titán
most tényleg ennyi különbség lenne közöttük? én pölö megnéztem hogy melyiknek a legnagyobb az indítófesze.. és melyik a legolcsóbb. gari egységesen 2 év van mindegyikre. Vip Car nevű valami noname-t dobott a gép 19k-ért. A többi mind bőven 25 felett mocorog
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
g.gergo
senior tag
Akkor kimondom én: Exide
-
NTonee
veterán
5ajtós Mégane I-hez tetődíszcsíkot keresek. A gyári egy puha, hajlékony műanyag, ami nagyon elrongyolódott. Ha merev lenne hozzá, az jobban tetszene. Lehet ilyet kapni valahol?
-
zsizsef
senior tag
Üdv!
Renault Megane Grandtour 1.6 (2007) milyen aksit igényel? Ami benne van 10V -t produkál ?[ Szerkesztve ]
-
NTonee
veterán
válasz AMD Power #7447 üzenetére
Az Exide Excell akkukat nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. A korábbi autómnál (faros Skoda ) mindig nyűg volt a tél. Akármilyen akkut vettem bele, épp hogy csak nyekergett az önindító a nagy hidegben. Aztán egyik ősszel vettem egy ilyen akkut, és utána egy télen sem volt ilyen gondom. A megane-ban most más van, de ez kényszervásárlás volt, nem nagyon volt más lehetőségem.
-
benvolio
őstag
Na megvan az új akksi, egy ilyen Varta lett a választott. Remélem kiszolgál jó pár évig.
Üdv! -
Laraxior
titán
ha holnapra megmondja. tele van a műhelye. belenézett a motorháztető alá, de nem is látta a generátort.. az frankó lesz ha fél autót le kell bontani az a szar miatt
de ha van eredmény úgyis közlöm. Egyelőre valszínűleg csak elmondja mik a lehetőségek.*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7438 üzenetére
Hát a renault az szereti kiköpni az olajat.
A szelepfedél tömítést nekem is kellett cserélni.
De a váltónál és az olajdeklinél is ki szokott gyöngyözni.
Szerencsére nekem még bírja.
Nem nagy munka csak rohadt pepecs egy egy ilyen szimering meg tömítés kicserélése.Renault power
-
Laraxior
titán
azért még nem bizti hogy az de valószínű. Hívni fog az elektromos, hogy mi a helyzet. De láttam más gondot is.. valami olaj szivároghat valahol... mert eléggé olajfoltos a motortér na de persze tisztában voltam vele hogy nem 100%-os az autó. Egyelőre a generátor a legnagyobb gond... utána lassan lehet orvosolni a többit
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
mycso
Topikgazda
No a fejlemény a következô, a kuplung pedálomnál tört le/el valami, a pedált kellett cserélni. Viszont megnézegették és bizony lassan csereérett a kuplungom, de azt még remélem kihúzza tavaszig, majd akkor kicserélem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
NTonee
veterán
Jéé... itt ilyen topik is van? 2008óta itt vagyok a ph!-n és nem láttam, de ciki! Beszállok, egy 2000-es évjáratú Mégane 1.4 16V tehénnel!
Lesz mit kérdeznem, de most meló. -
Laraxior
titán
megyünk orvoshoz a cirkálóval ... remélem valami apróság miatt nem üzemel a dolog, különben szarba leszek
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
vallas
őstag
nekem ma megadta magát a kézifék
A cég egyik telephelyén megálltam, behúztam a féket , és visszaesett 3-4 vm-t.
Próbálgattam, aztán ott hagytam, de üresbe, pedig sebességbe szoktam hagyni, mire visszamentem 5 perc múlva, a kocsi 3-méterrel hátrébb volt, de szerencsére megállt egy kisebb gödörbe, különben még 3 méter és fal
csütörtökön, ez is megy a katalizátor mellé.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
Na srácok egy kérdés mi a különbség az advantage, performance, supertouring lengéscsillapítók között.
Melyik melyik.Illetve ezen belül is melyiket érdemesebb venni olajosat, vagy gázosat.
Ehhez sajnos egyáltalán nem értek.Renault power
-
#47053824
törölt tag
Ez a 3.ik Safrane a csaladba 4 ev kihagyas utan, plusz meg jo par a tagabb csaladi korben. Az elso egy benzines volt automata valtoval. A valto szarakodott, senki nem tudta javitani, attol megvaltunk. A kovetkezo az egy dizel volt manualis valtoval, na az mar jo volt, megevett "mindent". Igazabol nem volt ra szukseg, igy azt is eladtuk. Most szeretnem bejarni egy kicsit Europat es ezert kerestem egy kenyelmes, minden joval ellatott autot, ami kivulrol igenytelennek tunik, de belul egy mas vilag, elerheto aron. Aki ult mar ilyenben az tudja mirol beszelek!
1992-ot irunk, es a franciak megalkottak egy AUTOT, csupa nagy betuvel. Ebben meg van anyag. Dupla zonas digitalis klima, hatul keresztbetett labakkal a csalad, ulesmaszirozo, na nem csak elol!, motoros visszapillanto tukor tolatasnal, sebessegtol fuggo hasmagassag ultetes, hogy csak nehanyat emlitsek.
Szoval egy Legenda, legalabbis szamomra. -
Josi
senior tag
Szia!
A Meganeklub fórumán keresd KoAn-t.
Forum
Ő gyárt tempomatot a bocihoz.
A részleteket is vele tudod megbeszélni.
Szerelés után viszont szervízben (vagy akinek van Clip diagnosztikája)
aktiváltatni kell a kijelzőt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
#47053824
törölt tag
Udv!
Belepnek en is a klubba egy Renault Safrane 2.5D-vel.
Belso -
mycso
Topikgazda
Hali volt egy srác valamelyik renault fórumon, aki megane 2-höz árult "tempomat egységet", amelyik autókban megvolt a gyári előkészítés és van "auto" gomb a bal bajusz kapcsolón, abba pikk-pakk be lehetett szerelni és jobb oldalról a rádióvezérlés gombjaival lehet működtetni. 11k körül adta a cuccost, ha agyári kábelköteg hiányzik akkor +5k.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Ez érdekes, nem értem hogy füg össze a kettő. Mivel a vezérlés és a hosszbordás két külön "kör" más más rendszereket hajt.
Szakszervizeknek nem kell mindent elhinni, mert ha mindent elhiszek már gatyám sem lenne. Mindenesetre ez nagyon szomorú, hogy a csökkenő eladásokat, az egyre magsabb szervízszálákon vasalják be.
Mindenesetre LuckyL és rob210 csak nyugi, nem kell ölre menni, béke van
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz Laraxior #7397 üzenetére
Lehed megadta magát az akkumlátorod, mikor jönnek a hidegebb idők akkor jönnek elő az ilyen akkus gondok. Az első körben azt nézesd meg, ha jó és álló helyzetben szívja le valami, akkor első körben a riasztóra néznék rá, de szerintem egy jó autóvillamossági szaki pikk pakk megoldja.
Füge
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodtam azon, hogy jó lenne egy tempomat a meganeba (2004). Ahogy tudom, valamilyen szinten elő van készítve a rendszer, ha vadászok a kormányra gombokat, meg bal oldalra kapcsolót, akkor egy hozzáértő ember működőképessé tudja varázsolni szerintetek? Vagy ennél azért összetettebb a dolog?
-
rob210
Topikgazda
Hát ha ezt okoskodásnak vetted akkor itt be is fejeztem.
Bocs, hogy nem fogadom el a márka szerviz hülyeségét.
Engem is megpróbáltak átverni csak nem hagytam magam.
HA megszorul a görgő akkor elszakad a szíj a vezérműszíj és a vezérműtengely forog tovább.Na mindegy nem okoskodok tovább, mert valóban csak gépésztechnikus vagyok nem autószerelő.
Renault power
-
őstag
nem értem mi okuk lett volna rá...
szar volt a hosszbordás egyik vezető görgője olyannyira hogy füstölt, gondolom meg volt szorulva
és kicserélték a szíjat meg vezetőgörgőjét...
csak szóltak hogy ez okozhatott volna komolyabb gondot is annál minthogy nem tölt a generátorna majd ha holnap eszembe jut rákérdezek erre hozzáértőnél
nekem az jött le, hogy te sem vagy szerelő, tehát kár okoskodnicryptot minden termékemért elfogadom
-
rob210
Topikgazda
Szerintem téged egy kicsit átkúrtak, de sebaj.
Itt a legösszetettebb hajtás ami létezik a renaultnál, mert hogy ebben klíma is van.
Ezt a témát azt hiszem meg is beszéltük.
Külön van a hosszbordás szíj csak közös egy tárcsa.
Ennyi.Renault power
-
őstag
elvileg így van ahogy mondod
pontosan nem tudom ezért nem is akarok ezen vitatkozni
arra emlékszem konkrétan hogy a márkaszervízben mondták, hogyha elszakad ez a szíj, akkor a vezérműszíjat is elszakítja ennél a motornál (3.0V6)
de az indoklásra már enm emlékszem, ezért részemről téma lezárva, akit érdekel kérdezze meg szakszervízben vagy más hozzáértőnélcryptot minden termékemért elfogadom
-
Laraxior
titán
igen...jövő héten sorra került volna egy szervizelés... csak így nem nagyon jutok messzire. Van két akksim a szervízig eljutok az biztos
remélem ez nem olyan nagy tétel... bár sosem lehet tudni, közelebbit majd helyben mondanak.
Valami bizbasz csepegett a kipufogóból is... az sem jelent feltétlen jót
nah mindegy.. végülis tudtam hogy költeni kell rá úgyhogy nem ért meglepiként a dolog.rob210: Debrecen
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
Egy dolgot tisztázzunk a vezérműszíjnak és a hosszbordás szíjnak semmi köze egymáshoz.
Azon kívül, hogy a vezérműtengelyről kapja a kihajtását, de még ez sem igaz minden típusnál.
Szóval ha a hosszbordás szíj elszakad maximum felszereltségtől függően nincs generátor klíma szervó. (ha nem elektromos szervó van)laraxior:
A nekem javasolt Renault mágust tudnám ajánlani Maglódon.
Josi-tól kaptam meg a számát, nagyon jó szakember tényleg.De én azért előbb megnézném, hogy tölt-e az a generátor.
Generátorost is tudok ajánlani, ha pesti vagy.Renault power
-
őstag
válasz Laraxior #7405 üzenetére
ha az a te kocsidon elszakad akkor szakad vele a vezérműszíj is, ezt nekem márkaszervízben mondták, amikor ilyen autóm volt
nálam az egyik görgővel volt gond, és füstölt ahogy surlódott rajta a szíj
azt javaslom irány egy hozzáértő szerviz és nézesd át alaposan a kocsidatsajnos ez az autó igazán nem egy fillérekből fenntartható darab, drága hozzá minden és sok szervízművelethez célszerszámok kellenek, ami miatt nem fogod tudni a sarki szakinál javíttatni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
g.gergo
senior tag
Igen.
-
Laraxior
titán
Multiméterből létezik többféle? Akkor kérnék egyet kimérném magam. Az mégis ingyen van Meg hogy hol lehet lemérni egyáltalán Nem nagyon értek semmi ilyesmihez
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Tőzsde és gazdaság
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Napelem
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...