- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Mi számít neked gyenge futóműnek, milyet keresel? Sportosabb kéne vagy mire gondolsz?
A GSR600-nak a hátsó futóműve ahogy tudom teljesen állítható, plusz a lengővillát is ha megnézed jóval merevebb és kidolgozottabb mint az FZ6-é.
Az SV-det biztos elviszik, ha jó állapotban van akkor magas áron is, pláne most tavasszal. Valamiért itthon akkora legendának számít az a motor, hogy nagy rá a kereslet, a használtpiac pedig kegyetlenül beáraz mindent.
Én a külföldről behozottakat biztos hogy messziről kerülném. Eleve azt nézd meg hogy az itthoni kínálat legalján vannak, és azon már rajta van a nepper haszna meg a szállítás meg minden szar, szóval ott kint milyen olcsó lehetett ha itt a haszonnal együtt is sikerül a kínálat legaljára lőnie az árat... Plusz ezek a 20-30 ezer km futások 12-14 éves motoroknál... Nem lehetetlen, de nem is ennyire gyakori mint ahány ilyen hirdetés van
Odakint sem olcsóbbak ennyivel a motorok, a jó állapotúak meg pláne. -
Micsurin
nagyúr
Az, hogy nem nyúl hozzá csak hajtja és a kötelező apróságokat elvégezteti nem jelenti, hogy nem férne rá ez az, sok esetben sajnos ilyen tulaj után túladott motor szokott lenni a tipikus drága vas momentán haveromnál is van egy ilyen, nevelőfaterja vette nem is értették egy 650-es bandinak miképp kophattak meg 50 ezer alatt a vezműtengelyei....
Én szívesebben veszek akár egy ismeretlenebb de jó állapotú külföldit mint egy közepesen lelakott hazai gépet amit több mint valószínű, hogy Józsi otthon a villással baszirgált majd elvitte egy nagy tudású Taschnerhez miután végképp elqrt valamit rajta...
@geresics: minden Pegaso foss, a blokk is egy olasz foss de a régi gőzgép suzukis benövésektől már nem látta, hogy Mina blokkos az a Pega....
-
zgospel
őstag
Az a Bandit nem is lájtosabb, hanem inkább öregebb technika.
A GSR600 szinte ugyanaz mint az FZ6 csak másik márka, sokkal jobb a hátsó futóműve, és némileg kisebb a tankja. Egyáltalán nem hasalós az sem. Amelyik jobban tetszik vagy amelyikből jobb vételt találsz, azt vedd, bár ahogy elnézem inkább Suzuki vonalon nézelődsz. Az FZ6-ban a 2003-as R6-os blokkja van, a GSR-ben meg a K4-es GSXR blokkja, persze kicsit fojtva meg áthangolva.
-
-Mike-
addikt
Nagyon félve kérdezem meg és halkan, hogy miért ragaszkodsz hogy abs-es legyen? Hányszor húztad be az első féket a mostanin annyira hogy blokkolt az első? Hányszor pereceltél a blokkolások miatt, hogy csak abs-est akarsz venni? Vagy csak olyat akarsz és kész? Az is egy érv.
-
Ferdzsoo
addikt
A cbf600-on ugyanúgy elfáradsz és szerintem az összes hasonló kaliberű motoron is. Legyen az bármilyen más márka. Feljebb kell lépni. Vfr800, Suzu Vstrom, és túrásat kell nézni. A nakedeken mindig el fogsz fáradni SZVSZ. Én legalábbis ezt látom mindenkin. CB1300 talán az egyetlen naked amivel elmennék hosszabb túrára.
Nekem a cbf600-al annó ugyanez volt meghaltam rajta fél nap után. Az városban, meg 30-60km-re nagyonjó, de amint kimész 100km fölé országúton, szinte semminemjó. Főleg 2 személlyel meg dobozokkal. Legalábbis nekem. Ezért is léptem tovább... -
-Mosquito-
őstag
-
demars
addikt
Első paripának tökéletes. 210-et vígan viszi, igaz forgatni kell, ha ki akarok lőni egy kicsit intenzívebben de meg kell ezt is szokni!
A blokkról azt mondják a hozzáértők, hogy elnyűhetetlen. ( legyen igazuk! )
Ezen nincs ABS, meg semmi extra de pont ezért is jó. Csak az útra kell (lehet) figyelni, nincs semmi csili vili műszer, meg visszajelző. ( töltés visszajelző folyamatban)
-
Tarill
őstag
óra szerint 42e km gyakorlatilag ugye ki tudja
bár nem néz ki bontószökevénynek a motor. jelre teszem az 1. hengert ahonnan hallom a láncot és kiveszem a feszítőt nem ugrik át a lánc ugye? nyilván nem fogok ráindítani meg tologatni közbe
ahogy néztem tényleg a tetején lévő csavart ha kiveszem úgy tudom állítani, kifele befele egyaránt, összeszerelésnél is azzal kell 0-ra visszahozni a feszítőt
-
Tudom, bandit fesz.szabbal szokták helyettesíteni. Még a márkaszerviz is ezt csinálta (elmondás alapján, mivel a gyári GS szab drága téme). Ott indul, hogy nincs hűtése, tűz forró a szabályzó. Pedig talán csak ez a kulcs. er6n-nek kézzel érinthető a szabályzó minimális szél éri, sőt nem régen láttam egy motort aminek a menetszél útjára tették a szabályzót.
Jaj nem is mondtam nektek, de mehettem volna egy felpiszkált légolajos GSX-R 1100-el, ami butítva volt 150ló felett, de úgy gondoltam még csak alig vagyok 30 és jó lenne élni.
-
vlevi
nagyúr
Azt hiszem, ez egy helyről van :
Igaz, ez R6-os, nem FZ6, de sornégy, és ez a lényeg.A különbség, hogy az R6-os sor4 blokkja (de úgy nagyjából mindegyik sor4), a fordulatszámmal nagyjából együtt nő a nyomatéka, míg a V2-esnek már alacsony fordulaton nagyobb a nyomatéka, és ez kb 7000-ig tart nála, onnan már csak forog, de a forgatónyomaték csökken. Ezért nincs a végén "tüzijáték", mint a sor4-nél, és általában ezért is kisebb a LE-ben mért teljesítmény, mert a fordualtszám felső tartományában már általában kevesebb a NM, mint a sor4-es társánál.
-
-Mike-
addikt
Ha kipróbálsz egy motort ami potenciális jelölt akkor ne tötymörögjél vele, nézd meg mit tud minden tartományban, az ismerős meg bukóban SV-vel a lába között meg nem mondja hogy te most 5ezerrel forgatod vagy 9ezerrel.
De lehet én vagyok rosszul bekötve, de még mindig elég nagy fassságnak tartom ennyi után kijelenteni hogy egy rakás hulladék a moci. -
runner 125
nagyúr
V2 vs. sor 4, pont az általad írt tényező a legfontosabb különbség, hiába szinte Nm-re pontosan azonos a két motor nyomatéka. A V motor már alul is tol, míg a sor4-et (főleg a 600-asokat) 8-10.000-ig el kell húzni, h előbújjon a boogie.
Próbálj ki több azonos típust, annó én egy Fazer-en tanultam, annak a Honda-hoz képest olyan volt a váltója, mintha egy kést rugdalnék, ami egy pekedli vajba van mártva. Ettől függetlenül minden fokoztatot vett, tartott, de a precízség, pontosság kritikán aluli volt.
demars
Ldil féle töltőről több blogban is olvastam, dícsérték, ár/érték arányban jó.
-
Yoshida
aktív tag
sportmotor.hu-n vannak túrázók a fazer topikban, de az ő használati módjuk nem veszi túlzottan igénybe a motort, vannak 100e feletti futású gépek bőven. Motor, váltó bírja. Injektoros, gond nem sok van vele, TPS szenzor volt tipushiba, de amelyik ABS-es az már gyárilag a jóval van.
Szóval hibái olyanok vannak amiket már leírtam.
Ja meg ha találsz olyat amin még a gyári sokéves Dunlop gumi van, azt kapásból le kell cserélni, mind fel van keményedve, nulla a tapadása 25 fok alatt, vízen meg életveszély. (S2-tipusokra azt írják hogy Bridgestone-al van szerelve, azt nem ismerem)
Viszont 2007 körül (után) elvileg létezett a 78 lovas nem S2 is ABS-el, előbb találtam utalást rá. -
Yoshida
aktív tag
Én 187cm vagyok, és az fz6n-em túl alacsony. Igaz nem megyek vele messzire, így nem annyira gond. Telókon semmit nem tudsz állítani, csak hátul előfeszítést. Az én súlyomhoz (93kg) valszeg túl kevés a rugója elöl, utassal ici-pici fékre összeül az eleje teljesen.
ABS-es szerintem csak az S2-ből van, de amúgy is érdemes azt keresni. (nekem nem az van, és utólag bánom, 100-200-al többért lehetett volna ABS-esem)Nem lebeszélni akarlak az fz6-ról, mert szerintem pöpec gép, de vannak hibái el kell dönteni ezek zavarnak-e vagy sem, viszont 9 ezer felett még Steven szerint is megjön a "tűzijáték".
-
Tarill
őstag
Arra nem gondoltál hogy az N verzió kormányát rátedd? Mentem már olyannal és sokat javít a helyzeten, lényegébe tök egyenes háttal ülsz utána, és elfér minden a fejidom mögött nem fog akadni meg semmi. Kuplung és első fékcső kell hosszabb azt hiszem. Nekem is 2001 S-esem van hosszu távon nem tudom mennyire lesz kényelmetlen mert jogsim még nincs meg így annyira rengeteget nem mentem még vele de jó kis gép szerintem és a lehetőség adott az kormánycserére ha úgy van
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest