- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #81961 üzenetére
Milyen tempón, hány méter számít jónak?
-
Horvi
őstag
válasz
-Mosquito- #81961 üzenetére
Igen nálunk is ezt mondták el, meg a legtöbb gond ezzel volt, hogy nem fékeztünk elég erősen. De jó párszor le kellett nyomni aztán egész jól belejöttek a népek.
(#81962) Laca1212 Pl. itt tudsz venni.
-
Horvi
őstag
válasz
-Mosquito- #81933 üzenetére
Érdekes ahol én voltam képzésen ott is azt mondták, hogy a hátsó féket rúgásszerűen kell megindítani vészfékezés esetén. Nha mindegy...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #81833 üzenetére
Inkabb az olaj csopogjon, mint a generator alloresz, vagy a fesszab
-
TommyGun
őstag
válasz
-Mosquito- #81595 üzenetére
Na ezt látod jó tudni hogy a két konzol egyforma, ránézésre nem mertem elhinni hogy az lenne, de így pláne jó, köff
-
TommyNagz
senior tag
válasz
-Mosquito- #81521 üzenetére
jaja pedig már vagy 2 hete megvan
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #81409 üzenetére
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #81402 üzenetére
Ne is mond, az első szél megfúj oldalról takarodok is haza.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #81359 üzenetére
Kornyezetvedelem, nem a mernok a hulye
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #81316 üzenetére
Köszi, és ezeket a beosztásokat hol lehet megtalálni? Vagy telefonon kell megérdeklődni?
Arra gondoltam hogy kipróbálom majd, fél napra 5 ezer Ft-ért belefér ha mégse tetszene. -
#79335424
törölt tag
válasz
-Mosquito- #81312 üzenetére
Szerinted? 10 millás, épített motorokat hordtam fotózásra.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #81312 üzenetére
"Nekünk Crafterünk van majdnem a legnagyobb és egy Hiace. Kérdés van?
"
Sejtettem, h jó pénz van a migráns csempészésben.
-
#79335424
törölt tag
válasz
-Mosquito- #81304 üzenetére
Stimmel. Egy Sprinterbe akár 10 robogót is be lehet rakni. A kérdés csak az, hogy milyen állapotban lesznek, amikor kiszeded őket. Figyelted a feltételeket? Egyedül betenni, lekötni, szállítani úgy, hogy egyik se sérüljön. Na, ez három nagytestű motorral nem fog menni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #81304 üzenetére
Enis a sprintert akartam mondani, abba barmi befer, raadasul barmennyi.
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #81278 üzenetére
Én mind a kettővel mentem ma de erős mindkettő gyorsan hazaértem.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #81179 üzenetére
Ennek a margójára:
E-mailt írtam karasnáéknak és dream-éknak is. Dreamből mindig jön 1 napon belül válasz, karasnára várhattam, 3 hét múlva írtak nem volt jó a rendszerük bekaptak egy vírust... amit elhiszek de ez nem állapot egy szervizben hogy 3 hétig nincs e-mail kontakt... és akkor ők még mindig jobbak mint az általad említettek.
Nagyon el lehet menni ilyen "apróságokon". -
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #81174 üzenetére
Igen, ott elvileg van két márkaszervíz is szinte egymás mellett, nem tudom melyikbe vigyem, vagy hogy miért is van ott kettő rögtön. Lehet csak jogilag 2?
Van valami infód róluk egyébként, vagy miért kérdezed?
Sajna a kawaszatiról elég rosszakat olvastam
Maradnak ezek. -
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #81033 üzenetére
Doboz? Ennek az ülés alatt semmi hely, azért kérdeztem itt múltkor a comb/öv táskát. Túra ezzel? Haha A legelső cukiig is csak utánfutón
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #81029 üzenetére
Nem tudom ezen még gondolkoznom kell.
Dugóban araszolva ez megfőzi a pöcsöd, pont oda megy minden hő. Arra majd ki kell találni valamit, pl még dinamikusabb városi közlekedés.
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #80988 üzenetére
Eső lesz hétvégén.
-
BoB
veterán
válasz
-Mosquito- #80988 üzenetére
Te miről beszélsz? 22-23 lesz
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #80894 üzenetére
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #80887 üzenetére
Nem szűkítette a kört, nem írta milyen moci milyen sisak. Én meg ezt honnan szopkodjam ki.
A sisak oldalára elhelyezve is jó képet ad még, talán még Harley-n is, halánték magasságában elhelyezve.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
-Mosquito- #80887 üzenetére
Megpróbálom, először az oldalsóval próbálkozom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #80818 üzenetére
Nem ertem meg, de elfogadom.
Csak ujra ramutatok, ezt ne a motor erdemenek nezzetek, hanem a hasznalatenak! Barmivel meg lehet csinalni.
(Plane ne csinaljatok markamatyizast belole) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #80795 üzenetére
Ahhoz, hogy ennyit beletekerj egy blokkba felujitas nelkul, kb budapest munchen tavokat kell egyhuzamban meleg olajjal menni, nem varosban szaladgalni minden nap. Hozzatartozik, hogy ilyenkor az utazo egy 120, es semmi kovergazas indulas, vagy valami, ami adrenalint ternelne. Egy igazi hoki motorozassal lehet csak ilyet csinalni. Ez nem a motor erdeme. Ha igy mesz, barmibe bele tudsz tenni ennyit. Meg egy babettaba is. (Nem 120 utazoval persze) Nekem egyaltalan nem ez a motorozas.
Hetkoznapi hasznalatnal ilyen kmek kivitelezhetetlenek. Ezeket ne is tekintsetek megszokottnak. Ennyit nem bir semmi, ha normalisan hasznalva van. -
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #80655 üzenetére
Attól, hogy őszinte, még értékelhetetlen!
-
Moleman
addikt
válasz
-Mosquito- #80546 üzenetére
Igen, tudom. Olyan szempontból jó, hogy a tréning előtt csak pár órát motoroztam összesen (nagymotorral), még nincs semmi berögzülve, majdhogynem tiszta lappal indultam, remélem nem felejtek sokat.
Cserébe még magával a járműkezeléssel is küzdök, persze nem az elindulással, megállással, váltással, hanem hogy mire hogy reagál a nagymotor, amit már tudnék, ha levezettem volna 1-2000 km-t az utcán. Pl a jávorszarvas teszt saját robogóval a másik tréningen első próbálkozásra hibátlanul ment, a Safety-nél meg csak küszködtem, talán 15%-ban sikerült. Nem tudtam együtt mozogni, eggyé válni a motorral, csak utas voltam, aki távolról próbálja irányítani.(#80547) zeon.hu
Jól gondold meg, most ajándék piros macska is jár hozzá. -
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #80540 üzenetére
Tudom, hogy nem leszek egy tréningtől pro (ezért is voltam kettőn
), de pont azt szeretném gyakorolni, amit ott tanultam.
A bariváltáshoz, meg akkor szólok anyámnak, hogy váljon el.
-
Moleman
addikt
válasz
-Mosquito- #80540 üzenetére
Nekünk a Safety Hungary-nál azt mondták, hogy amit tanultunk az első szinten, ültessük be a gyakorlatba, 8-10 ezer km alatt, addig nincs értelme további szintekre menni. Ezért is veszek motort, mert az eredeti terv az volt, hogy csillapítom az éhségem néhány tréninggel, meg talán bérelek pár napra motort.
Másfajta tréningre már nem szívesen mennék, van, aki full más dolgot tanít. A hungaroringeseknél voltam robogóval tavaly, ott folyamatosan a féken kellett lenni mindkét kezed minden ujjának (nagyon kényelmetlen), a Safety-nél meg hozzá sem szabad érni, csak ha fékezni akarsz.
A végén nyilván mindenkinek az marad meg, ami kényelmes/szimpatikus, nekem pl a bal mutatóujjam mindig a kuplung/hátsó fék fölött van, nem tudom megmagyarázni miért, így kényelmes. -
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #80537 üzenetére
Voltam vezetéstechnikai tréningen és tudom, hogy mit szeretnék gyakorolni. Sőt, ebből kifolyólag azt is tudom, hogy nekem személy szerint mire kell figyelnem leginkább.
A fotelfizikáról diplomám is van (mérnöki), szóval mögöttes háttér megértése az oké. Például a kanyarodás fizikáját leíró cikkek 90%-a az interneten baromság, elvi hibákkal vannak tele. A legtöbb eleve olyan képet használ, amin olyan szögből szerepel a motoros, hogy be sem lehet rajta rajzolni normálisan az irányokat, így már ott esélytelen, utána meg úgy kanyarodig balra az a szerencsétlen motoros, hogy az erők eredője jobbra mutat
, a centrifugális-centripetális erők keverése, nem ismerete, hibás értelmezése... fú, nagy bajban van, aki az internetről akarja megérteni a kanyarodás fizikáját...
Szerencsére azért a durva hülyeségeket ki tudom szűrni.A motoros ismerősök oldtimer jawakon ülnek...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #80530 üzenetére
Már voltam vezetéstechnikai tréningen és majd még megyek is. Még terepezőn is voltam.
Elolvastam a motorozás mesterfokon, a twist of the wrist könyveket.Csak ezeket kéne gyakorolni is. Mert már kurvajó elméleti motoros vagyok, csak ugye a forgalom nem arra való, hogy ezeket próbálgassam.
Próbálok tudatosan motorozni és figyelni a tipikus hibákra, használni a tanultakat. Csak azért a hátsóval szűkíthetem az ívet egy tök egyszerű dolog, de mekkora sebességnél mennyi hátsóval mennyit szűkítek? Ezeket jó lenne nem a forgalomban a kanyar közepén kitalálni, hanem kialakítani egy érzetet.
Már most fényévekre vagyok attól, ahol a hét elején voltam, de még mindig nagyon-nagyon kezdő vagyok.
Szeretnék gyorsabban fejlődni, amihez célzott gyakorlás kell.Erre egy nagy üres hely lenne a jó például. Ahol büntetlenül lehet szélesre futni mondjuk.
-
Trub
tag
válasz
-Mosquito- #80524 üzenetére
Jogos. Kezdőként ha nem borulsz fel már sikernek számít.
Különben meg utána lehet olvasni, youtube-on ezernyi videó teknikákról.
Közben pedig érzed, ha le akar szakadni a kezed meg a hátad, akkor rosszul csinálod. Rájön az ember a helyes teknikára. Utána növelheti a tempót. Érzi mennyire magabiztos stb... -
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #80323 üzenetére
Degeci vagy.
-
tboldi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #80275 üzenetére
Persze, ha komolyra fordul a dolog, szívesen kipróbálnám.
Csak tartanék már ott!
-
tboldi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #80273 üzenetére
Szerintem nem fog ez a veszély fenyegetni, hogy BMW-t vegyek. Örülök, ha a múltkor tárgyalt Suzuki GSX-S1000 összejön.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #80268 üzenetére
54k / év jött ki, 10k és 10% beállítással.
Ez így simán a megéri kategória. -
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #79955 üzenetére
A témában szereplő márka csizmája nekem másfél év alatt hullott szét kb.
Az összes többi holmim remekül tart.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
-Mosquito- #79955 üzenetére
35.000- km. körül jár már ez a bakancs. Há' nem olyan szép, mint új korában, az kétségtelen.
De a dolgát teszi.
(még)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79928 üzenetére
Egyetértek, Probiker cuccok nálam sem bírtak sokat... olcsónak olcsó. De jónak....
-
-Mike-
addikt
válasz
-Mosquito- #79909 üzenetére
Ideális az első parkolóig elmenni vele és ott elpofázni az egész napot.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79909 üzenetére
Kompromisszumokkal.
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #79853 üzenetére
Én is pont így nézek ki ezeken... De nekem kényelmesek. Csak a kinézet nagyon vicces. Én csak ezért biztos nem vennék ilyen nagytúrázót. A kicsit sportosabb gépek nekem jobban adják, az üléspozíciót is jobban szeretem rajtuk.
(#79854) Moleman: Néha hagyják, de inkább nem.
Egy ideig én is próbálkoztam, de mikor sokadszorra kapcsolják ki alólad a kutat, utána inkább hanyagolod. No, meg amennyi rémtörténetet lehet olvasni, hogy tankolás után csak leléceltek motorral/robogóval, valahol meg is értem....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #79819 üzenetére
Az csak a blokkbol jovo rezesekre van.
-
válasz
-Mosquito- #79819 üzenetére
A 2009-esen alubol vol nulla súly, itt eredeti mindem, nagy nehéz. jelenség ugyan az.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79764 üzenetére
Kösz, ezt jól elmentem, a robogó kipufogó, pontosabban csak a különálló részt képző leömlő könyök nekem ennyit nem ér, arra bőven jó lesz a két réteg Motip, főleg úgy h elvezettem most róla az akkusav túlfolyót.
demars
1:12-nél nem sok kellett a perechez, a póló - famer nyilván sokat védett volna.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79732 üzenetére
Igen egy majdani cserére nekem is az elsők között van a Ktm, annak is van sprottúrája. 1290 Superduke GT. Egy vagyon mondjuk, de nagyon tetszik, egyetlen óriási szívfájdalmam a lánc...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79730 üzenetére
Csak nem tervezed esetleg a cserét?
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79720 üzenetére
Amúgy bármennyire hihetetlen, tesztekben pontosan ezt firtatják.. nem érezni rajta a jelen számokat. Nyilván, megy és tol, de nagyon steril, nagyon kezes, nagyon kiszámítható, egyenletes.. valamelyik tesztben még egy csaj pilóta is erre panaszkodott..
Mondjuk menni még nem mentme vele, így csak a tesztekre tudok hagyatkozni, de Ferdzso álláspontjával egyet tudok érteni. Ha azt szeretné, h bssza hátba, hát bssza hátba.Ferdzsoo
20k-t megérhet a kütyü, ha valóban csak a tiltást offolja és a motor vezérlést nem cseszi szét, mint az autós "tuning boxok".
Nem tudom hány évre tevezel a géppel, gondolom nem cseréled le egyhamar, meg kb. nincs is mire a kategóriáján belül, de azzal számolni kell, h a 250k befektetésből max 100k-t fogsz viszontlátni, ha kiszeded és külön eladod használtan a kitet. A motorba szerelve kutya nem fizeti ki sajnos a felárat.
Ez a PCV, ez pedig az autotune kit.
Itt találsz részletes leírást róla, de a lényeg annyi amit fentebb is írtam. A szonda folyamatosan figyeli a gázokat, konkrétan a gyári lamda helyére kell becsavarni, így azonnal tudja korrigálni a PC-t.. szóval nem egy sztenderd, előre belőtt értékekkel fog dolgozni a motor, hanem a környezet változásaihoz (terhelés, hőmérséklet, páratartalom, stb..) igazodva.Jah és ami fontos, ha rászánod magad, mindenképpen 4 térképes módban padoltasd le. Ilyenkor a kipufogó leömlőkbe egyenként bekerül a szondacsatlakozás, így hengerenként tudják hangolni az egészet, még tutibb lesz minden.
Ha Ágónál csináltatod a Kozma Tomi ebben is tud segíteni, kb. 20k-ért belehegeszti a kis csatlakozókat. Nyilván olyan helyet kell keresni, ahol az idom utána takar. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79725 üzenetére
Nekem nincs kipörgésgátlóm... Csak a 2012 évjárat utániak kapták meg. De a vicc hogy azokban is benne van a szabályozás, vicc...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79720 üzenetére
Érdemes megnézni ezt a grafikont. Ez a 2. sebfokozat...Z bombal és anélkül...
Piros az alap, fekete a z-bomb. Azért ott ki van nyitva az az olló rendesen. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79713 üzenetére
#79712...
Ill. olvasom a hsz-eket amcsi fórumokon és odáig vannak tőle meg vissza, hogy mennyivel agilisabb lett a gép, meg másik motort kaptak...
Gondoltam 20k-t megér. Plug and play... -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79708 üzenetére
Végsebességre gondolsz? 100 felett valamivel és 160 felett valamivel...
Nem, de úgy van megépítve hogy elérhetné gyorsabban is.
Erre belekotornak gyárilag.
Megmondom őszintén, amikor neten nézem hogy ha ezt kiszedik és megy a power wheele akkor azért nézek hogy mennyivel jobban is mehetne...Term. nem a wheele miatt gondoltam, de biztosan van azért jelentős különbség...
-
Lomha 8V
addikt
válasz
-Mosquito- #79658 üzenetére
Most befizetett egy 25.000- forintosra.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #79658 üzenetére
Felkészültem
De ezzel együtt a gagyi kabátot is meg kell védjem, az első mosásig vízálló (kivéve ahol betörik az anyag
), és legalább olcsó.
Eleinte azért vettem olcsót mindenből, mert nem tudtam, hogy bejön-e a kétkerekűzés, ha eleve drágát veszek kidobott pénz ha kiderül hogy utálok ezzel közlekedni.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #79656 üzenetére
"Viszont a drágább fényévekre van ettől, pozitív irányba."
-
freelanced
addikt
válasz
-Mosquito- #79642 üzenetére
Köszönöm a válaszokat !
Eléggé megoszlanak a vélemények ahogy látom.
Nyilván nem tudom, hogy mi mennyiből jön ki, ha tudnám nem kérdezném.
Persze saccolni lehet
Igen én is gondolkoztam, hogy nagyobbat veszek nem 125cm-est de gondolom egy 400-600-as motort már nem "úszok" meg 400.000 körül, nem?
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #79591 üzenetére
A nagyobb márkáknak természetesen igen.
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79560 üzenetére
Egyik cimborám Bécsben él, két három hetente szokott jönni haza, ilyenekben szokott segítenii, oda rendelem hozzá ő meg elhozza. Így 10 ajró a szállítás.
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #79560 üzenetére
A Pozsonyi motorkiállitás remélem sokkal jobb lesz.
7€ a belépő
5€ autóra a parkoló
Motorral ingyenes a parkoló. -
mindkilla
tag
válasz
-Mosquito- #79551 üzenetére
Manual szerint igen, csavar szerint nem. : )
-
válasz
-Mosquito- #79551 üzenetére
Er6n 20Nm.
-
mindkilla
tag
válasz
-Mosquito- #79546 üzenetére
Nem, 29 Nm-re húztam volna, de már alatta megadta magát.
-
válasz
-Mosquito- #79546 üzenetére
Úgy tudom nem nagy a Nm értéke ezeknek. Mint ahogy az olajszűrőknek sem.
-
2thletme2day
őstag
válasz
-Mosquito- #79434 üzenetére
Szia
A kedvezőbb árak vagy a nagyobb választék miatt érné meg ellátogatni erre a rendezvényre ha motoros ruházat vásárlás van kilátásban?
-
Polemius
senior tag
válasz
-Mosquito- #79501 üzenetére
Az utóbbi pár napban egészen jó idő lett, néha esik, de többnyire napsütéses, itt lent (a hegyek lábánál) 8-15 fok napközben. Az utakon mindenhol elolvadt a hó/jég, legalábbis 6-800 méterig (magasabban még van, a távolabbi hegyeket elnézve). Ha épp száraz, szó szerint porzik az út a sótól... A hegyi utakon meg néhol centi vastagon áll a zúzott kő. De majd jönnek idővel, azt' letakarítják.
És hogy milyen az utak állapota? Jellemzően jó, bár itt is van kimondottan vacak állapotú. Igaz, járhatatlan állapotút még nem láttam. Van ami meg kimondottan jó, és itt tényleg gondolnak a motorosokra is a frekventált helyeken. Szalagkorlát, motoros parkoló, figyelmeztető táblák, stb.
Ja, és ide járnak csapatni a népek. -
válasz
-Mosquito- #79468 üzenetére
Fúú és ha még nő is és nem egy csiripel.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79434 üzenetére
Ha jól vettem ki Németországban él... hosszú út lenne csak ezért.
-
tboldi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79434 üzenetére
Én szombaton megyek.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79396 üzenetére
Az a jó te előbb fogsz cserélni, ha aztmondod jó nyugodtan fogom megvenni...
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79396 üzenetére
A gyári nekem 16.000-et simán elment. Mármint az első, mert a hátsót cserélte defekt miatt az előző tulaj, bár az a futás már nagyon a vége volt..
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #79338 üzenetére
A dunlop roadsmart -ról több embertől is jókat hallottam...
Idén nekem is cserés lesz a Pr4 bár nekem most van benne 11k és a tavaszi túra bőven bennevan még, nálam el fog menni 14k- körül.
De utána most lehet hogy gyártöt váltok, mikor tavaly csak a hátsót cseréltem le a defekt miatt, azóta nem vagyok vele annyira megelégedve. Nem érzem stabilnak keményebb kanyarokban.
Én a dunlopot néztem ki... -
demars
addikt
válasz
-Mosquito- #79315 üzenetére
A 11 k km alatt volt gond vele? (Tapadás, nyúlás)
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79286 üzenetére
Oké, de te mínusz 5-ben is elmotorozol a Grossglockner-re.
-
Chrys_
addikt
válasz
-Mosquito- #79202 üzenetére
Ki motorozik el Münchenbe az idei IMOT-ra?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #79222 üzenetére
De nem ugyanaz az akku tovabbra sem.
-
Polemius
senior tag
válasz
-Mosquito- #79215 üzenetére
Lehet, hogy én nem követtem figyelmesen a bejegyzéseket, vagy csak nem értek az akkuk jelzéséhez, de egyiken YTX20A-BS, a másikon meg YTX20CH-BS szerepel, akkor az nem azonos típus, cikkszám, nem?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #79215 üzenetére
Nah igy mar ertem, de a szama a linkelt akkunak ebben az esetben is mas, tehat mas akkut lehet helyette csak venni.
Illetve ez nem igaz minden motorra, mert ugyanazt amit a gyar belerak, meg tudod rendelni jopar tipusnal.
Azert irtam, mert ha nem tudja tolteni a pl manualban megadott feszen az akkut a toltorendszer, az rossz. Akkor be kell avatkozni, mert tonkrement valami. Azt nevezhetjuk eloregedesnek, de a klasszikus eloregedes, mint peldaul a magnes fluxusvesztese, a generatornal, eleg ritka, es sokaig tart, de ezen nem veszunk ossze
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #79204 üzenetére
Ha a hondan kivul yamahad, vagy kawasakid van, azokban ugyanugy yuasa gs van. Ugyanaz a tipus pl sc59 ben ytz7s elerheto, rendelheto mashonnan, amit a gyarban raknak bele, ugyanazokkal a jellemzokkel, nincs kulonbseg.
Ezert nem ertem. A banner van felaron, az az utangyartas. (Azt vettem ket motoromba, nekem sem volt bajom vele)
Ha nem akkora az inditoarama, nem ugyanazt a yuasat rendeled meg, mint a gyari. De linkeld be mire erted ezt az egeszet, mert az, hogy ilyet nem tapasztaltam, nem jelenti azt, hogy nincs ilyen, csak eleg fura szamomra.Az allandomagneses generator nem fog oregedni. 3 tekercsed van harom fazishoz. Magneses terrel indukalsz feszultseget benne. Nem szenkefed van. Ha a harom fazisnal valamilyen atmeneti ellenallas lesz, vezetek korrodalas miatt, akkor eg le altalaban a generator. Nincs relezve a toltokor.
Annak ugyanazt tudnia kell. Ha az akkut nem tolti rendesen, ott baj van. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #79202 üzenetére
Utangyartott yuasa? Nem mas cikkszamu yuasara gondolsz? (Utangyartott=nem azonos marka. Azonos marka, mas jellemzokkel=kulonbozo cikkszam)
Mit ertesz elektromos rendszer oregedes alatt?
-
Chrys_
addikt
válasz
-Mosquito- #79195 üzenetére
Ez az infó a gyári akkuról jól jött most nekem is. Rendeltem is YUASA-t. Érdekes, hogy ez egész olcsó (35€) ahhoz képest, mennyiért kaptam volna Louis-nál a saját töltésű akkujukat (kb. 60-70€).
-
demars
addikt
válasz
-Mosquito- #79189 üzenetére
El kell döntenem (magamban), hogy idén beruházzak e sisakra, vagy csak jövő évben
Mondjuk amit kér érte haverod, annyiért ajándékDe mindenképp próbálni kell, Lazer-ből XS a jó méret nekem, de ledobtam 15 kilót és sok lement az arcomról is, kicsit jobban mozog a sisak. Ezért is agyalok, hogy vennem kellene egyet. Ha lesz jó idő és megkezdjük a szezont majd elválik mennyire gázos. Ha nagyon lötyög meghagyom tartalék (utas) sisaknak és nézek egyet.
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79195 üzenetére
Nekem viszont Banner van a DL-650-ben, 2008 óta.
A gyári nekem is Yuasa volt. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #79195 üzenetére
Én is onnan vettem a Yuasát (ott nem is drága), másfél év után még problémamentes. Mondjuk nekem szerencsém volt a Bannerekkel is, a kocsiban bő 3 éves, a kis csótányban 2 évig használtam, és hibátlan volt (a motort eladtam, jó akksival).
-
zgospel
őstag
válasz
-Mosquito- #79189 üzenetére
Azt hiszem sportmotoron láttam a hirdetést, barátnőmnek ajánlottam is gyorsan, neki általában S-es kell, de nem tetszik neki a színe
-
demars
addikt
válasz
-Mosquito- #79185 üzenetére
Jó lenne egy új bukó nekem is, de próba nélkül felejtős.
Merre lakik ez az x lite? Ha jól emlékszek egyik tesztben verte a mezőnyt, ráadásul a súlya nagyon nyerő! -
Chrys_
addikt
válasz
-Mosquito- #79185 üzenetére
Az szép, 330 font felett az új ára, ha jól láttam. Kedvezménnyel
-
Buster17
addikt
válasz
-Mosquito- #79180 üzenetére
Amúgy jól emlékeztem hogy már kérdeztem valamikor
És ahogy látom M-es
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #79163 üzenetére
Itt ezt írják, máshol meg mást. Akkor innentől lényegében csak hit kérdése.
A SHOEI a sisakon 7 évig garantálja, hogy véd, ha nem használod egyszer sem. Használat esetén 5 évig.De majd ha lesz időm utánanézek, hogy miből is van pontosan és arra milyen hatással van az idő.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
-Mosquito- #79140 üzenetére
(cukor és gluténmentest)
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #79136 üzenetére
Ő hirdeti. CSak nem kel el.
-
asvald
senior tag
válasz
-Mosquito- #79125 üzenetére
köszönöm!
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #79078 üzenetére
Azért érdekes lenne ha pl, a Mostári hidnál összeakadnák nézelődés közben. Tetszene
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #79064 üzenetére
Mi 2017.04.29-én indulunk és 6 napos lesz az akció.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #78803 üzenetére
Barki eszreveszi, amint megjon a tempo. Ha tempot megy, nem mindegy, hogy ossze tudja-e szedni az elejet, (esetleg meg ossze sem kell neki szednie, mert nem ul be a hatulja) mert nem csopperes kanyarbol kifele, satobbi.
Emlekszem annak idejen hanyszor estem el emiatt. Es mennyire felre voltam vezetve. Akkor az eppen regnalo mz alkatreszbeszallito es szakagvezeto mondta nekem, hogy hat meg kene tanulni motorozni, nezd meg az xy teljesen gyari mzvel mit megy. Aztan megneztem, hogy azok, akik nem esnek el mit csinalnak, es ott szo sem volt gyari kopott, vagy nem belott dolgokrol. Hat... Errol ennyit.
Egyszeruen -
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #78803 üzenetére
Erre a gépre nem látom értelmét ilyet venni, de annyira nem ilyesztő az ára (rákerestem gyorsan).
De majd ha lesz kimondottan pályára szánt gépem, akkor majd elképzelhető.Ennél az első nem is állítható, legalábbis így alapból nem, a hátsón lehet előfeszítést állítani és ennyi.
Megtanulok motorozni, meg a kakucsring nincs is messze (Bp déli részén lakom).
Aztán meglátom, hogy ez marad mondjuk munkábajárni, meg egy sportgép pályázni esetleg.Munkába nem szívesen járnék úgy, hogy a lábam a nyakamban van, a pályán meg nem lenne az igazi egy utcára valóval tolni, szóval egy géppel szerintem nem is úszható meg.
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #78797 üzenetére
Most a hátsó rugós tag lett (javitva), gumik lettek cserélve, vezérlés, gyertyák.
Egyenlőre nincs másra keret, a feleségem meg igy is kezd morogni, hogy mennyit költök a motorra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #78797 üzenetére
De, nagyon sok motornak gyarilag nagyon szar.
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #78782 üzenetére
Az én gépemen a hátsó rugóstag 500€ Már picit megfáradhatott az erősitett rugó benne mert 2 személlyel megpakolva néha koppant döccenöknél.
Nem felújitható én meg nem szántam rá 500€-t, inkább odaadtam egy ezzel foglalkozó emberkének ő meg esztergált a rugó alá egy 2cm-es alátétes emelést. Igy most feszesebb lett a rugózása és ha még tovább fáradna akkor is lesz még hova fesziteni.
Lehet, hogy nem szakszerű megoldás de mindenképp olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest