- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #77400 üzenetére
elkezdtem nezni, de nem tudtam befejezni. akarat megvolt. isten latja lelkemet. a meglepetes viszont elmaradt. (miert meglepetes?) pedig este nagyon fogekony vagyok pl a muveszfilmekre is. pl sztm jeremy irons egy beteg ember, megis tobb filmjet megneztem ejjeli idopontban, (nem a die hardot). es meg die antwoord klippeken is kepes vagyok szorakozni, esetleg aphex twin is johet.
van egy otletem. lemegyek pecsre a dt vel, ugyis ott neztem ki egy yz elso telot, illetve par alkatreszt. viszek apam palinkajabol. olyan goromba, mint egy orrbarugas. nem apam, hanem az a szar lotty, aminek a gyumolcsosseget ki lehet erezni allitolag. bebaszunk, es felvesszuk, ahogy trialozunk a tevetoronynal. nem biztos hogy mindketten megmaradunk hajnalra, de eleg tomeny lesz az anyag, es lenyomsz barkit nezettsegben. javaslom a live ot a veszelyesseg miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77398 üzenetére
Persze, 2012 augusztusában vettem SM és Enduró kerekekkel, áttételezéssel.
Valójában enduróra szerettem volna, jó néha gurulni műúton is.
Amit elképzeltem róla meg is valósult, egy iszonyat könnyű 99kg szárazon, bivaly, nyomatékos motort kaptam.
Ami nagyon tetszett benne hogy tényleg bicikli érzésed volt rajta, a motor súlyából semmit nem éreztél.
Terepen ez áldás volt, és a nagyon jól eltalált blokk az ami könnyűvé tette a motorozást.
Powerszelepnek köszönhetően már alulról is nagy nyomaték állt rendelkezésre, összehasonlítva haverom XR600R gépével ami full nyitott rendszeres.
Alul kb egyforma erősek voltak, aztán középfordulattól az EXC egyre jobban nyúlott el, amikor a power teljes nyitott állásba került onnantól meg ég és föld.
Súlyban pedig akkor érződött a jelentős különbség amikor keményebb terepre értél, egyszerűen ne nehezedett el, mindig oda tetted ahová szeretted volna.
Természetesen ez akkor volt rá igaz amikor nem volt teljesen nyitott állásban a power, mert ott csak kapaszkodsz, utazó vagy.
Fogyasztása is meglehetősen jó volt, itt is csak az XR600R-t tudom példának felhozni, teljességgel hasonló fogyasztást mutattak.
SM kerekekkel 5.5-6L-ből eljártam vele, endurón akár a 10L is benyelte 100 kilométer alatt.
De ez senkit se tántorítson el, más motor is elfogyasztja ha úgy használják.
Fékei, futóműve pazar, egy WR400-nak sokkal puhábban, beülősebb.
SM szettel, egy 2008 SMC 690 rugalmasságát hoztam, cseréltünk, én is meg a tulaj is meglepődött ezen.
A DRZ 400E hát hogy is fogalmazzak....... , teljesen más szintet képvisel.
És strapabíró motorok, nem állatmódján, állandóan felső tartományban használva akár 10000 kilométert is kibír egy dugattyú.
A többi alkatrész meg a dupláját, általában 20000 után szoktak ránézni a főtengelyre, hajtókarra, ugye ez egy üzemórás motor, ami hamarabb kopik el mint.
De a felújítása is sokkal olcsóbb mint egy 4T üzemórás motornak.
Szóval ha ilyen gépekben gondolkozol akkor csak ajánlani tudom, velem ez a típus szerettette meg az endurózást.
Végig nevetve szoktam rajta motorozni, ez elárult mindent róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77401 üzenetére
Pedig simán azt hittem, hogy ez a sisak felébreszt benned valami kis nosztalgiát. Bár ugye Te, meg az érzelgősség...
Ha Pécsre jössz, akkor ne hozd ide azt a rettenetet, van nekem jófajta kerítésszaggatóm, ihatjuk azt, ez legalább körtéből készült...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77399 üzenetére
Hallgatom!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #77401 üzenetére
Rossz koncepció,kár belé. Ricinust vigyél. Azt Pécstől 20km erdős részén adjál neki. Na az élvezetes pörgős videó lesz meglásd..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
Srácok, a múltkor valaki linkelt egy cikket, amiben ha jól emlékszem a kétütemű, és a négyütemű krosszmotorok üzemóra-költsége volt levezetve, de most valahogy nem találom. Be tudnátok ismét linkelni?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #77397 üzenetére
Tudsz esetleg ajánlani valami konkrét márkát? Mennyit kellene ebből a tankba tenni? Nitrohigitot keverjem még valamivel? Vagy csak simán tegyem bele? Hány órát hagyjam állni?
-
-Mike-
addikt
Aki járatos az r17.hu oldalon, attól kérdezném, hogy érdemes venni most tőlük gumit, egy párat vennék, igy alapból van rá kedvezmény, vagy szokott szezon elején lenni valami még nagyobb kedvezmény?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #77408 üzenetére
Tavaly én az mbmgumi-tól vettem a BT023-as szettet, ott volt egy korrekt páros akció (60k). Egyébként az R17 szerintem továbbra is az egyik legdrágább motorgumi webshop.
Kepesmotoron, google-ban keresgélve, olcsobbat.hu / argep összehasonlítókkal szinte tuti találni kedvezőbb árakat, még akkor is, ha akciósnak hirdetik.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zoltanz
nagyúr
Eddig enyhe idő volt felénk (Balaton), most már azért behoztam a mociból az aksit a szobába a fűtetlen garázsból.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #77416 üzenetére
És Lomha 8V köszi, akkor kiviszem a kazánházba ott olyan +1-2 C lehet.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Lomha 8V
addikt
válasz zoltanz #77417 üzenetére
Az tökéletes. Ha van intelligens töltőd, akkor csippentsd rá, állítsd téli üzemmódra és nem kell tovább foglalkoznod vele. Ha nincs ilyened, akkor 6-8 hetente töltsd fel, de szigorúan nem autós töltővel. Maximum a kapacitás 10%-val szabad tölteni, szóval valami kisebb vagy állítható töltő fog kelleni.
-
dugynok
senior tag
válasz Lomha 8V #77418 üzenetére
Érdekes ez a téli üzemmód jelzés.... Haver az aldis töltőt tette rá a motorakkujára és a "téli üzemmódra" kapcsolt. Legalábbis azt hitte, mert a hópehely jelre állította, de abban nincs téli üzemmód, a jelzés rossz, merthogy akkor 6V-tal tölt. Az meg nem jó az akkunak, mert leszulfásodik, mint állat...
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #77411 üzenetére
Köszi, megnéztem, de (gondolom) mivel a legújabb Bridgestone-t keresem, igy az oldalak árai között még 1000ft difi sincs.
Akkor kénytelen leszek megvenni ha már a Jézuska nem hozott, pedig direkt kihangsúlyoztam akkoriban.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #77423 üzenetére
Nagyon jó vagy. Keresek tovább.
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #77406 üzenetére
Nagyon jól leírják miért érdemesebb a 2T ha már üzemórás motorokba gondolkodik a leendő tulaj.
Én annyit fűznék hozzá hogy, itt azon múlik nagyon sok milyen az áttételezés, egy nagyon röviddel jóval hamarabb kell cserélni az alkatrészeket.
Ez azért van mert sokkal többet megy magas fordulaton, felső tartományban, ha jól beállítja magának az áttételezést, ami kellően hosszú sokkal tovább fog tartani a motor élettartalma mivel közel sem lesz annyit magas fordulaton.
A 250/300 cm3 motorok pedig mindent megoldanak középtartományban, igazából a felső tartomány már csak szakavatott kezekbe való, hobbi szinten kimotorozhatatlan és legtöbbünknek kezelhetetlen.
Anno én SM-nél 14:40 használtam, ezzel 170 környékén ment, ami jó volt benne hogy 110-120-nál sem pörgött még annyira, ezt utazóba simán tudta.
120 fölött nyitott csak a power teljesen, ezért nem fogyasztott sokat.
Terepen, 13:48 ha jól emlékszem, ezzel kb 135 volt a vége, és terepen sem kellett ha nem akartál hogy magas fordulaton menjen mert mindenhol volt bőven erő, elég hosszú áttétel enduróhoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #77432 üzenetére
Kollégám kedvet kapott, és vett egy 250-es 4T Kawát. Azért kerestem a cikket, hogy átküldjem neki, hogy mikre figyeljen az olajcseréken, szűrőtisztításon kívül.
Eddig két napot hajtotta (-12°C-ban ), a Komló melletti Dirt Parkban, és környékén. Állat...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tarill
őstag
motornál D1 és D1M kat. között mi a különbség? megyematricát akartam venni a motorra, először azt mondták h arra nem lehet mert D1M-re nincs, végül D1-eset adtak, de aba a kategóriába is van motor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77434 üzenetére
a napijegy ára nevetséges 2000-2500 Ft asszem
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
Csak úgy. Van benne pár nagyon jó felvétel, már persze akit érdekel a téma (cross + "enduro").
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz #79335424 #77449 üzenetére
Fene tudja, állítólag most annak is nagyon nekifeszülnek.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok