- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76947 üzenetére
Na mit mondtam én!
A 660 csak 660, ennyi!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Volt nemrég téma az izzócsere, és valaki írta, hogy nemsokára kipróbál valami tutit, de már nem emlékszem...
Szóval mi a tuti izzó, ha pénz ékszer nem számít?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz Geresics #76954 üzenetére
Én pedig ilyet vettem (utána láttam, hogy létezik racer típus is)
Szerk. A kocsiba már kicseréltem, k.va jó!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz demars #76955 üzenetére
Köszi!
Közben én is keresgettem, és ez az izzó szöget ütött a fejembe:
Osram Cool Blue Hyper+
Ennél oda van írva, hogy "OFF ROAD"!
Mivel én terepen is motorozom, ezért felmerült bennem, hogy ezek jobban bírják a rázkódást. Vagy ez hülyeség?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #76956 üzenetére
Kizárt, azért írják rá, mert hivatalosan forgalomban nem használható.
Persze ez csak olyasfajta ködölés, mint a kipufogóknál a "csak pályahasználatra" felirat..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz demars #76955 üzenetére
A kocsidba melyiket raktad? A Breakert, vagy a Racert?
Most hívtam a céges autószerelőt (céges kártya miatt), és őneki a Breaker eddig bejött. A kocsimba is cserélem, meg a motorban is...(#76957) runner 125
De pöts vagyok, oda is van írva...
Köszi![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
olyan szep enduros ido van, ki kene menni ratrat gumival a varosba
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76959 üzenetére
Ne is mond, csorgatom a nyálam miközben nézem az enduros/SM videókat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz Geresics #76958 üzenetére
Breakert, meg motorhoz is olyat rendeltem, azt szezon nyitáskor belevágom .
Most röffentettem be a vasat, hú de jó volt hallgatni kicsit.
Jó idő van igaz, de felénk sárosak az utak. Így ha gurulni nem is, de apróbb dolgokat tudok csinálgatni rajta (feszmérőt kellene bekötnöm és helyet találni neki).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zsolti_20
senior tag
Véletlenül valaki nem jártas az angliai motor jogosítvánnyal kapcsolatban? Lenne pár kérdésem.
-magyar B-s jogsival vezethető Angliában segédmotor? (akár magyar jogsival akár angolra átváltva)
-mi egész pontosan az a CBT training? ez egy teljesen tétnélküli felmérés lenne forgalomban vezetve ami után megkapom 125ccm 11kw-ra a jogsit?
-ezt csak akkor lehet megcsinálni ha B-s jogsink van?
-olyan szigoruan veszik mint a rendes jogsi vizsgánál? vagy ha már elmégy biztos hogy megvan?Ha Mo-ról viszek ki segédmotort Angliába hogyan kap rendszámot pl egy simson? Milyen papírok kellenek ehhez? Hirtelen ennyi, ha valaki lenne aki jártas ebben kérem segítene? Egyre ködösebb ez az egész Anglia.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #76959 üzenetére
persuader: tudnál nekem segíteni?
CBF600 hoz villamos rajz kellene. 2004 -es cbf600s , PC38
KösziAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz demars #76964 üzenetére
Ezt már nézted? Azt írja 2003-2011. Service manual 620 oldalas, és láttam benne valamit ...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #76966 üzenetére
a segedmotoros kerdesre senki nem tud innen valaszolni. attol, hogy meg haromszor megkerdezed, nem fog valtozni a helyzet. ha beverted a fejed, es azert, akkor en kerek elnezest.
esetleg beirhatod peldaul az angliai magyarok fb csoportra, ahol valasznak jon harom komment, hogy nem tudnak angolul, de ha van munka 3000 fonteret havonta, akkor erdekli oket.
en nem is forumokat szoktam ilyenkor kerdezni, hanem az illetekes hivatalt. gondolom az angol megy, minek akarod magad felrevezettetni mindenaron? oket kell kerdezni. kielegito valaszt fogsz toluk kapni. nagyon nagy elonye a fejlett iparral rendelkezo orszagoknak, hogy az emberek ott nem felnek a billentyuzettol, es ugy hallottam, hogy akar az elektronikus postat is olvassak, sot valaszolnak ra.en megragadom az alkalmat, es helyetted megkoszonom geresics kolleganak a guglizasat, amit igazabol te is meg tudtal volna csinalni, ahelyett hogy egyfolytaban kerdezel olyan temakban, amit ki lehet guglizni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rwin5
őstag
Skacok aki nem nőtt valami colosra annak a cross motor téma az ülésmagasság miatt halott téma?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
a kis torpe megnyerte a paris dakart. igazabol az szamit, mennyire akarsz motorozni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76971 üzenetére
Te jó ég, mekkorka a gép mellett.
Érdekes fel és leszállása lehet róla, megnézném!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
rwin5
őstag
válasz Topiccsendőr #76970 üzenetére
Ez tényleg nagyon komoly
-
Gaboman
nagyúr
válasz Grillo #76976 üzenetére
Mindenki a magasságához megfelelő gépet vegyen.
Mondjuk egy egyenletlen felületű útkereszteződésben kap pirosan és nem bír leugrani róla, lábát letenni nem tudja, már kész is a baj
Biztonságérzete jó nagy lehet rajta, minden egyes megállásnál, hopp na sikerül jól leugranom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
Főleg persuhoz lenne az alábbi kérdés. Van egy GSX750F, mélygarázsban tartom, soha nincs mínusz fok.
Teljesen feltöltött akkuval másfél hónap állás után kellett küszürülni néhányszor,hogy beröffenjen, de utána szépen jár, nem érzem, hogy három hengerezne.
Viszont egy pár perc járás után... míg beöltözöm, szivató nélkül van alapjárat ha elindulok, akkor nem ment fel a mélygarázs emelkedőjén, rá kellett félre húznom a szivatót, hogy ki tudjak menni.
Ha rendszeresen használom a motort nyáron, akkor ez ennyire nincs meg. Akkor pöcc röff, kis hezitálás van felfele, de felmegy.
Viszont az első 100 méteren (pontosan tudom a távot) nem nagyon akar felpörögni, hörög csak ilyen négyezer környékén, aztán kiköhögi magát és onnantól oké a motor, míg egy hétre megint le nem teszem.
Ez tavaly is megvolt, idén is megvan. Közben volt szelephézag állítás, gyertyacsere, karbiszinkron is, de a jelenség maradt.Egy valami állandó...hogy mielőtt leállok a garázsba, mindig ugyanannál a Shell kútnál tankolom meg, rendszerint mondjuk premium 95-el.
Mitől lehet ez? Fos a benzin vagy ez ilyen? (Most van a motorban majd kerek 35.000km.)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76983 üzenetére
Akkor ez megnyugtató. Túl sokat nem tudom lent járatni, mert az a k.rva gázérzékelő így is állandóan beriaszt ha sokáig esztelenkedek lent.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
Hali,
Nekem is lenne egy ilyen technikai jellegű kérdésem. A motor egy 2007-s Z750. Arra lettem figyelmes, hogy ha kint állt a motor éjszaka akkor reggel indítás után(pöccre indul) jár egy picit és leáll. Viszont ha indítás után adok rá 1-2 kisebb gázfröccsöt akkor utána megemeli az alapjáratot és tartja is. Majd utána ha bemelegszik akkor visszaáll az alapjárat és utána nincs semmi fulladás.
Viszont ha a melóhelyen áll a mélygarázsban akkor ugyanezt produkálja de csak 2 nap állás után.
Olyan mintha az automata szivató nem kapná el a fonalat indítás után.Szerelőt is kérdeztem róla. Azt mondta, hogy azért mert ritkán használom és ilyen. Érdekes viszont, hogy előtte nem csinált ilyet.
Valakinek valami tippje, hogy ez mitől lehet?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
runner 125
nagyúr
Meg nekem is!
15 fok alatt elrakom, tavaszig letakarva áll, nem basztatom télen, majd tavasszal ugyanúgy indul mint előtte.
Ez normális, vagy kene valami aggasztót csinálnia?
Kezdek mocskosul aggódni amiatt h gyanúsan jo minden.Koszi!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #76986 üzenetére
Nekem is hasonló, én az aksit sem veszem ki, kitolom tavasszal, és pöccröff. Kezd rohadtul zavarni.
-
-Mosquito-
őstag
Én még motorozom, aggódom is. Szilveszterkor is kéne gurulni egyet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #76986 üzenetére
Ez teljesen normális. Enyém is ilyen
A szervízben nem sajnálom rá a lét, de persze nem is a szomszéd józsibácsi gányolgat rajta. Nem hülyegyerekként használom tehát mindig bemelegítem és visszahűtöm rendesen, és persze az üzemanyagon sem spórolok soha, csak a prémiumot tolom bele.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
nem szabad injektoros motornak leallnia. ez nem a nem hasznalat miatt van, ez valamilyen beallitas, vagy szenzor hiba, nem lehet egy egyszeru leiras alapjan megmondani.
itt nincs automata szivato, ez nem karburator.
ez befecskendezes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #76986 üzenetére
...én azt vettem észre, hogy amikor este leszálltam a motorról, és reggelre hidegebb volt, mint este, akkor az ülés hideg volt. Aztán egy idő után feltűnt, hogy akkor is hidegebb volt az ülés, ha reggel melegebb volt, mint este! De csak 35°C-ig! Felette még sosem volt ilyen!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #76990 üzenetére
Rendben köszönöm a választ. Sejtettem, hogy nem lehet pontosan megmondani így az éteren át de a válasz kiindulási alapnak teljesen jó(az injektorosnak nem szabad leállnia). Lehet elviszem máshova és megkérdezem ott is vagy megkérem, hogy diagnosztikai cuccal nézzen rá, hát ha attól okosabbak leszünk.
(#76991) zgospel Pedig eddig nem volt semmi gond velük(végig hozzájuk vittem) és nem tűnt úgy, hogy rosszul dolgozna vagy valamit elsumákolna. Amit kértem azokat mindig megcsinálta.
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
"Amit kértem azokat mindig megcsinálta."
Ez a bajom a legtöbb (amúgy tök jó, és megbízható) szerelővel. Amiért odaviszed, azt megcsinálja, de nem szól, hogy "amúgy érdemes volna még erre-arra ránézni, mert gyanús, hogy van valami", vagy "láttam még ezt-azt, ha van rá igény, beleásom magam"...Nálunk a céges autószerelők is ilyenek... tök megbízhatóak, és jól dolgoznak, de amikor odavittem a kocsit, hogy gond lehet a bal hátsó csapággyal, akkor igazán megforgathatta volna a jobb hátsó kereken kívül (mert azt megnézte) az elsőket is, és nem kellett volna 2x mennem... De hát ugye az ember ne legyen telhetetlen!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
"Amit kértem azokat mindig megcsinálta."
Én nem vagyok egy műszaki ember, nem értek hozzá, ezért én elvárom a szervíztől hogy ha ők látnak valamit akkor szóljanak, vagy ha én érzek valamit akkor azt kivizsgálják és megtalálják az okát.
Legalábbis ahova én hordom ott így megy. Minden bejelentkezésnél megmondom hogy hány km-nél és hány évnél járunk, ők pedig aszerint csinálják amit kell. Megkérdezik hogy van-e bármi óhajom vagy panaszom, megválaszolják a hülye kérdéseimet, aztán ennyi. Egy szimpla gumicserénél is átvizsgálják a motort és ha van valami szólnak.
De hacsak nem valami átalakítás vagy nekem nem tetsző dolog cseréje miatt megyek, akkor nem én kérem hogy mit csináljanak a motoron, hanem ők mondják, hogy mit kellhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76998 üzenetére
Alfa-t.
Linkeljem az 50.000-es használt Alfa tesztet?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #76998 üzenetére
Nem szóltak neki hogy az éjjellátót vegye le a fejéről ha felkapcsolja a lámpát
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok