- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76548 üzenetére
persuader! Én is felfogtam mi van, de fogni akartam, viszont ilyen kormánysebességgel nem voltam képes lekövetni, ezt amúgy le is írtam amikor megkérdeztek róla nem is 1x. Többször voltam kint, ott járok, minden nap ott megy át rajta a busz, hazafelé meg a motor megállási helye előtt áll meg a busz. Tehát mértem, számoltam, sok idő és nagy táv telt el ezzel a "játékkal". Komoly dolgot tanultam vele, de ez megöli a motorozást. Menj sokkal lassabban úthibás úton. A GS500 szar volt úttartásra, de nem rázott ilyen hibában. A er6n sokkal simábban veszi az utat, de az ilyen fajta hibákra rázza a kezem, amúgy egy rendkívül könnyen irányítható motor, az első percben feltűnt még amikor teszt kört mentem vele.
Én azt sem tudom gyorsultam vagy lassultam amikor elkezdte, mert a kezem rángatózott, de az fix, hogy az aktív nyomatékos tartományban voltam és működött a dőlés érzékelő is. Sőt azt is leírom, hogy ha nincs csúszás közben úthibás aszfalt, azaz nem hepehupás felgyűrt, süllyedt, akkor nem folyik el az olaj, mert nem ugrál semmin, nem veri szét oldalt.El ám, mert ment át a sávokon! Ezért menjetek előre lámpánál és nincs senki előttetek, piros után az első lyukban elakadtam.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76535 üzenetére
Hétköznapi motoros ha nem a határait súrolja a Hornetnak és a CBF600N-nek akkor mindig elég lesz a futóműve.
Nálunk van 3db és túrázásra, szerpentinezni teljesen megfelelő, normális tempónál nem igazán ütközik ki futómű gyengesége.
Az tény hogy kicsit lágy nekik, de egyrészt az úthibákat kisimítja nem üt akkorát, ellenben szitálósabb ha tereled nekik.
Csak összehasonlításképpen az SV650N sokkal rosszabb a futóműve, legalábbis a 2000 évjáratúénak ami nekem volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76552 üzenetére
Termeszetesen, ezt irtam en is. Egy kezdo nem fogja erezni.
Bar a szitalast sztm nem ez okozza.
Es sztm a cbf nek rosszabb a futomuve, mert a hornete merevebb, de ugyanugy puha a rugoja.Az sv nek is hagyomanyos, nem felforditott villaja van, nagyon puha rugoval, aminek kozuti hasznalatnal maximum veszfekezesnel jelentkezo villaremeges a hatranya. (Nem maganak a puha rugonak, hanem a villa nem elegge merev) Tobb ilyen motor is van a piacon, akar gyorsasagi is. Pl a nem felforditott villas zx ek - ezt a gyar kesobb gyengebb (!) fekbetetekkel orvosolta. A cbf nel sajnos ugyanugy problema, de meg az sc 57 es usd villas 1000RR nel is!
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Látom megoszlik a csapat véleménye, de én is amondó vagyok, h ha fejben rendben vannak a dolgok, 120-130le-ig simán lehet első motornak venni egy sor 4-est, sor 2-est, így legalább le van tudva a vétel jó pár évre. Ezek még nagy fasság esetén is kezesek, főleg alsó tartományban.
Sokszor a 800-ast is úgy érzem h kevés már, nem tudom mit kezdenék egy 50-70 lovas motorral.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76553 üzenetére
Ezekre a jó magyar útjainkra megmondom őszintén egy kiváló SM a legjobb.
Ott vannak fékek, van futómű, nem szitál, nem remeg be fékeséskor, merev de a hosszú villaút végett nem üt fel.
Itt a Bakonyban is annyira sz@rok az utak hogy ahány motorom volt igazából csak az SM gépekkel lehetett igazán élvezni.
Ahol a többik kénytelenek voltak 60-80km/h-ra lelassítani én vígan 120 tereltem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #76557 üzenetére
Persze, egy 5-600-as 1 hengeres, ami kirázzad a beled, zsibbasztja a kezed és legalább a 10 cm széles, 1 cm vastag szivaccsal tömött ülés is faxa kényelmetlen, nem beszélve a 2 személyről.
SM max. mókázni jó, 2. motornak, közlekedni, átlagos motorosnak alkalmatlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76555 üzenetére
Miért szted mi?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76558 üzenetére
Sornegy, v4 utan minden darabosnak fog tunni.
V2/sor2, jaraskukturaja egy sor4 hez kepes erezhetoen rossz, meg akkor is, ha 90fokos. Ha meg ennel kisebb a hengerszog, akkor nem tudjak rendesen kisulyozni sem.
Namost egy drz 400 sm, vagy egy lc4 prestige nem rosszabb egy 90 fokos v2 nel. Nem razza szet a kezed, stb. Teljesen hasznalhato motor, kiveve ha 160-200 al akarsz menni.
Egy rotax 122, na ott zsibbad a kezed. A kormanyvegsulyok darabja 800 gramm, hogy kioltsak a rezgest. Az szarabb ezeknel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz Kolondrum #76554 üzenetére
Jaj de undorító az a plexi
(#76556) runner 125: Tudom ajánlani neki az új Duke 800-ast! Igazán kezes motornak ígérkezik
Én korábban már leírtam a véleményem. Ha kisebbel kezd, gyorsabban fog tanulni. Ha meg nem érdekli a tanulás (mert megelégszik a fakezű nagypapás vezetési kézséggel), akkor meg jó egyből nagyoibb is ha nagyon odafigyel.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #76558 üzenetére
Ha mentél már jó SM-el akkor azt tudhatnád hogy nem mindegyik ráz, semmivel nem zsibbaszt jobban mint egy V2.
Amik igazán rezonáltak azok a LC4 szériák, abból is a karburátoros 2006 előtti típusok.
Azért vannak kivételek pl: KLX650R SM szettel igazán kényelmes tud lenni hosszútávon is.
Az ülésük is széles és jól párnázott.
Természetesen két személlyel nem élmény vele a motorozás, igaz számomra egy típussal sem túlzottan az.
Azt tartom hogy a motorozást igazán élvezni egy személlyel lehet.
Inkább vennék barátnőmnek is motort és úgy motorozzunk mint hogy utasként vigyen, annak is van feelingje de akkor mégsem úgy mész ahogy igazán szeretsz."közlekedni, átlagos motorosnak alkalmatlan."
Ezzel tudnék vitázni, pedig nem a legkényelmesebb SM gépeim voltak eddig, napi 200-300 kilométeres túrákra simán alkalmasak.
Még az EXC250SM gépemmel is lenyomtam 350 kilométert.
Meg aztán egy komfortosabb ülés készítése legyen legjobb esetben 50 ezer forint.
Mégis sokkal kedvezőbb ár mintha futóművet és fékeket kellene cserélnem hogy elégedett legyek.persuader:
Ezt a jelenséget a nem túl merev lengéscsillapítók okozzák.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ne mondd már, most vettem pont ilyen (Givi A660) plexit!
szerk: egyébként tényleg nem szép, viszont fölöttébb hasznos: előtte a kis Puignál már 110-120-as tempóval nagyon cibált a menetszél a GS500-on, most meg 130-nál sem. Jó ez! Gyanítom, hogy egy hirtelen jött nyári záporban is hasznos lesz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz TommyNagz #76568 üzenetére
Hát annak pont nem, mivel egy nakeden minden csak nem szép.
Amúgy hogy mennyire válik be (vagy nem) az gondolom múlik a motoron és a pilótán is. Nekem egész jól védi a testem, ellenben pont a bukóra tereli a szelet, pedig pont azért vettem hogy ez majd a fejem fölé dobja azt...kéne szerezni egy univerzális pleximagasítót hogy azt ráapplikálva kipróbáljam, de amennyiért mérik a boltban annyit nem szívesen költenék rá, ha nem jön be így is túl sokba fájt feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Horvi
őstag
Hali,
Lenne pár kérdésem áttételezéssel kapcsolatban remélem tudtok segíteni. Egyelőre csak elméleti síkon érdekel a dolog. Előre -1 hátra +2-re gondoltam. Nyilván a végsebessége a motornak csökkenne valamelyest de ez annyira nem szempont viszont kicsit pörgősebb lenne, jobban lépne(gondolom én).
Viszont a kérdés ami felmerült, hogy ezekkel a változtatásokkal a kilométeróra csalna nem? Sebességben illetve megtett útban is. Jól gondolom?
Szintén elméleti kérdés, hogy hogyan számolja a rendszer a megtett utat meg a sebességet? Méri az első fogaskerék fordulatszámát és az áttétel meg a hátsó kerék méretei alapján kiszámolja a sebességet/megtett utat?
Esetleg a hátsó keréknél van valami érzékelő és az alapján? Bár arrafelé nem láttam semmi ilyesmit. Se tyúkbelet se semmit.
Előre is köszi!Hello darkness, my old friend...
-
imibogyo
veterán
Vannak motorok amiknél az első kerékben van a sebességmérő szenzor (ezeknél lehet látni, hogy például egy-kerekezésnél csökken a sebesség, aztán amikor leteszi az elejét, akkor hirtelen mondjuk 60-ról visszaugrik 130-ra a kijelző). Na ezeknél a motoroknál elvileg (!) az áttételezéssel semmi sem változik, ha a kerékméreted nem változik. Ami főtengelyről mér pl. vagy váltóról (nekem pl. az autó ilyen), akkor ott már lesznek csalások. De majd kijavítanak a többiek ha rosszul tudom/gondolom.
-
Horvi
őstag
válasz imibogyo #76573 üzenetére
Köszi szépen az infót. Egy kerékre mondjuk még nem vettem. De szerintem a Z750-n az első keréknél sincs szenzor sőt biztos mert ha felcsapom hátsó emelőre és beröffentem meg berakom egyesbe akkor méri a sebességet pedig csak a hátsó kerék forog.
(#76574) amdk7 Köszi meg is néztem. Ahogy látom itt az áttételek függvényében tudom megnézni a várható végsebességet illetve a sebességeket különböző fordulatszám tartományokban.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #76577 üzenetére
Áhh értem köszönöm. Akkor ha ki akarnám kalapálni ezt az átb@szást akkor kelleni fog egy speedohealer meg egy padoztatás gondolom.
Hello darkness, my old friend...
-
Lomha 8V
addikt
Én a helyedben nem szarakodnék ezzel. Fognék egy GPS-t, bemérném a gyári felállást a sebességhatárokon, 30 - 50 - 80 - 90 stb. Aztán mikor megvan az átalakítás, bemérném újra és kész. Tudod, hogy kb. hol, mennyit csal, aztán úgy mész. Ezért beleturkálni meg padoztatni olyan kár, szerintem.
-
Lomha 8V
addikt
Ha egész szezonban 50-el mész és az óra 60-at érzékel (ez nagyon durva csalás már), akkor ha 10.000- km.-t mentél a szezonban, 12.000-et fog mutatni az óra. Ezzel a pár foggal Te ennek a felét sem fogod elérni szerintem, úgyhogy a helyedben nem aggódnék miatta különösebben. De amúgy a GPS erre is választ ad.
-
ath
senior tag
nekem így van, én tettem bele healert. nem csak azért, mert fogalmam sincs mennyivel megyek, hanem mert a számolt táv is kezelhetetlen volt, egyfolytában matekozni az arányokkal pedig macerás.
szerk: egyébként inkább tennék hátra +3. figyelj a lánchosszra is, mert nem mindegy, és nagyon valószínű a csere a mostanitól eltérő áttétel esetén. plusz az sem mindegy, hogy beleférsz e egyáltalán a min-max feszítőtávolságba a villádon
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Köszi a segítséget. Mondjuk úgy tényleg egyszerűbb, hogy nem kell számolgatni meg legalább pontos az óra
A lánc hosszra gondoltam, hogy más kell de ez a láncfeszítő dolog eszembe sem jutott jó, hogy mondtad
Amúgy miért tennél hátra inkább +3-t? Meg a mostani áttétellel mennyivel lett érezhetően "jobb/másabb"?(#76581) Lomha 8V Nha igen a GSP ott is megmondja a tutit csak max matekolni kell. Mondjuk a példánál maradva a 10.000 km-nél a 12.000 eléggé csalás
Hello darkness, my old friend...
-
ath
senior tag
mert ez az arány általában: -1 elől ugyan az, mint hátul +3, viszont persu is azt mondta, hogy a lánc szempontjából egy kicsivel "egészségesebb", ha nem olyan hegyesszögben fordul elöl.
az előzőt is így használtam, igazából így ugrik szerintem jól, nem is tudom milyen lehet már normál állapotban[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Hátra +3 az annyi mint elől -1, kb arra számíthatsz hogy a végsebességed 12-15 km/h között fog csökkenni, viszont jobban fog húzni.
Rövidülnek a sebességek, erősebbnek érzed tőle a gépet, ugyanakkora sebességnél nagyobb lesz a fordulata.A lánckerék változtatásokat mondják a legolcsóbb tuningnak, első kb 3000-3500 Ft hátsó 7000-8500 Ft között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Horvi
őstag
Köszönöm a segítséget és a tippeket. Neked is Gaboman. Lehet meglépem ezt a változtatást a következő szerviznél, úgy is esedékes lesz szerintem a lánc csere.
Még annyi, hogy mondtad, hogy neked van speedo a motorban. Gondolom akkor padoztattad is, hogy utána állítsák. Azt hol csináltattad és mennyi volt? Mert ahogy láttam a speedo kb 20k az agonál.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
ath
senior tag
Nem, emiatt nem tetetnem padra. Felesleges. Van egy sajat appja, amivel meg tudod adni a gyari allapotot, a gumimereteket, es a valtoztatasok alapjan kiszamolja a korrekcios tenyezot. Sot, azt is tudja, hogy a gyari 5 kmh csalast is leszamolja. A mostani allapotban gos-el, utszeli sebessegjelzovel nezve 1-2 kmh csak a valostol elteres.
En hasznaltan vettem, igaz yamaha kabellel ami most polcon van, de hasznalt suzuki kabelt is talaltam, igy az egesz 13e volt. Ennyiert jo, de a 20at kicsit sokallom. -
Horvi
őstag
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76560 üzenetére
Való igaz, bár nekem idegen, hogy erre ekkorát ugorjon motor.
Más: A volt motorom színkódját akarom megtudni. Narancs metál volt, azt az infot kaptam, hogy közelítsünk a valóshoz, hogy Orange Metal néven ment, de ennél pontosabban nem jutottam közelebb. Ugye kawa nem adja ki. Talán T15 lenne a kód? Neten hasonló hozzá, de ugye nagyon nem volt mind1 a fény. Valami egyéb ötlet?
Suzunál nem volt gond, YC2 és kész. -
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #76589 üzenetére
Azért az mert nem mentél még hasonló géppel, vizes úton egy 1200cm3 150Le motornál, főleg egy V4 ahol a nyomaték már alacsony fordulaton is rendelkezésre áll nagyon könnyen találhatod magad ilyen szituációba.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #76535 üzenetére
Én pont ilyen vagyok.
Nem húzok nyélgázt, mert fosok, de tudom, hogy van benne még tartalék ha kell.
Egyébként nekem sem tűnt fel eddig, hogy gond lenne a futóművel. Igaz "öreges" tempóval használom.
Ami számomra még gebasz a nagy sebességű kanyarodás, döntés. Rendszeresen elbaszom, mert nem tudok motorozni (még ). Remélem idővel javul a helyzet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz V.Stryker #76597 üzenetére
Ne érezd, elvittek egy C2Q matricát tőlem és a fazon motorral jött és azzal közlekedik, mondom azt hittem valami nagy motorral jössz (naked stb), ilyet szól ááááh azt télen nem lehetne lefagynék róla, nulla szélvédelem. Központban is hallottam amikor elment A Xmax-al.
TommyNagz! A feketémen jól fog! Csak a nap meg fogja enni mint mindent ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz demars #76595 üzenetére
Ugyan így voltam én is az elején. Kanyar előtt mindig lassítás. Majd szépen fokozatosan megszoktam. Ja és az új első gumi hatalmasat segített. Előtte kicsit kockásan kanyarogtam. Persze most is csak óvatosan tolom, de már sokkal magabiztosabban. A legrosszabb amit egyszer tettem, hogy megijedtem kanyarban és lassításkor mentem is át a másik sávba. Szerencsére egy elhagyatott úton gyakoroltam. Ott bekakiltam kicsit, rögtön utána is olvastam a dolgoknak. Egyébként sokszor csak simán bennem van a para, a motort lehetne még sokkal jobban dönteni, így ilyen ijjedős helyzetekben tudom, hogy még inkább döntök rajt egy kicsit, mint fékezek, mert még ez a döntés is messze van az elcsúszás határától. Legalább is nálam. Kéne egyet pályázni, megszokni ezeket a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban