- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #132995 üzenetére
klasszikus trükk pedig az újságpapír (a szüleink generációjából szerintem mindenki használta, mert akkoriban nem igazán létezett a mindenféle speckó ruha).
én is többször tettem reklámújságot a hasam és mellkasom elé, amikor hálós dzsekiben indultam el reggel és pl délután helyett éjjel indultam haza pl autópályán. konkrétan életet tud menteni. hosszabb távon nem terveznék vele, de tüzet moslékkal is lehet oltani.
#metszéspontok
-
vicces
addikt
Emlékszem anno robogón mi is reklámszatyrot tettünk a kabát vagy pulcsi alá. Szépen megfogta a szelet
:)
-
nagyúr
Suzuki vl250 intruderhez hol/milyen hátsó táskát érdemes venni? Mindezt úgy kéne kiviteleznem, hogy nem tudom megnézni a motort anélkül, hogy a tulaja szagot ne fogna Tehát lemérni nem tudok rajta semmit. Karácsonyi ajándék lenne.
Valami bőr(szerű?) chopperhez illő táska kellene.
[ Szerkesztve ]
-
-
norbert1998
veterán
Hát, végül néztem decathlon-ban zoknikat
-
Geresics
addikt
válasz duni84 #133001 üzenetére
én értem, hogy az újságpapír jól szigetel, a csöveseknek is nagyon bevált! De köszi, én nem érzem magam csövesnek, hogy újságpapírral kelljen kibélelnem a cipőmet. Ha nem engedhetem meg magamnak, csak a csöves megoldást, akkor inkább nem motorozom télen! Ha pedig télen akarok motorozni, akkor az a minimum, hogy veszek egy olyan lábbelit, amit nem kell kitömni újságpapírral...
(#133006) norbert1998
ha mindenképp zokni, akkor MOUNTEX-ben is nézz körül, én a krosszcsizmába onnan rendeltem vízálló zoknit![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
goofy85
kezdő
Szél ellen nem légáteresztő cucc kell, pl esőruha. Futáskor is azt használjuk viharos szélben, szépen aláöltözve. Ha csak textillel akarja valaki megfognia hideget, akkor abból kibasok réteg kell.
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #133007 üzenetére
teljesen egyetértünk nekem is van télre csizma, mert úgy megszoktam, hogy a lábujjaim a helyükön vannak. sajnálnám, ha elfagynának. az újságpapírt ugyan nem főzögetném (apám "szórakozott" újságpapírral a 70-es években). ma is bőven elég volt a munkahelyig a merino zokni + vízálló motoros bakancs (reggel 3 fok, hazafele is kb ennyi lesz). megkockáztatom, hogy egy egész napos 4 fokos "örömmotorozáshoz" már kellene a vastag zokni alá még egy vékony, de nem újságpapír snowboardot is ugyanebben a szettben kibírja az ember a kemény minuszokban és azért ott is előfordul a városi tempónál gyorsabb menetszél
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #133011 üzenetére
nem a menetszel a donto, hanem az, hogy hidegben motorozas kozben nem igazan mozogz, mig snowboardozas kozben igen, illetve hidegben motorozasnal fiziologiai reakcio, hogy a vegtagok keringese rosszabb lesz, hogy a ho a torzsednel maradjon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
d@vee
őstag
-
martonx
veterán
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #132995 üzenetére
Egyszerű dolog megérteni: szélálló (vízálló) réteg, szükség szerinti melegítő réteg(ek), esetleg aláöltöző. Garantáltan nem fázol. Én gyakran nyomom ilyenkor külső rétegként mezei pufidzsekiben (alatta L2 protektorokkal), nagyon kényelmes és még mínuszokban sem fázom benne. Robogósként persze nagy előny a lábtakaró, ma kb. 40 kilométert mentem városon belül végig enyhe esőben, de még sima farmerben is teljesen száraz maradtam, egyáltalán nem kellett esőnadrág.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #114595 üzenetére
Fejlemeny a plexitoreses ugyben. Eltelt tobb, mint 1 ev az utolso plexicsere ota, a hjc-t lecserelem, ezert elkezdtem alkohollal is mosni a plexit, kb 1 even keresztul csak tiszta vizzel es az utobbi fel even keresztul mindennel mostam, tehat motul plexitisztito, ablaktisztito, stb.
Ez a regi, 2014-es plexi nem reped el, semmi baja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #133022 üzenetére
En kb 1 eve pucolom Motul sisak tisztitoval es ablaktisztitoval a scorpionon mind a ketto plexit es kutya bajuk. Mondjuk szerintem az ablaktisztitoban minimalis alkohol lehet.
-
norbert1998
veterán
Én meg semmivel se tisztitom, mégis kitört a pinlock csavar mindkét oldalon...
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133022 üzenetére
Rpha 10meg 11kozott vajh mennyi a difi? 11mintha rám öntötték volna, de pl a 70nagyon nem jo
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133025 üzenetére
A 10 es 11 nel a plexi reteszeles ugyanaz, azzal a vasdarabbal, ami csavarral van rogzitve a plexihez, ez eleve toresre volt itelve az en 10 plus-omnal. Allandoan a furatokbol kiindulo repedesek miatt tort le, ami a pin lock furatoknal is megjelent akkor is ha nem volt benne pin lock. a fejbubon levo szellozojaratok mashogy vannak kialakitva, bar ahogy neztem, az meg mindig eleg gyenge, de talan kevesebb bogar tud bemenni, a fokozatosan nyithato mechanizmus meg mindig ugyanolyan, ami szerintem nem jo. Van benne hely hangszoroknak, jok a belso anyagok, szovetek, mint mindig.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133026 üzenetére
Akkor szummaban nem ajánlod?
A fejformara valszeg ugyanolyannak való? Biztos emlékszel gyufafejem van, és nekem nagyon kényelmes volt a 11.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
norbert1998
veterán
Megjött a 3 ezer forintos markolatfűtésem. 3,5 ampert eszik 11,5-ra állított tápról. Egész szépen melegszik, mármint egész melegre, de jó lassan. 2-3 perc kellett neki
-
félisten
válasz norbert1998 #133033 üzenetére
A motoron a 14,x volt feszültségen azért kb. másfélszeres lesz a teljesítménye! (P=UU/R)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
norbert1998
veterán
válasz MaCS_70 #133034 üzenetére
I know, de ez persze attól is függ, mennyire van leterhelve a fix teljesítményen üzemelő generátorom. Ülésfűtésen is agyalok, plusz aux lámpák, telefonos gyorstöltő. Nem tudom, mennyi tartalék van a generátorban. Ha kezdeném elérni, mi történne, fesz esés, vagy akármi más.
A lényeg, hogy szépen működik, remélem tartós is marad. Egyelőre ez a Hondára megy, ha beválik, akkor a Suzuki is kap egyet majd.
-
félisten
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Valami barkácsszintű próbaterelés is sokat segíthet. Mondjuk egy csokor H4-es izzó kettős terhelésen.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
hugi0
őstag
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Az 1-2 tizedes vagy akar egy voltos feszultsegeses nem szamit, amig a fogyasztok nem vesznek fel tobb aramot mint amit a generator megtermel. - ilyenkor meg kepes tolteni az aksit is.
Ha tobb a fogyasztas mint amit megtermel a generator, akkor nem lesz eleg toltes az aksiban.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Suzukinal.
370W kornyeken termel a generator 5000rpm-en.
Ebbol kb 100-120 wattot eszik a vilagtias. Es ott van meg a teljes rendszer. Nem sok marad. Meg egy ules futes, akkor mar plusz 80w terheles is lehet Valahol sporolni kellene sztem.
inditaskor, meg foleg nem jo ha ezek a kiegeszitok mennek sztem.
Hondanal nem tudom mennyit termel a generator. -
norbert1998
veterán
válasz csongi #133038 üzenetére
260W a Honda 5000-nel. De ő úgyis szinte mindig 9 ezer felett dolgozik, ráadásul abban csak 25W-os gyertyák vannak elől, és a tavolsagival nem ég együtt a tompított. Az a markolat fűtést biztos elbírja még, mást meg nem aggatok arra már. Aux lámpák is 30W csak. Legalább a fesszabalyzo jobban érzi magát 😅
-
csongi
veterán
Persu
Megneztem Dodor, Ducati 1000 hasznalt tesztet.
A suketelesi reszt hadjuk.
A kerdesem, hogy az elso futomu mukodese az jo?
Egyaltalan ezt meg lehet allapitani a videon?
Nekem ugy tunik, hogy konnyen a vegere er. Mintha az egesz munka ut konfort zona lenne.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #133043 üzenetére
Azt Dodor sem tudja
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #133044 üzenetére
Emlekeim szerint az S2R nek van allithatatlan marzocchi-ja uszonyerges bremboval, az elegge az alja, de rossznak ennek ellenere nem mondhato, plane az akkori japanokhoz kepest. A tobbinek mintha allithato showa usd je lenne, de ha megtudjuk mirol van szo, pontosabbat tudok mondani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #133045 üzenetére
-
yodamastah
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133046 üzenetére
nincs ezzel semmi baj.
par kiegeszites. Nem ertem ezeket a jelzoket, hogy ez a motor egy allat, vadlo. Ez egy paraszt leghuteses gyenge 2 szelepes. Velemenyem szerint olyan nagy ereje nincs. Az 1100 es blokknak mar inkabb van nyomateka, az tenyleg elvezheto mindenhol, de azert ettol ennyire szetesni... egy 180-200 lohoz szokott ember sirvafakad, annyira gyenge.
A testasttetta blokkos, az mar fasza, az kozelebb van egy superbike-hoznekem is ketszelepesem van, ~82 lo, sok nyomatekkal alul, de hogy ereztessem, ezt a "vadallatot" kisebb fogaskerekem van elol, ugyanez a lengovillam van, ami az elhangzottakkal ellentetben vas. Nehez mint a szar, es olcso. Elol az a showa teljesen jo. A villaszoge egyaltalan nem szuk, nincs hajlama csapkodni, az a terhalos vaz eleg jol meg lett csinalva, nem instabil. Tenyleg jo csomag. Kerekezni akkor kerekezik, ha hatul puha a rugo, vagy faszul ulsz. Ha rakeszulsz, nem kerekezik. Nagyon konnyen dontheto, es eleg nagy a dontesi szoge ugy, hogy nincs a nyakadban a labtarto, mert keskeny v2.
Egy sornegyhez kepest alul egy csodanak tunik, mert egy hayabusahoz kepest is eros. De hogy vadallat, meg ideges, meg rossz uton vezethetetlen. Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #133048 üzenetére
"Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek."
Nem élsz párhuzamos univerzumban, csak abszolút skálán kezeled ezeket a nagy jelzőket amiket használ ő is, meg gyakran más újságíró is.
Én is utálom, de ez van. Az elmúlt pár évben már megszoktam, hogy milyen jelzőt mennyivel kell osztani adott embereknél. Munkahelyen ugyanez, ha egy manager nagyon hangzatos jelzőkbe csomagolja a mondandóját, akkor tuti hogy valami harmadakkora dologról sincs szó, mint ami elhangzik.Egyébként is, hogy nézne ki a tábor felé, ha nem lenne felszopva egy motor az egekbe? Nekik ez jó. Azt hallják amit hallani akarnak.
Ezt a konkrét Monstert nem ismerem, de haveromnak volt 1100 EVO, szóval már az elején tudtam hogy itt nagyon erős túlzások hangzanak el.
A kontextust hiányolom minden ilyen videóban, mert ugye mihez képest brutál? Egy GS500 vagy CB500 viszonylatában helytálló amit mond Anno az MT-07 meg Z650-eknél is elhangoztak hogy mennyire kurva jó és erős motorok. Csak az maradt ki, hogy mihez képest és kinek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133049 üzenetére
Igen, az 1100 sem egy erogep, de az evo az elegge musthave kategoria szerintem. Az egy jo motor, es viszonylag olcson lehet uzemeltetni, (egyeduli dragasag rajta a 30ezrenkent cserelendo vezermuszijfeszitogorgo, meg az elso kerekcsapagy szett eleg hamar beadja a kulcsot, miutan az elofesziteset az ember beallitja, azzal sincs baj, amugy nem egy elromlo fajta)
Ami kisse idegesito, az a sztereotipia puffogtatas. Ezert ilyen hulyek itthon a ducatikhoz az emberek.
Ez egy lerugott szar monster. Ez a blokk 3000 tol kezd simulni, 4000 nel mar annyira rezzenes mentes, mint egy sor4. Nem fullad le 3000 nel, (ha lefullad, nem megy 1 henger, vagy nincs eprom ahhoz a full illegal termignoni-hoz, + nincs rendesen beallitva a fojtoszelep poti, szinkron, stb) a valtoja kisse nagyobb erot igenyel mint egy japan sornegy, de nem sokkal, es nagyon hatarozottan beklattyan, nehez felrevaltani. Pontos valto, siman lehet vele elni, tenyleg nem egy hasznavehetetlen szar. Felul semmi elet nincs, alul van ero, szoval hogy felul mit csinalsz vele, kb mindegy, nem fog az ott megtorolni semmit, csak hangos lesz, de nem megy. Dehat regulalasig porgeti allandoan, annyira nincs hozzaszokva a v2 hoz, hogy hogyan kell vele menni.
A kezeloszervek pedig azert mozognak mert elestek a motorral, ilyenkor letorik a muanyag stift, ami a helyen tartja - mint minden motornal. Nem azert, mert ducati.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Renault, Dacia topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kupon kunyeráló
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.