- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a segítségeteket , el gurulok akkor, felpróbálok párat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #111005 üzenetére
Azok a dobok amiket ajánlgatsz SC projectből azok for racing use only, nem road legal. Van db killer, de nyilván pályára, ugyanis már ott is kötelező nagyon sok országban. Másrészt pedig nem tudja majd vizsgáztatni, és megy a cseszegetés közúton is az e jel hiánya miatt. Értem én, hogy dizájn, tényleg jobban áll, de keressen olyat, ami road legal. De ha rám hallgattok, mindenki azt csinál amit akar :]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #111007 üzenetére
Kizárólag E-jeles kipufogót akarok venni! Nem is a vizsga miatt, mert azt megoldom.
Hanem, tényleg nem szeretnék ordító dobot, és sosem lehet tudni mikor jut eszükbe a rend éber őreinek a kipufogók ellenőrzése.
Nem is olyan régen a Bükkben az egri oldalon már db mérővel csesztették a motorosokat ahogy hallottam.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Daywalker
addikt
válasz hroberto #111008 üzenetére
Egyes helyeken már e jeles dobot sem engednek vizsgázni, szóval a megoldom is csak idő kérdése, hogy meddig működik. Illetve (nem rád mondom, csak általánosságban jegyzem meg) épp ideje lenne már lejönni a "leszarjuk a másikat" , "megoldjuk okosba" dolgokat, mert ez annyira magyaros. Mi meg így is jó helyzetben vagyunk, németek CO-t is mérnek a vizsgán, nálunk semmi... De ha lenne, a sok nyitott rendszer menne a kukába vagy meg kellene venni a katalizátort a dobba (mondjuk utóbbi időben már a dob előtt van, de azt is sokan kukázzák).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hroberto
veterán
válasz Daywalker #111009 üzenetére
Legrosszabb esetben vizsgára megy vissza a gyári dob, de 4 évig amúgy sem kell vizsgával foglalkoznom.
De ahogy mondtam is, nem szeretnék túl hangos dobot. Lényeg, hogy jól nézzen ki, és azért legyen egy kis hangja is.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Daywalker
addikt
válasz hroberto #111012 üzenetére
Elsiklasz a lényeg felett. A motoros rendőröket nem ejtették a fejükre, illetve egyre több közúti ellenőrzést végző rendőr is képben van. Múltkor volt róla cikk, hogy már a kínai fékkarért is meg a cseszegetés. A legegyszerűbb ez e jel megléte vagy meg nem léte, de BP-n mostanság a street racereseknél zajt is mérnek, szóval óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert ott tartunk, hogy bármikor elővehetnek bármit - mivel amúgy egyet kell értenem. Keress ilyen alakút, de olyat, amiben van e jel és kész, hátha van.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Horvi
őstag
válasz hroberto #111012 üzenetére
Próbáltam neked keresgélni(a munkaidőbe belefér ). Az a baj, hogy az ilyen rövidebbek amik jól mutatnának a Duke-on azok Race Only-k, ami meg street legal azok ilyen kályhacső méretűek már kb. Az meg annyira nem passzol a Duke vonalaihoz.
(#111013) Daywalker
Már a vizsgán is jobban nézik ezeket. Legalább is ahol én voltam ott legutóbb már baszogattak érte, meg a fémfonatos fékcsőért is.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Tamás9x
őstag
Napi friss Nyiregyhaza -Mor telhesitve. 125ccm meglepett, nagyon szereti a hajnali orakat a suru hideg paras levegot a motor. Aranylag haladni is lehetett a.legnagyobb emelkedokon 60 a lejtokom 95. Jovore meg marad de mar ideje valtani valami nagyobbra. Nehol keves es hianyolom az autopalyazast.
Ahany motoros szinte annyi joindulat. Mindenki koszon, ha leallok fotozni megallnak rakerdeznek minden oke-e.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Daywalker
addikt
válasz Horvi #111014 üzenetére
A nem passzoló kipufogóknál jön a magyar furmány: "beütünk e jelet". Hihetetlen népség vagyunk Nem véletlenül nem road legalok azok a dobok. Esetleg csináltatni lehet még e jelest, hátha összejön ilyen formájúra Kérdés, hogy az ilyen itthoni kisipari kipufogók miként hatnak a motor karakterisztikájára.
Amúgy nemrég bukott meg pár vizsgaállomás, volt köztük olyat, ami a "mindegy, áttoljuk" című volt. Azóta nagyon be van szarva mindenki. Mondjuk tény, hogy a magyar rendszer is rossz, hiszen bármit engedélyeztetni iszonyú idő és pénz, így persze, hogy nem törődik vele senki, inkább megbújik a szürkezónában.Tamás9x: hideg levegő=több oxigén, ami mellé több benzin, és máris kész a természetes tuning
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Pontosan ahogy írod
[link] - anno én a z750-re csináltattam a dobot és utólag gravíroztattam az E jelet, ismersz Brutál hangos volt, kb 2x állított meg rendőr, a z750-nel, normál közúti igazoltatás során és mindkét esetben ráncigálnom kellett a gázkart, mert annyira tetszett nekik a hangja -
Predator2
addikt
válasz Bogyó bá' #111001 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Hol nézelődjek (ajánlott boltok) vagy ilyenkor mind1?
Az E-learningre ez minden cégnél igaz?
"A program max. 60 óra/90 nap hozzáféréssel érhető el.">> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #111017 üzenetére
Eeegen, de sajnos azóta eltelt 10 év (a videó készítése óta), és sok minden elkezdett változni. Meg lehet úszni, lehet szopni is, de aki szeret nyugodtan élni...amúgy még mindig jobb egy e jeles db killer nélkül, max ha megállít akkor berakod és kimagyarázod. De ez is magyarosch
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #111020 üzenetére
Gondolom, hogy a nem préselt, hanem házilag szerelt fékcsőért. Jogosan. Azt lőném fejbe, aki ilyet gyárt, forgalmaz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #111022 üzenetére
"Jobban fog a fék" tőle, vagy legalábbis jobb fékhatás érzetét kelti.
Kétféle módon lehet előállítani:
- az egyik fajtát gyári technológiával, gyári szerszámokkal, tanfolyamot végzett, vizsgával rendelkező "valaki" (szerelő, stb.) készíti méretre (présgéppel), és teljes felelősséget vállal a munkájáért, erről papírt (műbizonylatot) is kapsz a számla mellé.
- a másik fajtához meg megveszed a cuccokat a netről vagy valamelyik motoros boltból és - egy-két youtube videó megnézése után - te magad állsz neki barkácsszakkört játszani, te "gyártod le" (szereled össze) a megvett alkatrészekből, ügyességedtől, gyakorlatodtól függő eredménnyel - a kritikus biztonságú alkatrészt.Na ez utóbbit nem engedik (teljesen jogosan), és nem értem hogy a boltok hogyan merik egyáltalán forgalmazni? Baj esetén kié a felelősség?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
z123456789
addikt
válasz Bogyó bá' #111023 üzenetére
EZ nem úgy van, hogy adott típushoz veszed meg?
Más:
csávó miért így vált? Ez így jó? :/
CBR 600 RR[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #111023 üzenetére
Ha nincs rajta e jel, akkor bármiért IS megkefélhetnek szerintem Ami mondjuk nagy baromság, mert ha megnézel egy HEL fékcsövet, akkor minden fékcsövére vagy 12 tanúsítványt ad, Új Zélandtól kezdve Izraelen át az USA-ig...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Gaboman
nagyúr
Ez a E jeles f@szág túl van lihegve, nem egy motorom gyári alkatrészein nem voltak E jelzések.Akkor azzal mit csináljak.Feljelenti a Yamahát, Hondát, KTM-ezt?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #111024 üzenetére
Nem jó, nagyon szarul vált.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
válasz Bogyó bá' #111021 üzenetére
Goodridge fékcső van a mocin, X-Bike-nál vettem. Nem én álltam neki otthon megcsinálni, de ettől még belekötöttek.
(#111024) z123456789
Eléggé elbénázza ahogy hallom(#111030) Bogyó bá'
Hmm az mondjuk nem volt nálam, illetve most hirtelen nem is tudom kaptam-e. A sport dob sem tetszett nekik viszont arról kaptam kártyát, meg bizonylatot és az nálam volt. Utána már nem akadékoskodtak rajta.
Viszont a forgalmiba nem jegyeztek be semmit.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #111024 üzenetére
Mert a gazt nyitva hagyja, csak a kuplungot huzza be. Kis kobcentis motoroknal indokolt lehetne, mert nem omlik ossze a gazoszlop nyelgazon, a karburatoron es szivocsovon keresztul a forgattyushazban, es nem kell ujra felepulnie a valtas utan, elcsukott gaz utani nyelgazon. sok ideig tart a valtas mindket modszerrel, ha becsukod a gazt akkor is, ha nyitva hagyod a gazt es kuplungolsz, akkor is. A legjobb a gyorsvalto termeszetesen. 600ccm sornegy 4T nel nem indokolt igy valtani, de legalabb a kuplungjat terheli, nem a fogaskerekek kapcsolokormeit, igy a valtoja nem fogja dobalni majd a fokozatokat egy ido utan. Az mas kerdes, hogy szarul hangzik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Azert ellentmondasos a helyzet, hogy most egyik pillanatrol a masikra raszalltak a motorosokra, mert a motoroddal mindennek rendben kell lennie, veled ugyancsak. Az ut, amin mesz, az kb barmilyen lehet, ha elfikalsz egy hatalmas katyu, olajfolt miatt, kihivod a rendoroket, a sztender valasz, hogy nem az utviszonyoknak megfeleloen haladtal...
A muszaki allomasok nem hiaba voltak elnezoek ennyire. Nehany eve a megbukas az penzbuntetes nelkuli figyelmeztetest jelentett, es nehany napos felfuggesztest. Nemreg lett kb 500e forint kornyeki penzbuntetes, megdoles eseten. (Mondjuk szerintem lazan behozza nehany nap alatt)
Aztan mivan azzal, hogy a 15% os ev eleji munkaero leepites miatt jarmuvet behozni, es szemleztetni csak korrupcioval tudsz, hacsak nincs egy-masfel honapod, hogy legalisan behozhass valamit. Egyertelmuen a korrupcio fele terelnek, ami rosszat tesz a muszaki allapotnak, mert barmit attolhatsz ha fizetsz. Most pontosan nem tudom, hogy Tarlost megelozte a buszsavban egy hangos kipufogos motoros, hogy ennyire meg vannak sertodve, vagy siman az autosok joval tobben vannak, joval szarabb muszaki allapotban-ezt garantalom, amivel joval tobb polgart kellene vegzalni, mert mar egy vilagito chk engine lampaval nem kene atmennie a muszakin. az atlag eletkora a magyar autoknak kb 14 ev. Saccra az allomany felet azonnal, ranezesre meg lehetne birsagolni az ilyen szintu, motorkerekparoknal alkalmazott ellenorzesekkel.
Ami megint erdekes, hogy nehany hetes akciok vannak, ami egy gyer rendori jelenlettel parosul, tehat 365 napbol kb 10 napig van veszelyben egy szarrapimpelt motoros. Ha egyaltalan megall a rendornek ezek utan. Tobb esetben szerintem a nem megallas akar olcsobb is lehet.
Amit nem ertek, hogy ezutan a rettento laza rendszer utan azonnal megkovetelik a kb nemetorszagi szigort, ahol erre van penz, es a jarmukulturaban benne van, hogy utangyartott dolgoknal azonnal bizonylatot kell kapj, vagy jon a kup a rendortol, de nalunk ezt az eddigihez kepest szelsosegesen aprolekos ellenorzest is csak neha kapod meg. Elegge hatekonytalan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111033 üzenetére
Ismered ezt az országot. Amúgy azért a németországi szigortól baromi messze vagyunk, de azért az sem normális, hogy itthon mindent szabad.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111034 üzenetére
Igen, regebben ezt a rendszert hasznaltak arra, hogy embereket kenyszeritsenek dolgokra. :D
Van egy szabaly, amit senki nem tart be, de nagy neha ellenorizzuk, ha meg kell kernunk embereket dolgokra. :D persze tudom, itt nem ez a helyzet, de ugy latszik mashogy nem tudjak csinalni :D
Az ev nehany napjan nemet szigor van. Olyan kovetelmenyeknek kell megfelelni, amihez semmi nincs van. Peldaul nem volt "szokas" a kinai fekkart nezegetni, megis olyan laza rendszerben egy atlag ember nem gondolna, hogy szabalyt szeg (valamikor el kell kezdeni, de szerintem egy uzenettel kezdeni hogy kurogatas lesz, ezekre figyelj, a sajat biztonsagod erdekeben - sokkal kulturaltabb lett volna) aztan elobb emlitett varolistat, vagy azt a hianyzo szaktudast, ami a vizsgaallomasokon van.
Barmilyen motorral, markaval, tipussal nem tudnak mit kezdeni, es semmivel sincs harmonizacioban semmi. Ha nemetesen neznenk, az osszes konteneres robogo, konteneres 200-225-250-400-500 as japan belpiacos motor azonnal bukta, amik amugy lassan 20-25 eve folyamatosan megfeleltek a vizsgaallomasokon, ( a felmillio robogoshoz meg hozza sem nyultak sosem, mert sokan vannak) e jel nelkuli index, fenyszoroval. Az en dt 200 R vizsgajan a gyari dobot nem ismerte fel a vizsgabiztos, meg kellett gyoznom, mi a kulonbseg az abszorbcios dob es a gyari kozott, es a road legal off road gumikkal nem tudta hozni a fekvizsgalaton az ertekeket, mert tul butykos volt a gumi, a hibatlan fek ellenere. Erre valamit mokolt, hogy nagyjabol erteken beluli legyen, es termeszetesen ezt is magyarazni kellett, es mutatni a gumi oldalan, hogy teljesen legalis. Az egesz egy kbaszott tortura.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
Egy erdekes kerdes. Melyek azok a Tura motor tipusok amik belefernek az A2 be gyarilag, de duplazhato a teljesitmenyuk?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Predator2
addikt
Erre valaki?
Thx
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #111045 üzenetére
Azt hiszem kellőképp ismerem az NC-t
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #111046 üzenetére
Tudom
Egyébként gondolkodtam is rajta a V-Strom után, de nem akartam kb 15-20LE-t visszalépni.Azthiszem, hogy teljesítmény alapján a 650 V-Stromnak is meg kellene felelnie annak, hogy lehetne belőle A2-es verzió, nem tudom van-e?
Illetve, hogy hogyan megy ez a fojtás, hogy utólagosan hogyan kell megoldani?
Mert egy DL-650 kb ideális választás lehetne.
15 éve piacon van, akár újat, akár használtat akar valaki belőle, van választék.
Az már más kérdés, hogy a magyar használtpiacon vannak a 10 évnél régebbi, és a 2-3 éves használt motorok, amiket majdnem új árban próbálnak adni. 2008-2015 között senki nem vett Magyarországon motort, ezt látszik is, hogy, most nincs eladó használt.Itt egy lista rengeteg, A2-vel vezethető motorról. Jónéhány van, ami nem gyárilag van korlátozva A2-re.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest