- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #77200 üzenetére
Nem olyan vészes... Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77182 üzenetére
Az összeget mindent beleértve írtam, nagyon kimaxolva, 400-450-es 4T-vel kalkulálva. Komplett felszerelés, sisak, ruha, csizma, protektoring, illetve ebbe 250k-t még számoltam alkatrészre is, kb. bármelyik enduro, cross hirdetést ha megnézed, mindenki pont "frissen felújítva" árulja..
De jogos, jó volna alatta megúszni, koszolós, összesározós motorra nem biztos h áldozni kellene ennyit.Egyébként elégedett lennék egy 28-30 LE körüli teljesítményszinttel is, amit egy 125-ös 2T enduro is tud, innen indultam valóban, de végiggondolva jobb volna rendszámmal. Így viszont a kedvezőbb árú kategória nagy része kiesik, vagy huszonévesen 450-500k-t kérnék érte, akkor meg 600-tól már van jóval fiatalabb 250-es 4T rendszámmal / rendszám lehetőséggel. Pl.: 01, 02
Talán egy CRF250X lenne a legideálisabb, 700 körül találni belőle rendszámosat, igaz baromi ritka. De csak 29 ló, nincs kihegyezve, talán tartósabb is, a 100kg-s tömegéhez lightos endurozásra meg elég.
A 450X-ek már jellemzően 850-900 körül indulnak, az már tényleg sok.
Amúgy az RX se lenne rossz alternatíva, de alig van belőle rendszámos.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #77202 üzenetére
pár év múlva a Pegaso-m egy Husky 701-re (2017), vagy egy KTM 690 Enduro-R-re (2016) szeretném majd cserélni. Mégiscsak megvan a teljesítmény, amivel akár világgá is mehetek (egy másik üléssel persze), és 150kg alatti tömegről lehet beszélni... Csak kell pár év, hogy meg tudjam fizetni egy alighasznált svájci orvos nemdohányzó motorját...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #77203 üzenetére
Almásfüzitőn csinálták a MOL laborban.
-
félisten
Pofám leszakad! Simsonnal tolta eddig, eltűnt. Nem eltűnt hanem kb 125-ös robogoval tolja most láttam, ez a gyerek most is motorral jár.
Kaparta a jeget a motor plexiröl. Ki képes ilyenkor motorral járni bárhová is? -
V.Stryker
nagyúr
Kérdés:
A benzinszűrők általánosak? Mind ilyen 6mm -es átmérőjű csővel? Kéne cserélnem, de az eddig nézett áruházak a motorhoz nem hoznak fel benzinszűrőt, pedig van benne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77207 üzenetére
Karbis motornal egy femszovetes van a tankban, egy a tuszelepek elott. Nem kell cserelni.
Utolagos papirszurot ne vegyel, az eltomodik hamar, es nincs ertelme addig plusz szurot beepiteni, amig nem rozsdas a tankod.
Es akkor is femszovetest kell, semmikepp nem papirt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77211 üzenetére
Nekem a tankban lévő törött volt, a plusz szűrő kb 2 hét alatt annyit összeszedett ami már zavarta a szemem. Érdekes, de ez főleg fém volt, a mágnes fogta.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77211 üzenetére
Hát a leírás szerint van...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #77217 üzenetére
Ha barna színű, akkor szar. Cserélje
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77217 üzenetére
Mert egyébként a szemrevételezésen kívül milyen módszer van rá? Amúgy megvan a fix csereperiódusa is, de azzal nem akartalak fárasztani. De úgy látom igényled.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77219 üzenetére
Nemnem. Engem farasztani az adatok, konkrerumok nelkuli rizsaval lehet
Szemrevetelezes? Egy szuronel? Erted. Barna. Mennyire kell barnanak lennie? Es ha mondjuk pantone 152 barna, akkor meg varhatok a cserevel egeszen pantone 160 ig?
Ha megvan a fix csere, akkor nincs kerdes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77220 üzenetére
Te sem lehetsz egyszerű eset az éltben.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77225 üzenetére
Nem simogatod azt az érzékeny lelkét senkinek sem, hanem keményen szemünkbe vágod az igazságot.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77225 üzenetére
Lehet matekozni, meg grafikonokat, függvényeket, egyenleteket felállítani, de én inkább a hatezrenkénti szervíz alkalmával kipucolom a légszűrőt, és ennyi. Úgy, ahogy a gyertyákat sem vizsgálgatom, ha nincs baj. Ha elértem az előírt kilómétert, akkor automatikusan cserélem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77225 üzenetére
Emlékeztetsz valakire. Semmi bajom veled, garantáltan minden HSZ-ed generál valami félre reakciót az emberből. Tudod peace and ride van!
Bogyó bá'! Azért nem kell nyalni neki sem.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77135 üzenetére
A lánckerék-tuning projektem nagyon hamar hamvába dőlt, ugyanis a 41 fogszámú JT-lánckerék csak a katalógusban létezik, 6-8 hétre sem tudják garantálni a beszerzését, illetve előleg átutalását kérik a gyártatás megrendeléséhez. Mivel a motort még a télen rendbe szeretném hozni (lánccsere, hátsó futómű teljes szétszedése és zsírzása, stb.), így módosíttattam a rendelést standard fogszámú (16:39) kerekekre, illetve standard - 110 szemű GOLD láncra. Ez van... ...így sem rossz, csak úgy szerintem jobb is lehetett volna.
(#77228) Kolondrum: ez nem nyalás, érdemes nagyon figyelni arra hogy mit mond, és nem azzal törődni, hogy hogyan mondja. Sok szopástól, fölösleges költségtől, kiadástól meg lehet menekülni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Suzuki GS500E - 2007
(#77231) Gaboman: 38-as lánckerék sincs, csak a standard 39-es van. Előre nem nagyon szeretnék kisebbet tenni, mert nem tesz jót a láncnak (nagyobb lesz a húzóerő), és főképpen verődne a lánc a lengővilla műanyag vackához. Ha nincs rendesen meghúzva, akkor a 16-ossal is képes zörögni minden kátyúnál.
De nincs kizárva azért, hogy egyszer megpróbálom a 15-öset, végülis az csak 3 ezer forint, ha nem jön be, akkor max. elhajítom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77233 üzenetére
Akkor meg 16:42, ha azt szeretnéd elérni hogy tényleg dinamikusabb legyen.112 szemes lánc azt le van tudva, legalább a 6. sebességfokozatod is értelmet nyer.
Egy próbát a 15-el is tehetsz azt tényleg vagy bejön vagy sem, én hozzárendelném és akkor nem kell sokat változtatni a rendelésen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én tudom, ma végig jártam mindenütt.
41-esre írták a weblapon hogy beszerezhető 8 nap alatt, de ma beszélt a webshopos srác a gyártóval, és még kint sincs készleten - csak egyedi megrendelésre gyártanák le. Ugyanez igaz az Esjotra, Sunstarra is. Annyit meg nem ér az egész. A láncot visszaírattam 110 szemesre, a 15-ös első kereket majd egyszer megpróbálom (perpill. az sincs készleten).
(#77237) Kolondrum: nekem nem a nagyobb dinamika hiányzott, hanem a városi, 60-as tempó körüli kelletlensége zavar a motornak (3-4. fokozat között szteppelni állandóan). Mivel úgyis sürgős lánccsere előtt állok, így egyúttal, külön költség és macera (újabb szerelgetés) nélkül orvosoltam volna ezt is. Ennyi, nem több...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
Kezdő fanboyoknak: holnap akciós a Hondás kulcstartó a shoxban. Haladóknak nem ajánlom, mert nem eredeti Honda
-
Tarill
őstag
elvileg megint van töltő az aldiban: [link] nem múltkori maradék ez elvileg új karika mindenhol kell lennie
-
V.Stryker
nagyúr
Mivel áll a topik, ezért Persunak indítanék egy olajos kérdéssel! Új év, régi kérdések.
Most nézem a manualt. (Előzőleg linkelt táblázat.) Ebben azt látom,hogy a gyári javaslat szerint olajszűrőt 18ezrenként, minden harmadik olajcserénél elég lenne cserélni. Eddig minden alkalommal cseréltem, de ezek szerint felesleges. Sőt, utánaolvasva, olyanokat is olvastam,hogy a túl gyakori csere akár károsabb is lehetne, mert ahogy a szűrő telítődik, úgy kisebb részecskéket is megfog az új szűrőhöz képest. Igaz,hogy az olajat cserélem, de nekem pl. fél liter az olajhűtőben marad mindig. Ennek ellenére kicsit furának érzem ezt. Más azt mondja,hogy mivel a váltót is keni az olaj, duplán használódik, ezért érdemes szűrőt is cserélni. Urban legendek sokasága lengi ezt is körül.
De mit gondolsz Te erről a 18ezres szűrő cseréről?
+1
Mi van akkor ha a most benne lévő 10W50 Motul -t most MOL -ra cserélem és az keveredik a fél liter maradék Motul-al? Gondolom semmi... De mi van ha 10W40-es MOL-t töltök bele 3,5litert és az keveredik 0,5 liter 10W50 Motullal?Amúgy meglett a keresett benzinszűrő. Gyári cikkszáma: 15410-19E10
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
Nem tőlem kérdezed ugyan, de szerintem fasság.
Cseréld le 6000km-enként ugyanúgy a szűrőt és az olajat is, amúgy a szűrőkkel kapcsolatban részint idevágva pont most rakott ki a TC egy cikket, ahol említik a szűrési képességeket is.
18000km-es futást még autónál sem várom meg. 10-12.000km-enként (vagy évente) mindig lecserélem ott is.Autóknál pl. az automataváltóknál is élettartam olajat ír minden gyári könyv, pedig 50-60.000-enként azt is illik lecserélni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #77241 üzenetére
Pont azon a cikken felbuzdulva nézegettem mikor mit kéne nálam. A 18ezer szerintem is sok, de a 12ezerrel meg tudnék barátkozni.
Amúgy a céges új 1.6 renault diesel gyári olajcsere periódusa 40.000km.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
Bár én egyáltalán nem vagyok egy műszaki ember, de azért ez "ahogy a szűrő telítődik, úgy kisebb részecskéket is megfog az új szűrőhöz képest" nálam erősen sántít.
Ezalapján a logika alapján:
- sose kéne szűrőt cserélni?
- a mérnöki gárda évtizedek tapasztalatával hülye, mert nem tudja hogy milyen szűrési képességgel kell rendelkeznie a szűrőnek?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
regebbi karbis motorok manualjaban altalaban ket olajcserere jut egy olajszurocsere, ezt en is megfigyeltem.
nem gondolnam karosnak az olajcserenkenti olajszurocseret, papirszurorol beszelunk, a nemreg olvasott, szuroknel elofordulo fogalom, a szuresi kuszob kb mindig ugyanakkora, a nyomasvesztese lesz nagyobb. papirszuro reven a nem cserevel az osszeomlasat kockaztatod, azaz kiszakadhat. de ezek az en felteveseim.duplan hasznalodik? - a kuplungkopadek is megy bele, a valtofogaskerekeknel femreszelek, de pont ezeket fogja meg a papirszuro, illetve a femszovetes szuro a pumpa elott. ezek az igenybevetelek nem ugyanolyanok, a valtoban, a kuplungnal es a hengereknel. ugyhogy a duplan hasznalodik legyen egy hataskelto szoosszetetel.
szerintem a mostani olaj nagyon vastag neki. egy japan sornegy xx w-40 el megy. legjobb lenne 0w vagy 5w, semmi nem fog keveredesnel tortenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77244 üzenetére
Köszi a véleményt.
Általánosságban többnyire 10W40 -et javasolnak ehhez a motorhoz, de sokan, köztük én is 10W50 -et tettünk bele, egyrészt belefér a gyári ajánlásba, másrészt, sokkal jobb a váltó, egyáltalán nem csattog, ellentétben a 10w40-es olaj esetén.
Itt a gyári olaj előírás. Ebben egyáltalán nincs 0w vagy 5w
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
togvau
senior tag
Nem figyeltem és szinterezett goldfren fékbetétet sikerült vennem. Mennyire jobban eszi ez a féktárcsát? Mennyivel hirtelenebb a fékhatás? Gondolkozom azon hogy visszavigyem cserélni organikusra.
[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
mindkilla
tag
válasz Topiccsendőr #77244 üzenetére
Valamennyire a témába vág: mágneses olajleeresztő csavarnak van létjogosultsága?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz mindkilla #77249 üzenetére
Szerintem van, hiszen ha kiveszed és nem oda illő dolgokat vonzott be, akkor az egy hasznos infó a rossz hírről.
Amúgy ennyiért ne vegyél. Nekem a múltkor elnyalódott a feje, elszaladtam a motorrad-ba és 500 forintért adtak bontott, gyári leeresztő csavart, ami igazából tök új volt. Az új bontatlan egy ezres lett volna. A linkelt jóval többe kerül...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer