- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jó allroundert akarsz, igáslovat? alacsony fenntartási költséggel? 600-as sor4. minél inkább különlegeset keres a zember, egzotikusat, annál drágább lesz. azt kell keresni, ami a leggyakoribb, a legtöbb alkatrész van hozzá, a legnagyobb a tapasztalat, a legkönnyebben szerelhető, cserélhető etc... standard gumiméret, olajmennyiség, üzemanyag fogyasztás. hornet, bandit, fazer. ezek nem eszik le a gatyádat még és megfizethetőek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Boxer001: Maximálisan egyetértek Integrával, saját tapasztalat. Második szezonomat gyűröm és csak most kezdek rájönni sok dologra. Mindezt pályázással, anélkül szerintem még több idő kéne.
Ettől függetlenül lehet uralni a nagy gépet is, ha higgadt vagy, mert én is hasonlóan gondolkodtam, amikor megvettem. Előbb fog alólam kiöregedni, minthogy megtanuljak rendesen motorozni"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
válasz Daywalker #1003 üzenetére
Ez még majd kiderül, de tényleg nem agyatlanul akarok dönteni. Meg aztán ki tudja még, hogy milyen gépet szeretnék, addigra változhat...most bejön ez az SV 650 naked, de ha pl. mellé raknának egy Fazer 600 szintén naked gépet, akkor nem tudnék dönteni, mindkettő nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Boxer001
veterán
Na látod neked se elég 2 személlyel a Bandita. Mondjuk nálam az asszony azt mondta, hogy ő rá nem ül a motorra, mert fél tőle (egyébként meg egy "állat" tud lenni autóval, és marha jól is vezet, de motor kilőve)...szóval ha társaságot szeretnék majd a hátam mögé, akkor kénytelen leszek beszerezni egy "túra barátnőt".
Azért a 650-1000 közé is rakhattak volna talán valami köztes teljesítményűt, mondjuk 100 ló körülit.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #995 üzenetére
Lassan abból a 75 lóerős motor helyett egy föld-levegő rakéta lesz.
Érdekes egyébként ez a hozzáállás. A legtöbb ember tényleg így gondolkodik. Lépcsőzetességet nem muszáj betartani, de csak azért nem, mert gyorsan vegyük meg az ezrest, és akkor le van tudva a gond... inkább a marketing dolgozik, meg a státusz, amivel az ezres bír. Van aki nem tud ráülni egy 650 esre, mert még mindig sokaknak státusszimbólum a motor is. Ez szerintem felületes gondolkodás.Saját dolgodat nehezíted meg egy erősebb motorral. Ha simán ezekre az utakra veszed meg - gondolom ez van - oda enduró kellene. Kávéház előtt nagyobb a presztízse az ezresnek, de ha csak motorozni akarsz, ez nem fog téged érdekelni. A pilótán múlik minden még a 650 es szinten is, ugyanis az is többet tud, mint a legtöbb motoros. Egyébként egyenesben minden motor gyengének fog tűnni egy idő után, meg megszokható, még egy vadászgép is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1008 üzenetére
Utolsó mondatot bele kéne írni a Bibliába, olyan szép
Egyébként amikor megvettem a 900-ast, először elforgattam 3 ezertől 6 ezerig hármasban és csőlátásom volt. Most már semmi Max. egy-kettőben 6e felett tol olyat, hogy néha meglepődök.
TayRol: biza, a jó kis Triumph...nekem Daytona 675 volt az álmom, de annyira pálya-orientált motor, hogy inkább nem lesz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #1011 üzenetére
Semeddig. Photoshop Csekkold a kezét, meg nem stimmelnek körvonalak sem, látszik, hogy mű De poén
TayRol: én erre vagyok rákattanva: [link]
Van egy itt a garázsban és élőben nagyon-nagyon durván jól néz ki, még a béna lámpa ellenére is. Az a baj, hogy 2005-ös évjáratban is 2 milla[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #1013 üzenetére
Nagyon jól meg van csinálva, egyedül az buktatja le, hogy a hölgy látszólag nem simul bele olyan jól a képbe, hanem kicsit természetellenesen elüt a kép többi részétől (mintha kiemelkedne a képből egy picit, nem tudom jobban megfogalmazni ).-
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
válasz Daywalker #1007 üzenetére
Úgy értettem, hogy SV-ben nincs köztes.
Na ezért már kapnék egy jó nagy maflást...még ha lenne rajta ruha, akkor is.
persuader
Teljes mértékben igazad van tudom, de hát most mit csináljak, így érzem.
Tayrol
Nagyon szép ez a gép.
A BMW is...meg a legutóbbi Honda, de most naked fan vagyok, a héten biztos.[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Daywalker #1012 üzenetére
kollegamnak ugyan ez a szin van. egy péktől vette 2 hetesen 3.5millioert - asszem vagy 3-4 éve. kiraly gep, persze az is kéne.
Boxer: majd ha tavasszal, az üléspróbák utan is ugyan erre leszel rákattanva akkor érdemes elkezdeni gyujtogetni ra.
na, mentem Zalaba motorral, ma meg jo ido van. ahoj!
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
shiNIN
tag
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #1024 üzenetére
Nem kell az.
Nézegettem az ülésmagasságokat pl. Banditnál, Fazernél, SV-nél. Nagyjából megegyezik. Viszont akkor nem értek már semmit... -
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1027 üzenetére
sokkal kiegyensúlyozottabb és használhatóbb az s4 a minden napokban mint a v2. ültem mindkét motoron, csak a tapasztalatom mondtam, ég és föld a két motor egymáshoz képest. az sv650 természetesen újabb konstrukció, alu hidvázas, keskeny, pici motor, a fazer meg dupla acélbölcső vázas és érezhetően masszivabb. ellenben szerintem minőségibb alkatrészek vannak rajta, a féke az r1-ről van, olyan is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1029 üzenetére
ja és a ritka szar magyar utakon a fazer gyári futóműve is jobb szerintem, sokkal nyugodtabb, türelmesebb. a fura első 110-es gumi akkori kor beli yamaha sajátosság, de mindig van hozzá jó gumi, hátul meg virsli 160-as, olcsóért. én imádtam a fazert, karbis, selymes gázreakcióval. fasza gép volt nagyon. igazi ütő-vágós, elpusztithatatlan bringa.
valóban neked kell elmenni, ráülni, végigtapizni és ráérezni, hogy neked mire van szükséged. nem vagy kis darab, se pehely súlyú, szerintem az sv pici lesz neked.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Boxer001
veterán
válasz Integra #1031 üzenetére
De sajna kis darab vagyok, na jó magasságban nem számítok annak, de jelenleg súlyban erősen...igaz azért jövő tavaszra szerintem feljön pár kiló, de akkor is könnyű vagyok.
A franc se tudja, totál bekavarodtam.
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a V2, vagy a sor 4 fog győzni.[ Szerkesztve ]
-
-
doc
nagyúr
válasz Boxer001 #1033 üzenetére
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a V2, vagy a sor 4 fog győzni
legyen V4, mint koztes megoldas
mondjuk nem sok V4-es moci szaladgal, a VFR meg neked nem jon be, szoval errol ennyit
majd ha mar eljutsz oda, akkor probald ki mindkettot, aztan valamelyik ugyis jobban bejovos lesz
en imadom a V4-et, de elso motornak a sor4 azert esszerubb valasztas, jobban szokhato/tanulhato -
nagyúr
válasz Boxer001 #995 üzenetére
Ne így gondolkozz. Én ugyanezen filóztam, mert első körben én is az SV-t nézegettem. Aztán én is úgy gondoltam, hogy áh a 650-est hamar kinövi az ember, meg stb. Aztán kacsingattam az 1000-es felé, de lebeszéltek róla. Akkor nem értettem ezzel egyet, meg én is azt gondoltam, hogy megfontoltan vezetek, meg nem száguldozok, és szépen elsőnek megismerem a motort. Így utólag viszont igaza volt a többségnek, nem bántam meg hogy nem lett 1000-es. Bár igaz hogy nem is SV lett, hanem 750-es gixxer, ( ) de bőven elég. Még a 600-as is, mert akármennyire is nagy az önkontroll, elég ha 1x száll el az ember agya, és közben meg ne adj isten valami közbejön, azt jobb esetben elkopik a bundád, rosszabb esetben ott maradsz. Amikor tavasszal nézelődtem, rengeteg 1000-es GSX-R volt, nagyon olcsón, mert a kutyának sem kell, majdnem elcsábultam 1-2 láttán, de mint mondtam nem bántam meg. Igaz csak 20-25 lóval erősebb papíron az 1000-es mint a 750-es, mégis ég és föld a kettő. Sokkal idegesebb az 1000-es, gázadásra is durvábban reagál.
Na de eltértünk kicsit a témától. Szóval hidd el nem lesz kevés a 650-es sem. Fogsz rajta hüledezni hidd el az elején. Aztán szép lassan majd megszokod, ekkor támad majd benned egy olyan érzés hogy de gyenge ez a szar, aztán lepillantasz a km órára, és a szemed a tarkódra akad majd, mert akkor fogod észrevenni, hogy épp jóval a megengedett sebességkorlát felett mész.
Elbambul az ember pár pillanatra azt már bőven 100 felett vagy.Persze ha találsz jó áron 1000-est elgondolkodhatsz azon is, de asszem itt a fórumban is van akinek 1000-es SV-je van, érdemes előtte megkérdezni, hogy mennyivel erősebb mint a 650.
Illetve ami nagyon fontos ne hasonlítsd egy V2-est egy sor4-el.
Ahogy már itt is mondták, a V2 sokkal nyomatékosabb, és simán többnek érezni az a 70-75 lovat.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Boxer001
veterán
Köszi a te véleményed is.
Azért a 750-es gixer se lehet gyenge kezdésnek. Haver 600-as gépén is faxa azzal a csekély 120 lovával.
Majdnem sikerült összehoznom egy SV 650 megsasolását, de mégse jött össze. Az biztos mondjuk, hogy az SV 1000 pokoli gép lehet (120 ló meg több, mint 100-as nyomaték, te jó ég), a megnézett videókból ítélve. Azért is írtam, hogy jó lenne egy köztes V2 is, ami azért nem olyan elmebeteg, mint az 1000.
Ez a V2 vs. sor4 eléggé dízel vs. gázolaj szagú téma.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1045 üzenetére
azt a 120 lovat sem lehet rendesen kimotorozni, hol, mikor? és milyen tudással? 11e km-t tettem már az rr-be és még most is tanulom a motort magát rendesen megülni, pedig ebben már pálya is van elég rendesen. és most merem csak mondani, hogy lassan, úgy ahogy értem magát a motor viselkedését és kellő biztonsággal érzem is, hogy normális keretek között mit csinál. talmácsinak meg bittinek kell lenni, hogy ezrest kimotorozd vagy biztonságosan megüld..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boxer001
veterán
válasz Integra #1046 üzenetére
Na látod ez is egy jó meglátás...az a dög azt hiszem valami 28x-et megy...minek az nekem? Sok értelme nincs...pláne kezdésnek. Annyi csak, hogy csábítja az embert, de faxság...egyébként is főként túrára, leruccanni ide-oda...meg néha odaverni, ha kell...arra meg gondolom a "szaros" 650 is elég, vagy pl. a 600-as Fazer, hogy sor4-et is írjak.
Látjátok kezdek leereszkedni a földre.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #1047 üzenetére
sosem mondtam, hogy nem ülnék át szivesen egy új fireblade-re, mert de, vannak pillanataim mikor rám jön az 5 perc és azt mondom, hogy most becserélem rá, aztán elszáll a köd és rájövök minden alkalommal, hogy tökéletes a 600-as is. egy 750rr-nek a nyomaték többlet miatt örülnék, de tudok élni igy is vele, 600ashoz képest meglepően jó a nyomaték már középen is, és atomselyem a motor karakterisztika.
szeretem ezt a bringát, csodás játékszer, borotva éles, esek-kelek vele, nyikkhaj nélkül birja, de az biztos, hogy nem első, kezdő motornak való, hiába hatszázas. úgyis tiszta pályamotorként végzi idővel, majd veszek mellé valami utcait....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz [lAyCsI] #1041 üzenetére
Ja, mert arra tudnak rárakni egy keveset, mmint alkatrész árban. Majd utána fogok olvasni, hogy milyen az utángyártott, mert azért a gyári pofátlan árban van...de ha valakinek van ötlete olcsó gyárira, akkor várom
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Politika
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...